lapamato laihduttaa

*minä vain*

Kyllä. Lapamato laihduttaa ihan helkkaristi. Voi syödä vaikkas kuinka paljon ja silti kilot karisee. Itse käyn hakemassa huomenna kyseisen madon ja Wratkaisu" helvettiini on löytynyt. =) lapamatoja voi kysellä eläinlääkäreiltä, yksi eläin lääkäri anto mulle sellaisen...tosin sanoin että se tulee isälleni. ;) Sen saa pois matolääkkeillä.

117

80300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      :D tuskimpa niitä missään jaellaan? Eiköhän ne synny ihan itestään raakaa järvikalaa (haukea) tms. syömällä niistä kalan nielemistä munista. Onpa kiva kun se kasvaa melkein metrin pitkäksi ja saattaa joskus puskea itsestään ulos suolistotsta. Ihanaa kun minihame päällä kävelee ja perseestä roikkuu puol metriä matoa. Joo niin onhan se ihan hyvä laihdutuskeino, mutta eipä imeydy mitkään vitamiinit ainakaan sitten ja on kohta hiukseton hirviö =)

      • jeah.

        Joo...williä....tuuli löyhäyttää minihametta "suloisesti" ja pikkareiden alta luikertelee LAPAMATO kaikessa pituudessaan...!:):)


      • Johan nyt!

        Kyllä se lapamato on useita kilometrejä sisuskaluissa. Matokuuria syötäessä (mielikuvituksessani ajattelen) kaksin käsin matoja vedellään perseestä ulos. Joo, taatusti laihtuu ja kuihtuu. Niin ja tuo alkuperäisen typyn täytyy varmaankin varata sakset vessaan mukaan, kun matoja paskantaa metrikaupalla.. Heh-heh! :-D!!!


      • babadsk
        Johan nyt! kirjoitti:

        Kyllä se lapamato on useita kilometrejä sisuskaluissa. Matokuuria syötäessä (mielikuvituksessani ajattelen) kaksin käsin matoja vedellään perseestä ulos. Joo, taatusti laihtuu ja kuihtuu. Niin ja tuo alkuperäisen typyn täytyy varmaankin varata sakset vessaan mukaan, kun matoja paskantaa metrikaupalla.. Heh-heh! :-D!!!

        No ei se kyllä useita kilometrejä ole, muistaakseni voi kasvaa tosin 20-metriseksi.


      • rtirtirllaa
        jeah. kirjoitti:

        Joo...williä....tuuli löyhäyttää minihametta "suloisesti" ja pikkareiden alta luikertelee LAPAMATO kaikessa pituudessaan...!:):)

        Että näin


      • Toris Lorinaitis

        Vaikka ei sais vitamiineja ei siitä mitään tuu ku vaan joku keripukki. Ei siinä ala lähtee hiuksia. Hölmö ne jolta lähtee hiukset on syöpäpotilaita.


      • Rituli ripuli
        Toris Lorinaitis kirjoitti:

        Vaikka ei sais vitamiineja ei siitä mitään tuu ku vaan joku keripukki. Ei siinä ala lähtee hiuksia. Hölmö ne jolta lähtee hiukset on syöpäpotilaita.

        Tiedän mitä on kun on lapamato kyllä siitä lähtee hiukset ja se vie kaikki ravinteet
        ei todellakaan ole leikinasia ja se tulee myös merikalasta siitä tuli juuri telkkarista
        pitää pakastaa vaan kaikki kalat, maha on sekaisin ja on paljon vaivoja.


      • Zing Pho

    • noor@

      mistä sait sellaisen hankkittua? eikö siinä ole kuitenkin omat riskinsä kun sellaisen "hankkii" itselleen? muuten kyllä houkuttava ajatus :>

      • fak.

        "Houkuttava ajatus"...???

        ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääää......!!!!!


      • *minä vain*

        eläinlääkäriltä. :) Onhan siinä jonkunlaisia riskejä, mutta oon valmis laihtumaan tavalla millä tahansa. Se mato kasvaa kuukaudessa täysikasvuiseksi (n. 7 metriä)ja sen voi poistaa apteekista ostetulla matolääkkeellä.


      • nancy
        *minä vain* kirjoitti:

        eläinlääkäriltä. :) Onhan siinä jonkunlaisia riskejä, mutta oon valmis laihtumaan tavalla millä tahansa. Se mato kasvaa kuukaudessa täysikasvuiseksi (n. 7 metriä)ja sen voi poistaa apteekista ostetulla matolääkkeellä.

        tottahan toi on et lapamato laihduttaa.mut en ite oo uskaltanu kokeilla.kokeilisin amfetamiinii mieluummin ku se vähentää näläntunnetta.oo varovainen sen lapamadon kanssa.muistan et yhen bändin jäsenist pari kuoli ku ne kokeili sitä.mut toisaalta sillon ei oltu viel keksitty lääkkeit jolla sen madon saa pois.oo varovainen ja tuu kertoo sit miten menee.....


      • ........
        nancy kirjoitti:

        tottahan toi on et lapamato laihduttaa.mut en ite oo uskaltanu kokeilla.kokeilisin amfetamiinii mieluummin ku se vähentää näläntunnetta.oo varovainen sen lapamadon kanssa.muistan et yhen bändin jäsenist pari kuoli ku ne kokeili sitä.mut toisaalta sillon ei oltu viel keksitty lääkkeit jolla sen madon saa pois.oo varovainen ja tuu kertoo sit miten menee.....

        Katso elokuva unelmien sielunmessu ja mieti sen jälkeen haluatko sitä amfetamiinia laihdutukseen


      • coffin
        ........ kirjoitti:

        Katso elokuva unelmien sielunmessu ja mieti sen jälkeen haluatko sitä amfetamiinia laihdutukseen

        seuraa vierestä kun kaveri on koukussa.


      • ei matojaa
        nancy kirjoitti:

        tottahan toi on et lapamato laihduttaa.mut en ite oo uskaltanu kokeilla.kokeilisin amfetamiinii mieluummin ku se vähentää näläntunnetta.oo varovainen sen lapamadon kanssa.muistan et yhen bändin jäsenist pari kuoli ku ne kokeili sitä.mut toisaalta sillon ei oltu viel keksitty lääkkeit jolla sen madon saa pois.oo varovainen ja tuu kertoo sit miten menee.....

        ETTEkö te hyvät ihmiset vain vois rakastaa itseänne sellaisena kuin olette!!!!!!!
        ihan tavallinen ruoka ja tavallinen puuhastelu ja kävely pitää kehon normaalina, ei ole mitään
        tarvetta kenenkään olla muokattava barbie nukke!!!! Miehet eivät välitä sun masusta tai jos välittävät liikaa ole onnellinen että pääset eroon moisesta pintapellestä, ja on niillä joka miehelllä omat heikkot kohtansa ja herkkiä loukkaantumaan kuten me kaikki ihmiset, joten olkaa onneliisia vain siitä että olette terveitä!!!! ja minkään lapamadon kanssa tai huumeiden kanssa ei ole leikkimistä, seuraukset ovat paljon kovempia kuin luulette!!!! B12 raju puutos tulee lapamadosta, ja B12 puutos tuohoaa aivoja, tutkitusti katoaa ajan myötä järki, eli itku ja nauru yms katoaa puhutaan virallisesti dementiasta...että ei muuta kuin itsetunto ylös ja tervettä järkeä käyttämään.


      • ejigoäasgj
        nancy kirjoitti:

        tottahan toi on et lapamato laihduttaa.mut en ite oo uskaltanu kokeilla.kokeilisin amfetamiinii mieluummin ku se vähentää näläntunnetta.oo varovainen sen lapamadon kanssa.muistan et yhen bändin jäsenist pari kuoli ku ne kokeili sitä.mut toisaalta sillon ei oltu viel keksitty lääkkeit jolla sen madon saa pois.oo varovainen ja tuu kertoo sit miten menee.....

        kokeile ihmeessä amfetamiinia, menee rahat ja saat sillä hinnalla myös spykoosin, mielenterveysongelmia, terveysongelmia ja sun elämäs on kirjaimellisesti paskaa. vaikka lopetat ns "kitkut" kestää KAUAN ja elämäs on edelleenkin paskaa ja ne noinkin kovalla hinalla ja suurella vaivalla kadotetut kilot tulee takaisin, koska vihaat elämääs niin paljon ettei millään oo mitään väliä tai sitten sua pidetää semmoses lääkepöhnäs sen takia et sun mielenterveys on hyvin kyseenalaisessa kunnossa, että sut voi virallisesti luokitella zombiks...
        anteeks viestin ilkeä sävy, mutta pistää vihaks kun jengi pitää piri-koukkua hyvänä "diettinä"


    • lapamatoja

      varmaan jaellaankin kaikille halukkaille. Tuskinpa!! Ei niitä kuule anneta isille eikä tyttärille.

      • *minä vain*

        Mä kyllä sain kun menin eläinlääkäriltä kysymään. En tietenkään sanonut, että "anna mulle lapamato, haluan laihtua ja poden anoreksiaa", ehei..mutta konstit on monet, jos osaa puhua kauniisti ja kun rahaa vilauttaa, niin jo mullekkin tarjottiin monta lapamadon toukkaa.

        Lapamatoja saa kyllä jos osaa etsiä oikeista paikoista, ei se ongelma ole.


      • ei noloa
        *minä vain* kirjoitti:

        Mä kyllä sain kun menin eläinlääkäriltä kysymään. En tietenkään sanonut, että "anna mulle lapamato, haluan laihtua ja poden anoreksiaa", ehei..mutta konstit on monet, jos osaa puhua kauniisti ja kun rahaa vilauttaa, niin jo mullekkin tarjottiin monta lapamadon toukkaa.

        Lapamatoja saa kyllä jos osaa etsiä oikeista paikoista, ei se ongelma ole.

        Lapamatoja saa tarpeeksi helpolla kun syö huonosti kypsennettyä kotimaista kalaa =) Käykää ongella ja pistäkää poskeen. Äkkiä saatte niitä matoja jotka pesiytyy sitten ohutsuoleen kasvamaan. Tuskimpa kuuluu ihan eläinlääkärien piiriin nuo loiset =)


      • ,niin
        *minä vain* kirjoitti:

        Mä kyllä sain kun menin eläinlääkäriltä kysymään. En tietenkään sanonut, että "anna mulle lapamato, haluan laihtua ja poden anoreksiaa", ehei..mutta konstit on monet, jos osaa puhua kauniisti ja kun rahaa vilauttaa, niin jo mullekkin tarjottiin monta lapamadon toukkaa.

        Lapamatoja saa kyllä jos osaa etsiä oikeista paikoista, ei se ongelma ole.

        kyllä ihmettelen sitä eläinlääkäriä, joka lapamadon toukkia jakelee. On siinä lääkärin etiikka pahasti kateissa! Mutta siis minkä ihmeen takia eläinlääkäreillä sellaisia toukkia on? Käytetäänkö niitä oikeasti johonkin? Ei kai ainakaan laihdutustarkoituksessa lääkäri sellaisia saisi antaa eläimille eikä ihmisille.


      • Itkeäkö vai nauraa
        *minä vain* kirjoitti:

        Mä kyllä sain kun menin eläinlääkäriltä kysymään. En tietenkään sanonut, että "anna mulle lapamato, haluan laihtua ja poden anoreksiaa", ehei..mutta konstit on monet, jos osaa puhua kauniisti ja kun rahaa vilauttaa, niin jo mullekkin tarjottiin monta lapamadon toukkaa.

        Lapamatoja saa kyllä jos osaa etsiä oikeista paikoista, ei se ongelma ole.

        Mutta hullumpaa en ole kuullut.
        Kun olin lapsi naapurin rouvalla oli lapamatoja kun hän piti suolakalasta eikä malttanut pitää kalaa tarpeeksi kauan suolassa.
        Hänellä matoja alkoi tulla rokatorvesta ylös yökki ja kiskoi loputtoman pitkää inhottavaa matoa kurkustaan.
        Samoin ulosteen mukana tuli metreittäin matoa.
        Minusta ajatuskin lapamadosta on niin kuvottava että en pysty sitä sanoin kuvaamaan.
        Hommaa vain tyttö lapamato toivottavasti laihdut kaikki kirjoittamani on totta olen omin silmin nähnyt.
        Ei se madon karkoituskaan niin yksinkertaista ole kun luulet.


      • somebody missing you
        Itkeäkö vai nauraa kirjoitti:

        Mutta hullumpaa en ole kuullut.
        Kun olin lapsi naapurin rouvalla oli lapamatoja kun hän piti suolakalasta eikä malttanut pitää kalaa tarpeeksi kauan suolassa.
        Hänellä matoja alkoi tulla rokatorvesta ylös yökki ja kiskoi loputtoman pitkää inhottavaa matoa kurkustaan.
        Samoin ulosteen mukana tuli metreittäin matoa.
        Minusta ajatuskin lapamadosta on niin kuvottava että en pysty sitä sanoin kuvaamaan.
        Hommaa vain tyttö lapamato toivottavasti laihdut kaikki kirjoittamani on totta olen omin silmin nähnyt.
        Ei se madon karkoituskaan niin yksinkertaista ole kun luulet.

        et voi olla tosissas!?
        järki käteen tyttö.. jos haluat laihtua aloita urheilu ja syö vähemmän.. mutta tuollainen on jo sairasta..! mä en ainakaan vois elää normaalisti jos tietäisin et mun sisäl kasvaa joku vitun mato!!
        ja eläinlääkäri joka antaa tuolla tavalla on aika ammattitaidoton.. tai sitten oot puhunu läpiä päähäs... sinuna en kokeilisi..


      • puhut
        somebody missing you kirjoitti:

        et voi olla tosissas!?
        järki käteen tyttö.. jos haluat laihtua aloita urheilu ja syö vähemmän.. mutta tuollainen on jo sairasta..! mä en ainakaan vois elää normaalisti jos tietäisin et mun sisäl kasvaa joku vitun mato!!
        ja eläinlääkäri joka antaa tuolla tavalla on aika ammattitaidoton.. tai sitten oot puhunu läpiä päähäs... sinuna en kokeilisi..

        anoreksia on Todella Vakava Sairaus. Ymmärtäähän jokainen ettei pään sisällä ole kaikki kohdallaan jos nuori ihminen haluaa hankkia lapamadon laihtuakseen luurangoksi. Kuten moneen kertaan tälläkin foorumilla on saanut kuulla, on anoreksiassa kysymys aivan muusta kuin siitä, että haluaa olla hoikka ja kaunis. Ongelma on psyykkistä laatua. Todellisuus hämärtyy täysin. Tarpeeksi pitkä syömättömyys aiheuttaa tietysti myös vakavia fyysisiä ongelmia.


      • hmmh
        *minä vain* kirjoitti:

        Mä kyllä sain kun menin eläinlääkäriltä kysymään. En tietenkään sanonut, että "anna mulle lapamato, haluan laihtua ja poden anoreksiaa", ehei..mutta konstit on monet, jos osaa puhua kauniisti ja kun rahaa vilauttaa, niin jo mullekkin tarjottiin monta lapamadon toukkaa.

        Lapamatoja saa kyllä jos osaa etsiä oikeista paikoista, ei se ongelma ole.

        Vaikka onkin sikavanha viestiketju pakko kommentoida että eläinlääkäriltä (jos joku eläinlääkäri on niin idiootti että antaa asiakkaille matoja) niin saa ainoastaan eläinten lapamatoja. Kissojen ja koirien madot on ihan erit kuin ihmisten. Ei ne sua sen enempää laihduta kuin syöty kastemato.


      • fsdffsdg
        hmmh kirjoitti:

        Vaikka onkin sikavanha viestiketju pakko kommentoida että eläinlääkäriltä (jos joku eläinlääkäri on niin idiootti että antaa asiakkaille matoja) niin saa ainoastaan eläinten lapamatoja. Kissojen ja koirien madot on ihan erit kuin ihmisten. Ei ne sua sen enempää laihduta kuin syöty kastemato.

        Ihan sama mato se on. Kissoilla ja koirilla sillä ei vain ole tilaa kasvaa saman kokoiseksi.


    • hoikkis

      Hölmöt, lapamatoa EI OLE SAATAVILLA lääkärillä, tai muuallakaan.

      "Lapamatoinfektio aiheuttaa ihmisessä vatsanväänteitä, huonovointisuutta, megaloblastista eli suurisoluista anemiaa ja B12-vitamiinin puutetta. Matoa esiintyy endeemisenä Oulujoen vesistössä ja lähialueilla. Tartunnan voi saada ainoastaan syömällä haukea, ahventa, kuhaa, kiiskeä tai madetta. Kalan kypsentäminen ja pakastaminen tuhoavat toukat, mutta esim. graavisuolaus tai kylmäsavustus eivät riitä tappamaan taudinaiheuttajaa."

      • utelias

        Miten niin ei muka ole?


      • hoikkis
        utelias kirjoitti:

        Miten niin ei muka ole?

        Koska lapamato on loinen, jonka voi saada raa'asta, tai huonosti kypsennetystä kalasta. Jos tämä loinen ihmisen elimistöön pääsee, se on heti alkuun tuhottava. Se on ihmiselle vaarallinen.
        Jos mato työntyy ulos suun kautta, se voi aiheuttaa tukehtumisvaaran.

        Lapamato ei ole mikään parin sentin mittainen spagetti, vaan täysikasvuinen voi kasvaa parhaimmillaan 15 metriä pitkäksi. Yleinen koko on kuitenkin 2-9 metriä.

        Lääkäreillä EI ole valtuuksia jakaa lapamadon toukkia. Mitään ihmisen elimistölle näin vaarallista loista ei siis ole saatavilla minkään muun kuin itse syödyn kalan kautta.


      • padadadadadadaaaa

        hyi onko oulujoes lapamatojaD:


    • snadi starbu

      Minkä ikäinen olet ja missäpäin Suomea asut? Mitä haittoja lapamadosta on? Voiko siihen kuolla? Laihduttaako se kaikkia henkilöitä joilla on lapamato vai vain muutamia? Missä vaiheessa pitäisi sitten turvautua matolääkkeeisiin?

      • tohon yhteen

        kysymykseen. Tottakai lapamato laihduttaa kaikkia. Se on loiseläin. Se syö kaiken ravinnon suolestasi ja kun siellä ei ole enää mitään ravintoa, se alkaa syödä ravintoa mahalaukustasi. Näännyt pikkuhiljaa, kun kaikki ravinto, jota syöt menee madon ruokkimiseen. Mato kasvaa ja tarvitsee ravintoa. Mitä enemmän syöt, sitä kovempi nälkä sinulla on.


      • hoikkis

        Lapamato eli leveä heisimato (Diphyllobothrium latum) on ihmisen loinen, jonka väli-isäntänä ovat kalat.

        Ihminen syötyään raakaa tai huonosti kypsennettyä kalaa saattaa infektoitua siten, että nielee samalla madon toukkia, jotka voivat jäädä ruoansulatuskanavaan. Tartuttuaan ohutsuoleen madon toukka kehittyy jopa metrien mittaiseksi jaokkeelliseksi madoksi. Jaokkeita ulostamalla ihminen sitten levittää eliötä edelleen vesistöön. Leveä heisimato käyttää myös muita väli-isäntiä kuin ihmistä, mutta on Suomessa käytännössä ainoa ihmisen sairastuttamaan kykenevä heisimato.

        Lapamatoinfektio aiheuttaa ihmisessä vatsanväänteitä, huonovointisuutta, megaloblastista eli suurisoluista anemiaa ja B12-vitamiinin puutetta. Matoa esiintyy endeemisenä Oulujoen vesistössä ja lähialueilla. Tartunnan voi saada ainoastaan syömällä haukea, ahventa, kuhaa, kiiskeä tai madetta. Kalan kypsentäminen ja pakastaminen tuhoavat toukat, mutta esim. graavisuolaus tai kylmäsavustus eivät riitä tappamaan taudinaiheuttajaa.

        Kuva lapamadosta:

        http://health.elct.org/niemet/kuvat/lapamato.jpg


      • RUOKAVALIOLLA LAIHAKSI
        hoikkis kirjoitti:

        Lapamato eli leveä heisimato (Diphyllobothrium latum) on ihmisen loinen, jonka väli-isäntänä ovat kalat.

        Ihminen syötyään raakaa tai huonosti kypsennettyä kalaa saattaa infektoitua siten, että nielee samalla madon toukkia, jotka voivat jäädä ruoansulatuskanavaan. Tartuttuaan ohutsuoleen madon toukka kehittyy jopa metrien mittaiseksi jaokkeelliseksi madoksi. Jaokkeita ulostamalla ihminen sitten levittää eliötä edelleen vesistöön. Leveä heisimato käyttää myös muita väli-isäntiä kuin ihmistä, mutta on Suomessa käytännössä ainoa ihmisen sairastuttamaan kykenevä heisimato.

        Lapamatoinfektio aiheuttaa ihmisessä vatsanväänteitä, huonovointisuutta, megaloblastista eli suurisoluista anemiaa ja B12-vitamiinin puutetta. Matoa esiintyy endeemisenä Oulujoen vesistössä ja lähialueilla. Tartunnan voi saada ainoastaan syömällä haukea, ahventa, kuhaa, kiiskeä tai madetta. Kalan kypsentäminen ja pakastaminen tuhoavat toukat, mutta esim. graavisuolaus tai kylmäsavustus eivät riitä tappamaan taudinaiheuttajaa.

        Kuva lapamadosta:

        http://health.elct.org/niemet/kuvat/lapamato.jpg

        voi herrajumala mikä "LAPSI"TÄÄLLÄ SÄVELTÄÄ TARINAA JOSTAKI LAPAMADOSTA.
        SULLA TÄYTYY OLLA TOSI HUONO ITSETUNTO TAI JOTAIN.. NYT ON KYLLÄ JOTAIN PAHASTI PIELESSÄ.
        JOS ET KUULE PYSTY LAIHDUTTAAN "NORMAALILLA"RUOKAVALIONMUUTOKSELLA,OLE KUULE SELAANEN KUN NYT OLET,MUTTA ÄLÄ HERRAJUMALA LAPAMATOA KÄYTÄ SIIHEN TARKOITUKSEEN.
        VANHALTA KANSALTA MENEPPÄ KYSYMÄÄN ,MITÄ NE SANOISI TÄHÄN.VEIKKAANPA ETTÄ SUA VOITAIS VIEDÄ JO PSYYKKISEENKIN HOITOON.


      • J44ae
        RUOKAVALIOLLA LAIHAKSI kirjoitti:

        voi herrajumala mikä "LAPSI"TÄÄLLÄ SÄVELTÄÄ TARINAA JOSTAKI LAPAMADOSTA.
        SULLA TÄYTYY OLLA TOSI HUONO ITSETUNTO TAI JOTAIN.. NYT ON KYLLÄ JOTAIN PAHASTI PIELESSÄ.
        JOS ET KUULE PYSTY LAIHDUTTAAN "NORMAALILLA"RUOKAVALIONMUUTOKSELLA,OLE KUULE SELAANEN KUN NYT OLET,MUTTA ÄLÄ HERRAJUMALA LAPAMATOA KÄYTÄ SIIHEN TARKOITUKSEEN.
        VANHALTA KANSALTA MENEPPÄ KYSYMÄÄN ,MITÄ NE SANOISI TÄHÄN.VEIKKAANPA ETTÄ SUA VOITAIS VIEDÄ JO PSYYKKISEENKIN HOITOON.

        Ei vitun pelle luuleks tosiaan et se on tosissaan?
        ehkä läppää vaan heittää.. Ja mikä hemmetin kersa siel kirjottelee tollasta CAPS LOCK tekstii tiesiks, et sitä on erittäin vee mäinen lukee? 10V kakara.


      • Lapamato Suoliston
        J44ae kirjoitti:

        Ei vitun pelle luuleks tosiaan et se on tosissaan?
        ehkä läppää vaan heittää.. Ja mikä hemmetin kersa siel kirjottelee tollasta CAPS LOCK tekstii tiesiks, et sitä on erittäin vee mäinen lukee? 10V kakara.

        Niin pikkasen ootte jotkut tyhmiä toi oli iha selvää läppää pitää pikkasen ola jotaa psyykkisiä oireita että luulee tosissaan että lapamato on hyväkin laihdutus keino.Ja toi lapamato juttu oli muuten hyvä vitsi!
        :)

        "Lapamato suoliston
        yheksän metrii pitkä on..!"


      • Typpg
        RUOKAVALIOLLA LAIHAKSI kirjoitti:

        voi herrajumala mikä "LAPSI"TÄÄLLÄ SÄVELTÄÄ TARINAA JOSTAKI LAPAMADOSTA.
        SULLA TÄYTYY OLLA TOSI HUONO ITSETUNTO TAI JOTAIN.. NYT ON KYLLÄ JOTAIN PAHASTI PIELESSÄ.
        JOS ET KUULE PYSTY LAIHDUTTAAN "NORMAALILLA"RUOKAVALIONMUUTOKSELLA,OLE KUULE SELAANEN KUN NYT OLET,MUTTA ÄLÄ HERRAJUMALA LAPAMATOA KÄYTÄ SIIHEN TARKOITUKSEEN.
        VANHALTA KANSALTA MENEPPÄ KYSYMÄÄN ,MITÄ NE SANOISI TÄHÄN.VEIKKAANPA ETTÄ SUA VOITAIS VIEDÄ JO PSYYKKISEENKIN HOITOON.

        Äläs nyt revi pelihousujasi sinäkään. Anoreksiahan ON psyykkinen häiriö ja useimmiten on jotain asioita pahasti pielessä. Joo kuule minusta on vähän hassua tulla anoreksia-palstalle vetämään pulttia kun ei osata laihduttaa terveellisesti... Hauskaa melkein.


    • Älä nyt sentään!!

      Joo - tosi on, että lapamatokuurilla laihtuu! Mutta ajattelepas, kun kymmeniä kilometrejä matoa juhlii sisuskaluissasi! Ja nukkuessa ne mellastavatkin. Entäs sitten se vessapuoli: paskan matkassa tulee nauhaa metritolkulla, että tarvitset sakset tai leikkuuveitsen, että voit katkaista. Lisäksi siellä matokakkimassa saa ravata ehtimiseen. Elikä: joka ikinen suupala, jonka syöt, joutuu matojen ruuaksi kehossasi, kuihdut, näytät luurangolta. Ja vielä: matokuurilla hääräessäsi nämä ystäväsi ulos kropastasi, tukit viemäriverkostot - vessanpönttöön molskahtaa kauhea kerä matoja.
      Ajattele, hyvä ihminen, mitä teet. Lähde ennemmin lenkille, syö terveellisesti ym. Laihdut ilman matokuuriakin. Muutoin päiväsi kuluvat vesssassa istuen matoja vedellessä persuuksista ulos ja koetettava katkoa niitä veitsellä tai saksilla. Ja todellakin se vetää tutisevaksi, heikoksi ja jääneekö vertakaan enää, kun madot ovat ravintoaineet syöneet kropastasi. Niin että tämmöistä tälläkertaa. Onnea vaan!

    • myyttis

      olen itse jo monesti miettinyt mistä saisin sellaisen koska haluan tosissaan laihtua, kun äitikin jos sanoo että pitäisi laihduttaa. mutta antaako eläinlääkärit niitä oikeasti noin vain jos sanoo vaikka että se menee isälle. ja kauan siinä suunilleen menee kun rupeaa laihtumaan ja kuinka nopeasti se toimii.. jouduitko muuten maksamaan siitä lapamadosta mitäään.

      • Proffit

        Tämä koko topikki on tsoukki, mutta raivostuttava sellainen...

        Tsiisus Fuk. Suuressa osassa maailmaa kärsitään ja kuollaan loiseläinten aiheuttamista sairauksista, ja täällä jotkut ilmeisesti puolitosissaan (?) ehdottelevat tällaisia. Voi meitä hyvinvointivaltion asukkeja.
        Ei muuten olisi syytä hiiltyä, mutta idiootit skidit voivat oikeasti saada päähänsä syödä raakaa kalaa tai hommata lapamatoja itseensä.

        Mutta jos kerran laihdutusta haluaa, miksi tyytyä kevyeen lapamatoon? Mene vaikka Afrikkaan tai muihin kehitysmaihin ja syö epähygieenistä ruokaa, eiköhän löydy tarpeeksi "laihduttavia" matoja vaikka millä mitalla. Saat sen kehitysmaa-luuranko-lookin ihan kaupan päälle, kun madot puskevat anaalista ja suusta ulos.

        Kyse on loiseläimistä ja hygieniavastuusta laumassa. Jos tartutat itsesi tahallaan, voidaan kysyä onko sinulla ylipäätään oikeutta matokuurihoitoon sen jälkeen? Fuck you. Kuka tahansa idiootti joka sairastuttaa itsensä tahallaan, sietääkin kuolla, ja mahdollisimman kivuliaasti, hitaasti.
        Samoin jos joku puoskari on levittänyt loiseläimiä tahallaan, on hänet syytä laittaa syytteeseen ja antaa potkut lääkärintoimesta. Eihän kukaan lääkäri anna HI-virustakaan putkilossa jos joku maallikko sitä pyytää!!!

        Eivät loiseläimet ole mitään pikku lemmikkejä, joita voi noin vaan ottaa ja poistaa ilman huolen häivää. On länsimaista arroganttia idiotismia ajatella niin.
        Kuka tietää mitä muita mahdollisia vaaroja ja sairauksia ne voivat aikaansaada ihmiskehossa tai biologiassa, jos tulee pienikin muutos jota ei vielä tiedetä? Aina kun pelleillään ihmiselle vihamielisten eliöiden kanssa, kaivetaan kuoppaa itselleen.

        Ihmiset ovat niin v*tun laiskoja, etteivät viitsi nähdä mitään vaivaa jos haluavat laihduttaakin, vaan tässäkin duuni pitäisi antaa jollekin madolle, kun ollaan itse niin s*atanan saamattomia ettei jakseta edes liikkua ja syödä oikein. Tai tärkeämpää: hoitaa sitä omaa nuppia, koska siellä se todellinen ongelma anoreksiassa on.


      • ---
        Proffit kirjoitti:

        Tämä koko topikki on tsoukki, mutta raivostuttava sellainen...

        Tsiisus Fuk. Suuressa osassa maailmaa kärsitään ja kuollaan loiseläinten aiheuttamista sairauksista, ja täällä jotkut ilmeisesti puolitosissaan (?) ehdottelevat tällaisia. Voi meitä hyvinvointivaltion asukkeja.
        Ei muuten olisi syytä hiiltyä, mutta idiootit skidit voivat oikeasti saada päähänsä syödä raakaa kalaa tai hommata lapamatoja itseensä.

        Mutta jos kerran laihdutusta haluaa, miksi tyytyä kevyeen lapamatoon? Mene vaikka Afrikkaan tai muihin kehitysmaihin ja syö epähygieenistä ruokaa, eiköhän löydy tarpeeksi "laihduttavia" matoja vaikka millä mitalla. Saat sen kehitysmaa-luuranko-lookin ihan kaupan päälle, kun madot puskevat anaalista ja suusta ulos.

        Kyse on loiseläimistä ja hygieniavastuusta laumassa. Jos tartutat itsesi tahallaan, voidaan kysyä onko sinulla ylipäätään oikeutta matokuurihoitoon sen jälkeen? Fuck you. Kuka tahansa idiootti joka sairastuttaa itsensä tahallaan, sietääkin kuolla, ja mahdollisimman kivuliaasti, hitaasti.
        Samoin jos joku puoskari on levittänyt loiseläimiä tahallaan, on hänet syytä laittaa syytteeseen ja antaa potkut lääkärintoimesta. Eihän kukaan lääkäri anna HI-virustakaan putkilossa jos joku maallikko sitä pyytää!!!

        Eivät loiseläimet ole mitään pikku lemmikkejä, joita voi noin vaan ottaa ja poistaa ilman huolen häivää. On länsimaista arroganttia idiotismia ajatella niin.
        Kuka tietää mitä muita mahdollisia vaaroja ja sairauksia ne voivat aikaansaada ihmiskehossa tai biologiassa, jos tulee pienikin muutos jota ei vielä tiedetä? Aina kun pelleillään ihmiselle vihamielisten eliöiden kanssa, kaivetaan kuoppaa itselleen.

        Ihmiset ovat niin v*tun laiskoja, etteivät viitsi nähdä mitään vaivaa jos haluavat laihduttaakin, vaan tässäkin duuni pitäisi antaa jollekin madolle, kun ollaan itse niin s*atanan saamattomia ettei jakseta edes liikkua ja syödä oikein. Tai tärkeämpää: hoitaa sitä omaa nuppia, koska siellä se todellinen ongelma anoreksiassa on.

        Loistoidea :D IMO nämä makkarat vyötäröllä ovat iljettävämpiä kuin söpö lapamato :)


    • random

      toi on tappava loinen lainaten wikipediasta''Lapamato voi olla hengenvaarallinen, jos henkilölle muodostuu vakava pernisiöösi anemia''
      ja epäilen että itselläni on moinen ja haluaisin siitä eroon, olin pienenä ylipainoinen nykyää alipainoinen (syön mielestäni paljon), käytä ny aivojas jos niitä löytyy , älä helvetissä ryhdy tollasee, luulin aluksi että toi oli joku onneton pila.

    • mmmmb

      Hyi se vitun lapamato paskoo sun sisälle!!!

    • ..suhteellisen sama..

      Se mitä seurauksia tuollaisella lapamadon syömisellä, juuri tarkasti kyseiselle ihmiselle on, sitähän ei voi tietää =D NE mitä tietää niin menee niitten ja omien vaistojen ja tuntemusten perusteella (kriittinen saa olla) ja pitää olla moni joka haukkuu muita pöllömmäksi on itse oikeastaan aika tylsähkö pöllö xD, eli minun mielestä, jos on syömässä tommosta matoa, niin ennalta ehkäisee niitä haittavaikutuksia mitä siitä luultavimmin voi seurata/seuraa eli syö plajon vitamiinenja erityisesti sitä B12, muutenkin erityisesti rautaa, Ja räätälöi vaihtelevan ruokavalion, ei se vitun mato kaikkee sulata se on varma vaikka en kyseisen spagettirullan anatomiaa niin hyvin tunne. Niin syö kuitupitoista suolistosta helposti läpi menevää ruokaa, ns. roskaruokaa ja muita vehnä valmisteita jotka sinne suoleen jumittavat väliin marjoja, paljon sokereita jotka liukenee veren kiertoon jo suusta ja ruokatorvesta alkaen.. Jos tekee mieli kokeilla ja ei kokeile niin se on virhe.. Ja sanoisin vielä että tuskimpa kukaan on tuota matoa tarkemmin tutkinut sen hoitavien mahdollisuuksien puolesta ja miksi no sen takia kun ollaan ihmisiä ja ihan vitun tyhmiä, juututaan moraalisiin seikkoihin et muut kärsii siitä ja vastaavan laisista loisista, juututaan jopa siihen naurettavaan pointtiin et se on mato ja ruma ja hyi se kakkii ja apua iik se on mun sisällä.. Hupaisen vaiheessa ollaan rotuna, ei olla sopeuduttu ympäristöön, ei toisiimme eikä itseemmekään, jos jotain hyvää voi repiä irti niin parhaat keksinnöt tulee kyllä itseensä uskomalla ja asioihin pereytymällä, kolikossa on se toinenkin puoli vaikka et sitä voi yhtä aikaa nähdä ja jos sulle sanotaan et sitä ei oo ja muutkin aattelee niin, käy niin että uskot siihen ellet ole kyllin kriittinen ja älykäs, jota et ole, siis usko mihin uskot, mut ensiks syö se mato, usko ittees ja käytä päätäs, sen takia se sulla on ;D

      • madoton

        Jos minulta kysyttäisiin, en todellakaan haluaisi mitään 20-metristä matoa mahaani! Lapamatoa voisi kutsua sairaudeksi, aiheuttaa anoreksiaa ja vatsanväänteitä kun se syö sen ruoan suoraan, mitä mahaan laittaa. Sitten jos se puskee ulos jommasta kummasta päästä niin sakset ja hyi! Sitäpaitsi se voi elää mahassa jopa 20 vuotta. Mutta jokainen tietenkin saa tehdä omat päätöksensä - omalla vastuullaan, mutta en todellakaan suosittele lapamadon hankkimista!


    • kalustaja

      Sattuisiko joku kokenut tietämään, kuinka suuria ovat lapamadon munat ? Kun niistä kuulemma näkee tartunnan, mutta missään ei lukenut munien koosta mitään, ei edes englanninkielellä (tai sitten vaan kielitaito petti).

      • sdfsd

        Lienee aika miniatyyrisiä, mutta niitä varmaan etsitään mikroskoopilla ulostenäytteestä.


    • peacegirls

      En oo tyhmemmäst kyl kuullu. ei kuulosta oikeen terveeltä haluta monta metriä pitkää matoa sisäänsä ku se on vielä niin epäterveellistä ja mahdollisesti hengenvaarallista. en kyllä oikein usko että kukaan eläinlääkäri mitään lapamatoja jakelee. taitaa olla läppä koko juttu. - . -

      • anni

        Älä naura. Tää oli 50-luvulla melko yleinen laihdutuskeino. Muistan elävästi, kuinka muori ähki nurkassa ja paskaämpäri haisi kuvottavalle. Nää toukat syötiin tarkoitushakuisesti. Kyytipoikana käytettiin sen aikaista Pervitiniä. Sit rupes tuntumaan, että pennut vaan rääkkyy ja kiljuu.

        Muori meni niistä niin sekaisin, ettei nähnyt kumpi meistä penskoista oli lihava ja kumpi laiha. Tietysti sit syötti toukkansa väärälle pennulle (mulle).Ukko tajus jossain vaiheessa toimittaa sairaalaan. Sairaskertomuksessani lukee: aliravittu, aneeminen lapsi, jolla vartalo täynnä paiseita ja paisearpia, suolistossa lapamatoja ja sydän toimii miten sattuu. Syntymän yhteydessä todettu sydänvika edelleen hoitamatta.

        Muori jatkoi matojen syöntiä...Vieläkii se kertoo, miten hankala pentu olin.


    • Mulla oli lapamatoja.

      Älkää nyt jumalauta hankiko lapamatoja ittellenne.Kokemuksesta voin kertoa,että siitä hommasta on leikki kaukana.Oman tartunnan sain vahingossa huonosti kypsennetystä kalasta ollessani teini ikänen.
      Mato kyllä laihduttaa,mutta ei ole kivaa syödä kokoajan ja silti on nälkä,sitten kun syöt rupeaa mahaa sattumaan niin perkeleesti.Päätä särkee,laatta lentää,huimaa jne.

      Oman tartuntani huomasin madon toukista,jota paskoin harvase väliä.
      Tyhmä kun olin häpesin itseäni enkä kertonut asiasta vanhemmilleni ennenku oli ihan pakko.Kun mato kasvoi aikuiseksi se pyrki välillä ulos peräaukon kautta.Tai ulos tuleva osa oli madon peräpäätä,koska madon pää oli ylempänä suolistossa.
      Mato poistettiin sairaalassa lääkärin toimesta.

      Toisin kun joku väitti madosta ei pääse eroon apteekin matokuureilla eivätkä ne tapa matoa.Saattaahan se joo tulla metrin parin verran perseestä ulos,mutta sitä EI saa vetää,koska se on imukupeillaan(hampaillaan) kiinni ylempänä suolistossa tai sisäelimissä ja voi tehdä tuhoa jos sitä väkisin riuhtoo ulos.
      Ainut millä siis pääsee madosta pysyvästi on leikkaus.

      Omani leikattiin ja sillä oli mittaa 8m47cm

      • madon vanki

        kuinka kauan sinulla oli lapamato ennen kuin poistatit sen? minultakaan ei lähtenyt matokureilla enkä uskaltanut mennä poistattamaan. Nyt toivon että se oli kuollut itsekseen, koska en ole sitä vuosiin nähnyt. Tosin vatsa oireilee toisinaan.


    • 8o

      Lapamato voi olla hengenvaarallinen, jos henkilölle muodostuu vakava pernisiöösi anemia. Eräissä tapauksissa lapamato saattaa lähteä kehittymään muualla kuin suolistossa (esimerkiksi kurkussa tai maksassa), jolloin normaali lääkitys ei enää tehoa. Ukilla oli ollut suuri ja kivulias, voimat vievä. Kun ei ollut lääkkeitä oli juonut bensaa -> vatsa melkein hajonnut, kuoleman vaara, mutta oli mato lähtenyt.

      • hanki lapamatoa!!!

        Ei kannata, ei missään nimessä!!! Itselläni on joskus käynyt mielessä voisiko minulla olla niitä, mutta en kyllä usko.. EI todellakaan ole kivaa miettiä että:
        "pitäsköhän mennä lääkäriin ja sanoa että ei tässä mitään sen suurempaa vaivaa ole, mutta on pikkasen mietityttänyt että voiskohan mulla olla lapamatoja.. Ei, ei sen suurempia oireita ole ollut, luultavasti mä vain ylireagoin, mutta voitasko silti tehä ne tarpeelliset tutkimukset, jotta saisin mielenrauhan?"
        Ymmärrätkö sä yhtään kuinka NOLOA, kertakaikkisen noloa (ainakin suurimmalle osalle ihmisistä) se on mennä lääkäriin lapamatoepäilyjen takia?? Ja tiesitkö että kun matokuuria vedetään niin tosi moni kuulemma on joutunut ottamaan ulostelääkkeitä samalla.. Tai siis mieti nyt vähän, sulta tulee matoja perseestä, joudut vetään ulostuslääkkeitä, tuntuu takamuksessa varmaan kivalta (voisin kuvitella että sattuu jos matoja on paljon ja ne on isoja??) ja varmasti on toosii, toosii kivaa jos sattuu vilkasemaan vessanpönttöön, pönttö täynnä paskaa ja pahimmassa tapauksessa isoja iljettävän näköisiä matoja on siellä paljon. Onko kiva ajatus? Ja tiesitkö sä että lapamatoon voi ihan oikeasti KUOLLA joten en suosittele hankkimaan.. Tarkoitukseni ei ole tällä viestillä mitenkään ivailla, eikä loukata, haluan vain että ymmärrät että laihdutuskeinona lapamato ei varmasti ole useimmilla ihmisillä top 10 listalla, ja tuskimpa edes top 100 tai 200 listalla.. Mulla on ollut aivan kamalaa kun on joskus mietityttänyt onko mulla lapamatoja, JO KOKO AJATUS ON IHAN HIRVEÄ, ja sä mietit tollasen hankkimista ihan vapaaehtoisesti.. En nyt anoreksiasta tiedä mitenkään kovin paljon, mutta jos sinulla on anoreksia (ja se sinulla mitä ilmeisimmin on koska kirjoittelet anoreksia palstalla?) ja hankit lapamadon niin miten se vaikuttaa sinuun? Muutenkin painon kanssa ongelmia, ja sitten loiseläin suolistossa syömässä ravintoaineita?? EI todellakaan kannata..


      • lols
        hanki lapamatoa!!! kirjoitti:

        Ei kannata, ei missään nimessä!!! Itselläni on joskus käynyt mielessä voisiko minulla olla niitä, mutta en kyllä usko.. EI todellakaan ole kivaa miettiä että:
        "pitäsköhän mennä lääkäriin ja sanoa että ei tässä mitään sen suurempaa vaivaa ole, mutta on pikkasen mietityttänyt että voiskohan mulla olla lapamatoja.. Ei, ei sen suurempia oireita ole ollut, luultavasti mä vain ylireagoin, mutta voitasko silti tehä ne tarpeelliset tutkimukset, jotta saisin mielenrauhan?"
        Ymmärrätkö sä yhtään kuinka NOLOA, kertakaikkisen noloa (ainakin suurimmalle osalle ihmisistä) se on mennä lääkäriin lapamatoepäilyjen takia?? Ja tiesitkö että kun matokuuria vedetään niin tosi moni kuulemma on joutunut ottamaan ulostelääkkeitä samalla.. Tai siis mieti nyt vähän, sulta tulee matoja perseestä, joudut vetään ulostuslääkkeitä, tuntuu takamuksessa varmaan kivalta (voisin kuvitella että sattuu jos matoja on paljon ja ne on isoja??) ja varmasti on toosii, toosii kivaa jos sattuu vilkasemaan vessanpönttöön, pönttö täynnä paskaa ja pahimmassa tapauksessa isoja iljettävän näköisiä matoja on siellä paljon. Onko kiva ajatus? Ja tiesitkö sä että lapamatoon voi ihan oikeasti KUOLLA joten en suosittele hankkimaan.. Tarkoitukseni ei ole tällä viestillä mitenkään ivailla, eikä loukata, haluan vain että ymmärrät että laihdutuskeinona lapamato ei varmasti ole useimmilla ihmisillä top 10 listalla, ja tuskimpa edes top 100 tai 200 listalla.. Mulla on ollut aivan kamalaa kun on joskus mietityttänyt onko mulla lapamatoja, JO KOKO AJATUS ON IHAN HIRVEÄ, ja sä mietit tollasen hankkimista ihan vapaaehtoisesti.. En nyt anoreksiasta tiedä mitenkään kovin paljon, mutta jos sinulla on anoreksia (ja se sinulla mitä ilmeisimmin on koska kirjoittelet anoreksia palstalla?) ja hankit lapamadon niin miten se vaikuttaa sinuun? Muutenkin painon kanssa ongelmia, ja sitten loiseläin suolistossa syömässä ravintoaineita?? EI todellakaan kannata..

        Noi jotkut viestit vähän on hirveit, mutta laihtuminen on mulle kaikki kaikessa!

        Eli hankit eläinlääkäriltä?
        Mihin tarkoitukseen niitä pyysit?
        Mikä hinta?
        Kuinka paljon laihtunut jossakin tietyssä ajassa?
        Kuinka monta munaa söit kerralla?


      • ei ole totta!!!!
        lols kirjoitti:

        Noi jotkut viestit vähän on hirveit, mutta laihtuminen on mulle kaikki kaikessa!

        Eli hankit eläinlääkäriltä?
        Mihin tarkoitukseen niitä pyysit?
        Mikä hinta?
        Kuinka paljon laihtunut jossakin tietyssä ajassa?
        Kuinka monta munaa söit kerralla?

        Eläinlääkäriltä et lapamadon toukkia saa, se on 100-varma.:D


      • voi teijän kanssa

        Minulla on ollut lapamato x2 . Totuus on, että olen epätietoinen tällä hetkellä, onko minulla B12 vitamiinin
        puutos. Menen lääkäriin. B12 vitamiinin puutos on melko vakavaa, sitä joudutaan antamaan pistoksina, jos kohdallani näin on. Ei saa leikkiä terveydellä!


    • Ahdistunut ja sairas.

      Mua alkaa VÄHITELLEN oikeesti ahdistamaan nää tän palstan viestit, on täällä toki ihan asialisiakin keskusteluja tms. Mutta suurin osa näistä on niin hölmöö ja pelkkää pilailua. Mä oon sairas, mä myönnän sen, mulla on ongelma, en halua hoitoon, laihdutan ja lihon, taistelen tätä vastaan, haluan kaikin keinoin laihtua.... Mutta lapamato... Mun mieli jos kenen on sairas, mutta lapamatoa en hankkis vaikka pakotettais! Tää, tän palstan meno ja aiheet menevät kokoajan vain sairaamiks... Mielenkiintoistahan tää on, mutta oikeasti pitäis ajatella, että ehkä joku ei oo kuullut koko lapamadosta mitään, saa täälrä tietää lapamadosta ja on oikeasti niin sairas ja menee hankkimaan sen lapamadon. Uskon, että jos anorektisesti laiha, jolla ei oo tarpeeksi vitamiinei ja mineraaleja kehossaan hankkii lapamadon niin se on sitten suorin tie hautaan. Lapamatoa ei poisteta lääkkeillä. Leikkaus/nukutus, liian riskeeraavaa. Sä kuolet. Siis anoreksia on sairaus, mutta jotain rajoja nyt siihenki! No mitä vielä voi odottaa suomi24 keskustelu palstalta? Mutta näinki vakava aihe kun anoreksia... Oisin olettanut, et tääl ois ollu järkevämpääkin keskusteluja; Kannustusta, tunteiden pohtimista, 'psykologisii keskusteluja muidenki anoreksia anonyymien kanssa', kokemusten jakoja. Eikä aina vain näitä ainaisii; "HELP! Auttakaa oon läsqiiii", "Miten pudottaa 10 kiloo kahes viikos???? KOKEMUKSII???", "Hankitaan lapamato?? SE LAIHDUTTAA!!" tai ahdistavii keskusteluja millainen naisen vartalo pitäisi olla. Tai no... Joillekkin se voi olla ihan aiheellinen keskustelu, mutta mua se ahdistaa (varmasti monia muitakin, en usko että olen ainoa) ja saa tuntemaan itseni lihavaksi, vaikka järjellä tiedän etten ole sitä.

    • Jeannexx

      Minuakin oksettaa ajatus 20 m lapamadosta sisälläni, mutta mitenkäs jos hankkisi kihomatoja? Ne olisivat ainakin pienempiä ja vaarattomampia ;-)

      • msfigu

        aaha, kihomatoja :D ei tarvii ku mennä ala asteen vessaa ni jo on kihomatoja. hyi vittu yääkk.. oksettaa aatella mitää kihomatoja, saati sitte lapamato! ei elämä.. toivottavasti tää koko juttu oli läppää...


      • ja aina vaan paranee
        msfigu kirjoitti:

        aaha, kihomatoja :D ei tarvii ku mennä ala asteen vessaa ni jo on kihomatoja. hyi vittu yääkk.. oksettaa aatella mitää kihomatoja, saati sitte lapamato! ei elämä.. toivottavasti tää koko juttu oli läppää...

        tää palsta on aivan uskomaton :D ei helvetti repesin. tää oli aivan paras!


      • laihdu laihdu tikku akka
        ja aina vaan paranee kirjoitti:

        tää palsta on aivan uskomaton :D ei helvetti repesin. tää oli aivan paras!

        nää on ihan naurettavia nää anorektikot ja muut semmoset.

        Lainaanpa nyt ystävältämme Wikipedialta mielipiteitä lapamadoista:

        Lapamato voi olla hengenvaarallinen, jos henkilölle muodostuu vakava pernisiöösi anemia. Eräissä tapauksissa lapamato saattaa lähteä kehittymään muualla kuin suolistossa (esimerkiksi kurkussa tai maksassa), jolloin normaali lääkitys ei enää tehoa. (mietippä ku se tulee maksaan. sillo on vitsit helvetin vähissä.)

        Leveä heisimato käyttää myös muita väli-isäntiä kuin ihmisiä, ja on ihmiselle eräs VAARALLISIMMISTA SUOLISTOLOISISTA, suolinkaisen ohella. Lapamadon tiedetään olevan syy muun muassa päänsärkyyn, krooniseen migreeniin ja lapamatoinfektio aiheuttaa ihmisessä myös huonovointisuutta, megaloblastista eli suurisoluista anemiaa ja B12-vitamiinin puutteesta johtuvaa pernisiöösi anemiaa eli näivetysveritautia, joka todennettiin ensi kerran 1948.

        että äkkiä vaan hotkimaan lapamadon toukkia! :D

        en muutenkaa älyy näit anorektikkoi. miks pitää näyttää joltai tikku ukolt jol on posket lommoil ja näyttää ku et ei olis ruokaa koskaa nähnykkää. ihan karseit semmoset muijat :x


      • no jonnekin.
        laihdu laihdu tikku akka kirjoitti:

        nää on ihan naurettavia nää anorektikot ja muut semmoset.

        Lainaanpa nyt ystävältämme Wikipedialta mielipiteitä lapamadoista:

        Lapamato voi olla hengenvaarallinen, jos henkilölle muodostuu vakava pernisiöösi anemia. Eräissä tapauksissa lapamato saattaa lähteä kehittymään muualla kuin suolistossa (esimerkiksi kurkussa tai maksassa), jolloin normaali lääkitys ei enää tehoa. (mietippä ku se tulee maksaan. sillo on vitsit helvetin vähissä.)

        Leveä heisimato käyttää myös muita väli-isäntiä kuin ihmisiä, ja on ihmiselle eräs VAARALLISIMMISTA SUOLISTOLOISISTA, suolinkaisen ohella. Lapamadon tiedetään olevan syy muun muassa päänsärkyyn, krooniseen migreeniin ja lapamatoinfektio aiheuttaa ihmisessä myös huonovointisuutta, megaloblastista eli suurisoluista anemiaa ja B12-vitamiinin puutteesta johtuvaa pernisiöösi anemiaa eli näivetysveritautia, joka todennettiin ensi kerran 1948.

        että äkkiä vaan hotkimaan lapamadon toukkia! :D

        en muutenkaa älyy näit anorektikkoi. miks pitää näyttää joltai tikku ukolt jol on posket lommoil ja näyttää ku et ei olis ruokaa koskaa nähnykkää. ihan karseit semmoset muijat :x

        lähtekääpäs kuule heelvettiin kun ette ymmärrä sh:sta mitään.. ensinäkin kaikki toivonmukaan tajusivat ton olevan trolli, ei kukaan sh:sta kärsivä tollast menis sanoo. ettekai te vaikeasti masentuneillekaan mene nauramaan, ettette tajua heitä? masennus ja syömishäiriöt kun kulkevat käsikädessä, mikä on ilmeisesti monille helvetin vaikeaa tajuta.


      • Ällönarsistit
        no jonnekin. kirjoitti:

        lähtekääpäs kuule heelvettiin kun ette ymmärrä sh:sta mitään.. ensinäkin kaikki toivonmukaan tajusivat ton olevan trolli, ei kukaan sh:sta kärsivä tollast menis sanoo. ettekai te vaikeasti masentuneillekaan mene nauramaan, ettette tajua heitä? masennus ja syömishäiriöt kun kulkevat käsikädessä, mikä on ilmeisesti monille helvetin vaikeaa tajuta.

        Kai nyt olet viesteistä ymmärtänyt, että täällä kirjoittelevat proanailijat ovat sairaita. Minusta tämä syömishäiriötorveilu muistuttaa alkoholismia tai muuta päihderiippuvuutta. Riippuvuus... pakko-oire miten sitten haluaa määritellä.

        Ainoa varma fakta näiden tekstien perusteella on, että näillä tyypeillä on vakava narsistinen persoonallisuushäiriö. Minäminäminäminäminä miltä minä näytän ja koko maailmankaikkeus on siitä kiinnostunut.

        Ihan uutisena vaan, suurin osa ihmisistä on hyvin vähän kiinnostunut kenestäkään muusta kuin aivan lähimmistä ihmisistään. Huomionhaku sairaalloisella laihduttamisella on pelkästään sairaan ja epäkypsän persoonallisuuden merkki.

        Sitten vielä se pointti, että proanat haukkuvat kaikkia muita paitsi luurankoja läskeiksi ja samalla vaativat, että jokainen saa näyttää miltä haluaa. Eikös tässä ole joku pikku ristiriita...?


      • Anoreksia-ednos
        Ällönarsistit kirjoitti:

        Kai nyt olet viesteistä ymmärtänyt, että täällä kirjoittelevat proanailijat ovat sairaita. Minusta tämä syömishäiriötorveilu muistuttaa alkoholismia tai muuta päihderiippuvuutta. Riippuvuus... pakko-oire miten sitten haluaa määritellä.

        Ainoa varma fakta näiden tekstien perusteella on, että näillä tyypeillä on vakava narsistinen persoonallisuushäiriö. Minäminäminäminäminä miltä minä näytän ja koko maailmankaikkeus on siitä kiinnostunut.

        Ihan uutisena vaan, suurin osa ihmisistä on hyvin vähän kiinnostunut kenestäkään muusta kuin aivan lähimmistä ihmisistään. Huomionhaku sairaalloisella laihduttamisella on pelkästään sairaan ja epäkypsän persoonallisuuden merkki.

        Sitten vielä se pointti, että proanat haukkuvat kaikkia muita paitsi luurankoja läskeiksi ja samalla vaativat, että jokainen saa näyttää miltä haluaa. Eikös tässä ole joku pikku ristiriita...?

        Pakko sanoa, mutta et näytä tietävän "Oikeasta" anoreksiasta mitään, EN siis tarkoita pro-anaa, mutta lue sivusto Kokonaiseksi.fi


    • Miriabel

      vaikka haluan laihaksi, lapamatoa en ottaisi koskaan. Ahdistais tietää että mussa on joku iljettävä mato.

    • seew

      Mun mielestä idea on loistava.. Itekkin kokeilisin heti, jos se olis mahdollista.

    • ei hienoa...

      mulla on oikeestikkin lapamato... eikä se ole mikään leikin tai huvin asia. vaan hengenvaarallinen ja pelottava. olen masentunut ja toivon vain että tämä lääkitys nyt auttaa. jos lapamato on esimerkiksi maksassa, lääkityskään ei enää auta. odotan että se poistuu elimistöstäni.
      kärsin anemiasta, pahoinvoinnista, ripulista, heikosta olosta...ja siitä inhottavasta tunteesta että elimistössäni on joku kamala otus. näen painajaisia ja olen ihan loppu tästä.
      totta on että laihtuu ja siksi ajattelinkin et ompa omituista ja helppoa minulle tämä laihtuminen kun saan syödäkkin näin helvetisti. lääkäriin jouduin sitten menemään kun on kertakaikkiaan niin heikko olo. siellä todetiin anemia ja ihmeteltiin ravintoaineiden imeytymistä tai lähinnä sitä että ne eivät imeydy ollenkaaan vaikka kuvailin ruokavalioni tarkkaan.
      minulla on siis syömishäiriö samalla ja vaikka tästä madosta voisi olla onnellinen mutta minä en ole... olen aivan kauhun vallassa kokoajan ja toivon nyt että se poistuu ja voin elää normaalisti. ehkä tämä on minulle oikein kun olen leikkinyt terveydelläni ja ehkä minulle on nyt elämä näyttänyt että mitä pelleilystä voi joutua maksamaan.
      että tällainen avautuminen tänne, en tiedä kuinka sekavasti kirjoitin mutta aivan tyrmistyin kun näin tällaisen keskustelun täällä. ja että miten tällainen vanha keskustelu on nostettu juuri nyt pinnalle kun minulla on tämä lapamato...alan kai seota. kohtalo varmaan vittuilee mulle kokoajan....

      • madoton

        hei!
        Jos ei matokuurisi auta. Natura Medialla on composor 13 nimistä tuotetta loishäätöön, voin sanoo et toimii. Hulda Glarkillakin on kapseleita loishäätöön.


      • kysyn 1
        madoton kirjoitti:

        hei!
        Jos ei matokuurisi auta. Natura Medialla on composor 13 nimistä tuotetta loishäätöön, voin sanoo et toimii. Hulda Glarkillakin on kapseleita loishäätöön.

        kauanko sitä pitää ottaa


    • tuntemton

      jos vielä on? vastaa tänne, käyn lukemassa

      • kkkkkkkkk

        ei niitä tarvi mistään ostaa, syökää raakaa kalaa niin kyllä loiset kasvaa!


      • WTF :D
        kkkkkkkkk kirjoitti:

        ei niitä tarvi mistään ostaa, syökää raakaa kalaa niin kyllä loiset kasvaa!

        "jee haen kihomadon ku oon nii läski". Voin sanoo et sit ku sulla on se kihomato nii häpeet sitä et ees halusit sellasen. Niikun tääl on monee kertaa sanottu EI MITÄÄN JÄRKEÄ. Laihduta mielummi liikunnalla ja ruokavalion muutoksella, se on terveellisempää eikä tarvii paskoo mitää matoo ulos :-D. Rupes oksettaa ku luin näit juttui. Ja kihomadot on sit toine, ne kutisee perseessä ja jos on tyttö nii niitä menee myös muihinki aukkoihi ne munii joka yö sun lakanoihi lisää munia eikä niist pääse helposti eroon, ja luuletko oikeesti et joku haluu olla sun kaa missää jos sul on kihomatoi/lapamato . Epätoivosta sakkia, en ite hankkis mitää lapamatoo tai muita loisii vaik mulle maksettais.


      • nuunuunuunuu
        WTF :D kirjoitti:

        "jee haen kihomadon ku oon nii läski". Voin sanoo et sit ku sulla on se kihomato nii häpeet sitä et ees halusit sellasen. Niikun tääl on monee kertaa sanottu EI MITÄÄN JÄRKEÄ. Laihduta mielummi liikunnalla ja ruokavalion muutoksella, se on terveellisempää eikä tarvii paskoo mitää matoo ulos :-D. Rupes oksettaa ku luin näit juttui. Ja kihomadot on sit toine, ne kutisee perseessä ja jos on tyttö nii niitä menee myös muihinki aukkoihi ne munii joka yö sun lakanoihi lisää munia eikä niist pääse helposti eroon, ja luuletko oikeesti et joku haluu olla sun kaa missää jos sul on kihomatoi/lapamato . Epätoivosta sakkia, en ite hankkis mitää lapamatoo tai muita loisii vaik mulle maksettais.

        hei c'mon . kihomato ei todellakaan laihduta :D :D . itelläni oli tos '97 ku olin pieni ja sillo oli kihomatoepidemia . joo en laihtunu sitte yhtikäs yhtään :D... mut toisinsanoen ei siit mitää haittaakaa ole - JOO EN VITUSSA SUOSITTELE MTN MATOJA YMS MUUTA PASKAA


    • din lapamato

      "Yksi eläin lääkäri anto mulle sellaisen...tosin sanoin että se tulee isälleni".

      Sinä: Päivää sasisks mä tota niiq yhen lapamdon tota ...
      Lääkärieläin: Ei, emme jakele niitä potentiaalisesti anorektiselle tytölle ..
      S: En mä itelle ku faijalle vaan haluaisin
      L: Faijalle?
      S: Niin syöttäisin sille ku se on kauhee läski ja kaljamaha
      L: Jaa, faijalle syöttäisit, no totta kai siinä tapauksessa. Täytyyhän meidän eläinlääkärien ajatella perheiden parasta. Että paljonko pannaan?
      S: Paa vaik kilometri, och pappa betalar!

      • farmaseutti2432

        toukkia saa apteekista, ilman reseptiä. kysy apteekkariltasi lisää!


    • so_last_yer

      kuka helvetti kaivo TAAS TÄN keskustelun takas.

      • förfanssattan

        piru itte

        Mut lapamadot on tosi söpöi ja ihqui? такие лапушки )))


      • Svante Dickelsson
        förfanssattan kirjoitti:

        piru itte

        Mut lapamadot on tosi söpöi ja ihqui? такие лапушки )))

        Kyljuu ostin lapamadon eläinlääkäriltä, sellasen pari kilometrisen. Ihan vaan siis hirvi-metsästykseen ostin sen, eli tein siitä lapamadosta jänteen siihen jouseen ja kyllä on erittäin hyvä ostos. Eläinlääkäri ei meinannut ensimmäiseksi myydä sitä, mutta sanoin että se on isälleni niin kaikki oli ok. Käytän myös kyseistä lapamatoa vastuskumina penkkipunnerrustreeneissäni. Vaimo oli myös lihonut jossain vaiheessa aika paljon niin tungin sen lapamadon öisin vaimoni pyllyyn niin vaimo laihtui laihtumistaan ja nyt se on juuri sopivan laiha :)


      • mikä teitä vaivaa?
        Svante Dickelsson kirjoitti:

        Kyljuu ostin lapamadon eläinlääkäriltä, sellasen pari kilometrisen. Ihan vaan siis hirvi-metsästykseen ostin sen, eli tein siitä lapamadosta jänteen siihen jouseen ja kyllä on erittäin hyvä ostos. Eläinlääkäri ei meinannut ensimmäiseksi myydä sitä, mutta sanoin että se on isälleni niin kaikki oli ok. Käytän myös kyseistä lapamatoa vastuskumina penkkipunnerrustreeneissäni. Vaimo oli myös lihonut jossain vaiheessa aika paljon niin tungin sen lapamadon öisin vaimoni pyllyyn niin vaimo laihtui laihtumistaan ja nyt se on juuri sopivan laiha :)

        Oli sit niin tai näin jonkun loisen tahallinen istuttaminen itseensä tai toiseen on kyllä jo rikos,saattaa levitä loiset sellaiselle joka ei niitä OIKEASTI halua,jo tällaisesta puhuminenkin on yllyttämistä nuorten kokeiluun,jokainen päättäköön itse mitä tekee mutta tällainen toiminta ei ole enää tervettä!


      • :)
        mikä teitä vaivaa? kirjoitti:

        Oli sit niin tai näin jonkun loisen tahallinen istuttaminen itseensä tai toiseen on kyllä jo rikos,saattaa levitä loiset sellaiselle joka ei niitä OIKEASTI halua,jo tällaisesta puhuminenkin on yllyttämistä nuorten kokeiluun,jokainen päättäköön itse mitä tekee mutta tällainen toiminta ei ole enää tervettä!

        lapa mato tule kun syö raakaa kanaa kalaa tai muuta sellasta.
        kun ne paistaa tai keittää lapa mato kuolee heti kuumuuteen
        lapamato on vaarallinen koska se voi myös syöä elimiä j amuuta kehossa olevaa
        tottaa kai se laihutta mutta myös TAPPAA en suosittele hankkimista


      • yääkkk
        :) kirjoitti:

        lapa mato tule kun syö raakaa kanaa kalaa tai muuta sellasta.
        kun ne paistaa tai keittää lapa mato kuolee heti kuumuuteen
        lapamato on vaarallinen koska se voi myös syöä elimiä j amuuta kehossa olevaa
        tottaa kai se laihutta mutta myös TAPPAA en suosittele hankkimista

        nam =D


      • fgsfwqrqt
        yääkkk kirjoitti:

        nam =D

        nam?? ootko sekaisin


      • cascoa
        fgsfwqrqt kirjoitti:

        nam?? ootko sekaisin

        Minusta on ihan järjetöntä ottaa inhottava lapamato sisäänsä laihtumisen takia. Paljon helpommin se käy niin, että yksinkertaisesti vähentää syömistään teki kuinka paljon mieli tahansa syödä. Eikö sinua yhtään kiusaa ajatus, että sisälläsi kiemurtelee jättimäinen, ällöttävä mato?
        Järki käteen, tuossa ei ole mitään järkeä. Minäkin haluan laihtua, mutta en ikinä tekisi noin edes sen takia. Hyi.


    • kik-kik

      kyseinen loinen aiheuttaa pahaa b12 vitamiinin puutosta ja anemiaa. Tätini kuoli kyseiseen puutostilaan ,tosin vasta ruumiinavauksessa kävi ilmi että jaahas lapamatohan sen puutoksen teki ...että näin.ei siis ollu tietoinen että kantoi kyseistä loista ja kerkes sitten kuolla.

      • hysteerikko____

        on vaarallinen, kuten useimmat loiset. Lapamadon kaltaisen ison ja pitkän heisimadon voi saada myös raa'asta tai huonosti kyosennetystä naudan- tai sianlihasta (Taenia solium ja Taenia saginata ovat nämä hirviöt latinaksi) ! Taenia solium eli tämä sian heisimato on vaarallisin kaikista heisimadoista koska lähettää "etäpesäkeitä" aivoihin ja voi auheuttaa infarkteja, sokeutumista, kaikenlaisia tukkeumia ja kuolemaa! Lisäksi tietysti se mujuaa 10-metrisenä suolessa. Sian-, villisian-, karhun jne. lihasta voi saada myös trikiinimadon, joka aiheuttaa koteloita/kystia maksaan, kaulaan ja on näin ollen vaarallinen. Ei kannata ihan oikeasti leikkiä noiden loisten kanssa. Ne ovat ällöttäviä ja vielä terveydelle erittäin vaarallisia. Onneksi sentään heisimadot eivät tartu ihmisestä toiseen, vaan vaativat aina sen, että ihminen syö väli-isäntää ja saa näin ollen munia kehoonsa.

        Näistä madoista saa lisätietoa kun googlettaa esim. pork tapeworm/beef tapeworm.. Kannattaa oikeasti miettiä asioita ennekuin tekee mitään harkitsematonta. Lapamato oli 60-luvulle asti KANSANTAUTI, josta ihmiset kärsivät ilman asianmukaisia hoitokeinoja ja nykyajan ihmiset taasen haluavat istuttaa näitä olioita itseensä! Eikö kannattaisi pikemminkin pyrkiä hävittämään nämä olennot kokonaan?

        Tässä vielä arkistojen aarteita; Taenia solium tai muu vastaava "teippimato" omassa elementissään;

        http://www.youtube.com/watch?v=9MxI2bMwFNE

        Enjoy! Itse en tiedä olenko eläessäni kuvottavampaa nähnyt!


      • just joo
        hysteerikko____ kirjoitti:

        on vaarallinen, kuten useimmat loiset. Lapamadon kaltaisen ison ja pitkän heisimadon voi saada myös raa'asta tai huonosti kyosennetystä naudan- tai sianlihasta (Taenia solium ja Taenia saginata ovat nämä hirviöt latinaksi) ! Taenia solium eli tämä sian heisimato on vaarallisin kaikista heisimadoista koska lähettää "etäpesäkeitä" aivoihin ja voi auheuttaa infarkteja, sokeutumista, kaikenlaisia tukkeumia ja kuolemaa! Lisäksi tietysti se mujuaa 10-metrisenä suolessa. Sian-, villisian-, karhun jne. lihasta voi saada myös trikiinimadon, joka aiheuttaa koteloita/kystia maksaan, kaulaan ja on näin ollen vaarallinen. Ei kannata ihan oikeasti leikkiä noiden loisten kanssa. Ne ovat ällöttäviä ja vielä terveydelle erittäin vaarallisia. Onneksi sentään heisimadot eivät tartu ihmisestä toiseen, vaan vaativat aina sen, että ihminen syö väli-isäntää ja saa näin ollen munia kehoonsa.

        Näistä madoista saa lisätietoa kun googlettaa esim. pork tapeworm/beef tapeworm.. Kannattaa oikeasti miettiä asioita ennekuin tekee mitään harkitsematonta. Lapamato oli 60-luvulle asti KANSANTAUTI, josta ihmiset kärsivät ilman asianmukaisia hoitokeinoja ja nykyajan ihmiset taasen haluavat istuttaa näitä olioita itseensä! Eikö kannattaisi pikemminkin pyrkiä hävittämään nämä olennot kokonaan?

        Tässä vielä arkistojen aarteita; Taenia solium tai muu vastaava "teippimato" omassa elementissään;

        http://www.youtube.com/watch?v=9MxI2bMwFNE

        Enjoy! Itse en tiedä olenko eläessäni kuvottavampaa nähnyt!

        kyllä itsekin laihduttaisin LÄHES keinolla millä hyvänsä, mutta tämä ajatus sai melkeen juoksemaan halailemaan vessanpönttöä! OKSETTAVAA! säälikää penskat itseänne, ja ruvetkaa vaikka anorektikoiksi, ihan sama mutta ei näin... yök. kappas kummaa migreenikin palasi jo pelkästä ajatuksesta!


      • ...
        just joo kirjoitti:

        kyllä itsekin laihduttaisin LÄHES keinolla millä hyvänsä, mutta tämä ajatus sai melkeen juoksemaan halailemaan vessanpönttöä! OKSETTAVAA! säälikää penskat itseänne, ja ruvetkaa vaikka anorektikoiksi, ihan sama mutta ei näin... yök. kappas kummaa migreenikin palasi jo pelkästä ajatuksesta!

        se tulee pätkissä ulos, ei todellakaan mitään "naruja", näkee tietämättömyydestä ettei ole yleinen vaiva nykyään.


      • gfdzghzd
        ... kirjoitti:

        se tulee pätkissä ulos, ei todellakaan mitään "naruja", näkee tietämättömyydestä ettei ole yleinen vaiva nykyään.

        Miks tätä keskustelua kokoajan käydään, täähän on jo vanha keskustelu? Ja varmaan pointti tuli yleisesti kaikille selväks, HYI SAATANA.
        Jos joku on oikeesti tosissaan ton lapamadon kanssa laihduttajana, niin on oltava vähän pöpi päästään tai sitten TODELLATODELLA sairas ja epätoivoinen..


      • hj---
        gfdzghzd kirjoitti:

        Miks tätä keskustelua kokoajan käydään, täähän on jo vanha keskustelu? Ja varmaan pointti tuli yleisesti kaikille selväks, HYI SAATANA.
        Jos joku on oikeesti tosissaan ton lapamadon kanssa laihduttajana, niin on oltava vähän pöpi päästään tai sitten TODELLATODELLA sairas ja epätoivoinen..

        Toivossa on hyvä elää, sanoin lapamato ;) Mutta siis hahah en ole kyllä mitään sairaampaa kuullut.


    • herrajumala!

      helvetin fiksua joo, kaikkea paskaa sitä täytyy touhua kun ei vaan saa sitä läskiä persettä pois sohvalta sipsipussin vierestä. Laihuus on todella viehettävää, etenkin kun hiukset alkaa tippua päästä, (kyllä, niitä alkaa varmuudella tippua kun antaa ravintoaineensa loiselle) iho näyttää rumalta ja alkaa muutenkin muistuttaa syöpäpotilasta. Ja kaikki miehethän haaveilevat naisesta joka ravaa vessassa paskomassa paksua, 15 senttistä matoa munineen. Onnea vain huonovointisille naisille, laihuus kun on kaikki kaikessa!

    • LISSU-74

      Voi v.mitä reikäpäitä on liikkeellä...SAIRASTA-SAIRASTA-SAIRASTA!
      Jos ei normi keinoilla perse pienene niin sitten ei! Kanna kilos ja ole ihminen!
      Ja six toisekseen niitä ylilaihoja ritsapilluja aneemisia ,anoreksiaa sairastavia,kuvatuksia ei todellakaan kukaan fiksu edes vilkase toista kertaa!!!!
      Tyhmää ja älytöntä.Hanki aika psykiatrilta.Se voi sinua eniten auttaa. =)

    • sairasta touhua!!

      Hyi helevetti! Tuo on aivan sairasta, kuka haluaa maksaa siitä että joku parin metrin loismato kasvaa omassa suolistossa! Mieti kun joku päivä paskalla tulee jumalaton mato suolesta, iljettävää!

    • Repesin!!!! :-D

      :-D :Repesin kyllä totaalisesti!
      Pissat housussa nauran, tää on kyllä PARAS!!!! :-D :-D

    • Siiipuli

      rupes ihan kiinnostamaan (läppähän tuo selkeesti on :D ) mutta että vaikka sieltä eläinlääkäristä sen saisikin, niin miten se saadaan sinne suoleen? :D ujutetaan peppuseen vai hä? luulis et jos sen syö niin vatsahapot tappais sen ku se sellasenaan sinne joutuis.. vai häh`? :D

    • Lapatossukka

      Millä ihmeellä sen nielet kokonaisena, monimetrisen madon!!?? Kai se elävänä pitää niellä jos tarkoitus on että se myös "tekee työnsä" siellä suolessa sitten!!!! :-D :-D
      Voi hitto tää oli hauska!!! Kuvittelin miten istut vessanpöntöllä ja yrität ujuttaa sitä vastaanpyristelevää velttoa matoa p-reiästä sisään!!!! :-D :-D

      • fvr

        Jos et tiennyt että sitä lapamatoa ei laiteta sinne pyllyyn, vaan lapamadon muna SYÖDÄÄN ja se lapamato kuoriutuu munasta ja alkaa elää elimistön sisällä (peräsuolessa).

        Sen voi saada raa'asta järvikalasta.


    • trolololz

      sairasta huumoria tämä? toivottavasti

    • voihyvänen

      ............?

      Pakko olla huonoa ja sairasta huumoria. Muuten ihmettelen suuresti, miten tässä yhteiskunnassa kulkee VAPAANA noin sairaita ihmisiä kirjoittelemassa nettiin. Onhan täällä monenlaista juttua, mutta tämä on sairaimmasta päästä. Jos aloittaja on tosissaan, suosittelen hakeutumaan laitoshoitoon.

    • ei taas...

      miksi tää 5 vuotta vanha lapamato keskustelu pitää aina kaivaa esille, eiköhän keskustelun aloittaja ole jo ehditty tässä viiden vuoden kuluessa todeta sairaaksi/provoksi/häiriintyneeksi/jne...

    • Bdkkfkiflf

      En usko että siitä nyt sen isompia propleemia tulee jos muistaa juoda vaikka beroccaa nestemmäisenä. Se matohan syö vaan kiinteetä ruokaa eikä koske nesteisiin. Nesteet imeytyy vatsassa jo.

    • nouuu mato

      jjuuu jjuuu jollain vähä niinku päässä vikaa:D ite kuvittelen koko ajan et mahas möllertää mato ja joku haluis semmosen? wtf:'D

    • tfgjhtfgjk

      Ei niitä kokonaisia matoja tungeta perseestä sisään, vaan niellään niiden toukka esimerkiksi ruuan mukana... Duh.

    • asd

      NO HYI helvetti ei kyl tee mieli enää syödä mtn kalaa, graavikalasta ja sushista puhumattakaan. yöks.....

    • annem1

      Olen harkinnut jo jonkin aikaa lapamadon hankkimista. Vuoden kuuri voisi olla aika hyvä, vai onko teillä minkälaisia kokemuksia? Olen kuitenkin huolissani siitä, että jos otan lapamadon, niin pitääkö minun ruokkia sitä syömällä jotakin? Siis ettei se mato vaan sitten kuole nälkään, jos juon vaan kahvia... Montako kaloria pitäisi syödä päivässä noin suunnilleen, että saisin pidettyä madon juuri ja juuri hengissä?

    • 14+18=?

      Ihmiset miksi haluaisitte lapamadon mä tässä kattelen näit tietoi etten sais sitä lapamatoo sentakii luen että mistäses saa ja mitä se tekee.Näin yhen ohjelman ja siinä oli lapamato se oli ällöö ja pelottavaa älkää ottako lapamatoa

    • ex-anorektikko

      On kai toi hyvä keksintö siltä varalta, ettei kukaan ala epäillä et sulla olis anoreksia tmv. lapamadon avulla varmaan laihtuu jo siihen tilaan että anorexia nervosa kerkeää jo vallan ottaa kehossa ja mielessä, niin sen jälkeenhän se kuva ravinnosta on jo täysin eri... Tuon elukan avulla varmaan et saa diagnoosiakaan syömishäiriöstä etkä joudu psykologille tmv. onnittelut nerokkaasta suunnitelmastasi ja tervemenoa helvettiin..

    • iisibiisi

      Hyi enpä ole ällöttävämpää kuullu... Miten joku voi haluta jonkun madon sisälleen vain sen takia että laihtuisi? Siis enemmän tuommosesta on haittaa kuin hyötyä... Mieluummin sitä laihduttaa olemalla syömättä kuin ruokkimalla jotain matoa... Oksettaa pelkkä ajatuskin!

      • kirjaudusisään

        kyllähän matoja ja muitakin ötököitä muutenkin syödään :D esim. heinäsirkkoja ja joskus oli jossain lehdessäkin jotkut ( kastemato?? ) - ohjeet miten niistä tehään ruokaa, tosin lehti tais olla joku me naiset mihin se oltiin kind of vitsinä heitetty...

        :DD


    • R.

      Lapamadosta voi olla joskus todella vaikea päästä eroon. Lääkkeet ei aina tehoa kaikkeen automaattisesti. Sama pätee kihomatoihin. Tunnen erään joka on kärsinyt niistä 20 vuotta.

      Anoreksiasta eroon pääsemiseksi hyvä idea: Syömisen ja laihtumisen elämäntehtävä vaihtuu muiden konkreettisempien asioiden mietiskelyksi. Mato josta ei pääse eroon on mielessäsi 24h vuorokaudessa. Jos vaikka puolikin vuotta mieteit jotakin ihan muuta kun pientä oman navan ympärillä pyörimistä, et voi olla havahtumatta elämäntapasi turhuuteen...

    • tr

      en kyllä haluis elää jos matoja olis sisälläni olen hyvin herkkä jos ajattelenkin lapamatoa tunnen melkeen sen sisälläni

    • OKSETTAA AJATUSKIN

      "Äiskä saisinks mä synttärilahjaks lapamadon?"

      MUA OKSETTAA ihan vaan näiden kommenttien lukeminen :SSS

    • 3636

      En päässyt kihomadoistani eroon. Olen laihtunut kyllä niiden avulla vaikka en tee muuta kuin istun perseelläni. Nyt kun rasvat ovat alhaalla niin lihakset näkyy kivasti kun olen myös alkanut vetää punttia. En enää haluakaan niistä eroon.

      Kihomato on ihmisen paras ystävä, jokaiselle läskille pitäisi tunkea peräaukossa uitettu sormi suuhun niin hekin pääsevät laihtumaan. Terveydenhuolto kiittää.

      • vitu nuubi

        KIHOMATO ja LAPAMATO on kaksi eri asiaa.


    • Nappi089i8787

      Lapamato kuurille 5/5

    • ent:xxxl

      Vähän oli yli ammuttuja kauhu tarinoita lapamadosta,kaveri toimii hyvin laihduttajana ja on paljon nopeampi ja terveellisempi kuin nämä nutraukset ja muut huuhaat.Nyt vaan kauppaan ostamaan madetta ,syöt noin 50-70 g raakana parina päivänä ja vot sinulla on teho laihduttaja elimistössä.Kun kilot rupee näyttää hyvältä kannattaa ottaa mato kuuri ja paskoa kaveri/kaverit pois,itse pidin matoja viisikuukautta.Mitä tuolla jotkut kirjoittivat että pitää kaksin käsin vetää pois,se on satua tulee lääkkeen aiheuttaman ripulin mukana nätisti pois.KANNATTAA OTTAA jos on rajusti ylipainoa mutta älä pidä yli puoltavuotta.

    • The Truth

      Lapamato lähtee pois ku, se tulee shitin seas.Ei tarvi lääkkeit

    • laihduintaien

      eikös joskus ollu jossain juttuakin ( lehdessä kai si tai jossai netis tms ) jostain anorektikosta ( ei suomalainen ) joka hankki/sai, tosin ei aavistustakaan mistä,, lapamadon kun se tahto laihtua.

      Ja sitten se kuoli.

      En tiä, onks kukaa muu kuullu???

      Siskoni joskus jtn selitti moisesta. :D

      Itekkin läpäl kyl heittäny et tahdon lapamadon jotta laihtuisin mut ällöttää se ajatus et se kasvaa niin pitkäks.. Hyi viddu.

      Ja en kyl raakaa kalaa alkais syömään myöskää xd paitti sushissa mut siis niin :DD

      että ehkä vaan ihan perus syömättömyys-kaloreiden laskenta liikunta taktiikalla mennään..

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe