Dungeon & Dragons Online; Kysymys.

Mahdollinen "Onnelline...

Onko pelissä kuukausi maksu, ja jos niin, niin kuinka iso? koska sivustosta en ainakaan sitä löytänyt taikka sitten oli niin hyvin piilotettu ettei accountin luonnissakaan mainittu mitään (ilman production keyn asetusta).

6

1950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksava

      Tietenkin kyseessä on kuukasimaksullinen peli.
      Kuukausimaksun suuruus (joka muuten löytyy sieltä sivuiltakin ihan yhden klikkauksen takaa) on 12.99€ (joka alenee mikäli maksaa useamman kuukauden kerralla: 3kk = 35.97€, 6kk = 65.94€ ja 12kk = 119.88€)

      Lähde: http://www.ddo-europe.com/faq.php?type=Billing&page=2

      • Kerro lisää.....

        Niin itse olen aina pitänyt noita 'massiivisia multipelejä' vähän turhina. Niistä joutuu maksamaan kuukausimaksut ja mitä saa vastineeksi? Varmasti samaa kuin mistä vaan singleplayer pc-roolipelistä. Ja jos etsii nimenomaan roolin pelaamista niin nuo ovat aivan vääriä paikkoja siihen. Porukka ei huutele hahmon nimissä vaan pelaajan näkökulmasta. Lisäksi kaikki LOL PLZ OMG teinix huutelut ärsyttää jo valmiiksi. Itse suosin Elder Scrolls tyyppisiä laadukkaita singleplayer pelejä. Mutta jokainen taplaa omalla tyylillään. Jotkut tosin taplaavat toisten tyyleillä mutta se on asia erikseen...


      • Teinixi
        Kerro lisää..... kirjoitti:

        Niin itse olen aina pitänyt noita 'massiivisia multipelejä' vähän turhina. Niistä joutuu maksamaan kuukausimaksut ja mitä saa vastineeksi? Varmasti samaa kuin mistä vaan singleplayer pc-roolipelistä. Ja jos etsii nimenomaan roolin pelaamista niin nuo ovat aivan vääriä paikkoja siihen. Porukka ei huutele hahmon nimissä vaan pelaajan näkökulmasta. Lisäksi kaikki LOL PLZ OMG teinix huutelut ärsyttää jo valmiiksi. Itse suosin Elder Scrolls tyyppisiä laadukkaita singleplayer pelejä. Mutta jokainen taplaa omalla tyylillään. Jotkut tosin taplaavat toisten tyyleillä mutta se on asia erikseen...

        Sehän siinä kuukausi maksussa on, elikkä ei tule näitä LOL Peelox Teinejä. ja sitten kun alkavat pelleileen niin bannin muodossa se rahallinen hävikki tuntuu pahimmalta.


      • Ostaan menen heti.

      • Wanha Wiitapiru
        Kerro lisää..... kirjoitti:

        Niin itse olen aina pitänyt noita 'massiivisia multipelejä' vähän turhina. Niistä joutuu maksamaan kuukausimaksut ja mitä saa vastineeksi? Varmasti samaa kuin mistä vaan singleplayer pc-roolipelistä. Ja jos etsii nimenomaan roolin pelaamista niin nuo ovat aivan vääriä paikkoja siihen. Porukka ei huutele hahmon nimissä vaan pelaajan näkökulmasta. Lisäksi kaikki LOL PLZ OMG teinix huutelut ärsyttää jo valmiiksi. Itse suosin Elder Scrolls tyyppisiä laadukkaita singleplayer pelejä. Mutta jokainen taplaa omalla tyylillään. Jotkut tosin taplaavat toisten tyyleillä mutta se on asia erikseen...

        Olen pelannut nyt Oblivionin 2* läpi ja peli oli loistava! Mahdollisia lisäosia ja uusia ominaisuuksia peliin odotelleesa itse siirryin pelaamaan D&D Stormreach peliä 4 päivää sitten.
        Pelejä ei mielestäni pysty edes vertaamaan keskenään Oblivion kylläkin päihittää grafiikoiltaan ja ääniltään D&D. Nyt nippa nappa taso 3 Clericinä huomaan että D&D imee mukaansa hurjasti. Pelikaverit ovat olleet auttavaisia ja kärsivällisiä, eikä yhtään epämiellyttävää tyyppiä ole vielä tullut vastaan. Jos sellainen vastaan tulee niin hänet voi poistaa seurueesta ja sillä siisti. Tietenkin voi pelata ilmaispelejä ja kärsiä kaikenmaailman typerysten tempuista. Jos 100 euroa vuodessa on liikaa vuoden harrastamiselle, niin sille en mahda mitään. Itse pidän hintaa kohtuullisena ja jos kuukauden koepelaamisen jälkeen peli ei maistu enää, niin miettikää montako peliä olette ostaneet ja pelanneet sitä täysipainoisesti 1kk ilman että peli ei olisi jo läpipelattu tai saanut muuten kyllästymään. Itse uskon viihtyväni D&D maailmassa hyvin pitkään. Neljä päivää pelattuani olen vasta alussa ja hahmon tuleva kehittäminen pyörii päässä samoin kuin seuraavan tehtävän suorittaminen. Tervemenoa vaan pelaamaan world of warcraftia, minut löytää D&D maailmasta nauttimassa hyvästä seurasta.

        Wanha Viitapiru

        Morrowindin pelastaja
        Oblivionin sankari
        Batlefield 2 sankarivainaa
        D&D harjoittelija parantaja


    • jokuhehe

      en tiia onko maksullinen enkä oo pelannu mut pelin lautapeli versio oli tosi hyvä kannattaa kokeilla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe