KULTAINEN ANKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OOOOOOO

Habbo typyli

TÄNÄÄN HABBOSSA 1 TYYPPI HUUSI VAIHTOLASSA: "TARJOL KULTAINEN ANKKA" JA MÄ KLIKKASIN SITÄ "VAIHDA" NAPPULAA JA SE LAITTO KULTASEN ANKAN VAIHTOMAATTIIN!! :OOOOO JA KUN VEIN NUOLEN SEN ANKAN PÄÄLLE, SIINÄ EI LUKENU: "KUMIANKKA" VAAN "KULTAINEN-ANKKA" :OOOOO KULTASEN ANKAN LEGENDA ON SIIS TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OOOOOOOOOOO

13

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...kiviäkin kiinnostaa.

• laitas

ota siit sceenshot haluaisin nähdä sen ja muute mihin vaihoit sen kultasen ankan siis sun kamoista

• Kallemakkara

..sen ukkelin nimeä? ;)

• Habbo typyli

Mun pitäis ettii uudestaan se sama tyyppi, jolla oli se ankka ku en muista sen nimee! ;( Siin nimes oli ainaski paljon pisteitä ja kaksoispisteitä...ja mullahan ei tietenkää ollu varaa siihen ankkaaan...se on varmaa jtn. 2-3 lewarin arvonen...;(( Ei mahiksia saada...

• OLET PEELO

VITUN PEELO

EI VAIHTO JUTUSSA NÄE SEN KAMAN NIMEÄ MINKÄ TOINEN ANTAA VAIKKA VIET KUINKA SEN NUOLEN SIIHE KAMAN PÄÄLLE oletko nuin tyhmä miettisit mitä kirjoitat yleisille sivuille

• muttei näy kaikilla.

• Habbo typyli

Viet nuolen siihen kaman päälle vaihtomaatissa ja siellä TOISEN ukon "hyväksy" nappulan yllä lukee sen kaman nimi! Ootko täysin N00B? ;D Taidat olla...

Perusjuttuja nää...

• Lsafskf

Kultaista ankkaa ei ole.

• habbofani

Joopajoo, kultaista ankkaa ei oo olemassakaan -.-

• Habbo typyli
        habbofani kirjoitti:

Joopajoo, kultaista ankkaa ei oo olemassakaan -.-

...mä näin sen!! Se oli semmonen kullanvärinen ja sillä oli semmoset pikkasen tavallista ankkaa suuremmat, VIHREÄT silmät!

• illiaaron

on munki yhel tyypil kultane ankka

• OMGGIRL

Lol

• trh34

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2206
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2095
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      30
      1989
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1396
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1336
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      883
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      812
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      751
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      733
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      718
    Aihe