AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Lommopeppu

Kysely Suomi24:n ominaisuuksista

Vaikuta Suomi24:n tulevaisuuteen kertomalla minkälaisia ominaisuuksia Suomi24:ssä voisi olla.
Vastaa kyselyyn »

Lommopeppu

5 Vastausta 980 Lukukertaa
Mitkä liikkeet olisivat tehokkaita muokkaamaan lihaksikkaan pakaraseudun muotoa nätimmäksi, pyöreämmäksi. Liikun paljon (lue edellinen kirjoitus) ja pyrin tekemään monipuolisia pakaralihasliikkeitä. Silti pehva tuottaa ongelmia, koska housut eivät istu kivasti kun on nuo lommot tuola sivuilla. Minulla on tällainen aika korkeat yläpakarat, viisto alaosasto -peppu, ja toiveena olisi saada pituutta pois ja pyöreyttä lisää. Mitä kannattaisi tehdä esim kuntosalilla (Ei käytettävissä laitteita muuta kuin ojennuspenkki ja takareisien koukistuslaite) ?!

Lommoille ei voi mitään

Ne lommot ovat yksinkertaisesti lihasten väliin jäävää tilaa. Jos lihasmassaa on takamuksessa lainkaan saa olla aika reilusti läskiä lanteilla ennen kuin nen täyttyvät.
Niin että kanna vain monttusi ylpeydellä, ne ovat vahvan ja terveen takamuksen merkki.

Ja ikävä kyllä kumpikaan noista reisilaitteista ei vaikuta pyllyyn mitenkään.Eturisilaite vaikuttaa vain reiden ojentajaan, takareisilaite reiden koukistajaan ja pohkeisiin. Jos persettä haluat harjoittaa tee kyykkyä, mavea, SJMVeetä. Jos säädeltävää taljaa löytyy kokeile "takapotkua", joka vaikuttaa takareiteen ja pakaraan.

Takareiden ojentajat

Kiitos vastauksesta. Pitää vielä tarkentaa tuo ojentajalaite -termi jota käytin. Tarkoitin siis sitä penkkiä jossa ollaan yläviistossa maha maahan päin ja nostetaan yläkroppaa alhaalta vaakatasoon. Ottaa siis reiden takaojentajiin ja selkään ainakin. Mutta kysymys kuuluu: Miten tästä laitteesta saisin eniten hyötyä peppuuni? Teoriassa olen ajatellut sen ehkä voivan vaikuttaa pakaran alaosaan, minulla kun on ongelmana se että reiden ja pakaran yhtymäkohta vain sulautuu yhteen, eli näyttää lösöltä. Ihan niinkuin olisi vähän vaikuttanutkin. ??

mave , SMJV?

Niin siis mitä nuo likkeet ovat, voisitko tarkentaa :) ?

Vastauksia

Selänojennuspenkki vaikuttaa eniten alaselän lihaksiin, takareiden ja pepun vaikutukset eivät ole ihmeelliset.
Mave on maastaveto ja SJMV suorin jaloin maastaveto.Molemmat vaikuttavat koko alakroppaan, SJMVeessä vaikutus kohdistuu enemmän etu-kuin takareiteen.
Jos et ole aiemmin tehnyt kumpaakaan, muista, että näissä pitää aloittaa KEVYILLÄ PAINOILLA ja PITKILLÄ SARJOILLA.Väärin tehtyinä rasittavat mahtavasti polvia ja selkärankaa. Eli keskikroppa tiukaksi, selkä suoraan, jalkaterät suoraan eteenpäin,joustoa polviin äläkä ikinä riuhdo.

SJMV

SJMV ottaa kyllä enemmän taka- kuin etureiteen.
 /   /  / Lommopeppu
Norvital TESTOMAX

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta