AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / KULTAINEN ANKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OOOOOOO
13 Vastausta 944 Lukukertaa

KULTAINEN ANKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OOOOOOO

TÄNÄÄN HABBOSSA 1 TYYPPI HUUSI VAIHTOLASSA: "TARJOL KULTAINEN ANKKA" JA MÄ KLIKKASIN SITÄ "VAIHDA" NAPPULAA JA SE LAITTO KULTASEN ANKAN VAIHTOMAATTIIN!! :OOOOO JA KUN VEIN NUOLEN SEN ANKAN PÄÄLLE, SIINÄ EI LUKENU: "KUMIANKKA" VAAN "KULTAINEN-ANKKA" :OOOOO KULTASEN ANKAN LEGENDA ON SIIS TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OOOOOOOOOOO

Ja...

...kiviäkin kiinnostaa.

ota siit...

ota siit sceenshot haluaisin nähdä sen ja muute mihin vaihoit sen kultasen ankan siis sun kamoista

Muistatko...

..sen ukkelin nimeä? ;)

Mutta kun...

Mun pitäis ettii uudestaan se sama tyyppi, jolla oli se ankka ku en muista sen nimee! ;( Siin nimes oli ainaski paljon pisteitä ja kaksoispisteitä...ja mullahan ei tietenkää ollu varaa siihen ankkaaan...se on varmaa jtn. 2-3 lewarin arvonen...;(( Ei mahiksia saada...

VATUN TYHMÄ

vitun PEELO

EI VAIHTO JUTUSSA NÄE SEN KAMAN NIMEÄ MINKÄ TOINEN ANTAA VAIKKA VIET KUINKA SEN NUOLEN SIIHE KAMAN PÄÄLLE oletko nuin tyhmä miettisit mitä kirjoitat yleisille sivuille

Kyllä näkee,

muttei näy kaikilla.

Testaisit ennenku tulet tänne haukkumaan!

Viet nuolen siihen kaman päälle vaihtomaatissa ja siellä TOISEN ukon "hyväksy" nappulan yllä lukee sen kaman nimi! Ootko täysin N00B? ;D Taidat olla...

Perusjuttuja nää...

voi luoja Huoh

Kultaista ankkaa ei ole.

Joopajoo

Joopajoo, kultaista ankkaa ei oo olemassakaan -.-

Mutta kun....

...mä näin sen!! Se oli semmonen kullanvärinen ja sillä oli semmoset pikkasen tavallista ankkaa suuremmat, VIHREÄT silmät!
on munki yhel tyypil kultane ankka
Lol
 /   /  /  / KULTAINEN ANKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OOOOOOO

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua