Kaikki kertokaa tänne kaikki ukkonne nimet niin arvon kaikkien ukkojen kesken kaikki mun lewat ja muut kerikset lopetan habon! Nimiä ei salista!
Keris fanit tänne!
Lewa
14
571
Vastaukset
- moijoi
Eli ukkoni nimi on: djnoppa
- ois
jakki00 , .:Gilbert.Door:. , ja jako2
- Tässä.... .
Nimeni:
Zupu.
(se piste tulee tohon) - Mikähän se voisi olla
-DJ.Lonely-
mulle kelpaa vaikka 1 lewa myös- angelfromfire
Laitetaan nimet:
Minthie
FairyNalle
NippuNappa (pikkusiskon)
- Sadrienda
Mun okun nimi on Sadrienda..
- Mikebox
Jugetsu
Mikebox94
(toivottavasti voitan jotain, en saa nimittäin ostaa :) )- nokyo
Lulua.(piste ei tuu mukaan!
- tämän näköinen
rey.m1
- juppi121
juppi121
...sakura....
muista pisteiden määrä!
alussa 3
ja lopussa 4
:D
toivottavasti saan- sonsku
mun ukon nimi on sonsku
- Wildstep<33
Mun ukon nimi:
Wildstep - spuddespurgu
Omg ootte vitun noloja! luulette et tää antaa teille jotain... säälittävää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514