Älkääs ny, Heinolassa hyvää,

anakitna-ohiajaja

niin ku toi Kauppakadun hieromo. Loistavaa palvelua ja ammattitaitoa. Ja helvetin hieno ja hyvä ja nätti kirjasto teillä on saman pääkadun varrella. Älkää aina narisko, heinolalaiset!

26

1892

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kananpakkeli!

"niitä katuvaloja" siinä kirjaston edessä. Voi että Suomi ja suomalaiset nauraa mahat kippuralla.

• Antikana

... mutta kuitenkin vastaan viestiisi sen verran... Et voisi läpinäkyvämpi olla. Olet rakentanut nikkisi minun nimestäni. Hoh hoh! Kyllä teitä yksittäisiä yrittäjiä löytyy.

Sitä paitsi, jos olisit vain ohiajaja, et tietäisi Heinolan keskustan palveluista mitään. Ohitustie menee tuolla hieman sivummalla...:)

• päättelykyky!

Kylläpäs sitä tänään ollaan teräviä!

• Antikana
        päättelykyky! kirjoitti:

Kylläpäs sitä tänään ollaan teräviä!

... he*vetti sentään! En ole terävä vain tänään -olen sitä aina:) Osaan nähkääs minäkin siirrellä noita kirjaimia erijärjestykseen. Kertonee siitä minun älykkyydestäni ainakin sen, etten ole lukihäiriöstä kärsivä keskenkasvuinen aivoton apina...:)

Teillä tuntuu taasen olevan tyhjää siellä, missä aivojen kuuluisi sijaita. Kun ette parempaan ajatustyöhön kykene...:)

• lukihäiriöinen vai?
        Antikana kirjoitti:

... he*vetti sentään! En ole terävä vain tänään -olen sitä aina:) Osaan nähkääs minäkin siirrellä noita kirjaimia erijärjestykseen. Kertonee siitä minun älykkyydestäni ainakin sen, etten ole lukihäiriöstä kärsivä keskenkasvuinen aivoton apina...:)

Teillä tuntuu taasen olevan tyhjää siellä, missä aivojen kuuluisi sijaita. Kun ette parempaan ajatustyöhön kykene...:)

Mistä keksit käyttää apinaa tekstissäsi, katsoitko peiliin?

Sorh hee kaaheesti koo mää oon lukihääriöönen antibotbot jykestä...

• muuten yhtä terävä
        Antikana kirjoitti:

kuin keitetty makaroni, varo ettet viillä ittees... Kiäh Kiäh

• Antikana
        muuten yhtä terävä kirjoitti:

kuin keitetty makaroni, varo ettet viillä ittees... Kiäh Kiäh

... teidän nyt ei kannattaisi puhua mistään mitään.

Minä en ole viehtynyt viiltämiseen, mutta sinulla taitaa olla kokemusta siitäkin. Kannattaisi käydä tuolla terkkarin puolella. Kyllä hän osaa ohjata sinut psykiatriselle:)

Ja sinä lukihäiriöinen. Mitä vit*uilet täällä? Koska sinulla on niin paha lukihäiriö, niin mistä tiedät luitko tekstini oikein? Eli rupesitko syyttelemään minua ihan vain sen milleyhtymän takia, jonka lukihäiriösi aivoihisi vääristi.

• Mikä tämä on?
        Antikana kirjoitti:

... teidän nyt ei kannattaisi puhua mistään mitään.

Minä en ole viehtynyt viiltämiseen, mutta sinulla taitaa olla kokemusta siitäkin. Kannattaisi käydä tuolla terkkarin puolella. Kyllä hän osaa ohjata sinut psykiatriselle:)

Ja sinä lukihäiriöinen. Mitä vit*uilet täällä? Koska sinulla on niin paha lukihäiriö, niin mistä tiedät luitko tekstini oikein? Eli rupesitko syyttelemään minua ihan vain sen milleyhtymän takia, jonka lukihäiriösi aivoihisi vääristi.

"Ja sinä lukihäiriöinen. Mitä vit*uilet täällä? Koska sinulla on niin paha lukihäiriö, niin mistä tiedät luitko tekstini oikein? Eli rupesitko syyttelemään minua ihan vain sen "milleyhtymän" takia, jonka lukihäiriösi aivoihisi vääristi."

Hei lukihäiriö! Mikä on milleyhtymä? Vai olenko nyt lukenut väärin?

• Antikana
        Mikä tämä on? kirjoitti:

"Ja sinä lukihäiriöinen. Mitä vit*uilet täällä? Koska sinulla on niin paha lukihäiriö, niin mistä tiedät luitko tekstini oikein? Eli rupesitko syyttelemään minua ihan vain sen "milleyhtymän" takia, jonka lukihäiriösi aivoihisi vääristi."

Hei lukihäiriö! Mikä on milleyhtymä? Vai olenko nyt lukenut väärin?

... huolimaton. Jäi yksi kirjain pois. Milleyhtymä = mielleyhtymä
        Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että aivosi käsittelisivät tämän vieläkään oikein.

• aika hölmöä vittuilla
        Antikana kirjoitti:

... huolimaton. Jäi yksi kirjain pois. Milleyhtymä = mielleyhtymä
        Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että aivosi käsittelisivät tämän vieläkään oikein.

toiselle lukihäiriöstä, varsinkin jos itse mokailee...

Ja älä nyt alota sitä poraamista, että minä kirjoitan ammmatikseni, olen sanavalmis, olen Heinolan älykkäin (apina) etc.

• Antikana
        aika hölmöä vittuilla kirjoitti:

toiselle lukihäiriöstä, varsinkin jos itse mokailee...

Ja älä nyt alota sitä poraamista, että minä kirjoitan ammmatikseni, olen sanavalmis, olen Heinolan älykkäin (apina) etc.

... itkisin? En ole itkupilli! Enkä täydellinen, vaan tapahtuu noita pikku painovirhepaholaisia minullekin. Ja huom! Minä EN ole lukihäiriöinen. Ja jos loukkaannuit noin herkästi, senkin arkajalka, niin anteeksi vaan ja halaus päälle:)

Ja mukavaa, että muistit mitä teen ammatikseni:)

• ei tuollaiset homoseksuaali...
        Antikana kirjoitti:

... itkisin? En ole itkupilli! Enkä täydellinen, vaan tapahtuu noita pikku painovirhepaholaisia minullekin. Ja huom! Minä EN ole lukihäiriöinen. Ja jos loukkaannuit noin herkästi, senkin arkajalka, niin anteeksi vaan ja halaus päälle:)

Ja mukavaa, että muistit mitä teen ammatikseni:)

käy halailemaan... Sä voit ottaa aapiskukon käteen ja ruveta tavailemaan pikkuhiljaa.

• Antikana
        ei tuollaiset homoseksuaali... kirjoitti:

käy halailemaan... Sä voit ottaa aapiskukon käteen ja ruveta tavailemaan pikkuhiljaa.

... fobioita sinulla on?! Olet niin pelokkaan oloinen - kiipeilet jo varmaan seinilläkin...Voi voi, kun sinä olet tietämätön tollo ja pelkurimainen hyypiö. Voi raukkaa! Sinä voit ottaa sen käteen ja ruveta runkkaamaan pikkuhiljaa:) Heh heh:) Eikö kantti kestä, imbesilli?

• että tervehenkinen mies
        Antikana kirjoitti:

... fobioita sinulla on?! Olet niin pelokkaan oloinen - kiipeilet jo varmaan seinilläkin...Voi voi, kun sinä olet tietämätön tollo ja pelkurimainen hyypiö. Voi raukkaa! Sinä voit ottaa sen käteen ja ruveta runkkaamaan pikkuhiljaa:) Heh heh:) Eikö kantti kestä, imbesilli?

kavahtaa homoseksuaalia, kuten sinä siksi sinua on kustu linssiin koko ajan. Onko elämä julmaa ana?

• Tinakana!

Super 5:lla tanssitaan?

• Antikana

Minua ei ole tanssimiset liiemmin ikinä kiinnostaneet - korkeintaan joskus ala-asteen ensimmäisessä limudiscossa. Entäs miten on sen Super 10 laita?

• limudiscossa, olit yksin
        Antikana kirjoitti:

Minua ei ole tanssimiset liiemmin ikinä kiinnostaneet - korkeintaan joskus ala-asteen ensimmäisessä limudiscossa. Entäs miten on sen Super 10 laita?

nurkassa, eikä kukaan hakenut tanssiin... Voi voi, kyllä se siitä. Aika ja lääkkeet kuulemma parantaa pahemmatkin traumat...

Ei tiennyt mikä on supervitonen... Kiäh Kiäh Luuli varmaan tanssilattioiden liukasteeksi: 10/30 Mobil ultra super 5

• Antikana
        limudiscossa, olit yksin kirjoitti:

nurkassa, eikä kukaan hakenut tanssiin... Voi voi, kyllä se siitä. Aika ja lääkkeet kuulemma parantaa pahemmatkin traumat...

Ei tiennyt mikä on supervitonen... Kiäh Kiäh Luuli varmaan tanssilattioiden liukasteeksi: 10/30 Mobil ultra super 5

... missä ala-asteeni kävin? Minunhan ei tarvinnut nurkassa istuskella ja odotella, että joku tanssiin kutsuisi. Minä kutsuin muita ja muut tulivat riemusta kiljuen. Vientiä on riittänyt siis. Sinulla sen sijaan taitaa olla patoutumia, kun et kenellekään kelpaa:)

Jep. Mitäpä sinä "nas" siellä urputat? Etpä taida tietää mitä "nas" tarkoittaa? Kiäh kiäh:)

• kun vedit siellä yksinäsi
        Antikana kirjoitti:

... missä ala-asteeni kävin? Minunhan ei tarvinnut nurkassa istuskella ja odotella, että joku tanssiin kutsuisi. Minä kutsuin muita ja muut tulivat riemusta kiljuen. Vientiä on riittänyt siis. Sinulla sen sijaan taitaa olla patoutumia, kun et kenellekään kelpaa:)

Jep. Mitäpä sinä "nas" siellä urputat? Etpä taida tietää mitä "nas" tarkoittaa? Kiäh kiäh:)

tiputanssia ja kaikki vaan nauroi, mutta sä et vieläkään tiedä mille... Kiäh Kiäh ja super 5

• Antikana
        kun vedit siellä yksinäsi kirjoitti:

tiputanssia ja kaikki vaan nauroi, mutta sä et vieläkään tiedä mille... Kiäh Kiäh ja super 5

... sitä "nas" juttua! Kiäh kiäh:) Miten sinä voit muistaa tuon tapahtuman, koska ethän tiedä kuka olen. Hei, jos olenkin sinun bestiksesi:) Miten äitisi jaksaa? Käykö hän vielä useinkin torilla...?

• super vitosta...
        Antikana kirjoitti:

... sitä "nas" juttua! Kiäh kiäh:) Miten sinä voit muistaa tuon tapahtuman, koska ethän tiedä kuka olen. Hei, jos olenkin sinun bestiksesi:) Miten äitisi jaksaa? Käykö hän vielä useinkin torilla...?

Joo se oli hauska päivä jyrängössä kun antikana tuli diskoon:

Antis oli vetänyt vanhaa tuttuun tyyliinsä kanahatun päähänsä, takametsien chanel viitosta kainaloihin sekä oravannahkastringit jalkaansa.

Oli kylmä aamu ja antis kelas jo sen verran omilla aivoilla, jottei kävellen voinu mennä discoon ja pyysi sekopäisiltä vanhemmiltaan anglia-kyytiä koululle.

No sitten kana pääsi kouluun anglian kyydissä. Koko koulun väki nauroi kun perhe-antikana saapui pääkallopaikalle, sillä koko perheellä oli sama varustus niskassa, vanhempien silmät sojottivat samanaikaisesti oikeaan että vasempaan.

No sitten tuli sen tiputanssin aika, antikana hyppäsi keskelle tanssilattiaa kuin travolta parhaina takavuosinaan, joka siis oli selvä merkki kaikille: VÄISTYKÄÄ HÄN ON TÄÄLLÄ TÄNÄÄN!

Aikansa tanssittuaan antiksen stringien naru hirtti persvakoon niin pahasti kiinni että jouduttiin tilaamaan tuomo tuuli irroittamaan kaksi eläintä toisistaan. Onneksi ei käynyt pahemmin, sanoi tuomo ja jatkoi samaan hengenvetoon: "Ton oravan pää ikävä kyllä jää tonne sun perseeseen, mutta eihän se ole kuin munan kulkuväylä"

Tämä oli siis otos antiksen nuoruudesta ja selvittää hyvin paljon sitä, mikä hän on. Otan osaa, jos olisin tiennyt elämäsi menevän täysin piloille, en olisi nauranut mukana.

• Antikana
        super vitosta... kirjoitti:

Joo se oli hauska päivä jyrängössä kun antikana tuli diskoon:

Antis oli vetänyt vanhaa tuttuun tyyliinsä kanahatun päähänsä, takametsien chanel viitosta kainaloihin sekä oravannahkastringit jalkaansa.

Oli kylmä aamu ja antis kelas jo sen verran omilla aivoilla, jottei kävellen voinu mennä discoon ja pyysi sekopäisiltä vanhemmiltaan anglia-kyytiä koululle.

No sitten kana pääsi kouluun anglian kyydissä. Koko koulun väki nauroi kun perhe-antikana saapui pääkallopaikalle, sillä koko perheellä oli sama varustus niskassa, vanhempien silmät sojottivat samanaikaisesti oikeaan että vasempaan.

No sitten tuli sen tiputanssin aika, antikana hyppäsi keskelle tanssilattiaa kuin travolta parhaina takavuosinaan, joka siis oli selvä merkki kaikille: VÄISTYKÄÄ HÄN ON TÄÄLLÄ TÄNÄÄN!

Aikansa tanssittuaan antiksen stringien naru hirtti persvakoon niin pahasti kiinni että jouduttiin tilaamaan tuomo tuuli irroittamaan kaksi eläintä toisistaan. Onneksi ei käynyt pahemmin, sanoi tuomo ja jatkoi samaan hengenvetoon: "Ton oravan pää ikävä kyllä jää tonne sun perseeseen, mutta eihän se ole kuin munan kulkuväylä"

Tämä oli siis otos antiksen nuoruudesta ja selvittää hyvin paljon sitä, mikä hän on. Otan osaa, jos olisin tiennyt elämäsi menevän täysin piloille, en olisi nauranut mukana.

Hillitse hieman itseäsi. Kerroitko kenties omasta elämästäsi, kun noin yksityiskohtaisesti osasit kuvailla monien vuosien takaisia asioita?

Olen varma, että tuollaisen kokemuksen muistaa vuosikymmenten jälkeenkin - jos se omalle kohdalleen sattuu. Minun rupeaa käymään sinua jo sääliksi. Voi pientä parkaa...

Hei, älä viitsi välittää tuosta Angliasta. Se ei ole mielestäni mikään pilailtava aihe. Oikeastaan tuo auto on ihan siisti. Onko se vielä vanhemmillasi? Toivottavasti eivät ole hävittäneet sitä, sillä onhan se aika nostalginen. Tuohan se sinullekin noin elävästi mieleen tuon ankeaakin ankeamman kouludiscopäivän tapahtumat:)

• kun sivusta seurattiin
        Antikana kirjoitti:

Hillitse hieman itseäsi. Kerroitko kenties omasta elämästäsi, kun noin yksityiskohtaisesti osasit kuvailla monien vuosien takaisia asioita?

Olen varma, että tuollaisen kokemuksen muistaa vuosikymmenten jälkeenkin - jos se omalle kohdalleen sattuu. Minun rupeaa käymään sinua jo sääliksi. Voi pientä parkaa...

Hei, älä viitsi välittää tuosta Angliasta. Se ei ole mielestäni mikään pilailtava aihe. Oikeastaan tuo auto on ihan siisti. Onko se vielä vanhemmillasi? Toivottavasti eivät ole hävittäneet sitä, sillä onhan se aika nostalginen. Tuohan se sinullekin noin elävästi mieleen tuon ankeaakin ankeamman kouludiscopäivän tapahtumat:)

ja se olit sinä joka olit pääosassa!

Hyvä toi sun sanavalmiutes, sulla ei ole sanavalmiutta. Yrität heikosti ala-aste tyyliin kääntää juttua... Kiäh Kiäh

Ei sulla ole muuta valmiutta kuin homous...

• olostaloskomos

Up!!!!

• dfagasdgasdgfarga

Onko kanaa näkynyt??? Kintaana!!!

• Anonyymi

antikanaa näkynyt?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2519
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2507
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2165
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1887
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      101
      1731
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1185
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      906
    Aihe