Luin joltain nettisivuilta et Elijah ois jättäny sen huoran, JEE!!! TULKAA KAIKKI TÄNNE JUHLISTAMAAN ILOUUTISTA!!!!! Ai niin, enhän mä voi juhlia nyt koska oon menossa tupakalle! HAHAHAA!!! MUTTA TOI JUTTU ON TOSI, BELIEVE ME!
Elijah on jättänyt Frankan?!
8
347
Vastaukset
- who
voi tsiisus-
- Lomax
Ketä oikeasti kiinnostaa kenenkä kanssa kakaran näköinen Elijah-poika seurustelee ja kenenkä kanssa ei?
- Moilanen
WHO THE FUCK CARES ??? E . V . V . K .
- Elanor
Tuskinpa kukaan tulee juhlistamaan.Mistä sä päättelet että se on huora??ootko ilonen niiden mhdollisesta erost ku nyt sulla on paremmat mahikset vai??well,DREAM ON!!jeesus...tollases mitää hienoo oo.
- mitä hittoa
Kuka Elijah?
- oletko vajakki?
Helve*ttiäkö nostat jo kuopattuja sivuja, taukki?
- aloitus oli huono
Ketä nää on, ei ole ilo tunta?
- Whatta?!?
*Avaa shamppanjapullon* WOHOOOOOO! NYT JUHLITAAN, LET'S PARRRRTEEEEEEEEEEEEEH!!!
Nyt Elijah varmaan vaihtaa (tai siis vaihtoi) Frankan tyhmään, rumaan läskiin ja pakkomielteiseen suomalaisfaniinsa joka on nikotinistikin.
MITÄ HELVETIN VÄLIÄ SILLÄ ON kenen kanssa joku maailmantähti on, oli sitten sinkku, tai naimisissa ja viiden lapsen isä/äiti, homo, hetero, sillä ei ole teidän kannaltanne mitään merkitystä luuserit, vai luuleeko joku oikeasti, että nyt on sitten paremmat tsäänssit kun se-ja-se ihqutus on vapailla markkinoilla? Kun eipä ole sen enempää teille "available", YOU SUCKERS! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?60855Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734