Maksaako tuo kortin tilaaminen jotain? Ja voiko kuka vaan tilata sen? Ja onko siitä oikeasti hyötyä?? Ajattelin hommata kyseisen kortin jos jotain alennuksia saisi..
SK Member card
29
27519
Vastaukset
- ...ja...
...alennuksia saa...
- petsku-
Kauan teillä kesti että kortti tuli postissa himaan? Olen tilannut kyseisen kortin about kuukausi sitten mutta eipä ole vieläkään tullut...
- -------
5e muistaakseen maksaa ja sillä saa tiettyjä juomia puoleen hintaan tiettyinä ajankohtina.
- kusetusta
sedusepon "ravintola" toiminta.. kaatuu jonain päivänä koko systeemi..
- valitettavasti ..
En usko että kaatuu sillä näitä hölmöjä joita kiinnostaa 5€-kiiltävät läpyskät ja parin euron drinkki-"tarjoukset".. näitähän riittää.
Kusetustahan se on koko bisnes, mutta niinhän nuo on kaikenlaiset laihdutuspillerit, ostoskanavan kiinteyttäjät ja chatti-ohjelmatkin - ja katso kuinka idiootteja riittää. Niin kauan kun näillä amiksilla riittää rahaa, niin kauan riittää kusettajia. - syvästi
valitettavasti .. kirjoitti:
En usko että kaatuu sillä näitä hölmöjä joita kiinnostaa 5€-kiiltävät läpyskät ja parin euron drinkki-"tarjoukset".. näitähän riittää.
Kusetustahan se on koko bisnes, mutta niinhän nuo on kaikenlaiset laihdutuspillerit, ostoskanavan kiinteyttäjät ja chatti-ohjelmatkin - ja katso kuinka idiootteja riittää. Niin kauan kun näillä amiksilla riittää rahaa, niin kauan riittää kusettajia.Miksei lääninhallitus puutu asiaan, koska alkoholin nauttimiseen yllyttäminen on laissa kiellettyä. Luultavasti pelkää menettävänsä purjehduskaverin...
- jossukka
Kusetustahan se on koko bisnes, mutta niinhän nuo on kaikenlaiset laihdutuspillerit, ostoskanavan kiinteyttäjät ja chatti-ohjelmatkin - ja katso kuinka idiootteja riittää. Niin kauan kun näillä amiksilla riittää rahaa, niin kauan riittää kusettajia.Parin euron drinkkitarjous on melko paljon. Ei se ihmisestä typerää tee jos haluaa halvemmalla päästä. Drinkit kun ovat yleensä aivan älyttömän kalliita. Ja pääseehän sillä kortilla usein myös ilmaiseksi sisään. Mieti paljonko säästää kun sedun paikkoihin on sisäänpääsy jopa 7 euroo...
- mazzabeach
Kusetustahan se on koko bisnes, mutta niinhän nuo on kaikenlaiset laihdutuspillerit, ostoskanavan kiinteyttäjät ja chatti-ohjelmatkin - ja katso kuinka idiootteja riittää. Niin kauan kun näillä amiksilla riittää rahaa, niin kauan riittää kusettajia.Ei se ole mtn paskaa jos haluaa halvemmalla käydä baarissa & juoda siellä.. Tosin jos joku ajattelee että se on amista käydä siellä niin itse he voivat istua kotona ja silittää koiraa samalla kuin pelaa shakkia ja juo viiniä...
Itsellä on Gold kortti vaikka en useasti käy mutta kuitenkin mukavaa kun ei tarvitse pakkasessa jonottaa tuntia jotta pääsee ottamaan "pari" - järki käteen
jossukka kirjoitti:
Parin euron drinkkitarjous on melko paljon. Ei se ihmisestä typerää tee jos haluaa halvemmalla päästä. Drinkit kun ovat yleensä aivan älyttömän kalliita. Ja pääseehän sillä kortilla usein myös ilmaiseksi sisään. Mieti paljonko säästää kun sedun paikkoihin on sisäänpääsy jopa 7 euroo...
Tuo normaalikin member card (nykyinen silver) maksaa ittensä takasin yhessä illassa, ja gold korttikin hoitaa sen kyllä vuoden aikana komeesti
- rhä
mazzabeach kirjoitti:
Ei se ole mtn paskaa jos haluaa halvemmalla käydä baarissa & juoda siellä.. Tosin jos joku ajattelee että se on amista käydä siellä niin itse he voivat istua kotona ja silittää koiraa samalla kuin pelaa shakkia ja juo viiniä...
Itsellä on Gold kortti vaikka en useasti käy mutta kuitenkin mukavaa kun ei tarvitse pakkasessa jonottaa tuntia jotta pääsee ottamaan "pari"Entä miten hinnoittelette yksityisyytenne?
- ninnuinen
Ihan kätsy kortti mun mielestä...alennetut drinkit on tietenkin pientä plussaa, mutta hankin kortin lähinnä sen takia, että usein on ilmainen sisäänpääsy sekä ittelle että kaverille jos saapuu ennen kello kahtatoista (niinkun aina saavunkin). Kortti maksoi itsensä takaisin parin käynnin jälkeen =)
Joten ei ihan turha läpyskä ainakaan mun mielestä =)- heps..
Tinie kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä, juuri hankin itse samanlaisen :)
ja varsinkin keskiviikkoisin kortista hyötyä. kalja ja sidukka euron kipale. kympillä jo saa hyvät kännöset kun tavallisesti tuolla rahalla ei pääse edes alkuun. jep.
- Turhapurolla
Kanta-asiakaskortti taitaa olla lähinnä se että annetaan omat yhteystiedot, jotta sk-ravintolat saa mainostaa itseään! Toisin kuin Vip-henkilöt, jotka ovat jollain tavalla julkkiksia, ja saavat oikeita etuja
- Minnamaija
Eipä oo ainuttakaan mainosta näkynyt ja yli vuoden ajan olen jo omistanut kyseisen kortin...
- tarkistaa
Minnamaija kirjoitti:
Eipä oo ainuttakaan mainosta näkynyt ja yli vuoden ajan olen jo omistanut kyseisen kortin...
...oletko antanu puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteen? mä saan ainakin viestejä lähes päivittäin,samoin s-postia aika lailla, vähän turhankin paljon.
en tiedä minkä ikästä porukkaa täällä pyörii tai ksoka olette korttinne hommanneet, mutta omani hankin joskus 3-4 vuotta sitten enkä siitä mitään ikinä maksanut... - hermot menee
en jaksa enää niitä viestejä kännykkään, tietääkö joku miten saisi lopetettua sk ravintoloiden kännyviestit. sk nettisivuista ei paljon hyötyä, kun intron jälkeen tulee vaan valkosta eikä sivustot aukea.. tietääköhän joku tietokoneista viisaampi osapuoli miten sivut sais auki.. sielt varmaan sais ne viestit lopetettua.
- ,~< : )
hermot menee kirjoitti:
en jaksa enää niitä viestejä kännykkään, tietääkö joku miten saisi lopetettua sk ravintoloiden kännyviestit. sk nettisivuista ei paljon hyötyä, kun intron jälkeen tulee vaan valkosta eikä sivustot aukea.. tietääköhän joku tietokoneista viisaampi osapuoli miten sivut sais auki.. sielt varmaan sais ne viestit lopetettua.
http://member.membercard.fi/
siellä on tietoo... tai siis alkuun, sekä numero johon voi kilauttaa ja kysyä...
- MarttiLKuis
Täyttä huijaustajan se sk kortti on.
Ei sk:n palveluksessa ole varmastikkaan yhtäkään
rehellistä työntekijää. Rahastusta koko touhu.
En kyllä antaisi kyseiselle firmalle ensimmäistäkään yhteystietoa, eivät osaa käsitellä mitään tietojasi asiallisesti. Kumma että moiset huijarit ovat pystyssä vilä vuosienkin jälkeen. - okha
kannattaa hommata jos vain käyt sedun baareissa, sillä on ilmainen sisäänpääsy tiettyinä aikoina ja saat puhelimeesi viestit parhaista tarjouksista. se tais maksaa 5e jos oikein muistan, eli ei ole paha hinta ku muutaman kerran jälkeen "maksaa hintansa takasisin"
- hyötyäkö?
Kauanko tämä SK Member -kortti on sitten voimassa? Joutuuko kortista maksamaan vain kerran sen 5e vai jotain kk maksuja? Ei kortista mitään hyötyä olisi, jos siitä kuukausittaisia maksuja joutuisi maksamaan pienien bonuksien takia ilmaisen sisäänpääsyn vuoksi.
Kysyisin myös sitä, että käykö tämä SK Member -kortti henkilökortista tai muusta vastaavasta ID, sillä passia ei viitsisi aina kaivaa esiin, jos moinen käy sen puolesta.- SK-kortti
Vuoden voimassa, joutuu maksamaan vain kerran eikä käy henkkareista :D mietis nyt kuin helppo antaa alaikäselle kaverille lainaan että pääsee sisää :)
- Kuinka kauan
Mäkin haluisin tietää kuinka kauan kyseisen kortin tuleminen postitse on teillä kestänyt??
Itsellä kohta kuukausi ja väliaikainen meni vanhaksi 31.12..- mitääää...
meneekö kortti vanhaksi? tuleeko uusi tilalle?^mulla on toi kortti hommattu jo silloin kun ei maksanut mitään ja en vieläkään ole sitä käyttänyt! nyt ku ois tarkoitus sitä käyttää niin voikohan sitä enää..........
- Käy
Vanha sk kortti ei enään käy. Pitää ostaa uusi silver kortti.
- Karhu III
Käy kirjoitti:
Vanha sk kortti ei enään käy. Pitää ostaa uusi silver kortti.
Hyvät edut muutenkin: kortilla sisään ilmaiseksi perjantaisin ennen kello 12, ihan niinkuin ilman korttia tuolloin jotain maksaisi.
- Anonyymi
Nykyäänhän kyseinen kortti maksaa 15egeä tiskiltä ja 17egeä tekstarilla/netistä. Aikas perseestä, yritetään varmaan kosiskella ostamaan Goldia tai jotain.. hyviä etuja kyllä ollu viimeaikoina ainakin tääl Itä-Suomes, jos tulee käytyy edes parin kuukauden välein sedun paikois niin kannattaa hommata!
- silver-cardin
'tekstitiviestillä' ja tuli jo postissakin :)
kysymys kuuluukin, pääseekö sillä perjantaisin jonon ohi tai silver jonoon vai mitenkä?
(Jns GM olis kyseessä) - (:
silver-cardin kirjoitti:
'tekstitiviestillä' ja tuli jo postissakin :)
kysymys kuuluukin, pääseekö sillä perjantaisin jonon ohi tai silver jonoon vai mitenkä?
(Jns GM olis kyseessä)ostin juuri helsinkin KY klubilta silver kortin hintaan 5 €, oli joku tarjous. mutta nyt haluaisin tietää että pääseekä silverin kanssa ilmaiseksi sisään, ja jos pääsee niin minä päivinä ja mihin aikaan? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708