Suutarinkone

Sedän peruja

Haltuumme on joutunut monta kymmentä vuotta vanha Singer-merkkinen nahkaompelukone eli suutarinkone. Tilanpuutteen vuoksi joudumme luopumaan siitä, mutta emme osaa määritellä sille mitään hintaa.

Äkkiseltään arvioiden kone voisi olla 40- tai 50-luvulta. Se on erittäin hyvässä kunnossa ja asustaa alkuperäisessä puulaatikossaan. Mukana on aika paljon kaikenlaista tilpehööriä, lestejä yms. Koneen päällä on jotain koristeita, kiharaisia metallikoukeroita.

Osaatteko ja haluatteko auttaa meitä hinnanmäärittelyssä näin vähäisillä tiedoilla?
Kiinnostuneita ostajakandidaatteja?

26

14645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvässä kunnossa

      Maksan siitä 100 euroa. Tarvetta on satunnaisesti, joten se pysyisikin hyvässä kunnossa minulla.

      Minkä pituinen alavarsi, se jossa sukkula on. Ja onko jalka-vai käsikammella, ja onko remmi vielä ehjä?

      Missä päin suomea se on? Ja saanko osoitteesi tai puh.numeron?

      • Sedän peruja

        Kone sijaitsee Turun lähellä.

        Olen nähnyt koko apparaatin vain kerran enkä edes kovin tarkkaan muista, minkä näköinen se on, puhumattakaan varren pituudesta tms.

        Siitä on tarjottu 150 euroa, joten sadalla eurolla se ei lähde.

        Jos olet halukas käymään hintakisaan, voin antaa sinulle numeron, josta tavoittaa koneen tämänhetkisen haltijan.


      • Tutustun
        Sedän peruja kirjoitti:

        Kone sijaitsee Turun lähellä.

        Olen nähnyt koko apparaatin vain kerran enkä edes kovin tarkkaan muista, minkä näköinen se on, puhumattakaan varren pituudesta tms.

        Siitä on tarjottu 150 euroa, joten sadalla eurolla se ei lähde.

        Jos olet halukas käymään hintakisaan, voin antaa sinulle numeron, josta tavoittaa koneen tämänhetkisen haltijan.

        Mielelläni siihen koneeseen. Käsittelen paksuja nahkoja, joissa luja kone on tarpeen.

        Anna vaan numero niin soittelen sinne.


      • Sedän peruja
        Tutustun kirjoitti:

        Mielelläni siihen koneeseen. Käsittelen paksuja nahkoja, joissa luja kone on tarpeen.

        Anna vaan numero niin soittelen sinne.

        Koneen tämänhetkinen haltija on noin aamukahdeksan ja iltakymmenen välillä tavoitettavista numerosta

        041 458 6411


      • 151
        Sedän peruja kirjoitti:

        Koneen tämänhetkinen haltija on noin aamukahdeksan ja iltakymmenen välillä tavoitettavista numerosta

        041 458 6411

        Näitä koneita on netissäkin myynnissä 600.- --1200.- kunnosta riippuen.Tässä hieman mitä voit pyytää sillä.Itse ostin koneen perikunnalta hieman huoltoa kaipaava 300.-Harkitse ennen kuin myyt aika tavaran kaupitsee on sanonta.Risto Vänskä


      • Anonyymi
        Sedän peruja kirjoitti:

        Kone sijaitsee Turun lähellä.

        Olen nähnyt koko apparaatin vain kerran enkä edes kovin tarkkaan muista, minkä näköinen se on, puhumattakaan varren pituudesta tms.

        Siitä on tarjottu 150 euroa, joten sadalla eurolla se ei lähde.

        Jos olet halukas käymään hintakisaan, voin antaa sinulle numeron, josta tavoittaa koneen tämänhetkisen haltijan.

        Älä myy sitä alle 800€, jos se kone toimiin ja kunnossa, noille renkasnpotkijoille kannattaa haistattaa pitkät. T. Pauli


    • RiCARDO

      onko teillä viel tallessa se suutarinkone? olisin oikeasti kiinnostunut siitä!!

    • onko kuvia?

      Jos kuvan saan, te masiinasta eroon pääset(ontuu vähän)

    • harrastaja maksaa

      Niin siis onko se vapaavarsikone eli voiko sillä omella esim. saappaan vartta? t.suutari

      • evp suutari

        täälä olis singer K 29 vapaavarsi(puola ja neulat katees)poljettava.


      • Suutari-Sakari
        evp suutari kirjoitti:

        täälä olis singer K 29 vapaavarsi(puola ja neulat katees)poljettava.

        Siis mitä siitä on kateissa ja mitä pyydät € ? , olen siis oikeesti kiinnostunut. t-Sakari


      • evp suutari
        Suutari-Sakari kirjoitti:

        Siis mitä siitä on kateissa ja mitä pyydät € ? , olen siis oikeesti kiinnostunut. t-Sakari

        niin sanottu sukkula ja puola kateissa, ollut noin 25 vuotta käyttämättä.Viimeksi käytössäollessa jätti muutamia tikkejä ottamata,siis säätö vika.Ratas ja hammastankot varteen vaihdettu.hinta 150€.(tämä kone on osannut neuloa terään varren)tai toisinpäin.


    • suutarisakke

      Hei Siis minkälainen kone tää on, onko myynnissä viälä? t.Sakke

    • Veikko08

      Vieläkö kone on Teillä ja jos on niin missäpäin Suomea.?
      Ja löysittekö koneelle hinnan ja tarvitsijan.
      Veikko

    • jone 67

      LÖYTYISIKÖ JOLTAIN SUUTARINKONEEN NEULOJA VAHVALLE NAHALLE.?

      • oh2jms

        Espoon kone myy noita. Hinta 1.20e/kpl
        www.espoonkone.fi


      • Singer K29

        Terve, minulta löytyy Singer K29:n sopivia nahanompeluneuloja 10kpl hintaan
        20€ paketti rahti.


    • opi11

      jos se toimii saat 500-1000e minun numero on 0400644500

      • tonza66

        Hej Vieläkö tarvetta Singerin-45 suutarinhärvelille? Terkut Naantalista. Tony Olin. Puh 046 520 5818.


      • M_S

        Moi. Minulla olisi 29 K 56 mallin suutarin ompelukone hp. 790€. Lauantaina 14.6.2014 se on mukana Kirppis27, Possilankatu 22 Lielahden huutokaupassa, jos ei ole sitä ennen mennyt. Olen koneen toinen omistaja ja se on pitkälle saapasvarrelle. Mukana tulee laatikollinen tykötarpeita :)


    • suutaritar

      Hei,
      Löytyykö ostajaa isokokoiselle vanhalle, erittäin hyvässä kunnossa olevalle pohjan reunan ompelukoneelle? Vilh. Pedersen, punainen.

      • kaalisoppaa

        Onko kone toimiva?

        Missä päin suomea tai tuleeko matkahuolloss?

        Hintapyyntösi ?

        Terv Timo


      • suutaritar
        kaalisoppaa kirjoitti:

        Onko kone toimiva?

        Missä päin suomea tai tuleeko matkahuolloss?

        Hintapyyntösi ?

        Terv Timo

        Kone on toimiva, hyvässä kunnossa ja rasvassa. Kone on Turussa, hintapyyntöni 500 euroa.
        Tuohon Matkahuoltoasiaan en osaa sanoa, ei ole mitään kokemusta.
        Mielelläni itse en kuljettaisi konetta, painaa aivan älyttömästi, joten parasta olisi kun haettaisi.


    • lapista2

      Tori.fi on juuri myynnissä suutarinkneita 2 kpl merkkiä Singer ja hinta on 100€. itse olisin kiinnostunut lesteistä ja nahoista jos niitä olisi myynnissä?

    • ei suutari

      minullakin on Singer suutarinkone ja muistaakseni anker ruhla merkkinen kissa.Kone on 20 -30 luvulta ja toimiva,lisäksi joitakin lestejä ym.

      • Etelä-pohjanmaalla Närpiössä olisi myynnissä nyt Singer suutarinkone malli 29K31 eli vapaavarsi, pitkä malli. Toimii hyvin. Mukana seuraa uusi alkuperäisen mallin mukaan tehty pöytälevy, joka on helppo asentaa koneeseen tarvittaessa.
        Hinta 600€.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe