hei !
Tietääkö täällä kukaan, mistä saisi vanhoja osoitekylttejä, siis kadunnimikylttejä ja missä hionnoissa ovat ?
KIitos ja kumarrus...
kadunnimikyltit
10
10800
Vastaukset
- löytyy
vuosimalli 1968.
- kyltintekijä
sillä kyltit kun uusitaan niin vanhat menevät auttamatta roskiin. Kyselepä kyltintekijöiltä, niitä löytyy puh.luetteloista otsikolla Kilpiä. Emalisia kadunnimikilpiä tekee Versaali Oy ja ovat hintansa arvoisia!
- ilu
Mix et tee sitä kylttiä itse tai sit teetä sitä jossain mainos/teippi firmassa
- meinasin itekkin hommata
kuulin et jkl:N tekevä tekee ainakin tai sieltä kautta vois kysyä.täm'ä on kyl huhu puhetta mut kysy
- yks
kyseleppä kuule tielaitoksen varikolta tai kuntien vastaavista paikoista, jotka hoitaa kyllttien vaihtoja. kyllä varmasti löytyy ja tuskin maksaakaan kauheasti. ei ne heti roskiin mene.
- tekevät
Ja vankiloissa tekevät myös kaikenlaisia kylttejä...
- Nimetön
Pelkäänpä, että melkein kaikki kadunnimikyltit
muualla kuin kadunkulmissa, ovat pöllittyjä.
HKR:llä eli Helsingin kaupungin rakennusvirastolla on kierrätyskeskus Oulunkylän varikolla. tuskin sieltä antiikkisia nimikylttejä löytyy, mutta jotain mielenkiintoista varmasti.- tuola
No ei niitä kylttejä/liikennemerkkejä pakko pölliä ole.
Kukin pystyy haluamansa laisen kyltin teettämään,itse teetin kolmenkympin nopeusrajoitus kyltin kaverille kolkyt vuotis synttäri lahjaksi.
Täältä ainakin löytyy kylttejä: http://www.laatukilpi.fi/
- rambe
olla niin että ainoa tapa saada niitä on varastaa niitä paikoiltaan eli ottamalla riskin siitä että jää kiinni.Kai se on juuri se syy miksi kyltit ovat ns.arvossaan ettei niitä saa ihan helposti.En silti kehottaisi ketään varastmaan vaan esim. näkemään hieman vaivaa ja duunailemaan niitä itse tai teettämällä niitä käsistään taitavalla metallialan ammattilaisella.Ehkä arvo ei ole sama mutta kuka sitä tietää jos kyltti väsätään taidolla.Toinen tapa on sitten tuo edellämainittu mutta olisi aika ikävä jäädä poliisin haaviin kesken kyltin irrottamisen,tuskinpa mitään Taka-Hikiän kylttejä haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876