JAROMATIC lupaa kuun taivaalta

pitääkö paikkansa

Jaromatic Oy:ssä työskennelleitä etsintäkuulutan.
Kokemuksia olisi kiva kuulla. Tienaako mitään..ym
Hämeen Teletalot myös kysymysmerkki. Onko siitä firmasta jollain sisäpiirin tietoa? Reaaliset keskiansiot olisi kiva kuulla,kun ne yleensä ihan
jotain muuta kuin annetaan ymmärtää.Opiskelubudjetti tarvitsisi tankkausta.

68

46714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa

      Muuta ei liene tarvinne sanoa... :)

    • mainontaa

      Ite olen kans seurannu samojen yritysten ilmoittelua.Se on mielenkiintoista,et kaikilla noilla lehtimyyntifirmoilla on alan paras palkkaus!!!!!!!

      • niin se onkin

        Totta puhuvat siis kun sanovat, että alan paras palkkaus, palkkaa saa nimittäin sen mukaan kuin paljon myyt esim. lehtiä. Jos oot oikein hyvä myyjä, voit saada 3000e kk. Et ei se ihan huono palkka oo.


      • Tuleva tykki
        niin se onkin kirjoitti:

        Totta puhuvat siis kun sanovat, että alan paras palkkaus, palkkaa saa nimittäin sen mukaan kuin paljon myyt esim. lehtiä. Jos oot oikein hyvä myyjä, voit saada 3000e kk. Et ei se ihan huono palkka oo.

        Kuinka paljon lehtiä tunnissa tai päivässä keskimäärin pitäis myydä tohon 3000€:n palkkaan?
        Taitaa olla aika ufo juttu ainaki jatkuvasti pelkkien Yhtyneiden Kuvalehtien lehtiä kaupatessa.


      • Kusetusta kaikki tyyni
        niin se onkin kirjoitti:

        Totta puhuvat siis kun sanovat, että alan paras palkkaus, palkkaa saa nimittäin sen mukaan kuin paljon myyt esim. lehtiä. Jos oot oikein hyvä myyjä, voit saada 3000e kk. Et ei se ihan huono palkka oo.

        Mut entäs jos myynti ei ihan heti luista parhaalla mahdollisella tavalla? Pitääkö hiki hatussa tehdä kauppaa ilman palkkaa..pitäs kyl kait jonkinlainen palkkaturva olla alkuviikoiksi. Tai niin kait noi firmat pyöriiki.Porukka käy pari viikkoa kokeilemassa,ja kun ei onnistu,eikä palkkaa näy,lähtee pois. Ja taas sai firma ilmasta myyntiä jonkin verran. Ja uudet myyjät kehiin jne. Tollanen kuva on vaan muodostunut mulle,kun oon kuullu lukemattomien kamujen yrityksistä alalla!!!! PITÄÄKÖ PAIKKANSA?????????


      • Pettynyt
        Kusetusta kaikki tyyni kirjoitti:

        Mut entäs jos myynti ei ihan heti luista parhaalla mahdollisella tavalla? Pitääkö hiki hatussa tehdä kauppaa ilman palkkaa..pitäs kyl kait jonkinlainen palkkaturva olla alkuviikoiksi. Tai niin kait noi firmat pyöriiki.Porukka käy pari viikkoa kokeilemassa,ja kun ei onnistu,eikä palkkaa näy,lähtee pois. Ja taas sai firma ilmasta myyntiä jonkin verran. Ja uudet myyjät kehiin jne. Tollanen kuva on vaan muodostunut mulle,kun oon kuullu lukemattomien kamujen yrityksistä alalla!!!! PITÄÄKÖ PAIKKANSA?????????

        Itse olin Naxor care oy (Wulff) töissä n.3,5viikkoa sain parit isot kaupat olin viikon myyjä ja sit sain vaa tietää että homma ei jatku koska olin yhen viikon myynyt huonolla tuloksella... kiitos Naxor Mut nyt on parempi.


    • Rock´n Roll

      Olin Jaromaticilla pari kuukautta töissä ja olen ollut parissakin muussa telemarkkinoitiyrityksessä töissä pitempiäkin aikoja.
      Jaromaticilla on todellakin paremmat provisiot myynnistä kuin esim. kolmella yrityksellä jossa olen työskennellyt.
      Kaikille homma ei sovi eikä sillä kaikki tienaakkaan. Osa tienaa juuri toimeentulonsa ja osa tekee parempaakin tiliä 2000-4000€/kk.
      Kaikki riippuu itsestä ja omasta asenteesta. Jos pistää "aivot narikkaan" ja tekee täysin ohjeiden mukaan ja työajat työtä ja tauot on taukoja varten niin kyllä hommalla varmasti ainakin toimeen tulee. Kaikki eivät vaan siihen pysty.
      jos haluaa tienata edellämainitun 3000€ kuukaudessa se vaatii päivässä 9-15 onnistuneen perustilauksen tekemistä. 3-5 tilausta/ niin on 1000€/kk ansioissa. Työpäivät yleensa 6t mutta niitä voi muokata myös omaan aikatauluun sopiviksi.
      Kaikin puolin vilpittömästi paras yritys jossa olen ollut tällä alalla ja espanjan lämpöön jaromaticille vielä menossa takaisin luultavasti.

      • mii

        Saako Jaromaticilla sitten yhtään pohjapalkkaa, ja jos, kuinka isoa? Montako prosenttia myynneistä provikat on? Kiitos vastauksesta!


      • rolling
        mii kirjoitti:

        Saako Jaromaticilla sitten yhtään pohjapalkkaa, ja jos, kuinka isoa? Montako prosenttia myynneistä provikat on? Kiitos vastauksesta!

        Joo, ite ollu Jaromaticilla töissä kahtena kesänä sekä viime talven koulun ohessa silloin tällöin. Salettiin on palkka se mikä on luvattu ja aina tietää mitä saa. Kaikki on toiminut ainakin minulla selvin sävelin. Myyntityö on vain sellaista että rahaa saa sitten kun asiakas maksaa! Jos et osaa myydä, niin mene mummo bingoon!


      • kokemusta on!!!

        Jaromaticilla kaikki on niin VILPPIÄ kuin vai voi olla...sie ootkin varmaan sellanen nössö (taisit ollakin ruskeakieli pomolle siellä Espanjassa) joka tottelee kaikki niiden käskyt eli teet ylitöitä jotta saat täyteen tietyn määrän tilauksia ja tuosta ylityöstähän ei sitten makseta edes sitä pohjaa eli muka vilpitöntä ??? palkatkin siellä kuulema aina myöhässä...kokemusta on !!!


      • Matti

        Miksei kukaan esiinny näissä omalla nimella kun kerran firmaa kehuu vai onko nämä feikkikirjoituksia....


      • K-Kaaleppi
        Matti kirjoitti:

        Miksei kukaan esiinny näissä omalla nimella kun kerran firmaa kehuu vai onko nämä feikkikirjoituksia....

        Miksei haukkujat? Valehteleeko ja mustamaalaako ilkeyttään ja liiketoimintaa vahingoittaakseen kun ei uskalla kirjoittaa nimellään ja seistä sanojensa takana?


    • olvi

      Jaromaticin kotisivuilta selviää jonkin verran... www.jaromatic.fi

      • kokemusta on !!!!

        huijari yritys sillä haamutomistoja siellä sun täällä. Soitin yhden kerran ja kysyin et miten on paikkoja Kanarian saarille niin sanoivat että ei o vielä toimistoa... ja silti webbi sivuilla kehuskelevat paikkaa..


      • Tommisetä
        kokemusta on !!!! kirjoitti:

        huijari yritys sillä haamutomistoja siellä sun täällä. Soitin yhden kerran ja kysyin et miten on paikkoja Kanarian saarille niin sanoivat että ei o vielä toimistoa... ja silti webbi sivuilla kehuskelevat paikkaa..

        ei hyvää päivää :D
        Täällä Kanarialla ollaan ja jo 9 kk Jaromaticilla töissä. KOKEMUSTA ON.

        Loistopaikka, hyvät esimiehet ja jos osaat hommasi, niin ei mitään mussutettavaa.


    • Kesätyöläinen

      Uurastin kesän kyseisessä firmassa ja mielestäni ansioni olivat bonuksineen hyvät. Vähemmän töitä tehneet saivat ymmärtääkseni vähemmän.

      • jaromatic

        olen ite menos jaromaticille töihin tienaat 500€/kk joka ei ole sidoksissa myyntiin niistä taas saat bonukset kun päivä myynti ylittää 250€ ja kuukaus bonuksenkin saat kun myyntis ylittää 5000€ siel o mahdollisuus tienata jos osaat myydä


      • Kiertäkää kaukaa koko paikka
        jaromatic kirjoitti:

        olen ite menos jaromaticille töihin tienaat 500€/kk joka ei ole sidoksissa myyntiin niistä taas saat bonukset kun päivä myynti ylittää 250€ ja kuukaus bonuksenkin saat kun myyntis ylittää 5000€ siel o mahdollisuus tienata jos osaat myydä

        Kirjotin jo tuol aikasemmin,et olin kyseisessä firmassa keväällä-06 koska kaverit oli siellä ollu aikasemmin ja kehunu kohtuu paikaks. Mut kaikki oli tosi ammattitaidonta ja henki todella surkea. Ja sitä kaikkea mulle just oli kehuttu.Sieltä oli irtisanoutunu just ne parhaat paikan vetäjät. Ja ton 500€ tienaa vasta 2-3kk jälkeen ja muuten palkka siinä 100-400€kk jos myyt n.5 tilausta päivässä. Eli töitä 6h..5pv/vk ja palkka 400max!!! Parhaimmat myy jopa monen tonnin tilejä mut niitä ei tos firmas ole!!


      • Ex/tuleva jaromatic
        Kiertäkää kaukaa koko paikka kirjoitti:

        Kirjotin jo tuol aikasemmin,et olin kyseisessä firmassa keväällä-06 koska kaverit oli siellä ollu aikasemmin ja kehunu kohtuu paikaks. Mut kaikki oli tosi ammattitaidonta ja henki todella surkea. Ja sitä kaikkea mulle just oli kehuttu.Sieltä oli irtisanoutunu just ne parhaat paikan vetäjät. Ja ton 500€ tienaa vasta 2-3kk jälkeen ja muuten palkka siinä 100-400€kk jos myyt n.5 tilausta päivässä. Eli töitä 6h..5pv/vk ja palkka 400max!!! Parhaimmat myy jopa monen tonnin tilejä mut niitä ei tos firmas ole!!

        Kyllä siellä tienaa ihan kunnolla jos vaan osaa myydä...itse henkilökohtaisesti voin sanoa tienanneeni 2000 euroa kuukaudessa, joka on mielestäni ihan kohtuullinen kuukausipalkka. Tiedän myös pari myyjää jotka ovat tienanneet jaromaticilla yli 3500 euroa kuukaudessa. Että semmosta,


      • jaromaticilla ollut
        Ex/tuleva jaromatic kirjoitti:

        Kyllä siellä tienaa ihan kunnolla jos vaan osaa myydä...itse henkilökohtaisesti voin sanoa tienanneeni 2000 euroa kuukaudessa, joka on mielestäni ihan kohtuullinen kuukausipalkka. Tiedän myös pari myyjää jotka ovat tienanneet jaromaticilla yli 3500 euroa kuukaudessa. Että semmosta,

        itte oon ollu Jaromaticilla töissä ja ei siel tienannut kuin yks henkilö tuon n.2000 ekuu.Itte kyl myin ihan ok sen ajan mitä sillä viihdyin...
        Kyl lehtiä myy jos ois vain kunnon materiaalia. mut muuten työnantajat ihan pstä...ajattelevat vain omia etuja ei työntekijöiden...sääli niitä 18 vuotiaita jotka menevät töihin kun heitä kusetetaan 6-0....


      • ---
        jaromaticilla ollut kirjoitti:

        itte oon ollu Jaromaticilla töissä ja ei siel tienannut kuin yks henkilö tuon n.2000 ekuu.Itte kyl myin ihan ok sen ajan mitä sillä viihdyin...
        Kyl lehtiä myy jos ois vain kunnon materiaalia. mut muuten työnantajat ihan pstä...ajattelevat vain omia etuja ei työntekijöiden...sääli niitä 18 vuotiaita jotka menevät töihin kun heitä kusetetaan 6-0....

        hei! eli siis olen menossa ensi kesäksi jaromaticille espanjan toimistoon töihin eli pitääkö paikkansa että kun olen kesätyöläinen ja n. 2kk töissä että saan sen pohjapalkan 750e/kk joka tapauksessa vai tuleeko siihen jonkinlaisia ehtoja jotka mainitaan vasta sitten kun olen paikan päällä valmiina alottamaan työt ja saa pettyä karvaasti? onko joillakin kokemuksia espanjan toimistosta olisi kiva kuulla? :)


      • Helena H.
        --- kirjoitti:

        hei! eli siis olen menossa ensi kesäksi jaromaticille espanjan toimistoon töihin eli pitääkö paikkansa että kun olen kesätyöläinen ja n. 2kk töissä että saan sen pohjapalkan 750e/kk joka tapauksessa vai tuleeko siihen jonkinlaisia ehtoja jotka mainitaan vasta sitten kun olen paikan päällä valmiina alottamaan työt ja saa pettyä karvaasti? onko joillakin kokemuksia espanjan toimistosta olisi kiva kuulla? :)

        Mä olen kanssa menossa Fuengirolan pisteeseen kesätöihin 2 kuukaudeksi ensi kesänä. Kokemusta kyseisestä firmasta ei kyllä ole, mutta toivotaan parasta.


      • siellä työskennellyt
        --- kirjoitti:

        hei! eli siis olen menossa ensi kesäksi jaromaticille espanjan toimistoon töihin eli pitääkö paikkansa että kun olen kesätyöläinen ja n. 2kk töissä että saan sen pohjapalkan 750e/kk joka tapauksessa vai tuleeko siihen jonkinlaisia ehtoja jotka mainitaan vasta sitten kun olen paikan päällä valmiina alottamaan työt ja saa pettyä karvaasti? onko joillakin kokemuksia espanjan toimistosta olisi kiva kuulla? :)

        Olin tosiaan n. vuosi sitten Jaromaticilla Espanjassa duunissa. Ilmapiiri oli aivan surkea, enkä siellä loppujen lopuksi viihtynytkään kuin vajaan kuukauden. (Sain muuta hommaa..) Mutta kyllä siellä kuitenkin ihan luvatun palkan sai (tuolloin 500e/kk pohja, muistaakseni). Että sinänsä ihan rehellistä. Toimisto vaan ei todellakaan siisteimmästä päästä. Puhelimet ei toimi kunnolla, eikä (silloin) mitään kuuloke-mikki-yhdistelmää vaan perus lankapuhelin. Ja kun puhelut netin kautta kulkee Suomeen niin linjatkaan ei parhaimmat. Eli monesti kaupat varmasti jäivät syntymättä kun ei kaikkea kuullut (kummassakaan päässä). Muuten kyllä Espanjaan lähtöä lämpimästi suosittelen, etenkin syksyllä ja keväällä. (Talvet sielläkin kylmiä, 10-15asteista, kesällä taas täälläkin tarkenee:) Kannattaa kyllä oma luonto selvittää ensin viinan suhteen, se kun siellä puoli ilmaista niin monet sortunu siihen, myös Jaromaticin toimistolla näkyny kännisiä työntekijöitä.
        Mutta onnea joka tapauksessa matkaan! Toivottavasti nautitte ainakin auringosta! :)


      • .....
        siellä työskennellyt kirjoitti:

        Olin tosiaan n. vuosi sitten Jaromaticilla Espanjassa duunissa. Ilmapiiri oli aivan surkea, enkä siellä loppujen lopuksi viihtynytkään kuin vajaan kuukauden. (Sain muuta hommaa..) Mutta kyllä siellä kuitenkin ihan luvatun palkan sai (tuolloin 500e/kk pohja, muistaakseni). Että sinänsä ihan rehellistä. Toimisto vaan ei todellakaan siisteimmästä päästä. Puhelimet ei toimi kunnolla, eikä (silloin) mitään kuuloke-mikki-yhdistelmää vaan perus lankapuhelin. Ja kun puhelut netin kautta kulkee Suomeen niin linjatkaan ei parhaimmat. Eli monesti kaupat varmasti jäivät syntymättä kun ei kaikkea kuullut (kummassakaan päässä). Muuten kyllä Espanjaan lähtöä lämpimästi suosittelen, etenkin syksyllä ja keväällä. (Talvet sielläkin kylmiä, 10-15asteista, kesällä taas täälläkin tarkenee:) Kannattaa kyllä oma luonto selvittää ensin viinan suhteen, se kun siellä puoli ilmaista niin monet sortunu siihen, myös Jaromaticin toimistolla näkyny kännisiä työntekijöitä.
        Mutta onnea joka tapauksessa matkaan! Toivottavasti nautitte ainakin auringosta! :)

        okei juu kiva..kattelen kyllä tässä samalla muutakin duunia..:)jos sitten siel vaikka ei viihtyiskään..mutta kokemus se on sekin..:)


      • kyllä viihtyny
        ..... kirjoitti:

        okei juu kiva..kattelen kyllä tässä samalla muutakin duunia..:)jos sitten siel vaikka ei viihtyiskään..mutta kokemus se on sekin..:)

        Oon talossa ollu useemman kuukauden ja ainaki tähän asti on palkat kolahtanu just niinku on pitänykki. Ei oo kokemusta muista firmoista, mutta en kyllä oo mihinkään lähössäkään. Pohjapalkka on 750 e ja 25% provikat päälle, kolahtaa reippaat 2000 kuussa tilille tietty vähä riippuu kuukaudesta. Ei mulla ainakaan oo mitään valittamista! Jos myy niin tienaa kans.


      • tiedän asiasta enemmän kuin...
        --- kirjoitti:

        hei! eli siis olen menossa ensi kesäksi jaromaticille espanjan toimistoon töihin eli pitääkö paikkansa että kun olen kesätyöläinen ja n. 2kk töissä että saan sen pohjapalkan 750e/kk joka tapauksessa vai tuleeko siihen jonkinlaisia ehtoja jotka mainitaan vasta sitten kun olen paikan päällä valmiina alottamaan työt ja saa pettyä karvaasti? onko joillakin kokemuksia espanjan toimistosta olisi kiva kuulla? :)

        Voin antaa sellaisen vinkin kaikille asiasta kiinnostuneille, että nämä keskustelupalstan jutut on yleensä melkoista puppua ja katkerien ja kostonhimoisten ihmisten hölötyksiä, joilla ei todellista totuudenarvoa ole nimeksikään. Asia kuin asia, jos sitä vatvotaan täällä, se tuskin on ihan totuudenmukaista. Jos epäröit lähtemistä espanjaan ja kysyt neuvoa keskustelupalstalta joka tunnetaan haukkumapaikkana, niin sinun on ehkä parempi pysyä suomessa. Mutta jokainen voi miettiä omalla järjellään että jos firma on ollut useita vuosia pystyssä niin tuskin se ihan kusetustakaan on... Että sellaista.


      • mmmmmfgbh
        tiedän asiasta enemmän kuin... kirjoitti:

        Voin antaa sellaisen vinkin kaikille asiasta kiinnostuneille, että nämä keskustelupalstan jutut on yleensä melkoista puppua ja katkerien ja kostonhimoisten ihmisten hölötyksiä, joilla ei todellista totuudenarvoa ole nimeksikään. Asia kuin asia, jos sitä vatvotaan täällä, se tuskin on ihan totuudenmukaista. Jos epäröit lähtemistä espanjaan ja kysyt neuvoa keskustelupalstalta joka tunnetaan haukkumapaikkana, niin sinun on ehkä parempi pysyä suomessa. Mutta jokainen voi miettiä omalla järjellään että jos firma on ollut useita vuosia pystyssä niin tuskin se ihan kusetustakaan on... Että sellaista.

        Tänään itse kävin työhaastattelussa oulussa ja oli todella mukavia setiä siellä töissä!:) Haastattelun ei tarvitse aina olla niin totinen ja ko. paikassa tuntui olevan todella hyvä ilmapiiri!
        Pohjapalkka on kokopäiväisellä 700€/kk (Oulu) 50€ paikalla olo bonus myytyjen lehtien provikat:) Kyllä siellä kesäkuun hyvin voipi olla ja tienaa vähän edes ennen kun pääsee isoihin rahoihin kiinni;)


      • mie vaan
        jaromatic kirjoitti:

        olen ite menos jaromaticille töihin tienaat 500€/kk joka ei ole sidoksissa myyntiin niistä taas saat bonukset kun päivä myynti ylittää 250€ ja kuukaus bonuksenkin saat kun myyntis ylittää 5000€ siel o mahdollisuus tienata jos osaat myydä

        Voi vaan haaveilla 500 € kuukausiansioista. Niin ja kaiken lisäksi se vielä edellyttäisi suomen kielen suullista ja kirjallista hallintaa.


      • jeejeejeejee
        mie vaan kirjoitti:

        Voi vaan haaveilla 500 € kuukausiansioista. Niin ja kaiken lisäksi se vielä edellyttäisi suomen kielen suullista ja kirjallista hallintaa.

        minkä takia edellyttää suomen kielen suullista / varsinkaa kirjallista hallintaa? suullista hallintaa toki, muttei siitäkään tarvi yliopisto tutkintoa olla. Kirjallista hallintaa vielä vähemmän, vai myytkö tekstareilla? Ite oon myös jaromaticilla ja palkka 3K euron paikkeilla.


      • suomeen
        jeejeejeejee kirjoitti:

        minkä takia edellyttää suomen kielen suullista / varsinkaa kirjallista hallintaa? suullista hallintaa toki, muttei siitäkään tarvi yliopisto tutkintoa olla. Kirjallista hallintaa vielä vähemmän, vai myytkö tekstareilla? Ite oon myös jaromaticilla ja palkka 3K euron paikkeilla.

        palkkatulot vai maksetaanko verot espanjaan tai jtn????pystyykö esim.liiton rahaa nostamaan samalla kun on espanjassa töissä (nimenomaan jaromaticilla).kiitos.


    • kokemusta tältä

      kesältä firmasta?

      • faabiokiekura

        olen työskennellyt useissa lehtimyyntifirmoissa ja voin vilpittömästi sanoa, että palkkaus on paras johon olen törmännyt. Muutenkin työskentely rentoa ja toimistolla vaan mukavaa porukkaa. vaihtuvuus alalla on tietysti suuri, koska kaikille työ ei vain sovi.

        Itse toista vuotta töissä JarZalla ja enpäs vaihtas hommaa ees lääkärin pestiin. homma sopii mulle kuin nenä päähän ja asiat pelaa kuin rasvattu. (palkat ja muut tulee kun pitää tai aiemmin.)

        Tietysti kannattaa ennen espanjaan lähtöö käydä kokeilee suomen päässä, et onko itestä hommaan. muuten hommat pelaa ja jos et viihdy niin palkka maksetaan tehdystä työstä vaikka olisit töissä vaan pari päivää.


      • juuhpajuu
        faabiokiekura kirjoitti:

        olen työskennellyt useissa lehtimyyntifirmoissa ja voin vilpittömästi sanoa, että palkkaus on paras johon olen törmännyt. Muutenkin työskentely rentoa ja toimistolla vaan mukavaa porukkaa. vaihtuvuus alalla on tietysti suuri, koska kaikille työ ei vain sovi.

        Itse toista vuotta töissä JarZalla ja enpäs vaihtas hommaa ees lääkärin pestiin. homma sopii mulle kuin nenä päähän ja asiat pelaa kuin rasvattu. (palkat ja muut tulee kun pitää tai aiemmin.)

        Tietysti kannattaa ennen espanjaan lähtöö käydä kokeilee suomen päässä, et onko itestä hommaan. muuten hommat pelaa ja jos et viihdy niin palkka maksetaan tehdystä työstä vaikka olisit töissä vaan pari päivää.

        ...että myös "jaromatic itse" lukee tätä palstaa ja vastailee jopa kyselee ja taas vastailee...et senku muistatte=)


      • Kokemusta on
        juuhpajuu kirjoitti:

        ...että myös "jaromatic itse" lukee tätä palstaa ja vastailee jopa kyselee ja taas vastailee...et senku muistatte=)

        Iha muutama juttu ärsytti noissa viesteissä. Ensinnäkin, mun mielestä se ei tee yrityksestä mitenkään "huijariyritystä", jos siellä ei oo mitään pohjaa. Kuhan se on vaa selvästi ilmotettu, että palkkaus on pelkästään provikkaa. Miks yrityksen pitäis maksaa huonoille myyjille mitään? tälläsiin paikkoihin ku riittää aina niitä nenänkaivajia, joista ei oo mitään hyötyy yritykselle. Toinen juttu on just se, että voiko saada hyvää palkkaa. Usein näissä firmoissa hyvät myyjät saa hyvää palkkaa ja huonot surkeeta, mut eikös sen niin kuulu mennäki? Tietty tää ei sovellu kaikille, koska jotkut kaipaa säännöllistä tuloa. Mut luulen et täällä kirjottaneista tosiaan nää "kokemusta on"-tyypeistä ne jotka haukkuu paikkaa, on surkeita myyjiä, ja ne taas jotka kehuu, on hyviä myyjiä. Mut tosiaan sen voin sanoo, että puhelinmyyntiä kannattaa ehdottomasti koittaa. Se on ihan varmasti mahtava kokemus vaikkei sitä kauaa jaksaiskaan tehdä. :) Se pitää vaa ottaa sopivan tosissaan ja sopivasti huumoria mukaan. Mut joo siis en tästä kyseisestä firmasta tosissaan tiedä mitään, en oo ollu heillä hommissa.


      • Kuka takana
        Kokemusta on kirjoitti:

        Iha muutama juttu ärsytti noissa viesteissä. Ensinnäkin, mun mielestä se ei tee yrityksestä mitenkään "huijariyritystä", jos siellä ei oo mitään pohjaa. Kuhan se on vaa selvästi ilmotettu, että palkkaus on pelkästään provikkaa. Miks yrityksen pitäis maksaa huonoille myyjille mitään? tälläsiin paikkoihin ku riittää aina niitä nenänkaivajia, joista ei oo mitään hyötyy yritykselle. Toinen juttu on just se, että voiko saada hyvää palkkaa. Usein näissä firmoissa hyvät myyjät saa hyvää palkkaa ja huonot surkeeta, mut eikös sen niin kuulu mennäki? Tietty tää ei sovellu kaikille, koska jotkut kaipaa säännöllistä tuloa. Mut luulen et täällä kirjottaneista tosiaan nää "kokemusta on"-tyypeistä ne jotka haukkuu paikkaa, on surkeita myyjiä, ja ne taas jotka kehuu, on hyviä myyjiä. Mut tosiaan sen voin sanoo, että puhelinmyyntiä kannattaa ehdottomasti koittaa. Se on ihan varmasti mahtava kokemus vaikkei sitä kauaa jaksaiskaan tehdä. :) Se pitää vaa ottaa sopivan tosissaan ja sopivasti huumoria mukaan. Mut joo siis en tästä kyseisestä firmasta tosissaan tiedä mitään, en oo ollu heillä hommissa.

        Kuka sitä johtaa? Onko tää Yhtyneiden Kuvalehtien oma myyntifirma?


      • ööff
        Kuka takana kirjoitti:

        Kuka sitä johtaa? Onko tää Yhtyneiden Kuvalehtien oma myyntifirma?

        Kyllä mulle on ainakin Jaro antanut kaiken mitä on luvannutkin! ei valittamasta :)
        Plus tietenkin plussana espanjan ihana sää!!


    • nuriz

      valitan todellakin. suomen päässä olin töissä, viihdyin ihan kolme päivää. ei ollut mun juttu. Pakko myynniksi nimittäisin. itse kun arvostan puhelin myyjiltä sitä että kun selkeän ei saa niin hyvät päivän jatkot eikä mitään surkeaa tilaisit nyyyy yyyyt niin saan ensi kuussa muutakin kuin ylähuulen leivä päälle läppää.

      • huihai^

        täysin samaa mieltä! itse olen ollut jaromaticilla nyt 2 päivää ja tähän se saa jäädäkin..


      • K-Kaaleppi
        huihai^ kirjoitti:

        täysin samaa mieltä! itse olen ollut jaromaticilla nyt 2 päivää ja tähän se saa jäädäkin..

        No ette sitten myynnistä ymmärrä. Hyvä että käsitätte vaihtaa hommia. Firmaa on turha vaihtaa koska jos palkoille haluu päästä niin sama vääntö on kaupoista kaikkialla: niin puhelimessa, myymälässä kuin kentälläkin. Jos siis puhutaan oikeasti myymisestä eikä tarjoamisesta, tilausten vastaanottamisesta tai rahastamisesta. Niillä ei ole myymisen kanssa mitään tekemistä.

        Niin. Ja kaupoista taistelu ei ole tuputtamista vaan ostohalun nostattamista. Siinä vaiheessa se on asiakkaasta ja myyjästä inhottavaa jos ei osaa perustella asiaa lisää, löytää uusia naruja joista vedellä ja tarjota jotai muuta tilalle.

        Olen itse aloittanut myyntihommani lehtimyynnissä ja ihan mukavaa se on kun homman oivaltaa. Itse tein 4 vuotta myyjänä ja perään 8 vuotta päällikkönä lehtimyynnin kans hommia.


      • aktiivinen myyminen
        K-Kaaleppi kirjoitti:

        No ette sitten myynnistä ymmärrä. Hyvä että käsitätte vaihtaa hommia. Firmaa on turha vaihtaa koska jos palkoille haluu päästä niin sama vääntö on kaupoista kaikkialla: niin puhelimessa, myymälässä kuin kentälläkin. Jos siis puhutaan oikeasti myymisestä eikä tarjoamisesta, tilausten vastaanottamisesta tai rahastamisesta. Niillä ei ole myymisen kanssa mitään tekemistä.

        Niin. Ja kaupoista taistelu ei ole tuputtamista vaan ostohalun nostattamista. Siinä vaiheessa se on asiakkaasta ja myyjästä inhottavaa jos ei osaa perustella asiaa lisää, löytää uusia naruja joista vedellä ja tarjota jotai muuta tilalle.

        Olen itse aloittanut myyntihommani lehtimyynnissä ja ihan mukavaa se on kun homman oivaltaa. Itse tein 4 vuotta myyjänä ja perään 8 vuotta päällikkönä lehtimyynnin kans hommia.

        on ihmisten manipulointia ostamaan asioita joita he eivät oikeasti tarvitse. halveksun sellaisia persoonia jotka tietävät tämän mutteivät ahneuksissaan viis veisaa siitä, tai väittävät, etteivät ihmiset tiedä mitä he tarvitsevat vaan jonkun on heille se kerrottava. mutta onneksi sentään kaikkien päitä ei voi kääntää pa***puheilla, ja minä satun olemaan yksi heistä ;)


      • edelliseen
        K-Kaaleppi kirjoitti:

        No ette sitten myynnistä ymmärrä. Hyvä että käsitätte vaihtaa hommia. Firmaa on turha vaihtaa koska jos palkoille haluu päästä niin sama vääntö on kaupoista kaikkialla: niin puhelimessa, myymälässä kuin kentälläkin. Jos siis puhutaan oikeasti myymisestä eikä tarjoamisesta, tilausten vastaanottamisesta tai rahastamisesta. Niillä ei ole myymisen kanssa mitään tekemistä.

        Niin. Ja kaupoista taistelu ei ole tuputtamista vaan ostohalun nostattamista. Siinä vaiheessa se on asiakkaasta ja myyjästä inhottavaa jos ei osaa perustella asiaa lisää, löytää uusia naruja joista vedellä ja tarjota jotai muuta tilalle.

        Olen itse aloittanut myyntihommani lehtimyynnissä ja ihan mukavaa se on kun homman oivaltaa. Itse tein 4 vuotta myyjänä ja perään 8 vuotta päällikkönä lehtimyynnin kans hommia.

        en muuten olisi löytänyt tälle palstalle, mutta kun aikaisemmin tänään tarkistin mistä numerosta mulle oli soitettu, kävi ilmi että se oli tämä jaromatic ja mielenkiintoni heräsi ottamaan selvää mikä sen on.
        hieno firma hienolla asialla. näitä ei ole koskaan maailmassa liikaa ^^


    • tykki100

      Pidempään jarolla nyt hommia nyt tehny, itkeköön ne jotka ei myydä osaa eikä pokka pidä. Liksaa tulee ja ihan ehdottomasti paras paikka ja ihan huippusakkia töissä! Mä en kehtais tänne tulla märiseen jos en noissa hommissa ois pärjänny :)

    • Puhelinmyyjä :)

      Aina vaan tänne jaksaa tulla porukka itkemään ja vinkumaan kun ei ole työssä pärjännyt, onko se niin vaikea myöntää että työ ei ollut just teille sopivaa, onko se pakko niinku keksiä että firmassa tai itse työssä olisi jotain vikaa? Kannayttais joskus katsoa sinne peiliin ;)
      Ei kaikki työt sovi kaikille, ei sen kummempaa, mut jokaisen pitäis pystyä sen verran ihmisiks käyttäytyä ettei tarttis tänne tulla poraamaan jos ei oo osannu myydä... Aikuiset ihmiset hei :)
      Oon ite tehny puhelinmyyntiä muutamassa eri firmassa ja nähny niitä luovuttajia aika monta kertaa, jotka ei vaan pärjää tai jotka ite lopettaa päivän tai viikon jälkeen, vaikka kuinka yrittäis pomo ja työkaverit tsempata, ja voinkin kuvitella et just sellaset ihmiset tänne kirjottelee... Älkää jaksako oikeesti :)

      • undercontroll

        Noissa firmoissa ei kuule pomot tsemppaa hevonkettua! Ainakaan Espanjassa!


    • chiliconcarne3

      Hui sentääs kuinka läpipaistavaa! Joka ikinen positiiviseen sävyyn kirjoitettu jaromaticviesti on omistajan omaa käsialaa! Sinä joka oikeasti etsin töitä tai vastauksia koskien tätä firmaa niin lue nämä tekstit SUURELLA varauksella.
      Esimerkiksi nimimerkeillä "Rock 'n Roll" ja "jaromatic" kirjoittavat niin yksityiskohtaisesti palkkauksesta, että eikö kellot soita? Kuka ihminen, joka on "vasta menossa" töihin tietäisi ja muistaisi näin tarkkaan palkkausasioista?? Ja miten tai miksi edes olisi täällä buffaamassa ko.firmaa ellei olisi oma lehmä ojassa. Härre gud!

      Ja sinulle Jaromaticin johto: hoitaisit henkilökuntaasi ja velvoitteesi asiallisesti niin ei tarvitsisi olla täällä incognitona esittämässä jotain tyytyväistä työntekijää ja paikkailemassa paskapuheita! Me pettyneet tunnemme sinut ja kirjoitustyylisi, jäät aina kiinni. Hei hönö, sä et ole mikään rakettitieteilijä. Meitä kusetit ja nyt maksat siitä täällä netissä. Kannattiko???

      • perästä kuuluuuuu

        Samaa mieltä! Suuret on luulot itsestään kouluttamattomalla pikkupomolla paskapuheineen!


    • :/

      Minäkin joskus töissä ks. firmassa olin 3kk. Sovituista tilauksistani muka peruttiin vittu aina puolet melkeen, kyllä vitutti ku palkka o aivan muuta kuin kelasin kun hommia painoin. Pelkkä tuntipalkka olisi ollu parempi. Mistä sitäkään ikinä sai tietää montako tilausta oikeasti sain myytyä, palkkashekki oli kuin lotto tosin 3 oikein.

      • v#t keijo

        Toiset sitten pärjäsivät ja saivat myytyä joten ei muuta kuin onnea vaan, itse en jalalla astu ks. firmaan.


    • KimmoDog

      minulle soitettin juuri jaromaticilta työhakemuksen vuoksi.
      tässä päivitettyä informaatiota paikasta.
      tällä hetkellä täysin provisiopohjainen palkkaus, joka menee niin et saat
      27% 6000€ asti siitä yli saat 40%.
      pohjapalkkaa/takuupalkkaa ei ole ollut helmikuusta lähtien.
      lennot ja majoitus jää omalle vastuulle,
      jaromatic tekee pientä yhteistyötä suomalaisten välitysfirmojen kanssa asunnoista mutta työntekijä itse tekee sopimukset yms. firmassa.
      on oltava espanjassa vähintään 2kk, alle sen eivät suostu ottaa.
      töitä tehdään ma-pe 6h kahdessa vuorossa. 7.45-13.45 ja 13.30-19.30.
      jotta ton 6000€ sais kuukaudes myytyä, pitäis myydä 300€/vrk
      ja lehtipaketit on hinnaltaan 20-250€
      joten siitä kun laskee niin pitäis myydä 2-15 tilausta tuon saavuttaakseen.
      sanoi kyl et moni myy jopa 500€/vrk.
      tuosta 6000€/kk myynnistä palkkaa saa noin 1600€ - verot,
      jotka työpaikka pidättää palkasta verokortin mukaisesti.
      työpaikkojen tilanne on se et fuengirolassa on paikkoja auki, mutta las palmasissa ei ole vapaita paikkoja.

      tossa nyt pikkasen tietoa paikasta.

    • hörhelöliisa

      aika riski lähteä maailmalle, jos ei oo kämppää eikä pohjapalkkaa

    • Miksei oo?

      ??

    • NinniNN

      Hei chiliconcarne ootko vähän typerä, ei sulle tullu mieleen että työntekijät saattaa olla ihan yhtä hyvin perillä palkkauksesta ku firman johtokin? perus suomalaista urputusta täällä,mikään ei oohyvin ja kaikki on paskaa. lol

    • Linnea

      Sanooko nimet Matti, Kirsi & Jaakko mitään? Jos niin, pysyhän kaukana!
      Lupauksia kyllä löytyy, mutta totetuminen toista totta, eli ei tapahdu!!!
      Lieneekö mukana Espanjassa myös joku Jarkko / Jarkka / Mika Saari?
      Entä Antti & Tomi?
      Huh Huh tätä showta edelleen!!!

    • ideoottejasss

      Ilman muuta kuusta saa palan haluatko oikealta ja vasemmalta puolen palan. Hei haloo ja järki päähän

    • puhraisa

      luuri kuumaksi vaan! ja tsemppiä kaikille myyjille!

    • voi reppanaa :D :D

      Sekin on firman syy kun sut ryöstettiin hotellissa :D

    • jees2

      heh heh täälläkin tilinauhat ja pakkilistat mukaan ja työsuojelupiiriin.onko tätä niin vaikea tajuta.

    • Rahaarahaa100

      Yksinkertaistan! Kun menette töihin missä pitää myydä niin saatte palkkaa sen mukaan paljonko myytte. Jos ette myy niin ette saa palkkaa. Yksikään firma ei laita pihalle myyjää joka on myy. Firmakin saa rahat siitä että myjyjä myy...

      On ihan paskan jauhantaa että myyjä joka myy laitetaan pihalle, ja tilalle etsitään myyjä joka ehkä myy. Toistan yrityksen tulot on kiinni myyjistä jotka myy, ei niistä ketkä täällä kitisevät surkeuttaan kun eivät myyneetkään...

      Ja toistan...yksikään yritys ei poista tuottavaa myyjää. Poistoon eli kiertoon joutuu kun ei ole tuottava työntekijä yritykselle... Yksikään yritys ei kuseta tuottavaa työntekijää, koska se voi lähteä pois ja tilalle joutuu ottamaan vähemmän tuottavan!

      Jos jostakin syystä olette joutunut pois yrityksestä, niin ette ole hoitanut teille määrättyä tehtävää, jolloin yrityksen tuotto ei ole riittävä...eli myyntinne ei ole ollut sillä tasolla jota teiltä on odotettu.

    • "turisti" =)

      siis mitä vittua!!!... eihän puhelinmyynnis tienää jos ei myy!!!!... kyl nää asiat pitäis olla selvä jokaiselle!!!.... ite valmis jättää suomes HYVÄN duunin ja siirtyy espanian lämpöön... ja aina voi yrittää kusettaa palkoissa, pitää laittaa hanttiin vaan, eikä niellä kaikkee paskaa!!!, ite jo reilusti yli 30 ja silti lapioin vaikka paskaa mielummin kun olen täällä, siis suomessa!!!... asiat pitää puhuu naamatusten, siis palkkaukset ja muut asiat, ni ei tuu yllätyksii!!!... ja kusettaa voi aina yrittää, siinä vieressä on canterasin ranta johon on hyvä hukuttaa kusettajat =)

    • mievaan3

      jaromatic on muuttanut tylsaan toimistorakennukseen keskella kaupunkia, samassa talossa toimii suomen konsulaatti. rannalle on paljon pitempi matka kuin aikaisemmasta toimistosta, josta
      pysty ruokatunnilla kaymaan rannalla.
      puhelinmyyntityo vaatii luonnetta, jolla sita ei ole niin kannattaa pysya poissa.

    • pettyyt1980

      Ainakin thaimaassa eivät maksaa palkkoja rehellisesti. Peruutuksia joita ei ole. Sitä en tiedä miten muualla toimivan.
      En suosittele kenellekkään

    • Kokemusta on

      Heidän espanija toimistossa alussa kaikki toimiii mutta pitemmällä välin jää kaikki saamatta

    • Ari6987545

      Muillakin jäänyt palkkoja saamatta. Itselläkin jäi saamatta. Pomokin uhkaili jos puhun jollekin. Älkää vain menkö

    • olin tanaan haastettelussa jaromaticilla ja lupas et 500 pohjapalkka ja sit kun myynti yli 3000 nii alkaa saada 16% provikkaa joka tilauksesta ja meinas et normi palkka tuola 4-5000e kk kuulostaa aika paljo puhelin myyjalle mut tosin jos myynti ei ylita 3000 niin ainostaan takuupalkka 500..onko kokemuksia

      • Älä usko tuollaista.


      • blgft

        Proviisio 3000 myynnillä on tuolloin:
        3000€/100×16=480€

        5000€/100×16=800€

        10 000€/100×16=1600€

        Aika paljon saat myydä tienataksesi jotakin...


    • 456uioo

      Aina kun saatte myynnin, ottakaa numero ja nimi ylös.
      Jos tulee peruutus, soittakaa numeroon jälkeenpäin ja kysykää mitä mieltä tilaaja on lehdestä.
      Näin pystytte tarkistamaan onko tilaus peruttu vai ei.

      • esisicsii

        Mutta älä tee työaikana tavoitteiden kustannuksella. Työnantaja ei maksa hänen epäilemisestään. Jos teet 10 kauppaa päivässä tai 20 kpl siis oot oikeesti myyjä etkä paskanpuhuja niiin sellaisen kauppamäärän tarkastaminen vie aikaa. Omalla ajallaanhan saa tehdä mitä haluaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe