miten toi match.com deittipalvelu toimii? onko pakko ostaa jotain? jos ei osta niin miten saa kontaktia muihin? ja muuteski, millasia kokemuksia siellä?
kiitos..
onko match.com käyttäneitä?
12
1938
Vastaukset
- näin232626
Kyllä se ikäväkseen on ostettava jos meinaat yhteytttä muihin ottaa,ja huonoa siinä on just toi kun pitää olla luottokortti jne... Eli aivan turha paikka jos et omista visa korttia tai muuta semmoista,
- kun..
en omista luottokorttia! Huomasin sieltä yhden ihanan unelmieni miehen, mutta enpä voi ottaa häneen yhteyttä kun sitä korttia mulla ei ole! Harmittaa :(
- onnistuuhan se
kun.. kirjoitti:
en omista luottokorttia! Huomasin sieltä yhden ihanan unelmieni miehen, mutta enpä voi ottaa häneen yhteyttä kun sitä korttia mulla ei ole! Harmittaa :(
virtuaalisuukko ei maksa mitään, voihan olla että tällä miehellä on maksettua aikaa (ja hän osaa laittaa sinulle yhteystietonsa niin ettei niitä poisteta viestistä) jos, jos ja jos :) Itse olen matchin kautta saanut yhteyden vaikka en ole viestimisestä mitään jaksanut maksaakaan.
- onnistu
onnistuuhan se kirjoitti:
virtuaalisuukko ei maksa mitään, voihan olla että tällä miehellä on maksettua aikaa (ja hän osaa laittaa sinulle yhteystietonsa niin ettei niitä poisteta viestistä) jos, jos ja jos :) Itse olen matchin kautta saanut yhteyden vaikka en ole viestimisestä mitään jaksanut maksaakaan.
Olen lähettänyt paljon virtuaalisuukkoja eikä kukaan ole koskaan vastannut. Olen ajatellut tehdä toisen profiilin ja testata kuinka homma toimii, mutta en ole vielä jaksanut kokeilla.
Pitäisi perustaa palsta jossa match.comin käyttäjiä voisi lähestyä ilmaiseksi. - kantsisko kokeilla
onnistu kirjoitti:
Olen lähettänyt paljon virtuaalisuukkoja eikä kukaan ole koskaan vastannut. Olen ajatellut tehdä toisen profiilin ja testata kuinka homma toimii, mutta en ole vielä jaksanut kokeilla.
Pitäisi perustaa palsta jossa match.comin käyttäjiä voisi lähestyä ilmaiseksi.no, laitoin sinne ilmoituksen.. ja on tullut niitä virtuaalisuukkoja. mutta kun ei ole sitä luottokorttia... vastasin niihin suukkoihin, mutta eipä ole sitten kuulunut mitään..
aika pussitilanne.. taitaa olla ihan turha juttu! - sitä sitten
kantsisko kokeilla kirjoitti:
no, laitoin sinne ilmoituksen.. ja on tullut niitä virtuaalisuukkoja. mutta kun ei ole sitä luottokorttia... vastasin niihin suukkoihin, mutta eipä ole sitten kuulunut mitään..
aika pussitilanne.. taitaa olla ihan turha juttu!virtuaalisuukottelette toisianne - ilmaiseksi ;-)
- Mies, keski-ikä
Miehille hyvä paikka, naiset ottavat yhteyttä. Muilla deittipalstoilla tällaista ei kai ole. En silti ole oikein innostunut, kun se yhteydenotto on joka tapauksessa vaikeaa. Pitäisi maksaa kaksinkertainen kuukausimaksu, niin sitten kuka vaan voisi ottaa yhteyttä.
Ilmaisissa viesteissä ei voi lähtettää sähköpostia, se muutetaan automaattisesti match.com'in sähköpostitunnukseksi. Sähköpostin voi salakirjoittaa, mutta se pitää tehdä ovelasti. Ei pidä sanoa sanaa sähköposti tai meilaa tms. Kirjoita sähköposti esim siten että joka toinen kirjain pitää poistaa. - kuukauden jäsenmaksun
ja heti ensimmäisenä päivänä sain viestin mieheltä joka kirjoittaa minulle vieläkin, kahden kuukauden jälkeen. Olemme kai rakastumassa toisiimme, kaipaamme toisiamme kun emme ole yhdessä. En kadu sitä että maksoin sen jäsenmaksun, sain enemmän kuin osasin toivoa.
- teet???
Olet tainnut jäädä pahasti koukkuun tähän karkkihyllylle, etkä nyt onneton pysty iloitsemaan kultsin löytymisestä. Etsit ja etsit ja ,,,, loputtomasti, sillä tästä deittailusta on tullut sulle harrastus.
- oppipoika
jotka emme omista luottokorttia siis? Sviddu kun senkin ois tietänyt alkuunsa, niin en olisi välttämättä alkanut palvelun käyttäjäksi. Nyt hakuja selailleena löytänyt muutaman erittäin kiinnostavan ilmoituksen, mutta *huoh*...
Ja mitä maksuihin tulee, miksi 3 kk:n paketti yhdessä nipussa.. vaikka ihan halvinkin. Köyhästä ja opiskelijasta saattaa tuntua pahalta!!
Onko tämä vain joku premiumdeittipalvelu??! - tahtoo vastauksen!
Pystyykö match.comin käyttäjä tietämään muista profiileista, että kenellä on ja kenellä ei ole luottokortilla ostettua ns. "yhteydenpitopakettia"...itse täytin vain ilmaisen profiilin. Mutta jos joku olisikin kiinnostunut minusta, ja haluaisi laittaa mulle viestiä...huomaako hän mistään, että en ole ostanut pakettia???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi822627On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682543Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742443Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl411960Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu561894Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051779Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve221327Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271327Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171158