T.Jutila

ostaja

Ostin kirpparilta T.Jutilan maisemataulun.Koko 75 kertaa 50 cm. Onkohan mitään arvoa ja kuka tämä Jutila on ?

85

17257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutila

      Saitko selville mitään tästä T.Jutilasta ?

    • toivo

      apollon huutokaupassa on tiistaina moinen myytävänä.lähtöhinta 50 €.enpä usko,että nousee siihen.

      • ostaja

        Sen verran sain tietoa että hän on Pohjanmaalta ja suhtkoht'arvokkaita ovat hänen taulunsa.Löysin yhden myynnissä ja siitä pyydettiin 420€, vähän saman tapainen kuin omanikin.Joten aika hyvä ostos kuitenkin ja arvo vaan nousee ..kohisten ;ö


      • puhua
        ostaja kirjoitti:

        Sen verran sain tietoa että hän on Pohjanmaalta ja suhtkoht'arvokkaita ovat hänen taulunsa.Löysin yhden myynnissä ja siitä pyydettiin 420€, vähän saman tapainen kuin omanikin.Joten aika hyvä ostos kuitenkin ja arvo vaan nousee ..kohisten ;ö

        paskaa.muutaman kympin työ.sillä siisti.


      • päähän

      • päähän
        päähän kirjoitti:

        http://www.tuhattori.com/?c=1&item=166&language=1

        sinulla on todella paljon sarkaa edessä,jos pistät ilmoituksen,että ostat kyseisen taiteilijan töitä satasen kappale,niin minultakin löytynee muutama kymmenen.pistäppä meiliosoite,niin käydään kaupoille.


      • olevan

      • kyselijä
        olevan kirjoitti:

        vuodelta 2003 tuo tieto.ei ole vielä mennyt kaupaksi.mulla olis yksi tonnin maksava johteinen,joten alahan kerätä niitä,tosi arvokkaita nuo johteiset meinaan.

        Johteisiakin on kaksi,toisen työt arvokkaita ja toisen vähemmän. Hei saahan sitä elää unelmissa,jos vaikka joskus onnistais ;-)


      • Raija M
        ostaja kirjoitti:

        Sen verran sain tietoa että hän on Pohjanmaalta ja suhtkoht'arvokkaita ovat hänen taulunsa.Löysin yhden myynnissä ja siitä pyydettiin 420€, vähän saman tapainen kuin omanikin.Joten aika hyvä ostos kuitenkin ja arvo vaan nousee ..kohisten ;ö

        Olen saanut T Jutilan taulun perintönä tädiltäni, joka asui Pohjanmaalla. Uskoisin, että mainittu taiteilija on "itseoppinut". Monet varmaankin pitävät tämän tyyppisistä tauluista. Apollon huutokaupassa tekijän tauluista pyydetty tuollaiset 50 euroa. Minulle taululla on lähinnä tunnearvoa.


      • toista kuullut
        puhua kirjoitti:

        paskaa.muutaman kympin työ.sillä siisti.

        Etkö ole katsonut Antiikkia, antiikkia ohjelmaa,siinä oli arviointi eräästä T. Jutilan taulusta hintaarviointi noin 400-500 euroa. Älä viiti sinäkään puhua "puppua"


      • utelias sukulainen
        toista kuullut kirjoitti:

        Etkö ole katsonut Antiikkia, antiikkia ohjelmaa,siinä oli arviointi eräästä T. Jutilan taulusta hintaarviointi noin 400-500 euroa. Älä viiti sinäkään puhua "puppua"

        Toivo Jutila oli mun isopaappa. Meillä on monta hänen tauluaan, mm. yksi n. 150 x 70 kokoinen maisema. Olis kiva tietää kuinka arvokkaita sellaiset todellisuudessa on ja miten haluttua tavaraa ne ovat. Emme ole niitä kyllä myymässä, mutta uteliaisuudesta haluaisin tietää


      • Markku M
        utelias sukulainen kirjoitti:

        Toivo Jutila oli mun isopaappa. Meillä on monta hänen tauluaan, mm. yksi n. 150 x 70 kokoinen maisema. Olis kiva tietää kuinka arvokkaita sellaiset todellisuudessa on ja miten haluttua tavaraa ne ovat. Emme ole niitä kyllä myymässä, mutta uteliaisuudesta haluaisin tietää

        Toivo Jutila oli mun isäni pikkuserkku ja hän kävi meillä Vaasassa 1970-luvulla. Minulla on yksi hänen tauluistaan, perintönä saatu. Ostaisin mielelläni muutaman lisää, jos on kaupan.


      • ik
        Markku M kirjoitti:

        Toivo Jutila oli mun isäni pikkuserkku ja hän kävi meillä Vaasassa 1970-luvulla. Minulla on yksi hänen tauluistaan, perintönä saatu. Ostaisin mielelläni muutaman lisää, jos on kaupan.

        olis muutama kappale myynnissä


      • Markku M.
        ik kirjoitti:

        olis muutama kappale myynnissä

        Kilautahan tänne päin.Puh 044-5667224


      • jukobox
        päähän kirjoitti:

        sinulla on todella paljon sarkaa edessä,jos pistät ilmoituksen,että ostat kyseisen taiteilijan töitä satasen kappale,niin minultakin löytynee muutama kymmenen.pistäppä meiliosoite,niin käydään kaupoille.

        Olen kiinnostunut Jutilan Topin taulusta , soittele 044.3251245

        terveisin taiteenystävä Vaasasta


      • PERTTI M
        ik kirjoitti:

        olis muutama kappale myynnissä

        vieläkö löytyy Jutilan Toivo tauluja?. Hinta ja missä ?

        terv. Pertti M , Vaasasta, soita 044 - 3251245


      • entiset naapurit
        PERTTI M kirjoitti:

        vieläkö löytyy Jutilan Toivo tauluja?. Hinta ja missä ?

        terv. Pertti M , Vaasasta, soita 044 - 3251245

        Kyllä T.Jutilan tauluja vielä löytyy....meilläkin kymmenkunta kappaletta....upeita maisematauluja! Täällä Tampereenseudulla -taiteilija oli naapurimme ja henkilökohtainen tuttu.


      • Pertti M
        entiset naapurit kirjoitti:

        Kyllä T.Jutilan tauluja vielä löytyy....meilläkin kymmenkunta kappaletta....upeita maisematauluja! Täällä Tampereenseudulla -taiteilija oli naapurimme ja henkilökohtainen tuttu.

        Olen kiinnostunut . Voitko soittaa p. 044. 3251245

        terv . taiteenystävä Vaasaata


      • kari j
        utelias sukulainen kirjoitti:

        Toivo Jutila oli mun isopaappa. Meillä on monta hänen tauluaan, mm. yksi n. 150 x 70 kokoinen maisema. Olis kiva tietää kuinka arvokkaita sellaiset todellisuudessa on ja miten haluttua tavaraa ne ovat. Emme ole niitä kyllä myymässä, mutta uteliaisuudesta haluaisin tietää

        Mull kans Jutilan taulu Sokostin maisemista jossa oon itekki käyny (Iskä ostanu joskus) Osta pois [email protected]


      • perttih
        entiset naapurit kirjoitti:

        Kyllä T.Jutilan tauluja vielä löytyy....meilläkin kymmenkunta kappaletta....upeita maisematauluja! Täällä Tampereenseudulla -taiteilija oli naapurimme ja henkilökohtainen tuttu.

        Ostan T.Jutilan taulun, jos se kuvaa Kuusamoa.
        Hinnasta sovitaan.
        Terveisin Pertti Huotari

        p 0405209839


      • Toivottavasti....
        Markku M kirjoitti:

        Toivo Jutila oli mun isäni pikkuserkku ja hän kävi meillä Vaasassa 1970-luvulla. Minulla on yksi hänen tauluistaan, perintönä saatu. Ostaisin mielelläni muutaman lisää, jos on kaupan.

        Olet onnistunnu saamaan lisää noita hänen töitään! Kohta niillä on kysyntää.
        Toivottavasti joku katsoi telkusta tässä taannoin kun Jutilan töistä puhuttiin.
        Itsellänikin on yksi. Jo viime vuoden puolella sain upean hinta-arvion siitä.
        Kuulemma taulun aihe merkitsee aika paljon hinnan muodostuksessa.


      • ostaja kirjoitti:

        Sen verran sain tietoa että hän on Pohjanmaalta ja suhtkoht'arvokkaita ovat hänen taulunsa.Löysin yhden myynnissä ja siitä pyydettiin 420€, vähän saman tapainen kuin omanikin.Joten aika hyvä ostos kuitenkin ja arvo vaan nousee ..kohisten ;ö

        VALEHTELET! Tauluja T.Jutila saa alle satasen.. T Pertti


      • Eeva1934
        PERTTI M kirjoitti:

        vieläkö löytyy Jutilan Toivo tauluja?. Hinta ja missä ?

        terv. Pertti M , Vaasasta, soita 044 - 3251245

        Lempäälästä löytyy kärsinyt v 1912 maalattu maisemataulu, jos haluat voin laittaa kuvaa loppuviikosta. Laita sp-osoite tulemaan. [email protected] taulu on ollut kosteassa tilassa ja maali ikävä kyllä hieman lohkeilee.
        Terveisin
        >Eeva


      • matemate
        Markku M kirjoitti:

        Toivo Jutila oli mun isäni pikkuserkku ja hän kävi meillä Vaasassa 1970-luvulla. Minulla on yksi hänen tauluistaan, perintönä saatu. Ostaisin mielelläni muutaman lisää, jos on kaupan.

        minulla ois yks maisema taulu jutilan maalaamana, voisin sen myydä jos ostat


      • ettäsillee

        Älä Markku M mee halpaan tän urpon kaa. Tunnen tän jätkän. Hihi


      • matemate

        ja kukakahan sä mahdat sit olla


      • ettäsillee

        jos kerran tunnet mut niin otappa yhteyksiä


      • matemate
        matemate kirjoitti:

        ja kukakahan sä mahdat sit olla

        ja mikä toi kommenti susta mulle oli mikä oli poistettu sääntöjen vastaisesti


      • Planting
        utelias sukulainen kirjoitti:

        Toivo Jutila oli mun isopaappa. Meillä on monta hänen tauluaan, mm. yksi n. 150 x 70 kokoinen maisema. Olis kiva tietää kuinka arvokkaita sellaiset todellisuudessa on ja miten haluttua tavaraa ne ovat. Emme ole niitä kyllä myymässä, mutta uteliaisuudesta haluaisin tietää

        Toivo Jutila 60-luvulla korteeras täällä Ivalossa meillä ja vastalahjaksi maalasi upean ruskasuotaulun. Tuossa se olohuoneen seinällä on nytkin. Eikä ole myynnissä.


      • Anonyymi
        Markku M kirjoitti:

        Toivo Jutila oli mun isäni pikkuserkku ja hän kävi meillä Vaasassa 1970-luvulla. Minulla on yksi hänen tauluistaan, perintönä saatu. Ostaisin mielelläni muutaman lisää, jos on kaupan.

        Hei olis yksi Jutilantaulu aika vanha


      • Anonyymi
        Markku M kirjoitti:

        Toivo Jutila oli mun isäni pikkuserkku ja hän kävi meillä Vaasassa 1970-luvulla. Minulla on yksi hänen tauluistaan, perintönä saatu. Ostaisin mielelläni muutaman lisää, jos on kaupan.

        Hei, minulla löytyisi yksi myytävänä oleva Jutilan taulu. Kyseisessä maalauksessa talvimaisema, jossa hirvi komeilee myös. Ota yhteyttä jos kiinnostaa. [email protected]


    • Jaana Jutila

      Kyselit jo kauan sitten taulusta,ikävä että huomasin vasta nyt kun hakusanalla Jutila aloin tutkimaan mitä löytyy.Taulu ei rahallisesti ole arvokas,mutta itselleni niillä on suuri tunnearvo,sillä kyseinen ihminen oli paappani,joka elätti itsensä maalaamalla.Eli viimeiset ajat luonamme ja kuoli 13.6.1973.On haudattuna Ilmajoelle.Toivottavasti taulusta on ollut sinulle sisustuksellisesti iloa.

      • T.Jutilan naapurit

        T.Jutilan maalaamaa taidetta on kotimme seinällä ilahduttamassa yli kymmenen taideteosta.Erilaisia kauniita maisematauluja.Hänen tauluillaan on myös meille tunnearvoa,koska hän on viettänyt taiteilijaelämäänsä täällä Tampereella ja oli meille henkilökohtainen tuttu.


      • T.Jutilan naapurit kirjoitti:

        T.Jutilan maalaamaa taidetta on kotimme seinällä ilahduttamassa yli kymmenen taideteosta.Erilaisia kauniita maisematauluja.Hänen tauluillaan on myös meille tunnearvoa,koska hän on viettänyt taiteilijaelämäänsä täällä Tampereella ja oli meille henkilökohtainen tuttu.

        Hienoa,jos paappani taulut silmäänne miellyttää.
        Tiedän hänen eläneen myös Tampereella,kävin itsekin muutaman kerran häntä tapaamassa.Olihan hänellä siellä muutama "sukulaispoikakin",jotka myös maalasivat,kutem Sammaleen Aba.Taisi olla myös joku Leino,olisiko ollut Olli?
        Tiedoksi teille,että paappani taulu näyttely on menossa seinäjoella vielä muutaman viikon ajan.
        Hyvää kevättä.


      • Johannes460
        T.Jutilan naapurit kirjoitti:

        T.Jutilan maalaamaa taidetta on kotimme seinällä ilahduttamassa yli kymmenen taideteosta.Erilaisia kauniita maisematauluja.Hänen tauluillaan on myös meille tunnearvoa,koska hän on viettänyt taiteilijaelämäänsä täällä Tampereella ja oli meille henkilökohtainen tuttu.

        Äitini osti (Kiteellä) joskus 60- ja 70-luujen taiitteesta kiertävältä kauppiaalta Hämälälisne maiseman. Sitä taulua pidin jo pikkupoikana ns oikeana maalauksen, on mm. viitoittanut omaa maalaamistani, mutta Jutilasta en ole ennen tätä iltaa saanut mitään tietoa... Pliis naapurit ja Janete45, kertoisitteko jotaina lisää. Mitä tahansa

        Käyn vieläkin silloin tällöin katsomassa kasikymppisten vanhempieni luona katsomassa taulua.


      • Tauno Taiteilija
        Johannes460 kirjoitti:

        Äitini osti (Kiteellä) joskus 60- ja 70-luujen taiitteesta kiertävältä kauppiaalta Hämälälisne maiseman. Sitä taulua pidin jo pikkupoikana ns oikeana maalauksen, on mm. viitoittanut omaa maalaamistani, mutta Jutilasta en ole ennen tätä iltaa saanut mitään tietoa... Pliis naapurit ja Janete45, kertoisitteko jotaina lisää. Mitä tahansa

        Käyn vieläkin silloin tällöin katsomassa kasikymppisten vanhempieni luona katsomassa taulua.

        Minullakin on pari T.Jutilan taulua. Ensimmäisen sain vanhemmiltani. Siinä on kuvattuna pieni tie ja vanhoja asuinrakennuksia kauempana. Aika iso taulu ja taisi olla niin, että se on joku Hakalan raitti tai Hakalankatu, eli joku paikka läheltä nykyistä Lakeuden Ristiä. Vuosilukua ei ole, mutta varmaa näyttelytavaraa, jos joku olisi osannut kysyä.
        Toisen olen itse ostanut. Tyypillinen lapinmaisema "Kittilän Levitunturi Nattas" lukee takana, mutta reilulla varmalla otteella maalattu ja aika isolla siveltimellä. Vuosiluku 1957.

        Sisareni sai myös Jutilan tauluja, nekin maisemia. Yksi melko varmasti Virtain Torisevalta maalattu ja toinen on lapinmaisema, mutta pikkutarkempi ja myöhäisempää tuotantoa.

        Matrikkelista puuttuminen on syy siihen, että tauluilla ei ole vielä kovaa hintaa. Taiteilija tunnetaan lähinnä niiden parissa, jotka ostelivat Etelä-Pohjanmaalla tauluja 60 luvulla.


      • marianneKP
        janete45v kirjoitti:

        Hienoa,jos paappani taulut silmäänne miellyttää.
        Tiedän hänen eläneen myös Tampereella,kävin itsekin muutaman kerran häntä tapaamassa.Olihan hänellä siellä muutama "sukulaispoikakin",jotka myös maalasivat,kutem Sammaleen Aba.Taisi olla myös joku Leino,olisiko ollut Olli?
        Tiedoksi teille,että paappani taulu näyttely on menossa seinäjoella vielä muutaman viikon ajan.
        Hyvää kevättä.

        Terveisia Arlington, Virginiasta! Yksi minun lempitaulujani on peritty aidilta, ja se
        on Jutilan maalaama Kittilasta. Han asui isoaitini matkustajakodissa, ja maalasi
        maiseman huoneestaan. Talvimaisema, ja ihanat tummat varit! Maalattu 1935.
        Olisi kiva tietaa arvo, vaikka en luovu siita mistaan hinnasta!
        Terveisin
        Marianne


      • ..Jutilan taulut...
        marianneKP kirjoitti:

        Terveisia Arlington, Virginiasta! Yksi minun lempitaulujani on peritty aidilta, ja se
        on Jutilan maalaama Kittilasta. Han asui isoaitini matkustajakodissa, ja maalasi
        maiseman huoneestaan. Talvimaisema, ja ihanat tummat varit! Maalattu 1935.
        Olisi kiva tietaa arvo, vaikka en luovu siita mistaan hinnasta!
        Terveisin
        Marianne

        ...eivät ole kovin arvokkaita koska niitä löytyy vähän joka kodista. Hän oli tavattoman tuottelias eläessään, mikä ei välttämättä ole hyväksi kun ajatellaan tuon hinnan muodostumista.
        Se sanottakoon kuitenkin että Jutila möi hyvin eläissään johtuen teostensa edullisuudesta ja eli hyvin taiteellaan.
        Arvohan tietenkin on noussut jonkin verran noista ajoista. Esimerkiksi voisin antaa vaikkapa että koon 54x67cm pingotetulle pellavakankaalle tehdyn työn nykyisin saa n 550 - 700:lla eurolla.

        Toivottavasti hiukan auttoi haarukoimaan hintaa.


      • T Jutilan tuttu V 54
        Tauno Taiteilija kirjoitti:

        Minullakin on pari T.Jutilan taulua. Ensimmäisen sain vanhemmiltani. Siinä on kuvattuna pieni tie ja vanhoja asuinrakennuksia kauempana. Aika iso taulu ja taisi olla niin, että se on joku Hakalan raitti tai Hakalankatu, eli joku paikka läheltä nykyistä Lakeuden Ristiä. Vuosilukua ei ole, mutta varmaa näyttelytavaraa, jos joku olisi osannut kysyä.
        Toisen olen itse ostanut. Tyypillinen lapinmaisema "Kittilän Levitunturi Nattas" lukee takana, mutta reilulla varmalla otteella maalattu ja aika isolla siveltimellä. Vuosiluku 1957.

        Sisareni sai myös Jutilan tauluja, nekin maisemia. Yksi melko varmasti Virtain Torisevalta maalattu ja toinen on lapinmaisema, mutta pikkutarkempi ja myöhäisempää tuotantoa.

        Matrikkelista puuttuminen on syy siihen, että tauluilla ei ole vielä kovaa hintaa. Taiteilija tunnetaan lähinnä niiden parissa, jotka ostelivat Etelä-Pohjanmaalla tauluja 60 luvulla.

        Tunsin Toivo Jutilan ,tulin hänen kanssaan tutuksi Narviikissa Norjassa V54,myin hänelle illoila tauluja,oli tosi Herrasmies,ja minun mielestäni melko hyvä Maalari.Sanoi minulle maalanneen Alttaritaulun Lappiin ,joka on sittemmin löytynyt Inarin vanhasta Kirkosta ,joka purettiin joskus 70 luvulla,ja taulu tuhoutui purkutöissä,Olen kuvannut 10 kunta Jutilaa,on yksi itsellänikin,oletan hinta haarukan olevan 100 eurosta 500 euroon,tiedän taulun josta on maksettu vielä enemmänkin:)


      • Jutilan ystävä
        marianneKP kirjoitti:

        Terveisia Arlington, Virginiasta! Yksi minun lempitaulujani on peritty aidilta, ja se
        on Jutilan maalaama Kittilasta. Han asui isoaitini matkustajakodissa, ja maalasi
        maiseman huoneestaan. Talvimaisema, ja ihanat tummat varit! Maalattu 1935.
        Olisi kiva tietaa arvo, vaikka en luovu siita mistaan hinnasta!
        Terveisin
        Marianne

        Vastaan Marjannelle.En tiennytkään että Jutila on ollut Lapissa jo vuonna 1935,Jutila oli minulle tuttu,tutustuin 50 luvulla Norjassa,sanoi tulleen Pohjoiseen kun Sota loppui 44 .Sanoit olevan Jutilan taulun,mutta et siitä luovu,olet kaukonäköinen .Jutilan tauluilla on juuri nyt nostetta,joten pidähän lujasti kiinni.Taulujen tämänhetkinen arvo on 400 - 500 vähän aiheesta riippuen :)


      • koko nimeltään

        Toivo William Jutila ja syntynyt Kauhajoella 11.11.1893? Tämän niminen henkilö löytyy nimittäin Hiski-nimisestä sukututkijoiden käyttämästä tietokannasta.

        Jos kysymyksessä on sama henkilö, hän olisi kuollessaan ollut 79-vuotias.


      • Tarkoitus oli
        koko nimeltään kirjoitti:

        Toivo William Jutila ja syntynyt Kauhajoella 11.11.1893? Tämän niminen henkilö löytyy nimittäin Hiski-nimisestä sukututkijoiden käyttämästä tietokannasta.

        Jos kysymyksessä on sama henkilö, hän olisi kuollessaan ollut 79-vuotias.

        sanoa Kauhavalla (ei siis Kauhajoella).


      • ik
        ..Jutilan taulut... kirjoitti:

        ...eivät ole kovin arvokkaita koska niitä löytyy vähän joka kodista. Hän oli tavattoman tuottelias eläessään, mikä ei välttämättä ole hyväksi kun ajatellaan tuon hinnan muodostumista.
        Se sanottakoon kuitenkin että Jutila möi hyvin eläissään johtuen teostensa edullisuudesta ja eli hyvin taiteellaan.
        Arvohan tietenkin on noussut jonkin verran noista ajoista. Esimerkiksi voisin antaa vaikkapa että koon 54x67cm pingotetulle pellavakankaalle tehdyn työn nykyisin saa n 550 - 700:lla eurolla.

        Toivottavasti hiukan auttoi haarukoimaan hintaa.

        on että pojat myivät tauluja etelä-pohjanmaalla kulkien ovelta ovelle, hinnat olivat tosi edullisia. jos halutaan tauluille arvon nousua niin näyttely pystyyn.


      • Pauli P
        janete45v kirjoitti:

        Hienoa,jos paappani taulut silmäänne miellyttää.
        Tiedän hänen eläneen myös Tampereella,kävin itsekin muutaman kerran häntä tapaamassa.Olihan hänellä siellä muutama "sukulaispoikakin",jotka myös maalasivat,kutem Sammaleen Aba.Taisi olla myös joku Leino,olisiko ollut Olli?
        Tiedoksi teille,että paappani taulu näyttely on menossa seinäjoella vielä muutaman viikon ajan.
        Hyvää kevättä.

        Paappasi asui vuosina 61-65 Ivalossa(olin pieni en aivan tarkkaan muista) ja kun oli korteeria vailla niin Isäni/Äitini petasi hänelle huoneen pidätysputkaan. asui siellä kun ei asiakkaita ollut. maalasi meille kaksi taulua, jotka ovat kauneimmat mitä meillä on. Taitaa toinen olla Sokostilta ja toinen 80x60 ruskasuomaisema.

        tv, pauli


      • jiibee7
        koko nimeltään kirjoitti:

        Toivo William Jutila ja syntynyt Kauhajoella 11.11.1893? Tämän niminen henkilö löytyy nimittäin Hiski-nimisestä sukututkijoiden käyttämästä tietokannasta.

        Jos kysymyksessä on sama henkilö, hän olisi kuollessaan ollut 79-vuotias.

        Toivo Jutila OLI syntynyt 21.03.1906 Ruovedellä.


      • Magi Koskinen

        Hei,
        minullakin on paappasi maalaama taulu. Isäni osti sen, koska oli hänen sotakaverinsa. Minusta taulu on hieno!


      • Planting
        T Jutilan tuttu V 54 kirjoitti:

        Tunsin Toivo Jutilan ,tulin hänen kanssaan tutuksi Narviikissa Norjassa V54,myin hänelle illoila tauluja,oli tosi Herrasmies,ja minun mielestäni melko hyvä Maalari.Sanoi minulle maalanneen Alttaritaulun Lappiin ,joka on sittemmin löytynyt Inarin vanhasta Kirkosta ,joka purettiin joskus 70 luvulla,ja taulu tuhoutui purkutöissä,Olen kuvannut 10 kunta Jutilaa,on yksi itsellänikin,oletan hinta haarukan olevan 100 eurosta 500 euroon,tiedän taulun josta on maksettu vielä enemmänkin:)

        Ivalon Kirkon alttaritaulu joka katosi purkutyön yhteydessä.


    • Jack B. Hagelstam

      Timo Jutila on ex kiekkoilija. Pelasi maajoukkueessa ja voitti mm kultaa 95.

    • JJ karalahti

      Timo Jutila on jääkiekkoilija....kaikkihan nyt tän tietääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ea

      Onkohan sama T Jutila joka maalasi 1966 Hämeenkyrössä ja asuskeli entisen a ppiukkoni kanssa joka antoi hänelle kortteeria? Maksuksi jääti muutaman taulun.

      • synnöve

        Minäkin olen ostanut T.Jutilan maalaaman taulun sen takapuolella on lipuke, jossa sanotaan T. Jutilan syntyneen Vilppulassa 1900 vaikuttanut Vaasassa j.n.e.Minä näen taulussani jäämeren rantaa lumiset vuoret takana ja hyytävän kylmä tuuli. Taulu ei myynnissä toistaiseksi.


    • Eki:(

      Tahdon vain hiukan valottaa että ole nyt tyytyväinen! T Jutilan työt vielä kokee huomattavan arvon nousun tulevaisuudessa.
      Näinhän se yleensäkin menee tässä taidemaailmassa....oikeastaan valitettavasti. Taiteilija ei itse koskaan pääse nauttimaan "hedelmistään" muuten kuin poikkeustapauksissa ja mm. median myötävaikutuksessa.
      Mielestäni taiteilijan ei koskaan eläissään kannata syljeskellä ja väheksyä median itseisarvoa. Pienikin huomio mediassa- vaikkapa 'sivujuonteellakin' on tosiasiassa arvonnousua taiteilijan tunnettavuuteen varsinkin nykyaikana.

      T Jutilan taide ja taiteilijuus on kiehtova tarina taidemaailmassa ja hänen tuleva 'arvonnousunsa' on aika ilmeistä.

    • SJK 1

      Myynnissä T Jutilan maalaus, koko 75 x 50 cm
      Halukkaille lähetän kuvan, ota tyhteyttä
      [email protected]

    • S

      onpas mukava lueskella tämmöistä tekstiä, kun puhuttu mun isopaapasta :) Itsellänikin tauluja löytyy, ja äidilläni enemmänkin...onhan kyseessä hänen paappansa maalaamat maisemat :)

    • tapsa lapinpoika

      mulla on kaksi Jutilan taulua. Äitini osti ne 50 luvulla, toinen on aavasaksa ja toinen pyhäkurusta käsittävät maalaukset. ovat hienoja ja en myisi niitä mistään hinnasta

      • Ylläsjärveläinen

        Olet yhtä onnellisessa asemassa kuin miekin. Minunkin äitini on ostanut 2 hänen maalaamaa lapin taulua ja mie olen perinyt ne. Tosi kaunis maisema ehkä Pallas- tai Yllästunturin takana jokin järvi ja toinen on maalaus lammesta ja sen takana rakennuksia ja tunturi. En raskisi myydä näitä töitä. Värit ja tunnelma ovat kohdallaan.


    • jutila j

      taiteilija t.jutila myös minun isän isä,minulla muutama hänen tauluja joista jostain luovun kunhan hinta kohdillaan.jos kiinnostaa,ota yhteyttä num.040 5358944

      • T Jutila

        Jos jotain kiinnostaa, minulta löytyisi Jutilan maalaus. Tauluun on maalattu Aavasaksa, vuorimaisema.


    • Antero

      Olis minullakin T.JUTILAN maalaama taulu..lapin naista esittää..v.1951 maalattu ..todellinen löytö roskista pelastettu..jos jotain kiinnostaa ilmoita täällä puh.numeron kera niin laitan kuvan siitä.

      • Olkaa onnellisia :)

        Ennustan että T. Jutila kokee tulevaisuudessa melkoisen arvonnousun!
        Kerään taidetta ammatikseni ja Jutila alkaa jo nyt olla aika kysyttyä noilla markkinoilla. Harmi vaan kun Jutilaa ei enää tahdo saada muuten kuin hiukan ylihinnoiteltuna meikäläisten mielestä.
        Mutta näillä mennään!
        Malttakaa vielä pitää noita itsellänne muutama vuosi. Kohta ne viedään käsistä.
        Jutilan tarina muutenkin on aika kiehtova meidän kannaltamme!


      • Anonyymi

        Aina minua Lapin muori kiinnostaa, tiedä vaikka olisi sukulainen. Puh. 0503220716


    • jutliiaaaa

      juti rillaa se rillaa jarillaa ja rillaaaaaa naattia makkaaraaa jutilaaa JUti95

    • jiibee7

      Minulla on yksi hänen maalaus. Isäni toi sen mukanaan sodata Rukajärveltä. Olivat oleet siellä 1942.

    • Tiedän että

      Kyseistä Jutilaa kerää ainakin pari yksityistä taidekeräilijää täällä Suomessa. :) Toiselle heistä...noin 2-3 vuotta sitten annoin vihjeen kahdesta Jutilan taulusta. Toisen niistä hän onnistuikin hankkimaan itselleen ihan hyglig: llä hinnalla ja sain jopa pienen provikankin tuosta vihjeestä.
      Kertoi että Jutilan arvo tulee nousemaan ajan saatossa koska hänen historia on mielenkiintoinen. Tiedä sitten. :)

    • heymaxx

      Vieläkö on T Jutilan tauluista kiinnostuneita? Minulla olisi yksi myynnissä. Taulu on Helsingissä.

    • ritu5

      Minulla olisi myös yksi T. Jutilan taulu. Takana lukee Lemmenjoki Inari. Olisi mukava tietää siitä enemmän. Vanhempani ovat saaneet sen luultavasti häälahjaksi.

    • kariaalto1

      Löytyy Pietilän ja T.Jutilan teoksia!! Myyn pois, soittele ja kysele!
      Jutilan teokset (2kpl) maalatut 1947.
      Pietilän teokset (2kpl) maalatut 1956.

      Soittele:
      Aalto Kari
      p.040-5166743

    • Vaasanperuja

      Toivo Jutilan Lappi-aiheinen ( 80x100cm) öljyvärityö vuodelta 1957 olisi nyt myynnissä alkuperäisillä kehyksillä. Myös M.Ruokosen Lapin-aiheinen -71 (35x62cm.) öljyvärityö vuodelta 1971 olisi nyt myynnissä. Molemmat maalaukset ovat hyväkuntoisia. Yhteydenotot sähk.postiini. [email protected] Kiitos

      • R Vee

        Etelä-Pohjanmaan (Lapua-Ylistaro?) peruja "löytyi" meidänkin seinältä eli T. Jutilan n. 61x108 cm talvinen rauhallinen jokimaisema. Vaimo pitää siitä kovasti ja halusi sen makuuhuoneen seinälle. Olisikohan suht varhaistuotantoa, sillä maalausvuosi signeerauksessa on 1933.


    • matemate

      omistan t.jutilan järvi, kukkula maisema taulun. jos jotain kiinostas ostaa niin mailia vain tänne päin. [email protected]

    • Graafikko

      Jääkiekkoilija Timo Jutila on Topin sukulainen. Toivo (Topi) oli tätini kanssa naimisissa. Itselläni on Topi-sedältä perintönä suuri taulu, johon hän on maalannut Nattaset-tunturit Lapista. En tiedä sen rahallista arvoa, mutta tunnesyistä en halua myydä sitä ainakaan nyt. Hän oli maisemamaalari, joka maalasi kai suurimman osan elämästään Lapissa. Minulle hän oli luvannut opettaa valkoisen värin tekemisen, kun itse myös maalaan ihan toki vain harrastusmielessä, mutta sairastui pahasti eikä ehtinyt sitä tehdä ennen kuolemaansa. Terveisiä Topin läheisille, jotka tänne ovat myös kirjoitelleet!

      • Nikke911

        Minulta löytyy Toivo Jutilan "Jysäri" vuodelta 1963 josta haluaisin luopua. Taulun koko n. 80x60cm ja kunto erinomainen.Soita 0500-562167 jos kiinnostaa.


    • urturtuir

      Timo Jutila on entinen jääkiekkoilija, nykyinen lahjakas taiteilija. Teokset hyvin arvokkaita.

    • 1971-2016

      Meillä on T jutila 71 maalaamia tauluja 90*160 cm 2 kpl ja 1 kpl 50*90 cm lapin aiheisia tauluja ja on hienoja

      • 19712012

        Taulut on seinäjoella


    • elluriinaliina

      Minullakin on yksi T. Jutilan taulu, jokin metsämaisema. Taulun edellinen omistaja on jossain hyvässä liikkeessä kehystyttänyt työn, eli on oikein onnistunut kokonaisuus. En ole aiemmin taulua niin katsellutkaan, mutta siirtelin sitä tieltäni (ei ole koskaan löytänyt oikein paikkaa kotoani) ja siinä tulin sitten vilkaisseeksi signeerausta.

    • nikke911

      Minulta löytyy Toivo Jutilan "Jysäri" vuodelta 1963 josta haluaisin luopua. Taulun koko n. 80x60cm ja kunto erinomainen.Soita 0500-562167 jos kiinnostaa.

    • Trifona

      Minulla T. Jutilan teos, jossa Petsamon Trifonan kylä (?). Äitini, joka oli syntynyt Petsamossa sai sen sisaruksiltaan syntymäpäivälahaksi 1970 luvun alkupuolella.

    • tryerur

      Timo Jutila, maalannut paljon maajoukkueessa.

    • Anonyymi

      Sain tänään taulun saarislkä nattaset T.Jutila koko 45 *67 on hieno.

    • Anonyymi

      Minulla myynnissä Jutilan "Nattaset" talvimaisema, jos joku on kiinnostunut, mailia [email protected]

      • Anonyymi

        Nattaset / Jutila talvimaisema.. mikähän hinta??


    • Anonyymi

      Minulla olisi T.Jutilan työ Kuusamosta. Pienen Karhunkierroksen myllyn ja kosken kuva. Aihe on varmaan hyvä, koska tuo reitti taitaa olla nyt Suomen suosituin vaellusreitti! Onko kiinnostusta?

    • Anonyymi

      Ostin huutokaupasta hiljattain Jutilan maalauksen. Aiheena jokin pohjoisen maisema.
      Itse pidän hänen töistään. Rauhallisia ja tasapainoisia.
      Ja niinhän se on, että kun ihmisen elämä päättyy ja jäljelle jäävät maalaukset. Uusia T. Jutilan tauluja ei tule. Olen onnellinen, että minulla on yksi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe