Olen ollut kolme kuukautta yhdeydessä yhden kreikkalaisen miehen kanssa messengerin web-cam välityksellä.
Olen saanut mieheltä sen osoitteen puh.numeron ja itsekin annoin puh.numeroni ja välillä soitellaan ja lähetämme viestejä mutta..
Nyt mies haluaa tietää mun osoitteen ( se halu tietää jo heti alussa,sanoin että pitää ensin tutustua kunnolla) jotta se vois lähettää mulle suomeen postia.
Sanoin etten vielä halua antaa mun koti-osoitetta mutta,nyt mies suuttu ja pahasti! mies alko haastaa riitaa haukku mua ihan pataluuksi! mies sano 'oletko huora kun et anna sun osoitetta"??!!!
ja" et varmaan olekkaan kaupassa töissä kun joskus et vastaa kännykkääsi miksi et???!! onko sulla toisia miehiä??? kun et halua antaa sun osoitetta???'( ei mulla oikeesti ole toisia)
mies sano,että etsii toisen naisen jollen anna sitä osoitetta nyt ja heti, ja uhkaili tappaa mut jos en nyt anna" ( sanoin miten se voi tappaa kun ei tiedä mun osoitetta?? uhkas mua mafialla...että ne kyllä löytää mut kännykkäni kautta... ( huh huh..
Yritin selittää etten voi noin vain antaa mun osoitetta,ja että nykyään pitää olla varovainen....pitää ensin tutustua kunnolla eikö vain?? mies vaan raivo mulle! (oli puhe että menen tapamaan miestä kesällä)
Yhteys loppu siihen riitaan,laitoin messengerin kiinni kun mies möläytti sellaisia loukkauksia mulle ettei tuo ollut enää normaalia.. ja nyt mies soittaa mulle koko aika! ja lähettää viestejä! pyytää tulla keskustelemaan asiasta messengeriin,kun on niin sorry bebe!!!!!! sorry i love you bebe!!!
Alussa meillä oli todella hauskaa synkkas hyvin,mutta pikkuhiljaa mies alko kuulostaa mua ja oli joskus muutenkin mustasukkainen,luulin että se pelleilee vaan..
Nyt mua pelottaa... :/
onko normaalia?
10
1292
Vastaukset
- Nimetön
...miten itse tämän koet? Jos sinua pelottaa miehen uhkailut, niin siitä olkoon johtopäätöksenä, että ei todellakaan ole normaalia. Katkaise suhteesi tähän kyseiseen mieheen välittömästi. Jos hän keksii tehdä sinusta pakkomielteensä kohteen, ei hän tule tuota lopettamaan.
- holtermann
mahdollisimman nopeasti
- tai sitten..
Onneksi et ole tosissasi, yrität vain provosoida lukijoita ja hakea huomiota/sympatiaa.
Toisaalta jos tämä on totta, en oikein enää viitsi missään yhteydessä ilmaista olevani nainen.
Minua pelottaa ihmiskunnan puolesta. Sikamaisia, valehtelevia ja epärehellisiä ihmisiä on ollut aina. Valitettavasti kehitys ei tuo muutosta siihen asiaan. Minä kyllä toivoin että sellaiset idiootit, jotka lankeavat tuollaiseen halpaan, alkaisivat hiljalleen olla katoavaa kansanperinnettä. Olin väärässä? - varmaan provo
Siis koetko olevasi hänen kanssaan jossain suhteessa, kun et ole koskaan nähnyt???? Voi herranjestas, toinen asuu tuhansien kilometrien päässä, eikä saisi olla toisia miehiä...
Jätä omaan arvoonsa tuollainen. Ilmiselvä sovinistisika siellä. Älä vaan mene tapaamaan, ellet halua nyrkin ja hellan väliin.
Unohda tuollainen ja elä omaa elämääsi. Älä vastaa puheluihin.- oletko täysin
idiootti? Vaihda puh.numerosi jottei sitä kautta saa selvitettyä osoitettasi eivätkä miehen puhelut ja viestit sinua enää kiusaa. Messengerissä laita ukko panniin jos et sitä ossaa halua vaihtaa. Unohda sitten koko juttu ja kasva aikuiseksi. Näyttää siltä että tää sun suuri rakkaustarinasi kuoli ennen kuin ehdit lähteä hölmöyksissäsi äijää tapaamaan. Jessus mitä touhua....
- lilylioneye
Kreikassa taidetaan olla vähän temperamenttisempiä kuin täällä pohjolassa. Ehkä tuosta opit jättämään ulkomaanelävät rauhaan.
- Ikisinkkuko
Älä haaska aikaasi tuollaiseen aivokääpiöön enää yhtään! Vaikuttaa jopa vaaralliselta uhkailuineen. Älä missään tapauksessa anna itsestäsi enempää tietoja hänelle, esim. osoitettasi! Ja lopetat kaiken keskustelun tuon omistushaluisen ääliön kanssa.
Anna jollekin ystävällesi tämän kuumakallen tiedot, ihan varmuuden vuoksi. Vaihda puhelinnumerosi, laita numerotiedot salaisiksi, kavereillesi tietysti kerrot uuden numeron.
Ja jos se jatkaa uhkailujaan, ei välttämättä ole yhtään huono idea ilmoittaa poliisille tästä, varmaan neuvovat mitä pitää/voi tehdä. Tota millä kielellä solvailee.. tuskin suomeksi..
ymmärrätkö kielen niin hyvin?? miten "löysit" hänet??
Joka tapauksessa unohda äijä..- Rauha
Pistä ruutu pimeeks ja unohda koko asia.
Tällaisia juttuja täällä liikkuu tämän tästä, taitavat olla enemmänkin urbaanilegendoja. - järjenhiven
ja taas suominaista vietiin, kuin sikaa puolukkametsässä. Suoraan sanottuna: hävettää olla suomalainen nainen! Miten joku voi olla noin tyhmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi822627On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682543Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742443Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl411960Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu561894Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051779Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve221327Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271327Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171158