Ingles/Green Field Hotelli

Ellu

Hei!

Onko kenelläkään kokemuksia Playa del Inglèsin hotellista Green Field?

Plussat ja miinukset?
Allasalue?
Lähialueen palvelut?
Vinkkejä?!?!?

Kaikki tieto tervetullutta! :) Kiitti!

3

4320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ingles

      Kotiuduimme viime viikolla Green Field hotellista. Hotelli oli hyvä. Meillä oli kaksio kadun puolelta. Iltaisin kuului paljon iltaelämän ääniä. Minä nukuin korvatulppien voimin hyvin, mies ei niitä edes tarvinut. Aamupala miehelle kelpasi erinomaisesti, minun makuuni melko rasvainen, mutta oli hyvät sämpylät, jugurtit yms. Allasalue on ihana! Paljon auringonottotuoleja, aamuisin varailtiin paikkoja. Altaassa ihanan lämmin vesi! Kaikki lahellä hotellia, ranta ja paljon kauppoja, sekä ravintoloita. Meren ranta Inglesissä aivan mahtava!Dyynit tosi kauniit! Nakupuoli näkemisen arvoinen ;)!Kiva paikka on Ingles!!!Meri lämmin!

    • Puntonen

      Tulin 23.3 11p Inglesin matkalta. Asuimme isossa yksiössä 6 kerroksessa kaupunkiin päin (Mulligansin yläpuolella) ja mekkala oli kyllä mahtavaa. Varsinkin 17.3 kun oli Irkkujen St Patricks day karnevaalit. Monta yötä oli käytettävä korvatulppia jos sisäisiä "korvatulppia" ei ollut tarpeeksi tullut naukkailtua illalla. 2005 olin 10p tammikuussa Green fieldissä toisessa kerroksessa kaupunkiin päin , mutta kaksiossa (toisella puolella hotellia jossa Mulligans) jossa makuhuoneessa ovi ja soundit paljon lempeämmät. Tulppia tuli silloinkin käytettyä muutama yö. Jos saa huoneen Mulligans pubin yläpuolella ja alimmat kerrokset niin nukkuminen miltei mahdotonta ilman tulppia. Pauhaavat aamuneljään ( Brogan`s bar ja Apilaniitty) ja senjälkeen voi hullut Irkut hoilata vielä pitkään. Allasalue hyvä. Palvelut löytyvät heti hotellioven ulkopuolelta(pubit,baarit,kaupat,taxit) tärkeysjärjstyksessä tietenkin. Aamupala on todella rasvainen mutta löytyy sieltä myös muro/jugurtti yhdistelmät. Ei aina tarvitse pekonia ja makkaraa vetää namaan aamulla.
      Plussat on erittäin hyvä sijainti ja mukava hotellihenkilökunta.
      Miinukset lienee lähialueen musiikki/liikenneäänet jotka välillä TODELLA häiritseviä. Vinkkejä en nyt jaksaisi luetella mutta Tropical ostokeskuksessa on Toro Negro II ravintola joka on kallis mutta hyvä ruokapaikka.Samassa ostokeskuksessa on myös Mirador Las Dunas niminen ravintola jota ei kannata vähätellä. Ja Miradorista 100-200m San Augustiinuksen päin on pieni uimaranta aallonmurtajalla jossa ei niin paljon väkeä jos ei päärannalle ja dyyneille halua mennä makaamaan.
      Nyt suunnitteilla seuraava matka joka 2 viikkoa ja sen meinasin vielä Green Fieldissä kestää. Sen jälkeen lähden 4 viikoksi Inglesiin mutta silloin valitsen kyllä bungalowin jossa oma maaterassi.

    • green field

      tosi hyvä hotelli, hyvällä paikalla, lämmitetty
      uima-allas,nyt talven aikaan rempattu koko hotelli,olen ollut vuosien asiakas,saa rahalle
      vastinetta,talvella taas.ph

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe