Virallinen Vappuparitus

pimp*

Onko valittamista?

Arkunkantaja & ex-tähtis
ex-koltis & taikis
ak:n lapio & Pumpulipai
BadMyntton & Februari
CharlieChaplin & funis
max-life & Carmenrita
Jermu & Pussipuskapiru
norMix & sirkkux
Kossunen & TittaHiffas
Alien-8 & kyllikylla
Kadunmies & Mariet
SimStim & Puhurix
Waffen-SS & Mil-lan
Kuunkulkija & Tuhiwai
Masse-setä & BonnieBonBon
isledudiable & animatti
Arosusi-09 & Noitanainen
Huuko73 & ex-z

Kortit ja tähdet ovat kertoneet salaisuutensa.
Mikäli luulette tietävänne paremmin, aloittakaa kaupankäynti ja henkien taistelu

62

5099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Februari

      mää sain Mynttiksen...mää sain Mynttiksen...jess ! ;P

      Mä olenkin Pastillin Fani number One.

      Mut hei Charlie = Isle, se sai kaks naista, joten mä haluun toiseks mieheks Arosuden tai Simin tai Max-lifen tai .... ;P

      • Puhurix

        Annapa Simin olla! Se on luvattu mulle.


    • Olipas hauska Vappuparitus :). Ei tuo lista ollenkaan hassummalta näytä.
      Mutta pitäiskö meidän Puskapussiksen kans vaihtaa paikkaa kun hän on virallisesti valittu Kadunmiehen Miss Petikaveriksi? Kadunmies haluaisi varmaan hänet Vappuparikseen.

    • sirkkux

      Wauuu. Lienevät tarkat taikasilmäsi. Ja porosi kortteineen. Paitsi, etten ole varma, riittääkö minulle yksi wappuheila... Riittääköhän muille? Riittääköhän norMixille? Jotta... 'jos sais kerran reisssullansa...'? Hah; epäilenpä. Ja muutamat henkilöt vieläpä puuttuvat listalta...

      NorMix on iiihan iiihanan wauuu, mutta haluaisinpa kovasti nähdäkin hänet. Auts. Jaa. Täällä siis olen nähnytkin...? No ok; täällä olen nähnyt. Kuitenkin edes suukon haluaisin kokea. Plus hipelöinnin. Plus kopeloinnin. Plus etsiskelyn. Plus suunnistamisen. Plus retkeilyn. Plus nuolaisun. Plus hipaisun. Plus kosketuksen. Plus kiinnipitämisen. Plus suudelman. Plus halaamisen. Plus nuoleskelun. Plus nuolemisen. Plus kauniitten sanojen kuulemisen. Plus... Nooo, ainakin hemmetin pitkän katseen, joka tunkee suoraan silmistäni syrämeheni asti. Siellä, siellähän se on... Mikäkö...? Ei Väinö, vaan se, mitä norMix nährä haluaa. Nii-ih. Ja mää kans.

      Meniköhän läpi...? NooorMiiixiiii! Hassu esittelijä ja asioitten esittäjä asialla, vai mitä...?
      Mutta... Pirät säää mustaaa? Määä pirän sustaaa...
      Heitetäänkö jo nyt vappumyssyt nurkkaan ja hypätään... no, jonnekin muualle...?
      *laulelee ja miettii, mitä parittaminen mahtaneekaan tarkoittaa...*

      • Februari

        suomalainen, herkkä mies...kuka onnellinen hänet saa? :o)

        *viittaa* voiko tehdä varauksia?...onko joku jonotusjärjestelmä ?...

        Vaikea oikeasti laittaa näitä palstan ihania miehiä järjestykseen...eikös vaan tytöt asia ole näin? :o)


      • norMix ejk

        ...kaiken muun mä unohdin...
        Tummat silmät, ruskea tukka,
        kerran niihin langeta sain...
        Ollaan hiljaa vaan,
        kun sanat turhaa on...


      • sirkkux
        norMix ejk kirjoitti:

        ...kaiken muun mä unohdin...
        Tummat silmät, ruskea tukka,
        kerran niihin langeta sain...
        Ollaan hiljaa vaan,
        kun sanat turhaa on...

        vetää oikeasta narusta...? Nääs... Tuota Koivarin biisiä vetää...? Wauuu vieläkin. Kiits!

        Mutta kohta menen saunaan. Tuletko pesemään selkäni? Ja...?

        Ollaan hiljaa näin
        me ihan lähekkäin...?


      • norMix ejk
        sirkkux kirjoitti:

        vetää oikeasta narusta...? Nääs... Tuota Koivarin biisiä vetää...? Wauuu vieläkin. Kiits!

        Mutta kohta menen saunaan. Tuletko pesemään selkäni? Ja...?

        Ollaan hiljaa näin
        me ihan lähekkäin...?

        ...tinttan tanttan tallallei.
        norMix se lähti saunaan, norMix se lähti saunaan

        Mitähän se norMix tahtoo, tinttan tanttan tallallei.
        Mitähän se norMix tahtoo, tinttan tanttan tallallei.

        norMix se tahtoo...


      • sirkkux
        norMix ejk kirjoitti:

        ...tinttan tanttan tallallei.
        norMix se lähti saunaan, norMix se lähti saunaan

        Mitähän se norMix tahtoo, tinttan tanttan tallallei.
        Mitähän se norMix tahtoo, tinttan tanttan tallallei.

        norMix se tahtoo...

        NorMix se tahtoo puhtaan, tinttan tanttan tallallei.
        NorMix se tahtoo puhtaan, tinttan tanttan tallanlei.
        ...
        NorMix se tahtoo sirkun, tinttan tanttan tallanlei.
        Nirmix se tahtoo sirkun, tinttan tanttan tallanlei.
        ...
        Vaan mitähän se sirkku tahtoo, tinttan tanttan tallallei.
        Mitähän se sirkku tahtoo, mitähän se sirkku tahtoo...?
        ...
        Sirkku se tahtoo norMixii, hauskaa sekoituuu-u-sta,
        sirkku se tahtoo norMixii, hauskaa kuherruuu-u-sta...
        sirkku se tahtoo norMixii, ainakin hetkelliseee-e-sti...

        ... Mitenkäs se Rinkula...?


      • sirkkux
        norMix ejk kirjoitti:

        ...tinttan tanttan tallallei.
        norMix se lähti saunaan, norMix se lähti saunaan

        Mitähän se norMix tahtoo, tinttan tanttan tallallei.
        Mitähän se norMix tahtoo, tinttan tanttan tallallei.

        norMix se tahtoo...

        Ekana: Pyydän anteeksi noita muutamia n- ja l-virheitäni laulelussani!;) Tokana: Oletkos jo saunasta palannut?

        Menisimmekös me tänään Rinkeliin, josta puhuin jo tuolla aiemmin...?
        Vai...? Keksisit varmaan jotakin vieläkin hauskempaa tai jännittävämpää?
        Vai... Katselisimmeko mielestäsi mieluummin illalla vain X-Paronia...?

        Ajattelin nääs vain kysellä jo nyt, koska olen kohta lähdössä liikenteeseen... Ei, en mene juhlimaan, vaan katselemaan paria mahdollista kämppää... Vaan... Jos sinulla on pirun hauskoja ideoita, voin ajelujani siirtää huomisellekin...;)

        Toivekonsertin puolelle kuuluisi kai tämä juttuni, mutta tuntuipa vain, että sopii tällekin kohtaa... Kun minä nääs en ymmärrä, miksi sinua (ah, sinä wappuheilani) ajatellessani mielessäni soi väkisinkin Karman Huomenta Suomi... 'Rekka vetää niin kuin viimeistään, mä jossain taukopaikan nään, ja siellä juustosämpylän vain syön...' Oletko joskus jossakin yhteydessä puhunut tuon tyylisisä juttuja...? Miksi se sinua ajatellessani soi mielessäni...?

        Ja yksi yhteinen intohimohan (muiden lisäksi) meillä myös on... Ne Formulat, nääs... Ja moitteita joskus siitä saimme... Muistatko?


      • norMix ejk
        sirkkux kirjoitti:

        Ekana: Pyydän anteeksi noita muutamia n- ja l-virheitäni laulelussani!;) Tokana: Oletkos jo saunasta palannut?

        Menisimmekös me tänään Rinkeliin, josta puhuin jo tuolla aiemmin...?
        Vai...? Keksisit varmaan jotakin vieläkin hauskempaa tai jännittävämpää?
        Vai... Katselisimmeko mielestäsi mieluummin illalla vain X-Paronia...?

        Ajattelin nääs vain kysellä jo nyt, koska olen kohta lähdössä liikenteeseen... Ei, en mene juhlimaan, vaan katselemaan paria mahdollista kämppää... Vaan... Jos sinulla on pirun hauskoja ideoita, voin ajelujani siirtää huomisellekin...;)

        Toivekonsertin puolelle kuuluisi kai tämä juttuni, mutta tuntuipa vain, että sopii tällekin kohtaa... Kun minä nääs en ymmärrä, miksi sinua (ah, sinä wappuheilani) ajatellessani mielessäni soi väkisinkin Karman Huomenta Suomi... 'Rekka vetää niin kuin viimeistään, mä jossain taukopaikan nään, ja siellä juustosämpylän vain syön...' Oletko joskus jossakin yhteydessä puhunut tuon tyylisisä juttuja...? Miksi se sinua ajatellessani soi mielessäni...?

        Ja yksi yhteinen intohimohan (muiden lisäksi) meillä myös on... Ne Formulat, nääs... Ja moitteita joskus siitä saimme... Muistatko?

        ...on tuttu ja paljon hyräilty kappale vaikka en ammatikseni autoa ajakaan. Kerran jossain ammattiin liittyvässä laululeikkiavauksessa olin hetken rekkakuski, siitä kun on helppo lauluja löytää ja josta varmaan mielikuvasikin periytyy. Pate Mustajärven viimekesäinen "Ajan päivin, ajan öin, nyt ketä ikävöin..." pääsee kyllä lähelle Karmaa.

        Niin, formulahulluus kyllä vastaakin sitten paremmin todellisuutta. "Ruusperi ajaa tuhatta ja sataa, älä ole Urpo, Kekellä on turbo..."...niin juu joo, eihän Keke enää ajakaan, mutta poikansa kyllä. Kylläpä aika rientää!

        Nyt sauna on poltettu, niin jotain äksöniä pitäisi tietty keksiä tällekin illalle. Parempien idiksien puuttuessa ehdottaisin traditionaalista wappuörvellyskierrosta kun kerran valmiit seliseliselityksetkin on jo keksitty ylemmässä avauksessa..."Hei rullaati, rullaa, rullaati, rullaa..."


    • Kylli.Kyllä

      hiukan epistä mutta ansaittua että Charlie-Isle on saanut kaksi naista koukkuunsa.

      Alieniin on helppo yhtyä (hih-hih). Minäkin olen välillä alien eli käyn tukulaisena Helsingissä.

      En siis valita, Alien-8:n kantaa odottelen mielenkiinnolla.

    • CharlieChaplin

      Minä vaihdoin uuden nikin! olen siis se vanha -isledudiable- mutta sama mies! Alien-8 tietää!!

    • CharlieChaplin

      että eilen ravintolassa Naiset meinasi raiskata mut, kun mulla oli päässä se musta gangsteri-hattu! semmoinen kuin vanhoissa mafia leffoissa! ja kolme Naista multa sen repi päästä ja jouduin tansiin monta kappaletta! ja tiedoksi niille Naisille, että mulla ei ole valkoiset hampaat vaikka väittävät!

    • CharlieChaplin

      nyt helvetissä mua naittako! olen kohta muutenkin kusessa! Mutta en ole nähnyt animattia? toivottavasti hän on Nainen!!????? jos siis pitää paritusta tehdä vappuna!

      • animattiN

        Kyl oon nainen ja ronski sellainen, vai tehtiin meistä pari, voi jumankekka. :)


      • Februari
        animattiN kirjoitti:

        Kyl oon nainen ja ronski sellainen, vai tehtiin meistä pari, voi jumankekka. :)

        funiksen kanssa :P

        *jää katselemaan mitä tuleman pitää*


      • animattiN
        Februari kirjoitti:

        funiksen kanssa :P

        *jää katselemaan mitä tuleman pitää*

        Tappelemaan, olen rauhaa rakastava immeinen, enkä ainakaan sellaisesta miehestä joka pelkää jatkuvasti muniensa perään. :)


      • Februari
        animattiN kirjoitti:

        Tappelemaan, olen rauhaa rakastava immeinen, enkä ainakaan sellaisesta miehestä joka pelkää jatkuvasti muniensa perään. :)

        ei mitään hauskaa tälle nuhanenälle siis tiedossa vapuksi. :o(

        Saat Mynttiksen, jos haluat, mä oon antelias nainen.... :o)


      • animattiN
        Februari kirjoitti:

        ei mitään hauskaa tälle nuhanenälle siis tiedossa vapuksi. :o(

        Saat Mynttiksen, jos haluat, mä oon antelias nainen.... :o)

        Eläs nyt vielä hanskoja tiskiin nakkaa, ei sitä tiiä mitä täs viellä kehkeytyy. ;)


      • animattiN
        Februari kirjoitti:

        ei mitään hauskaa tälle nuhanenälle siis tiedossa vapuksi. :o(

        Saat Mynttiksen, jos haluat, mä oon antelias nainen.... :o)

        Anteliaisuudesta mutta mynttis ei edes keskustele kanssani. Taidan olla sille liian kova pala,,,ei vaiskaan, olen varmaan loukannut häntä tietämättäni tai hän katsoo että ei minulle kannata sanoja tuhlata. :)


      • Februari
        animattiN kirjoitti:

        Anteliaisuudesta mutta mynttis ei edes keskustele kanssani. Taidan olla sille liian kova pala,,,ei vaiskaan, olen varmaan loukannut häntä tietämättäni tai hän katsoo että ei minulle kannata sanoja tuhlata. :)

        *härskinä*

        Sori, käy tää glögi *hik* päähän.....

        Kuka huolii vappuheilaksi punanenää, mikä ei irtoa vapun jälkeen ? :(

        Oikeassa olet, miehen pitää olla kovana ja naisen pehmeänä.... ;P


      • animattiN
        Februari kirjoitti:

        *härskinä*

        Sori, käy tää glögi *hik* päähän.....

        Kuka huolii vappuheilaksi punanenää, mikä ei irtoa vapun jälkeen ? :(

        Oikeassa olet, miehen pitää olla kovana ja naisen pehmeänä.... ;P

        Voi, nyt sulta mennyt vaput ja joulut sekasin. Minä se vaan selvinpäin meinaan olla koko vapun. :)


      • Februari
        animattiN kirjoitti:

        Voi, nyt sulta mennyt vaput ja joulut sekasin. Minä se vaan selvinpäin meinaan olla koko vapun. :)

        erilainen nuori..vappuna glögiä ja juhannuksena simassa...:o)

        Auttoi muuten maustejuoma, ei niin paljoa enää kurkkua karvastele *kröh*


      • animattiN
        Februari kirjoitti:

        erilainen nuori..vappuna glögiä ja juhannuksena simassa...:o)

        Auttoi muuten maustejuoma, ei niin paljoa enää kurkkua karvastele *kröh*

        ettei se sun vappu nenus mene valkoiseksi kesken kaiken, jos se nuhas paranee. :)
        Vai juhannuksena simassa.


    • funis

      raikaa..kelle nalli napsahtaa..joo kiva voittaa ees joskus arpajaisis..*nauraa*

      joo nyt sitä kaffii..tähän järkytykseen

      • funis

        mä joudun viel jakaa ton miähen..iha epistä...niiiiiisk... mä haluun oman*megamöx*


        tajus vast...


    • Puhurix

      Kyllä se on totta, että meillä Stimpan kanssa synkkaa nää jutustelut. Voi se silti olla niin, että mä olen sille liian vanha. Toisaalta eihän se ikää katso, jos jonkun kanssa on kemiat yhteensopivat.

      • Februari

        saat pitää... :D

        Mitä ikä sit on??? Pari numeroa peräkkäin...meillä aikuisilla.. ;o)

        Tuulta purjeisiin....


      • Puhurix
        Februari kirjoitti:

        saat pitää... :D

        Mitä ikä sit on??? Pari numeroa peräkkäin...meillä aikuisilla.. ;o)

        Tuulta purjeisiin....

        olen hyvin imarreltu, että tämmöstä vanhaa kulahtanutta rockmimmiä tarjotaan nuorelle ja älykkäälle miehelle. Taidan ottaa sille tänään pari lasia punkkua. Sit mä soitan heviballadeja. Love hurts.


      • Februari
        Puhurix kirjoitti:

        olen hyvin imarreltu, että tämmöstä vanhaa kulahtanutta rockmimmiä tarjotaan nuorelle ja älykkäälle miehelle. Taidan ottaa sille tänään pari lasia punkkua. Sit mä soitan heviballadeja. Love hurts.

        soi mulla just....ihkuihana biisi...

        Teillä synkkaa hyvin, oon huomannut. :)

        Stimmi on fiksu mies, mut niin nuori...niin nuori. *kuola valuu* :o)


      • Puhurix
        Februari kirjoitti:

        soi mulla just....ihkuihana biisi...

        Teillä synkkaa hyvin, oon huomannut. :)

        Stimmi on fiksu mies, mut niin nuori...niin nuori. *kuola valuu* :o)

        älyllinen ja energinen. Niin valuu mullakin.


    • Taikis

      onko ihanampaa aamua kuin tää....
      NYt kahvipalsta ja pimp* ovat ylittänyt hurjimmatkin odotukset :))

      Ei ole valittamista kohdallani,ei todellakaan, sainhan palstan charmikkaimman herrasmiehen, jonka kanssa vapusta tulee ikimuistoinen: työnjako on selvä, hän vie ja minä vikisen.

      Toivottavasti tämä kohdalleni osunut uskomaton onni ei tuo kimppuuni sitä suurta mustasukkaisten leidien laumaa joka VappuPariani yleensä piirittää tuolla toisella palstalla.....

      Ans kattoo mitä herra itse on mieltä tästä, dee dee.

      • Februari

        kun aamu alkoi sulle näin makoisasti ?

        Mä eilen ihan yllätyin kans, siis iki-ihana Temp...eiku siis Badis luvattu mulle...en saanut muuten yöllä nukutuksikaan. *huoh*

        Huitelet sitten vappuhuiskalla mustasukkaiset leidit muualle.... ;o)


    • mainio

      peruste viettää rekkaamaton vappuviikonloppu :-)

    • Jermu

      Vaikka papette oliskin onnistunut valinta, niin sellaista tilannetta ei synnytellä, että pariskunta kortilla katsellaan. Hyi häpeä, senkin pimputtelija, niiiiiiiiiiiiiin! Kjäh!

      • Mitä tuo 'papette' tarkoittaa?

        Mikset vaan tulis leikkiin mukaan? Tarjoa vaikka vappukonjakit Puskikselle tankissasi.


      • Jermu
        Mariet kirjoitti:

        Mitä tuo 'papette' tarkoittaa?

        Mikset vaan tulis leikkiin mukaan? Tarjoa vaikka vappukonjakit Puskikselle tankissasi.

        on nainen---> Babette. Siis ihan ok sana.
        Ja meikäläinen ei leiki siis koskaan, niinku ikuna..Näin mää eppäilen. Kjäh!


      • Jermu kirjoitti:

        on nainen---> Babette. Siis ihan ok sana.
        Ja meikäläinen ei leiki siis koskaan, niinku ikuna..Näin mää eppäilen. Kjäh!

        ai papette on nainen. Enpäs ole tuota ennen kuullutkaan.

        Oletko koskaan kuullut sitä "Flirtaten"-kappaletta, mitä sulle toivoin. Kait sä tykkäsit siitä, kjäh ;)?


      • Jermu
        Mariet kirjoitti:

        ai papette on nainen. Enpäs ole tuota ennen kuullutkaan.

        Oletko koskaan kuullut sitä "Flirtaten"-kappaletta, mitä sulle toivoin. Kait sä tykkäsit siitä, kjäh ;)?

        imago kärsii ja korvat luultavasti enemmän...Hah!


      • Jermu kirjoitti:

        imago kärsii ja korvat luultavasti enemmän...Hah!

        No mitähän muuta sulle sitten toivoisin.

        Käykö Lordin "Halleluja", tää euroviisubiisi? Tähän hätään en muuta keksinyt.


      • Jermu
        Mariet kirjoitti:

        No mitähän muuta sulle sitten toivoisin.

        Käykö Lordin "Halleluja", tää euroviisubiisi? Tähän hätään en muuta keksinyt.

        Voittajien piisi. Hahaaa!


    • animattiN

      Yrität tyrkytellä ihan pimpoa ukon ketaletta. :(
      Kyl minä piän oman ukkoni suosiolla.

      • funis

        vaaditaa uus arvonta ees...


      • animattiN
        funis kirjoitti:

        vaaditaa uus arvonta ees...

        Mehän ei tätä nyt hyväksytä. Kaiken laisia kortin arvontoja. Pöh sanon minä.


      • funis
        animattiN kirjoitti:

        Mehän ei tätä nyt hyväksytä. Kaiken laisia kortin arvontoja. Pöh sanon minä.

        ku arvonta raikas..iha epistä..kumminku huijattu tai jotai...eli iha laiton arpajainen...niih kerta*möx*


    • markkinapallo

      entä tämän vapun parit??

    • ihan outoa jengiä ollut täällä ennen ,. missä lienevät kaikki nyt ,.
      mihin katosi tuonkin nimijoukon iloinen viestienvaihtelu, missä on puheenporina, missä kalkatus, ovatko he enää pelkkiä dinosauriinluita Suomi24:n sedimenttejä kaivelevalle nettiarkeologille ,.

      • Kylli.Kyllä evp

        Muista en tiedä mutta minusta tuli luuranko kaappiin. Sieltä ei enää passaa tulla ulos kuin korkeintaan halloweenina peloittelemaan.

        Kyl minä nuo kaikki muistan. Mielelläni muistankin.


      • TaikisN
        Kylli.Kyllä evp kirjoitti:

        Muista en tiedä mutta minusta tuli luuranko kaappiin. Sieltä ei enää passaa tulla ulos kuin korkeintaan halloweenina peloittelemaan.

        Kyl minä nuo kaikki muistan. Mielelläni muistankin.

        HUH, onko noista "wanhoista hywistä ajoista" ajoista jo noinkin kauan :O :)


      • PerErik
        TaikisN kirjoitti:

        HUH, onko noista "wanhoista hywistä ajoista" ajoista jo noinkin kauan :O :)

        Moi Taikis!
        Melkein noihin kaikkiin nimiin olen minäkin törmännyt jossain vaiheessa nettiskriivailuani! Onhan täällä nyt hiukan eri meininki meneillään vai miten se lauloi Raittis Jussi metsämökin tontuista :)


      • PerErik kirjoitti:

        Moi Taikis!
        Melkein noihin kaikkiin nimiin olen minäkin törmännyt jossain vaiheessa nettiskriivailuani! Onhan täällä nyt hiukan eri meininki meneillään vai miten se lauloi Raittis Jussi metsämökin tontuista :)

        Aika aikaa kutakin, niinhän se menee. :) Aika harvoin tulee enää Suomi24:lle karijoitettua, ehkä kaikki tarpeellinen on jo tullut sanottua :D
        Eikä jotenkin saa enää "juonesta kiinni", ehkäpä senkin vuoksi kun kirjoittajakunta on vaihtunut, eikä ole enää "vanhoja tuttuja juttuja" Kyllä mä aina sillointällöin käyn lukemassa täälläkin :)


      • PerErik
        TaikisN kirjoitti:

        Aika aikaa kutakin, niinhän se menee. :) Aika harvoin tulee enää Suomi24:lle karijoitettua, ehkä kaikki tarpeellinen on jo tullut sanottua :D
        Eikä jotenkin saa enää "juonesta kiinni", ehkäpä senkin vuoksi kun kirjoittajakunta on vaihtunut, eikä ole enää "vanhoja tuttuja juttuja" Kyllä mä aina sillointällöin käyn lukemassa täälläkin :)

        Sama juttu täällä, ei oikein enää nappaa tää kirjoittelu. On tosin aikoja jolloin tulee joskus jotain kommentoitua, mutta paremmin luku hommiksi tää on mennyt. No, eipähän iske kirjoitteluväsymys kuvioihin :)


      • TaikisN kirjoitti:

        Aika aikaa kutakin, niinhän se menee. :) Aika harvoin tulee enää Suomi24:lle karijoitettua, ehkä kaikki tarpeellinen on jo tullut sanottua :D
        Eikä jotenkin saa enää "juonesta kiinni", ehkäpä senkin vuoksi kun kirjoittajakunta on vaihtunut, eikä ole enää "vanhoja tuttuja juttuja" Kyllä mä aina sillointällöin käyn lukemassa täälläkin :)

        Sama täällä, lukemassa käyn mutta ei jaksa ottaa osaa mihinkään. Näin se aika kulkee eteenpäin. :)


      • Nittaminax kirjoitti:

        Sama täällä, lukemassa käyn mutta ei jaksa ottaa osaa mihinkään. Näin se aika kulkee eteenpäin. :)

        Nyt iski kirjoitusintopuuska :)


      • TaikisN kirjoitti:

        Nyt iski kirjoitusintopuuska :)

        Ihan tosi..no niin mullakin. Tosin aikas lyhyiksi jää nää viestit. :)))


      • Nittaminax kirjoitti:

        Ihan tosi..no niin mullakin. Tosin aikas lyhyiksi jää nää viestit. :)))

        Tänne vaan toisten sekaan kirjoittelemaan, tiedä miten se kirjoitusinto siitä viriää !
        Eiköhän me sekaan sovita :)


      • TaikisN kirjoitti:

        Tänne vaan toisten sekaan kirjoittelemaan, tiedä miten se kirjoitusinto siitä viriää !
        Eiköhän me sekaan sovita :)

        Voi ku mä kaipaan niitä kirjotuskilpailuja tai jotain arvoitus juttuja.


      • annikoo..
        TaikisN kirjoitti:

        Tänne vaan toisten sekaan kirjoittelemaan, tiedä miten se kirjoitusinto siitä viriää !
        Eiköhän me sekaan sovita :)

        Aika hiljaiseloa palstalla ......jos vertaa tuohon nimilistaan mitä tuossa on........"paritettu" ....varmaan ollut mukavaa kun paljon kirjoittajia....


    Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe