AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Tradenomin täydennyskoulutus?
3 Vastausta 303 Lukukertaa

Tradenomin täydennyskoulutus?

Olen pari vuotta sitten valmistunut markkinoinnin suuntautumisvaihtoehdon suorittanut Tradenomi. Onko kellään hajua, voiko Tradenomin tutkintoa laajentaa missään, esim. suorittamalla tietotekniikan suuntautumisen opintoja. Olen tässä parin työssäolovuoden aikana huomannut, etten halua loppuelämääni viettää myynnin yms. parissa, muttei huvittaisi lähteä kokonaan uuttakaan tutkintoa suorittamaan.

Muuntokoulutusta

Ainakin Helsingin yliopisto järjestää mm. tradenomeille ns. muuntokoulutusta ja koulutusohjelma oli nimenomaan joku tietotekniikkaan liittyvä. Koulutus oli muistaakseni kaksivuotinen... Kannattaa käydä katsomassa Helsingin yliopiston kotisivuilta tarkempia tietoja...

koulutusta

Nyt on kirjoiteltu lehdissä, että on ehdotettu tradenomiopinnoista saavan huomattavasti enemmän hyötyä hakiessa yliopistoon. Eli kun nyt hyvitetään muutama kymmenen ov:ta, niin tulevaisuudessa reilusti enemmän. Tradenomeille on suunnitteilla myös suoraa jatkokoulutusta, joka tehtäisiin työn ohella kahdessa vuodessa. Ota yhteyttä entiseen opinahjoosi ja selvitä!
Sinua tämä ei tietysti auta, mutta jos joku muu päätyy tänne kanssa etsiessään tietoa kuin minä niin tästä oli apua:

http://www.valmennus.info/taydennyskoulutus
 /   /  /  / Tradenomin täydennyskoulutus?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua