MISSÄ voi pelata ilmaseks hevospelejä

sartsa<3

tarkkaan jooko ku haluisin pelata

189

78492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Googlettaja
      • |||HEPPA|||

      • heppa heppu

      • Omistaja!

      • Hirmuharmu

      • Jasmini90

      • Ei sekään toimi!
        Omistaja! kirjoitti:

        Hei osoite ei ole www.freewebs.com/kutltakavio vaan www.kktalli.suntuubi.com Tiedän sen, koska omistan kaverini kanssa sen tallin!

        Ei toimi tuokaan sivun ossa!
        Ootko varma että se on oikein?


      • onnellinen heppu

      • onnellinen heppu
        onnellinen heppu kirjoitti:

        moi mä kokeilen vaan jään jos tää on tosi tosi kiva ;)

        moi lähettäkää kivoja ja hauskoja viestejä kiitos


      • jepulis pelaan
        Ei sekään toimi! kirjoitti:

        Ei toimi tuokaan sivun ossa!
        Ootko varma että se on oikein?

        http://www.nettipeli.info/ löytyy myös kivoja heppa ja muita pelejä :)


      • LOLOL

        LOL


      • Riding club

    • aku ankka

      www.javapeli.org urheilu

      • rffffffffff

        kerro mulle


      • janina

        ei siä ollu heppapelejä


    • tietän ja se on hyvä

      meet miniclippii ja sen pelin nimi on sown jumping tai joku

      • "tietämätön"

        no meidän koneella ei miniclip toimi vaikka kone on ihan uusi ja tosi hyvä se näyttö menee ihan mustaks vaan!! että olisko mitään muuta.. sown jumping on tosi hyvä peli mutta se menee vaan pimeeks!!


      • Korjaaja. :)
        "tietämätön" kirjoitti:

        no meidän koneella ei miniclip toimi vaikka kone on ihan uusi ja tosi hyvä se näyttö menee ihan mustaks vaan!! että olisko mitään muuta.. sown jumping on tosi hyvä peli mutta se menee vaan pimeeks!!

        Heh,sori mut on pakko sanoo et se on show jumping. :"D


      • tintuuu
        "tietämätön" kirjoitti:

        no meidän koneella ei miniclip toimi vaikka kone on ihan uusi ja tosi hyvä se näyttö menee ihan mustaks vaan!! että olisko mitään muuta.. sown jumping on tosi hyvä peli mutta se menee vaan pimeeks!!

        miks kaikki pelaa sitä tyhmää show jumpingia?


      • joku
        "tietämätön" kirjoitti:

        no meidän koneella ei miniclip toimi vaikka kone on ihan uusi ja tosi hyvä se näyttö menee ihan mustaks vaan!! että olisko mitään muuta.. sown jumping on tosi hyvä peli mutta se menee vaan pimeeks!!

        meillä oli ennen sama juttu mutta se sitten yks kaunis päivä alko toimiin eikä menny pimeeks. sun pitää asentaa siihe koneelle joku jutska en muista ennään mikä se oli :'DDD sry.


      • hirnuu_love_horse
        tintuuu kirjoitti:

        miks kaikki pelaa sitä tyhmää show jumpingia?

        ainaski, Miniclip.com, siellä on tylsä show jumping. ja sit tietenkin tallini.fi jossa mäkin oon ja hevoset.com, arcadessa on joku tylsä, www.arcade.com, muistaakseni. niin. lyösin joskus semmosen hauskan pelin, mutta kadotin sen. niin ja hevoshullun sivulla on jotakin ja polluxin. enempää en tiedä!


      • Mihn
        hirnuu_love_horse kirjoitti:

        ainaski, Miniclip.com, siellä on tylsä show jumping. ja sit tietenkin tallini.fi jossa mäkin oon ja hevoset.com, arcadessa on joku tylsä, www.arcade.com, muistaakseni. niin. lyösin joskus semmosen hauskan pelin, mutta kadotin sen. niin ja hevoshullun sivulla on jotakin ja polluxin. enempää en tiedä!

        www.howrse.com Englanniksi, siellä kasvatetaan oma hevonen alusta loppuun, sitä hoidetaan, sieltä saa virtuaalirahaa ja saa ostaa kaikkea kivaa. Menkää ite tutustumaan, suosittelen! (Omat nimimerkkini siellä on wishbell, jjljd ja Fein ottakaa yhteyttä jos liitytte)


      • mimuzi
        Mihn kirjoitti:

        www.howrse.com Englanniksi, siellä kasvatetaan oma hevonen alusta loppuun, sitä hoidetaan, sieltä saa virtuaalirahaa ja saa ostaa kaikkea kivaa. Menkää ite tutustumaan, suosittelen! (Omat nimimerkkini siellä on wishbell, jjljd ja Fein ottakaa yhteyttä jos liitytte)

        tiiätkö mikä se koodi on? Mikä pitää laittaa siinä rekisteröitymisessä? En tiiä sitä. Jos voit kertoa sen niin Kiitos.


      • Mihn
        mimuzi kirjoitti:

        tiiätkö mikä se koodi on? Mikä pitää laittaa siinä rekisteröitymisessä? En tiiä sitä. Jos voit kertoa sen niin Kiitos.

        Siihen ei tarvi laittaa mitään :) Se ei siis ole pakollinen. Jos haluat niin laita siihen kohtaan mis kysytään kuka sulle kerto howrsesta, niin siihen nimimerkki Saglawian.
        Se on kans yks mun tunnuksista siellä :D Ota yhteyttä!

        -Mihn


      • HEPAHULLU
        "tietämätön" kirjoitti:

        no meidän koneella ei miniclip toimi vaikka kone on ihan uusi ja tosi hyvä se näyttö menee ihan mustaks vaan!! että olisko mitään muuta.. sown jumping on tosi hyvä peli mutta se menee vaan pimeeks!!

        mul ei mene oon pelanu sitä montakertaa!!!


      • Heppatytzzzy

        Tarkoitatko show jumping??
        ~ HEPPATYTSYFORÄVÖR


      • jeuhopussidaa
        mimuzi kirjoitti:

        tiiätkö mikä se koodi on? Mikä pitää laittaa siinä rekisteröitymisessä? En tiiä sitä. Jos voit kertoa sen niin Kiitos.

        Sähköpostiosoitteeseen, minkä olet laittanut siihen lomakkeeseen tulee semmoinen numero/kirjainsarja. Sen kun naputtelet, niin etköhän pääse pelaamaan. :) Itse olen nelos luokalla, joten en osaa kunnolla englantia. Howrsessa vähän paha käyvä. :((


      • tieoa kaipaava
        Mihn kirjoitti:

        www.howrse.com Englanniksi, siellä kasvatetaan oma hevonen alusta loppuun, sitä hoidetaan, sieltä saa virtuaalirahaa ja saa ostaa kaikkea kivaa. Menkää ite tutustumaan, suosittelen! (Omat nimimerkkini siellä on wishbell, jjljd ja Fein ottakaa yhteyttä jos liitytte)

        nii että mikä se ihme sponsori juttu on? ja sit se promotion code?


      • Emu
        tintuuu kirjoitti:

        miks kaikki pelaa sitä tyhmää show jumpingia?

        se o iha tyhmä peli ku se lagaa ja muutenki!!


      • Öhöm...
        jeuhopussidaa kirjoitti:

        Sähköpostiosoitteeseen, minkä olet laittanut siihen lomakkeeseen tulee semmoinen numero/kirjainsarja. Sen kun naputtelet, niin etköhän pääse pelaamaan. :) Itse olen nelos luokalla, joten en osaa kunnolla englantia. Howrsessa vähän paha käyvä. :((

        Howrsesta on suomenkieline versioki!!


      • Aino

        sori mut se hevoset.com ei toimi se ohia outo. oisko jotai muut?


      • paniikkipöksy
        hirnuu_love_horse kirjoitti:

        ainaski, Miniclip.com, siellä on tylsä show jumping. ja sit tietenkin tallini.fi jossa mäkin oon ja hevoset.com, arcadessa on joku tylsä, www.arcade.com, muistaakseni. niin. lyösin joskus semmosen hauskan pelin, mutta kadotin sen. niin ja hevoshullun sivulla on jotakin ja polluxin. enempää en tiedä!

        mite sinne hevoset.com pelii pääsee? mä en pääse siihe!!


      • TIETÄJÄ
        Mihn kirjoitti:

        www.howrse.com Englanniksi, siellä kasvatetaan oma hevonen alusta loppuun, sitä hoidetaan, sieltä saa virtuaalirahaa ja saa ostaa kaikkea kivaa. Menkää ite tutustumaan, suosittelen! (Omat nimimerkkini siellä on wishbell, jjljd ja Fein ottakaa yhteyttä jos liitytte)

        Se on myös suomeks.


    • jonsered

      en tiiä kysy muilta =o

      • Fiiri

        Se kirjoitetaan I don't know


      • Fffff---------
        Fiiri kirjoitti:

        Se kirjoitetaan I don't know

        Siis en nyt rupea haukkumaan, mutta mielestäni se kirjoitetaan, I don't no
        minä en tiedä


      • joku
        Fffff--------- kirjoitti:

        Siis en nyt rupea haukkumaan, mutta mielestäni se kirjoitetaan, I don't no
        minä en tiedä

        se on I Don`t Know


      • ilugöyugöiugöogög
        Fffff--------- kirjoitti:

        Siis en nyt rupea haukkumaan, mutta mielestäni se kirjoitetaan, I don't no
        minä en tiedä

        se kyllä kirjotetaa i dont know!!


      • ka(i)kkitietävä
        Fffff--------- kirjoitti:

        Siis en nyt rupea haukkumaan, mutta mielestäni se kirjoitetaan, I don't no
        minä en tiedä

        Juupajuu naureskellaan sitä mulle kun on ite väärässä... I don´t know LAUSUTAAN ai dount nou, joten kenties kuvittelit että nou olis no, joka meinaa EI, eikä TIETÄÄ, joka on know. I don´t know tarkoittaa, en tiedä, ja I don´t no taas että minä en ei. Fiksua, bravoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sama kuin sanoisit että minä en syödä. Oletko soomalainen vai e4nklannista, kun noin hianosti puhut enklantii? Aar juu vrom enkland, bikoos juu spiik sou gyyd inklish? (Are you from English, because you speak so good English?)Oletko kotoisin Englannista, kun puhut noin hienoa Englantia? Ootko epulla vai topulla? Miten muuten selvisit tosta laskusta joka pitää kirjoittaa?


      • ratsuravuri
        Fffff--------- kirjoitti:

        Siis en nyt rupea haukkumaan, mutta mielestäni se kirjoitetaan, I don't no
        minä en tiedä

        ja se kirjoitetaan: I don't know!!!


      • PÄÄ RÄJÄHTÄÄ OPPIKAA
        Fffff--------- kirjoitti:

        Siis en nyt rupea haukkumaan, mutta mielestäni se kirjoitetaan, I don't no
        minä en tiedä

        Jumalauuta se on I DON´T KNOW!!!!:DDD


    • nita talvala

      missä voi pelata ilmaisia hevos pelejä

    • hopska123

      No..,Voit mennä osotteeseen:www.hevoset.com.Ja voit kirjottaa Googleen horsesgames.En kyllä oo muuta keinoja löytänyt.Heheh...XD

      • tintuuu

        moi tiedätkö jessy pelin? jos tiedät kerro miten pääsee karsuun


      • laurrana
        tintuuu kirjoitti:

        moi tiedätkö jessy pelin? jos tiedät kerro miten pääsee karsuun

        moi mä en tiiä kuinka sinne pääsee mutta mikä se osote on? siis se jessy pelin?


      • Tietämätön!!!!!!BD
        tintuuu kirjoitti:

        moi tiedätkö jessy pelin? jos tiedät kerro miten pääsee karsuun

        Mikä se Jessy peli on???? Iha muute vaa.....


    • Becky?

      En tiedä. Haluaisin itsekkin pelata!

    • HIPPUS221

      TIIÄN MIS ON HEPPA-PELEJÄ MEE SIVULLE HEVOSET.COM EI WWW.HEVOSET.COM

      • teinixi...

        voi!!!!!!siis se on AIVAN SAMA ASIA LAITTAAKO WWW.HEVOSET.COM VAI HEVOSET.COM!!!!!!!!!!!!!1 SIIS DAAA!!!!!


      • Linda =)
        teinixi... kirjoitti:

        voi!!!!!!siis se on AIVAN SAMA ASIA LAITTAAKO WWW.HEVOSET.COM VAI HEVOSET.COM!!!!!!!!!!!!!1 SIIS DAAA!!!!!

        Hahhaa! :D Oiva tilaisuus mainostaa omia sivuja. No mutta www.freewebs.com/geetalli :) siellä on pelejä. Toki lyhyempi osoite on www.geetalli.urli.net mutta sen lataamisessa menee enemmän aikaa ;D ;D No tervetuloa ja hoitsukin kannattaa ottaa. Mut siis pääasiassa mainostan nyt sillä sivulla olevia pelejä :D

        http://www.freewebs.com/geetalli


      • Jonna99
        teinixi... kirjoitti:

        voi!!!!!!siis se on AIVAN SAMA ASIA LAITTAAKO WWW.HEVOSET.COM VAI HEVOSET.COM!!!!!!!!!!!!!1 SIIS DAAA!!!!!

        Moi tintuu!Kertoisitko mistä saa sen jessy-pelin enkuks tai suomeks??


      • tintuuu
        Jonna99 kirjoitti:

        Moi tintuu!Kertoisitko mistä saa sen jessy-pelin enkuks tai suomeks??

        niin meet sivulle jessy kirjota vaa googlee e´t jessy mut siihen kannattaa kirjottaa jessy demo sit lataat vaan sen


      • Tatzga
        tintuuu kirjoitti:

        niin meet sivulle jessy kirjota vaa googlee e´t jessy mut siihen kannattaa kirjottaa jessy demo sit lataat vaan sen

        Niin moi! Että tiiätkö että miten jessy dems viedään ne harjat ja ne pois? Jos tiiät niin pikanen vastaus tähä suuntaa!!


      • hömötiainen2

        Siis v!ttu voiks joku sanoo jonku pelin mik on hevospeli ja sinne pääsee. ku miä hömötiainen en tii miten sinne hevoset.com peli juttuu pääsee ku siihe tulee ne ehotus jutut nii mikä niist pitää ottaa?!


    • haaa

      en tiä

    • janskkkkkkk

      No hei esin karo hevoset.com ja sit o sellanen ko tallini.fi!

      • se!!!!!!

        tallini.fi on huono paikka ko yritin mennä siihen ja laitoin kaikki maat ja semmoset niin kaupunkkia ja lääniä ei voinu laittaa se koko ajan sano että ``VALITSE LÄÄNI´´ koko ajan!! vitsi se on aivan surkea paikka


      • jep jep
        se!!!!!! kirjoitti:

        tallini.fi on huono paikka ko yritin mennä siihen ja laitoin kaikki maat ja semmoset niin kaupunkkia ja lääniä ei voinu laittaa se koko ajan sano että ``VALITSE LÄÄNI´´ koko ajan!! vitsi se on aivan surkea paikka

        Moi! Hevoset.Comissa on pelejä muuta en tiedä!


      • 111

        Hei tietääkö kukaan miten voi tallini sivulta kokonaan kirjautuu ulos siis niinku poistaa sen? Koska en haluaisi olla enään siinä jutusssa et olisi kiva saada oma sähköposti pois sieltä.


      • ---
        111 kirjoitti:

        Hei tietääkö kukaan miten voi tallini sivulta kokonaan kirjautuu ulos siis niinku poistaa sen? Koska en haluaisi olla enään siinä jutusssa et olisi kiva saada oma sähköposti pois sieltä.

        Nii, klikkaat "Tallini" ni siellä on sit "Poista talli"...


      • ärsyyntynyt minä
        se!!!!!! kirjoitti:

        tallini.fi on huono paikka ko yritin mennä siihen ja laitoin kaikki maat ja semmoset niin kaupunkkia ja lääniä ei voinu laittaa se koko ajan sano että ``VALITSE LÄÄNI´´ koko ajan!! vitsi se on aivan surkea paikka

        Kuulehan se. Tallini.fi ei ole huono paikka. Sitä paitsi, otat ensin sen Valitse lääni kohdan, PAINAT SITÄ ja sitten valitset siitä läänin ja sen jälkeen kaupungin. Niin ja sitten, tallini.fi:ssä ei ole yhtään pelejä.


      • Minnalinda
        se!!!!!! kirjoitti:

        tallini.fi on huono paikka ko yritin mennä siihen ja laitoin kaikki maat ja semmoset niin kaupunkkia ja lääniä ei voinu laittaa se koko ajan sano että ``VALITSE LÄÄNI´´ koko ajan!! vitsi se on aivan surkea paikka

        sama mulla ja muutenkin kun siellä on se ei oo edes kivaa kun on kultajäsenyys saa tehä kaikkee, mut sit ku sitä ei oo nii ei siel oo tekemistä!


      • Tallini.fi käyttäjä
        se!!!!!! kirjoitti:

        tallini.fi on huono paikka ko yritin mennä siihen ja laitoin kaikki maat ja semmoset niin kaupunkkia ja lääniä ei voinu laittaa se koko ajan sano että ``VALITSE LÄÄNI´´ koko ajan!! vitsi se on aivan surkea paikka

        pitää klikata voimakkaasti et sen valikon saa siihen!!!


      • just joo
        se!!!!!! kirjoitti:

        tallini.fi on huono paikka ko yritin mennä siihen ja laitoin kaikki maat ja semmoset niin kaupunkkia ja lääniä ei voinu laittaa se koko ajan sano että ``VALITSE LÄÄNI´´ koko ajan!! vitsi se on aivan surkea paikka

        ei varmanasti oo! itelläni on ties kuinkamonta talli aet voit painuu vaik joulupukin pajalle! (olen suorasanainen, sorry vaan)


      • lol, oot nolooo
        ärsyyntynyt minä kirjoitti:

        Kuulehan se. Tallini.fi ei ole huono paikka. Sitä paitsi, otat ensin sen Valitse lääni kohdan, PAINAT SITÄ ja sitten valitset siitä läänin ja sen jälkeen kaupungin. Niin ja sitten, tallini.fi:ssä ei ole yhtään pelejä.

        kaikilla ei ole sama miele pide, kaikki ei tykkää siitä!

        L0L


      • hullu ja ylpeä siitä
        just joo kirjoitti:

        ei varmanasti oo! itelläni on ties kuinkamonta talli aet voit painuu vaik joulupukin pajalle! (olen suorasanainen, sorry vaan)

        miks te ette usko ? 0.0
        kaikil on eri mielipide, ootte varmaa jotain 2vuotiaita ku ette ymmärrä! sori ny, oon vaa teine tyttö xd


      • ääääääo
        se!!!!!! kirjoitti:

        tallini.fi on huono paikka ko yritin mennä siihen ja laitoin kaikki maat ja semmoset niin kaupunkkia ja lääniä ei voinu laittaa se koko ajan sano että ``VALITSE LÄÄNI´´ koko ajan!! vitsi se on aivan surkea paikka

        se tallini.fi on iha tylsä. mul on siellä tai no oili talli mu en oo käyny siel ainakaa kahtee vuotee.


    • hepifd

      Tiiän! tää on virtuaalitalli ja siäl on hevonen.
      osote on: www.bellasara.com
      sinne kun meette niin ihastutte!
      painakaa vain sing up!

      • Tiiu@@@@@

        mitä kaikkee bella sarassa voi tehä???? saaks siin muita hevosii kun sen peten (tai olikse nyt petter) tai joku tommonen....???


      • tattuli
        Tiiu@@@@@ kirjoitti:

        mitä kaikkee bella sarassa voi tehä???? saaks siin muita hevosii kun sen peten (tai olikse nyt petter) tai joku tommonen....???

        niin mikä on ton sivun ossa


      • marika::::
        Tiiu@@@@@ kirjoitti:

        mitä kaikkee bella sarassa voi tehä???? saaks siin muita hevosii kun sen peten (tai olikse nyt petter) tai joku tommonen....???

        voiko joku neuvoo


      • Casrain
        Tiiu@@@@@ kirjoitti:

        mitä kaikkee bella sarassa voi tehä???? saaks siin muita hevosii kun sen peten (tai olikse nyt petter) tai joku tommonen....???

        Niin. Mein koneella toi peli on niin hidas et meni muutama minuutti eikä se vieläkään oo ladannut-.-


      • Casrain
        Casrain kirjoitti:

        Niin. Mein koneella toi peli on niin hidas et meni muutama minuutti eikä se vieläkään oo ladannut-.-

        Niin. nyt alkoi toimia:))


      • havoshullu
        Casrain kirjoitti:

        Niin. nyt alkoi toimia:))

        mä haluisin tietää uusii heppa pelei.


      • särppä
        havoshullu kirjoitti:

        mä haluisin tietää uusii heppa pelei.

        Rekisteröidyin bellasaraan. :)


      • hevospeli hullu

        siis voiko siinä pelissä vaan antaa sille ruokaa kilpailla? siis niiku mitä siinä voi tehä??


      • lollaalaatilallaa
        särppä kirjoitti:

        Rekisteröidyin bellasaraan. :)

        mika osoite on toho bellasaraan?


      • jee

        Hei onko se sivu täysin ilmainen koska säännöissä luki että on vastuussa omasta tilistä siellä ja silleen ja että eihän se oo maksullinen... vastaa pliis


      • tintuuu

        ELKÄÄ MENKÖ SINNE


      • uykjcf
        Tiiu@@@@@ kirjoitti:

        mitä kaikkee bella sarassa voi tehä???? saaks siin muita hevosii kun sen peten (tai olikse nyt petter) tai joku tommonen....???

        fgdfgggd


      • ^^,
        tintuuu kirjoitti:

        ELKÄÄ MENKÖ SINNE

        huomannnu et se on Bellasara eikä mikään Ballasara


      • tintuuu
        ^^, kirjoitti:

        huomannnu et se on Bellasara eikä mikään Ballasara

        Kirjotin sen väärin koska oli kiire mennä kattoon kun mun heppa synnytti varsan!


      • Piccolo jr
        tintuuu kirjoitti:

        ELKÄÄ MENKÖ SINNE

        se on kyl totta et siel ei ratsastaa mut onko sulla jotai muuta peli paikkaa ehdotuksena HAH? 8-)


      • minä vaan....
        Tiiu@@@@@ kirjoitti:

        mitä kaikkee bella sarassa voi tehä???? saaks siin muita hevosii kun sen peten (tai olikse nyt petter) tai joku tommonen....???

        Bellasaraan saa lisää heppoja ostamalla tavallisesta ja OIKEESTA kaupasta niitä bellasara kortteja ja sitte nääs ottaa sen koodin ja laittaa sen sinne!


      • ilmainen
        jee kirjoitti:

        Hei onko se sivu täysin ilmainen koska säännöissä luki että on vastuussa omasta tilistä siellä ja silleen ja että eihän se oo maksullinen... vastaa pliis

        ILMAINEN!!!!!!!(PAITSI JOS OSTAA LISÄÄ HEVOSIA)


      • ...
        Tiiu@@@@@ kirjoitti:

        mitä kaikkee bella sarassa voi tehä???? saaks siin muita hevosii kun sen peten (tai olikse nyt petter) tai joku tommonen....???

        Niin, sanompahan vain, että ei siel mun mielest oo muita heppoia saa siis, kun sen peterin, muutaku jos ostaa bella-sara kortteja, niitä ku "aktivoi", niin saa lisää hevosii :) En kyll tykkää hirveesti bella-sarasta :)


      • ...
        Casrain kirjoitti:

        Niin. Mein koneella toi peli on niin hidas et meni muutama minuutti eikä se vieläkään oo ladannut-.-

        Otsikosta jo huomasit, että bella sara EI ole hidas, sinulla oleva kone on hidas, tai netissä vikaa. Mitä ohjelmaa käytät? Mää käytän safaria, mutta jos sie käytät jotain internet exploreria, operaa, firefoksia, tai muuta paskaa, niin uskon, että on hidas!!


      • Joo! Hyvä selitys!
        tintuuu kirjoitti:

        Kirjotin sen väärin koska oli kiire mennä kattoon kun mun heppa synnytti varsan!

        Hei, et olis ollu tietokoneella jos tiesit et sun heppa synttää!! (synttää=synnyttää) Siis mä olisin ainakin jättäny koneen sikseen ja jättäny viestit sun muut siihen kesken! Heppa ON tärkeempi kun joku tietokone!!!!!


      • tintuuu on nolo!
        tintuuu kirjoitti:

        Kirjotin sen väärin koska oli kiire mennä kattoon kun mun heppa synnytti varsan!

        äähähähähähähäääää!!! aika paska tekosyyy!! ihan oikeesti!! kuka tollast uskois!!!!!!!!!! aika nolooooooooooo000000000000000000!! xD


      • buyfwbo
        tintuuu kirjoitti:

        Kirjotin sen väärin koska oli kiire mennä kattoon kun mun heppa synnytti varsan!

        Oikeesti!!!Mitä järkee valehella????


      • Hiiihiiiiihi
        tintuuu kirjoitti:

        Kirjotin sen väärin koska oli kiire mennä kattoon kun mun heppa synnytti varsan!

        Mikäs sen varsan nimi on?????


      • katakta
        Tiiu@@@@@ kirjoitti:

        mitä kaikkee bella sarassa voi tehä???? saaks siin muita hevosii kun sen peten (tai olikse nyt petter) tai joku tommonen....???

        Minä ainakin ostanut kaupoista Bellasara kortteja eli hevosia ei saa lisää kuin ostamalla oikealla rahalla jokaisessa paketissa on kai joku 4-8 korttii (ehkä) ja jokaisessa kortissa on koodi ja kun sen koodin pistää sinne salaisiin koodeihin niin saat sen kortissa näkyvän hevosen =)


      • nolo vaaoot
        Joo! Hyvä selitys! kirjoitti:

        Hei, et olis ollu tietokoneella jos tiesit et sun heppa synttää!! (synttää=synnyttää) Siis mä olisin ainakin jättäny koneen sikseen ja jättäny viestit sun muut siihen kesken! Heppa ON tärkeempi kun joku tietokone!!!!!

        ootps nolo!


    • tapsu

      no ainaki hevoset.com ja miniclip ja bellasara no ei niitä oikee muita muistaakseni oo

      • Bellasara ongelma..

        MIstä noita bellasara kortteja saa??


      • jokuvaa
        Bellasara ongelma.. kirjoitti:

        MIstä noita bellasara kortteja saa??

        niit saa kaupoist.. oon nähny citymarketin siin kassal mut joo


    • _*jonna_*

      missä voi pelata hevos ja poini pelejä??

      • kirje paperi

        noo en oikkeen ny tiiä....


    • miniclipis olevan

      nimi on SHOW JUMPING :)

    • Fiiri

      ~ Miniclip > Show Jumping & Stay the distance
      http://www.miniclip.com/games/show-jumping/en
      http://www.miniclip.com/games/stay-the-distance/en
      ENGLANTI
      ~ Horses4Kids > Horsegames- osiosta
      http://www.horses4kids.com/arcade/categories/Horse-Games
      ENGLANTI
      ~ Horseland > ns. Virtuaalitalli, ilmainen
      http://www.horseland.com
      ENGLANTI
      ~ Howrse > ns. virtuaalitalli, ilmainen
      http://www.howrse.com
      ENGLANTI
      ~ Pollux > Hevoskerhon sivut, 6 peliä
      http://www.polluxinfo.com/category.php?categoryID=673
      SUOMI
      ~ BellaSara > ns. virtuaalitalli
      http://www.bellasara.com
      MONTA KIELTÄ

      Ja niin poispäin. Googlettamalla myös löytyy: Hevospelit, hevospelejä, horse games...

      • HevosetElämänSuola

        tietääkö joku sitte poni pelei


      • Jonnnssskkuuu
        HevosetElämänSuola kirjoitti:

        tietääkö joku sitte poni pelei

        Moi! tietääkö kukaan sitä jessy-peliä?? jos tiiätte ni voitteko kertoo ossan??pliiiiissss....


      • Piccolo jr

        joo toi pollux juttu ei toimi mul ainakaa


    • Jasssuuu

      Tietääkö kukaan sitä jessy-hevospeliä?jos tietää ni voisko kertoo ossan?kitoos

    • sissi

      anna mulle sun numero nii alkaa pelottaa..

    • JohQu_u

      Hevospelejä on sivuilla: www.hevoset.com
      www.howrse.com ja www.tallini.fi

    • Hemmo

      Tere sartsa! Mulla olis yks paikka missä voi pelata ilmaseksi heppa pelei se on hevoset.com ja sitte ku meet googleen ja kirjota sinni et heppa peli siellä tulee

      • TonttuVanttu

        moi onpa tylsiä pelejä! etteks te muita tiiä!
        mä tiiän horselandin ja sitte hevoset.com ja vähän kaikkee!


      • Wannah
        TonttuVanttu kirjoitti:

        moi onpa tylsiä pelejä! etteks te muita tiiä!
        mä tiiän horselandin ja sitte hevoset.com ja vähän kaikkee!

        Voisittekste kertoo et miten Jessy demon voi ladata koneelle (Vähän tarkemmat ohjeet)? Kirjoitan Googleen Jessy Demo tai Jessy Demo Peli, mutta ei näytä muuta kuin jtn. youtube videoita... Eli pleace kertokaa miten pääsee lataan sen demon.

        Toivon mahdollisimman nopeita vastauksia.


      • IssikkaFani
        TonttuVanttu kirjoitti:

        moi onpa tylsiä pelejä! etteks te muita tiiä!
        mä tiiän horselandin ja sitte hevoset.com ja vähän kaikkee!

        Voisitko sitten kertoo niitä muita peli sivuja meille muillekin??


      • IssikkaFani
        Wannah kirjoitti:

        Voisittekste kertoo et miten Jessy demon voi ladata koneelle (Vähän tarkemmat ohjeet)? Kirjoitan Googleen Jessy Demo tai Jessy Demo Peli, mutta ei näytä muuta kuin jtn. youtube videoita... Eli pleace kertokaa miten pääsee lataan sen demon.

        Toivon mahdollisimman nopeita vastauksia.

        No meneppä tämmöisille sivuille : www.pferdundpony-spiele.de/ sieltä jostain ne pelit ja sitten se Jessy Demo. Sit vaan asennat sen niinkun jonkun muun pelin.. Niin määkin tein vaikka en osannu edes kyseistä kieltä..


      • Lukekaa kaikki horseland fa...
        TonttuVanttu kirjoitti:

        moi onpa tylsiä pelejä! etteks te muita tiiä!
        mä tiiän horselandin ja sitte hevoset.com ja vähän kaikkee!

        Mä en tiiä et pitääkö horselandiin eka rekisteröityy vai mitä pitää tehä jotta pääse pelaamaan?
        Mä en tiiä ainakaan.


        Auttasko joku?


      • erikadddddd
        Lukekaa kaikki horseland fa... kirjoitti:

        Mä en tiiä et pitääkö horselandiin eka rekisteröityy vai mitä pitää tehä jotta pääse pelaamaan?
        Mä en tiiä ainakaan.


        Auttasko joku?

        Moikka
        tartee rekata


    • ei oo nickii

      hevoset.com:ssa voi pelata ilmaseks hevos pelejä ja jossai muuallaki :D

    • hulluhevonen

      kirjota tonne ylös että www.horseshop.suntuubi.com niin jossain niissä linkeissä lukee ``pelit niin siellä.

      • ärsyttää hieman...

        Kertokaa vähän enemmän niitä ERILLAISIA hevospelejä.
        Ei aina samaa kuten: www.hevoset.com yms.

        Ja sulle hulluhevonen! talli on lomalla joten siellä ei voi pelata.


      • 3__E
        ärsyttää hieman... kirjoitti:

        Kertokaa vähän enemmän niitä ERILLAISIA hevospelejä.
        Ei aina samaa kuten: www.hevoset.com yms.

        Ja sulle hulluhevonen! talli on lomalla joten siellä ei voi pelata.

        Olen itse ihan hulluna hevosiin, ja näihin peleihin mutta kun on tultua matkusteltua erimaissa hevos raveja katselemassa niin, en muista nytten kaikkea. Mutta yksi on kun kirjoitat googlen hakuun : Unelmahevonen peli (Demo) Niin siellä tulee kyllä vaihto ehtoja,, ähh. no tässä suoraan linkki : http://www.mystable.net/demo/dload.htm


    • Tatzga

      Osoitteessa www.pferdundpony-spiele.de Voi ladata jessy demon! ota vaa sieltä se Spiele & co. Niin sieltä! Ole hyvä!

      • Fani-95

        Kadonnut hevonen-peli on hhevoset.com:issa musta aika hyvä peli. mä tiiän vaan nää sivut:
        tallini.fi hevoset.com ja kun googleen kirjottaa wendyhorsegame Tietääkö muut hyvii pelei?


      • Nokkela
        Fani-95 kirjoitti:

        Kadonnut hevonen-peli on hhevoset.com:issa musta aika hyvä peli. mä tiiän vaan nää sivut:
        tallini.fi hevoset.com ja kun googleen kirjottaa wendyhorsegame Tietääkö muut hyvii pelei?

        Menkää osoitteeseen www.google.fi ja siihen sit horsegames. Sit klikkaa sitä ekaa linkkii nii etees tulee sikana ilmasii hevospelei!!
        Sit vaan pelaat!!!!


      • ...
        Nokkela kirjoitti:

        Menkää osoitteeseen www.google.fi ja siihen sit horsegames. Sit klikkaa sitä ekaa linkkii nii etees tulee sikana ilmasii hevospelei!!
        Sit vaan pelaat!!!!

        Kerrankin joku sanoo paikan, missä on PLAJON hevospelejä! kiitos


    • ravikuski

      on se miten saatte tälläisestäkin asiasta turpasaunan pystyyn?

      • Hevosenhoitaja-Elli

        me ollaan hevostyttöi. Ootsä oikeesti ravikuski? siistii! Mistäpäin? Joensuusta? Mä oon sielt.


      • moi...
        Hevosenhoitaja-Elli kirjoitti:

        me ollaan hevostyttöi. Ootsä oikeesti ravikuski? siistii! Mistäpäin? Joensuusta? Mä oon sielt.

        jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mun hepan nimi on elli :)))))))


    • Piccolo jr

      joo ku sanotaan et sinne jessy paikkaa pääsee ku kirjottaa Googlee Jessy Demo mut se ei selväst toimi oon itekki kokeillut *parempaa neuvoo kiitos* =D

    • Piccolo jr

      elikkäs missä niit voi pelata määki haluaisin pelata joku virtuaali talli ois kiva :))))

    • ThePiccolo(Piccolojr)

      joo määki haluun yhä pelata heppapelei! :) jaa, ymh hevosenhoitopelejä tarkemmin sanottuna. :P

      • Nehe fani

        Tule pelaamaan sivuille www.virtuaalihevostalli nehe.nettisivut.org


    • heidiketo

      www.hevoset.com

    • Haluan todella paljon oman ...

      Tässä vähän..

      www.miniclip.com Siellä on pari. Eti sieltä vain pelit: Show jumping ja vielä yksi pitäisi olla en musita nimeä.

      www.howrse.com Itse en ymmärrä koko pelistä, mutta varmaan ymmärrät sinä.

      www.hevoset.com siellä on monia hauskoja pelejä.

      sitten on: http://www.webbisivu.com/Virtuaalitalli!Salamavalo
      Siellä on todella kiva juttu! Neuvoa hoitamisesta voit kysyä.

      Netistä saat lisää tietoa myös.

      • idez

        Jos haluutte ihan kunnon pelin, nii kannattaa ladata netistä/ ostaa Horse Diding!! : )

        Horse Riding 3 on aivan unelma.


    • DogWolf
      • pelejä etsivä! :(

        en haluis olla ilonpilaaja mut noi kaikki nettisvut jotka te sanotte on joko samoja tai niissä on samat pelit! itsekkin etsin hevospelejä mutta en ole löytänyt täytyy vaa ettii sinikkäästi tai sit tuhlaa rahaa ja ostaa kaupasta!! :)


      • Papruhepo

        Siihen tulee meidän koneel aina joku "tämä ohjelma ei vastaa" joten siis ei toimi mut no joo tiedän se johtuu omasta koneesta kun se on välil vähä pördi!


      • papruhepo
        pelejä etsivä! :( kirjoitti:

        en haluis olla ilonpilaaja mut noi kaikki nettisvut jotka te sanotte on joko samoja tai niissä on samat pelit! itsekkin etsin hevospelejä mutta en ole löytänyt täytyy vaa ettii sinikkäästi tai sit tuhlaa rahaa ja ostaa kaupasta!! :)

        nii just sä pelejä etsivä kaikki on samoi enkä saa ostaa ku jotai 4 kertaa vuodes ite kaupasta pelejä :( =/ tylsistä enkä saa ladata mitää/rekisteröityy minnekää ku en saa lupaa :/:/:(


    • mimuzi

      Moi! Tiiättekö paikan howrse.com? Se on sellanen virtuaali heppapeli. Ni ku siin rekisteröityy, pitää kirjottaa joku koodi. ni, tiiättekste mikä se koodi on???? Haluaisin vastauksen. KIITOS.

    • Mustakavio väki&Hepot

      Mustakavio on virtuoosi talli missä voit ottaa hoitsun ja saat siitä palkaa. Kun sinulla on tarpeeksi rahaa sellaiseen esineeseen minkä haluaisit ostaa talli puodista niin voit ostaa. Käykää ihmeessä katsomassa tosi hauskaa ja kaikki vaan mielikuvituksen varassa.

      Terv.
      Mustakavion väki & hepot

      • tontttu1

      • Tallinissa: Cheval
        tontttu1 kirjoitti:

        Tiedän yhen osoitteen ja se on http://urheilu.999pelit.com ja sieltä sitten vaan valitset hevospelit

        Tallini.fi kunnon vanha hiukan oppimista vaativa peli. Pitää vaan rekata ittesä. Ei voi tehä vaa mtn jos ei oo koojii. En osaa selittääparemmin.


      • pixmixi
        Tallinissa: Cheval kirjoitti:

        Tallini.fi kunnon vanha hiukan oppimista vaativa peli. Pitää vaan rekata ittesä. Ei voi tehä vaa mtn jos ei oo koojii. En osaa selittääparemmin.

        moikkka! täss olis yks hevos hoito sivu. se on kyllä aika tylsä mutt kummiski. kokeilkaa ja sanokaa mitä piditte


      • mööpöö

      • ok
        Tallinissa: Cheval kirjoitti:

        Tallini.fi kunnon vanha hiukan oppimista vaativa peli. Pitää vaan rekata ittesä. Ei voi tehä vaa mtn jos ei oo koojii. En osaa selittääparemmin.

        Toi tallini on ihan hyvä paikka, mut sinne pitää vaan liittyä jäseneks johon mun piti kysyä lupa, mut emmä vielä oo saanu sitä lupaa:).


      • Ok
        pixmixi kirjoitti:

        moikkka! täss olis yks hevos hoito sivu. se on kyllä aika tylsä mutt kummiski. kokeilkaa ja sanokaa mitä piditte

        Piximixi, kertoisitko sen sivun ossan?:)


      • Ok
        Tallinissa: Cheval kirjoitti:

        Tallini.fi kunnon vanha hiukan oppimista vaativa peli. Pitää vaan rekata ittesä. Ei voi tehä vaa mtn jos ei oo koojii. En osaa selittääparemmin.

        Tallinissa: Cheval-nimimerkille Niinhän se pikkase onkin, et siitä Tallinista ei oikein osaa selittää sillai "extrahyvin". Mut mitä ihmettä sälöpisit: " Ei voi tehä vaa mtn jos ei oo koojii. ". Tota "koojii" kohtaa mä en ymmärtäny. Tartteeks siihenki jonku koodin niinku Howrsessa (ainaki kaikki löpöttää siitä Howrsen koodista et ei tiiä sitä yms.) ?


      • Ok
        Tallinissa: Cheval kirjoitti:

        Tallini.fi kunnon vanha hiukan oppimista vaativa peli. Pitää vaan rekata ittesä. Ei voi tehä vaa mtn jos ei oo koojii. En osaa selittääparemmin.

        Sitä vaan sulle Cheval että niin se on. Siis niinku että tallinin jutskista on vaikee selittää. Mistä koojista sä puhuit???


      • Ok
        Ok kirjoitti:

        Tallinissa: Cheval-nimimerkille Niinhän se pikkase onkin, et siitä Tallinista ei oikein osaa selittää sillai "extrahyvin". Mut mitä ihmettä sälöpisit: " Ei voi tehä vaa mtn jos ei oo koojii. ". Tota "koojii" kohtaa mä en ymmärtäny. Tartteeks siihenki jonku koodin niinku Howrsessa (ainaki kaikki löpöttää siitä Howrsen koodista et ei tiiä sitä yms.) ?

        Sori laitoin ton Chevalille tarkotetun viestin vahingos kaks kertaa! sori


      • papruhepo
        tontttu1 kirjoitti:

        Tiedän yhen osoitteen ja se on http://urheilu.999pelit.com ja sieltä sitten vaan valitset hevospelit

        Sry ku sanon tonttu1 ja kaikki muutki! Tuol sun tontn lempparissas ei oo ku jotai 5 heppapelii ja kaiken lisäks niist se yks paras ei toimi! Ja sitte te kaikki mitkä jankkaatte tota Show Jumpingia, sekää ei enää toimi! Ja virtuaalitalleilla ku kirjottaa tarinoita nii se ei oo kyl mun mielestä mitää pelaamista :/ ja hei mä etsin semmosii hepopelisivuja minne ei tarvii rekisteröityä JA SITTE EN SAA LADATA MITÄÄ HITSIN JESSY DEMOO et kertoisko joku mikä sivu on sellane mis on heppapelejä, ei tarvii ladata/rekisteröityä, kyl menisin tallinii jos saisin ja kävisin bellasarassa jos tietäsin et sinne EI tarvii rekisteröityy! eikä sit samoja mitä muut on sanonu kiitos


    • bellahoppo

      Moi! www.bellasara.com siellä voi hoitaa hevosta ja on kortteja joita saa ärrältä niitä voi ostaa ja kun laittaa koodin sinne tohon ossaan. niin saa sellasen hepan. Tee eka ukko sinne!!

      t: bellahoppo.

      • Ok

        Mä etsin sellasia pelisivuja, mihin ei tartte rekisteröityä! Esim. tohon Howrseen pitää liittyä, ja bellasaraan kans. Mun pitää aina kysyä siihen lupa! Eli löytyiskö jotain sivuja, jotka ois ilmasia eikä niille tarttes rekisteröityä? Tykkäisin, jos joku antais ees ihan pikkuruisen vinkin!:)


      • Ok
        Ok kirjoitti:

        Mä etsin sellasia pelisivuja, mihin ei tartte rekisteröityä! Esim. tohon Howrseen pitää liittyä, ja bellasaraan kans. Mun pitää aina kysyä siihen lupa! Eli löytyiskö jotain sivuja, jotka ois ilmasia eikä niille tarttes rekisteröityä? Tykkäisin, jos joku antais ees ihan pikkuruisen vinkin!:)

        Vai tartteeko tohon Bellasaraan pakosti rekisteröityä/liittyä? en ihan heti klikannu "pelaa ilmaiseksi"...


    • Emppusta

      Kuule, se (kuka ikinä onkin) Kirjotti tänne, ei tyypit VOI tietää onko sulla java tukea, eli pääsetkö sä pelaamaan Shoe jumpingia. Ja ei ole KENENKÄÄN vika jos et osaa käyttäää tietokonetta, tai et ymmärrä mitään tietokoneen käytöstä. Ja kuule, Tallini.fi on HYVÄ paikka, se on sun vikas ku et osaa käyttää tietokonepelejä. Tässä sanoisin kaikille tänne kirjottaneille (Jos ois mahiksii) että kiitos teiän vinkeistä!
      >:/

      • papruponi

        täääh mitää java tukea no meillä on mut hei täh tarkotatko et tyypit EI voi tietää no sen tietää ku pelaa sitä pelii! Ja nii tallini on hyvä paikka mut kultajäsenyys on maksulline enkä saa liitty vakiojäseneksää eli ÄRSYTTÄÄ kun kaikissa mitä te sanotte pitää rekata ittesä. ja sitte teille jotka fanitatte tota bellasaraa noin suuresti: tartteeks sinnekkään rekata? Ja ei tarvii pilkata tintuuta vaikka se huijaski miks te kaikki (paitsi emppusta) ootte tollasii et "hahhaa sä valehtelit ja mokailit surkee valhe hehhee" ÄRSYTTÄÄ voisitte olla vähä ystävällisempii mut sulle en räyhää ravikuski vaikka vähä tylyltä vaikutitki. Sori mäkin oon suorapuheinen!


      • papruhepo, ei poni
        papruponi kirjoitti:

        täääh mitää java tukea no meillä on mut hei täh tarkotatko et tyypit EI voi tietää no sen tietää ku pelaa sitä pelii! Ja nii tallini on hyvä paikka mut kultajäsenyys on maksulline enkä saa liitty vakiojäseneksää eli ÄRSYTTÄÄ kun kaikissa mitä te sanotte pitää rekata ittesä. ja sitte teille jotka fanitatte tota bellasaraa noin suuresti: tartteeks sinnekkään rekata? Ja ei tarvii pilkata tintuuta vaikka se huijaski miks te kaikki (paitsi emppusta) ootte tollasii et "hahhaa sä valehtelit ja mokailit surkee valhe hehhee" ÄRSYTTÄÄ voisitte olla vähä ystävällisempii mut sulle en räyhää ravikuski vaikka vähä tylyltä vaikutitki. Sori mäkin oon suorapuheinen!

        mä olen papruhep, en papruponi


    • Epik- poni

      Mä en laittanu siihen koodin kohalle mitään. Mä vaan painoin ilman sitä koodii, ja sit se meni.

      • Ok

        Oli sulla aika helppo homma ku kaikki kyselee että mikä se koodi on ja sitten sä vaan kerrot et pääsit ilman koodia:). Hyvä että keksit antaa vinkkejä muille tolla "kokeilulla"☺


    • pälliolli

      http://www.pokerstrategy.com/uLZ56E

      ylläolevan linkin kautta saat 50 100$ ilmaista pelirahaa.
      sinun pitää ainoastaan läpäistä visa ja valita pelisivu mihin haluat alkupääoman

    • laura123123123

      mä tiedänki ihan parhaan hevospelin!!!!!!!!!!

    • pi90

      mä haluun
      !!!!!

    • Hottishepo

      howrse on nykyään suomeksikin: www.howrse.fi olen siellä Hottishepo

    • TIETOA PIISAA

      Howrsesta on myös suomenkielinen versio Howrse.fi :D

    • hepofani2000

      minä tiedän hevospelejä:
      howrse
      show jumping 2
      horse games paljon hevospelejä ja tulee aina vaa lisää
      girlsgogames
      show jumping
      1001 peleissä on muutama
      tallini
      shockwave jos etit nii sielt löytyy 4 tosi kivaa hevospelii
      tiiän muitakii mut en nyt jaksa tehä mitä isoo listaa

    • heppa höperö

      Mulla on yksi peli paikka mutta on saatettu sanoojo mutta kertaus on parempi elikkä www.howrse.fi se on kyllä kansain välinen peli että kaikalla muilla kielillää se on myös

    • heppa fani

      horse games sieltä löytyy hyviä pelejä

    • hepofani2000

      kaikki sanoo vaa samoi pelei!!!!!!

    • Tule jäseneksi

      pelaa sivustoa www.howrse.fi voit etsiä ihania hevosia, ja suorittaa tavoitteet se on ilmaista! tule mukaan! P.S mä en oo sit ylläpitäjä vaa pelaaja

    • PLEACEEEEEEEEE???

      Voisitteko kertoo esim howrsen kaltasii pelei!!! ei semmosii netti pelei joissa vaa pelataan ei kasvateta!!! Pleace???

    • Jjgfftggg

      Jos haluut semmosen jossa tunnus ni pelaa howrsee tai tallinia : d

    • asd232213

      Ostakaapa Red Dead Redemption Rockstarilta :D

    • NeHe

      Jos haluaa pelissä hevosen hoitajaksi tai ratsastustunneille niin käy tsekkaamassa sivu www.virtuaalitalli nehe.nettisivu.org
      (löytyy myös virtuaalitalli nehe :nä)

    • saksari2

      se on kyllä anteeks vaan bella sara!!!!!

    • jooo ettää joo

      se on pakko sanoo että se on bella sara hih hii jooo

    • kukkelikuukkeli
    • Tiiän yhen

      Tiiän yhen joka on tosi hyvä pelipaikka mutta se ei oo heppapeli paikka vaan
      siellä pelataan susilla ja se on englannin kielinen paikka et mut muuten sen nimi on
      WolfgQuest oon ite siellä ja mun nimi siellä on Wilcool ja mun koulikaverin nimi on siel Wilsoncool vaikkapa ollaa molemmat tyttöjö ;)

    • sinikka8

      moikka kaikille se on pakko sanoo et se on bella sara

    • Horsefani1

      Star Stable Online on hyvä peli vaikka se pitää ladata ja se on englaniks, mut siiiel on suomalaisiiki ja se on kiva. Mutta jos et osta Star Riderii ni joudut pelaa sitä hetke ja sit se on jo pelattu, mut jos sulla on Star Rider ni pystyt hyppäämään sun hevoses kaa ja saat jatkaa sitä.Ittelläni ei oo sitä Star Riderii joten lopetin sen pelaamisen.

      • horsefani1

        Star Stablessa jos haluu käyttää Chattii ni pitää vahvistaa sähköpostiosoite, ja jos joku on siellä ni voisko kertoo mikä vahvistus koodi siihen täytyy laittaa, ja mistä pystyy lähettää sähköpostin?


    • Heppali

      Moi kirjoittakaa googleen starstable online niin sielt pitäis löytyä semmonen hevospeli mut se on asennettava ja enkuks mut siel jotku puhuu suomea

    • howrse1

      Howrse on 1 tosi hyvä hevoskasvatuspeli jonne tulee aikuisia ja lapsiakin pelaamaan. Sinne pitää rekisteröityä.

    • heid3

      ok....

    • Emsku

      Minä pelaan Howrsea Kiva peli Omistan siinä yli 200 hevosta XD

      Käyttäjäni on teresa55

    • pelinetsijä

      no minä mietin vähä samaa et mistä niitä löytyy mutta tiedän maincraftin se ei ole hevospeli se on kyl peli jossa voi ottaa heppoi ja taluttaa ja vaikka mitä ja planet horse muita en tiiä ja itekki etin heppa pelei

      • Star Stable

        moi! pelaan howrsee ja star stablee, mut ihan levyl. Star stable o iha paras!


      • Star Stable
        Star Stable kirjoitti:

        moi! pelaan howrsee ja star stablee, mut ihan levyl. Star stable o iha paras!

        KORJAUS
        siis star stablee levyl. En howrsee.


    • Ponytietää

      http://www.HorseGirl.com on yks parhaista se on 3D peli se pitää ladata on toosi iso maailma ja ystäviä hanki hevonen!!(:

    • Ihahahaa

      Kokeilkaa sellaista peliä kuin Horse Isle 2, mikäli Tallini.fi, Howrse, Lemmikki.se, Horseland, yms. eivät enään kiinnosta tai kaipaatte vaan vaihtelua.

    • ellukkakukka

      Star Stable, tallini.fi, Riding club,My horse stable on iha kivoi.

    • starstable pelaaja

      jos joku voisi kertoa miten se koodi laitetaan stars stableen että voi jutella chatissa kiiitt jos kertoisit

    • Tiedän pelejä

      Horzer, se on enkun kielinen:)
      Ja samanlainen koirista, Dogzer:)

    • joku koodi

      siis ne ketkä pelaa bella saraa nii siihen voi netin kautta lunastaa niitä koodeja eli oon ite löytäny niitä koodeja ku oon kirjottanu googlee bella sara koodeja mut kaikki ei välttämättä toimi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe