sivunumerointi

pikaisesti apua tarvitseva

miten wordin kanssa saa sivunumeroinnin aloitettua vasta johdanto kappaleesta? Eli sivunumeroinnin tarvitsisi alkaa sivulta 11 ja jatkua siitä eteenpäin.

7

5835

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osan vaihto

En muista näin äkkiseltään tarkalleen, mutta osan vaihdolla se taisi mennä. Eli muistaakseni muokkaa -> vaihto -> osan vaihto. Ja sitten sivunumerointi vain toiseen osaan.

• teet osia

eli laitat siihen sivulle mistä haluat alottaa ton osanvaihdon sieltä wordista...

lisää->osanvaihto-> seuraavalta sivulta

sitten lisäät se sivunumerot ylä-tai alatunnisteeseen:

näytä->ylä- ja alatunniste-> nappaat pois siitä palkista sen "jatkuu edellisestä osasta" näppylän->lisää sivunumero siitä samasta palkista-> aloita alusta numerosta 1.

Mitä teille opetetaan ekoina vuosina??

• muitakin kuin tuo
        teet osia kirjoitti:

eli laitat siihen sivulle mistä haluat alottaa ton osanvaihdon sieltä wordista...

lisää->osanvaihto-> seuraavalta sivulta

sitten lisäät se sivunumerot ylä-tai alatunnisteeseen:

näytä->ylä- ja alatunniste-> nappaat pois siitä palkista sen "jatkuu edellisestä osasta" näppylän->lisää sivunumero siitä samasta palkista-> aloita alusta numerosta 1.

Mitä teille opetetaan ekoina vuosina??

Aijaa, mä teen kyllä
        eritavalla. Siis lisää sivunumerot (kun olet sillä sivulla, josta haluat ne näkyviin) ja sitten määrittelet ensimmäisen näkyvän sivunumeron (esim vaikka 3). Silloin se laskee kaikki mukaan, mutta näyttää sivunumeron vasta siinä johdantosivulla. Sen yksinkertaisemmaksi se ei enää mene.

• toimii!!

Katsopas wordin ohjeesta sivunumerointia. Tiedostossa taytyy tehda osanvaihto ja lisailla sivuja. Taa osanvaihto taytyy tehda asiakirjan ALKUUN!
      Jata siis aluksi sisallysluettelo, kansilehti ja tiivistelma yms pois. Wordin ohjeen mukaan lisaillaan sitten tyhjia sivuja tarvittava maara. Jos olet tehnyt jo kaikki kansilehdet yms niin naille sivuille voit sitten koioida ne toisesta tiedostosta.

• korppi

wordin sivunumerointi on alkeellinen viritelmä, mikä ei kuulu nykyaikaiseen tekstin käsittelyyn. on uskomatonta kun kirjoitat 20 sivua tekstiä viikon, niin kaksi päivää menee sivunumerointiin. tarkoitan siis tieteellistä tekstin tuottamista asiakirjaksi.

• moimmmoi
    • kikkoja

Suosittelen maailman yksinkertaisinta,ei tosin älykkäintä konstia: kirjoita osaiot eri tiedoistoihin, eli ekat 11 sivua omaansa ja sitten johdannoasta alkaen omaansa. Sitten vain annat sivunumeroiden juosta siihen johdannosta eteenpäin-tiedostoon. Näin minä tein minun graduni mutta olis sen kai fiksumminkin saanut. Kukaanhan ei kuitenkaan tiedä kun työn tulostat, että ne ovat olleet kaksi eri tiedostoa.

Ai niin, ei meille ainakaan kukaan ole opettanut tällaisia asioita ja itse vähän huono wordinkäyttäjä niin aina on pitänyt keksiä kikkakakkosia... mutta toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      207
      2742
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      126
      2577
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1708
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      203
      1233
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      59
      1230
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1088
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      813
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      813
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107