Digiality CX 302 T ohjelmapäivitys

Arska

Onko joku päivittänyt otsikon boxiin uuden ohjelmaversion 14.00, joka on ilmestynyt kesäkuussa? Toimiiko paremmin kuin 10.06? Tuossa vanhassa näyttää olevan ongelmana boxin jumiutuminen pikakelauksen jälkeen.

8

4968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wilburi

      Mistä tuon päivityksen saa, kun ei ainakaan boksin päivitä toiminto löytä mitään päivityksiä? Ärsyttää, kun boksi jää aina välillä jumiin kelauksen yhteydessä.

      • Arska

      • Mika 40
        Arska kirjoitti:

        Päivitys löytyy osoitteesta http://www.kjaerulff1.com/cid.102/subcid.110/index.3/20.aspx. Kaapelia pitkin sitten tietokoneesta digiboxiin.

        Kun tietäis vain, että kannattaako päivitys. Jostain luin, ettei vanhaa ohjelmistoversiota enää pysty palauttamaan päivityksen jälkeen.

        Päivitin boxini versioon 14.00. Toimii loistavasti !
        - EPG selaus tosi nopeata
        - Levyn pikakelaus ei jumiudu koskaan
        - Suosikkikanava lista parantunut
        ym. ym.
        Softa imuroitavissa:
        http://www.kjaerulff1.com/cid.102/subcid.110/index.3/20.aspx


      • Nimetön
        Mika 40 kirjoitti:

        Päivitin boxini versioon 14.00. Toimii loistavasti !
        - EPG selaus tosi nopeata
        - Levyn pikakelaus ei jumiudu koskaan
        - Suosikkikanava lista parantunut
        ym. ym.
        Softa imuroitavissa:
        http://www.kjaerulff1.com/cid.102/subcid.110/index.3/20.aspx

        Kuinka em.boxin päivitys sitten tapahtuu.

        Kokeilen ajaa nollamodeemikaapelilla uutta softaa
        mut jumittaa sellaiseen kohtaan : Establishing communication...
        Neuvokaaa!!


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Kuinka em.boxin päivitys sitten tapahtuu.

        Kokeilen ajaa nollamodeemikaapelilla uutta softaa
        mut jumittaa sellaiseen kohtaan : Establishing communication...
        Neuvokaaa!!

        Vastaan tähän viestiin näin jälkikäteen, kun itsekin törmäsin tähän keskusteluun hakiessani neuvoa päivitykseen. Vastaanottimen kytkeminen päälle tarkoittaa, että kytketään virta päälle verkkokytkimestä ( laitteen takana)kun päivityssofta on käynnistetty tietokoneessa. Näin menetellen ainakin itse onnistuin.


      • Pate6
        Nimetön kirjoitti:

        Vastaan tähän viestiin näin jälkikäteen, kun itsekin törmäsin tähän keskusteluun hakiessani neuvoa päivitykseen. Vastaanottimen kytkeminen päälle tarkoittaa, että kytketään virta päälle verkkokytkimestä ( laitteen takana)kun päivityssofta on käynnistetty tietokoneessa. Näin menetellen ainakin itse onnistuin.

        Onko saatavilla vielä kyseiseen dikipoksiin päivitystä. Yritin etsiä mutta en löytänyt.
        Voisiko joku jelpata. Kiitos


      • 19+50
        Pate6 kirjoitti:

        Onko saatavilla vielä kyseiseen dikipoksiin päivitystä. Yritin etsiä mutta en löytänyt.
        Voisiko joku jelpata. Kiitos

        Ei ehkä netistä enää löydy. Minulla löytyy koneella zippipakettina versiot
        14.06 ja 14.10,koko n.1,5Mb/paketti. Pystynee lähettämään vaikka mailina?


      • heini1111
        19+50 kirjoitti:

        Ei ehkä netistä enää löydy. Minulla löytyy koneella zippipakettina versiot
        14.06 ja 14.10,koko n.1,5Mb/paketti. Pystynee lähettämään vaikka mailina?

        Hankin puoli-ilmaiseksi ko. Boksin, näytti olevan 14.xx päivitys. Viritin kanavat normaalista maanpäällisestä verkosta niin sanoo ettei voi purkaa. Joko suosiolla vien ser-jakeeseen? Kaukokin kettuilee että ehkä se on parempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe