tempur

patjat

Onko kellään kokemusta tempurin patjoista?Onko hintansä väärtit kun maksaa noin 1000€ kp?Onko hiostavat?

15

30773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatti

      Minä olen kokeillut patjaa ja tyynyä.Patja tuppaa hiostamaan,mutta muuten ihan mukava nukkua kun siihen tottuu.Se vaan tuntuu oudolta ja kääntyileminen vaikeampaa sen materiaalin takia.Itselleni en hankkisi tuon lämmön takia.
      Mutta ei se varmaan kaikkia hiosta.Patja painaa hirveästi ja sen liikuttelu on vaikeaa.

    • kokemusta on

      Minulla on ollut n. 4kk 7 cm paksu Tempur-sijauspatja ja neuvoisin, että jos mahdollista, kokeile nukkua muutama yö Tempurilla ennen kuin päätät hankinnasta. Patja myötäilee ihanasti kroppaa, mutta haittapuolena on todellakin tuo materiaalin hengittämättömyys ja painavuus.

      • minä

        ei Tempurpatja hiosta, eikä myöskään miestäni. Molemmat olemme erittäin tyytyväisä patjoihimme. Miehelläni on selkäsairaus ja Tempur on aivan ehdoton. Hän nukkuu yönsä nykyään hyvin. Toisin oli ennen Tempuria.


        Itse olen huomannut että kääntyilen nykyään vähemmän tällä patjalla kuin entisellä.

        Ennen en voinut maata tavallisella patjalla seitsemää tuntia enempää kerrallaan, selkä tuli kipeäksi. Vastikään jouduin sairauden takia olemaan monta päivää sängyssä ja nyt ei ollut mitään ongelmia.
        Ainoa huono puoli on patjan paino. Toisaalta, se ei kaipaa tuuletusta, pelkkä imurointi riittää.


      • Cladys
        minä kirjoitti:

        ei Tempurpatja hiosta, eikä myöskään miestäni. Molemmat olemme erittäin tyytyväisä patjoihimme. Miehelläni on selkäsairaus ja Tempur on aivan ehdoton. Hän nukkuu yönsä nykyään hyvin. Toisin oli ennen Tempuria.


        Itse olen huomannut että kääntyilen nykyään vähemmän tällä patjalla kuin entisellä.

        Ennen en voinut maata tavallisella patjalla seitsemää tuntia enempää kerrallaan, selkä tuli kipeäksi. Vastikään jouduin sairauden takia olemaan monta päivää sängyssä ja nyt ei ollut mitään ongelmia.
        Ainoa huono puoli on patjan paino. Toisaalta, se ei kaipaa tuuletusta, pelkkä imurointi riittää.

        Minulla on ollut Tempur vuodesta 2001. Hämmästyin patjan nykyhinnasta, koska maksoin itse mielestäni itseni kipeäksi hinnalla, joka oli merkittävästi alempi kuin 1000 euroa. Ensimmäiset kaksi viikkoa ajattelin, että tämä hautapaasi saa lähteä takaisin. Patja oli kivikova, ikävä kääntyillä ja painava. Kolmen viikon yöpymisten jälkeen aloin tottua siihen ja huomasin olevani aamuisin virkeä. Näiden vuosien jälkeen en voi kuvitella koskaan luopuvani patjasta. Muilla patjoilla saan selän ja niskan kipeäksi ja vierailla mailla vietetyt yöt vahvistavat positiivista kokemustani Tempurista. Lähipiirissänikin on hankittu Tempuria, vaikka ei meillä kellään suoranaisia sairauksia ole. Ovat vain ajatelleet sitä, miten kauan me kontillamme vietämme elämästämme. Siihen on ehkä syytä panostaa yhtä lailla kuin kenkiin. Tuo hinta vaan on jostain...


    • kipeeranka

      Onko kokemusta Tempurin sijauspatjasta? Itselläni on rintarangan ongelmia, erityisesti aamulla jäykkä ja kipeä. Sain suosituksen tempurin patjasta. Onko kokemusta sijauspatjasta, riittääkö "teho"? Onko joku muu saanut helpotusta rintarangan ongelmiin tempurista?

    • Nukkumatti
      • 123

        eipä pärjännyt tempurit sen paremmin kuin muutkaan patjat.


      • unikko 77
        123 kirjoitti:

        eipä pärjännyt tempurit sen paremmin kuin muutkaan patjat.

        Mitähän tuo tempur maksaa tänäpäivänä? yritin vähän googlettaa mut hintoja ei tunnu saavan selville?
        Olisiko yhtään jo hinnat laskeneet -06vuodesta?


      • Avulias
        unikko 77 kirjoitti:

        Mitähän tuo tempur maksaa tänäpäivänä? yritin vähän googlettaa mut hintoja ei tunnu saavan selville?
        Olisiko yhtään jo hinnat laskeneet -06vuodesta?

        Moi. Hintatietoja löytyy esimerkiksi täältä: http://www.tempur.fi/page5349.aspx


      • patja

        Tuo testi ei kyllä yksilöllisestä tarpeesta ja käytöstä kerro yhtään mitään. Ja testissä vain yhdenmallinen Tempur-patja.


    • kakskytysi

      Nyt saa Tempur Breeze ja Easy Clean tyynyt 140 euroa, normaalisti yli 180 euroa. Tarjouksessa myös patjoja: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/tempur/ Ite aina kyttään diilejä, kun ovat muutenkin jo niin kalliita. Mutta sen arvoisia kyllä, mahdollistaa paljon paremmat yöunet!

    • sanomattakin selvää

      ei ole hintansa väärti.... pölöjä maksaa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe