Ruusujuuri=onnellisuuspilleri

Kämppä kiiltää

Olen nyt muutaman päivän ottanut Ruusujuurta (strong) ja huomannut, että olen kuin ekstaasia napannut. Pursun energiaa kuin pieni eläin vaikken nuku kuin 5-6 tuntia. Siivoan ja touhuan, ainakin asunto kiiltää, toissailtana aloin siivota keittiön kaappejakin, vaikka olen erittäin väsynyt aina.
Mitenkähän haitallista tämä ylipirteys on?

Vaikutus on toistaalta hyvä, stressi on huomattavasti laskenut, on jopa tapahtunut asioita, joiden vuoksi normaalisti repisin hiukseni päästä, mutta olen pelottavan tyyni. En ole koskaan saanut mistään purkista tälläista tasapainoa.
Luin jostain, että ruusujuurta ei saa ottaa kuin kuurina? Millaisena kuurina?

76

41899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karoliina

      Mistä ja minkä nimistä tuotetta olet kokeillut. Olis nimittäin todella tarpeen saada tuollaista energiaa itselleenkin. Niin ja tietty hintakin olis kiva tietää.
      Kiitokset ja vauhdikasta kesän jatkoa! : )

    • Tuomac

      Muutama päivä ei meinaa vielä mitään. Se voi mennä täysin plasebon piikkiin, ihan tottta. Muutaman kuukauden onnellisuusjakson jälkeen aineen tehon uskottavuus on jo hieman toisella tasolla.

      • Kämppä kiiltää

        Kirjoitteletko sinä jokaiselle täällä plasebon vaikutuksista?

        En liene ainoa, joka on tästä apua saanut. Luin luin ja luin ja otin selvää. Sitten hommasin tuotteen ja HUOM: olen sinuakin skeptisempi minkään pillerin kyljessä olevia tekstejä kohtaan.
        Hommasin nuo alunperin pahoihin PMS oireisiin.

        Olen muuten kokeillut Tonaliniakin, sen tulokset ainakin toimivat ihan mittanauhan todistamana.
        On vain niin hauskaa kokeilla eri tuotteita. On ollut tosin paljon sellaisiakin mitkä eivät heilauta suuntaan eikä toiseen. Eli markkinoilla on paljon humpuukiakin.

        Tämä kyseinen ruusujuuri kyllä piristää elämänlaatua. Kyllähän kahvinkin vaikutus tuntuu nopeasti, ei kai tässä kyseessä ole sen ihmeellisempi asia. Luonto on täynnä ihmeaineita.
        En kyseenalaista niitä.

        Karoliinalle:
        Älä tilaa netistä minkään oudon firman nimissä myytävää, ostin omani luontaistuotekaupasta, hinta 20€ Tuotteen nimi on Ruusujuuri Strong.
        Itse todellakin pääsin kuin pääsinkin eroon itseäni kiusaavasta väysmyksestä ja yleisestä stressistä.
        Oli plasebo tai ei, kunhan helpottaa ja tuo apua.


      • Tuomac
        Kämppä kiiltää kirjoitti:

        Kirjoitteletko sinä jokaiselle täällä plasebon vaikutuksista?

        En liene ainoa, joka on tästä apua saanut. Luin luin ja luin ja otin selvää. Sitten hommasin tuotteen ja HUOM: olen sinuakin skeptisempi minkään pillerin kyljessä olevia tekstejä kohtaan.
        Hommasin nuo alunperin pahoihin PMS oireisiin.

        Olen muuten kokeillut Tonaliniakin, sen tulokset ainakin toimivat ihan mittanauhan todistamana.
        On vain niin hauskaa kokeilla eri tuotteita. On ollut tosin paljon sellaisiakin mitkä eivät heilauta suuntaan eikä toiseen. Eli markkinoilla on paljon humpuukiakin.

        Tämä kyseinen ruusujuuri kyllä piristää elämänlaatua. Kyllähän kahvinkin vaikutus tuntuu nopeasti, ei kai tässä kyseessä ole sen ihmeellisempi asia. Luonto on täynnä ihmeaineita.
        En kyseenalaista niitä.

        Karoliinalle:
        Älä tilaa netistä minkään oudon firman nimissä myytävää, ostin omani luontaistuotekaupasta, hinta 20€ Tuotteen nimi on Ruusujuuri Strong.
        Itse todellakin pääsin kuin pääsinkin eroon itseäni kiusaavasta väysmyksestä ja yleisestä stressistä.
        Oli plasebo tai ei, kunhan helpottaa ja tuo apua.

        Itse olen kokeillut ruusunjuurta enkä valitettavasti huomannut mitään vaikutusta, ei kämppä kiiltänyt. Tarkoitin että plasebon vaikutus on voimakkaimmillaan 1-2 viikkoa, sen jälkeen sen vaikutus hiipuu. Tunnut olevan uusista asioista helposti innostuvaa tyyppiä. Sinulle varmasti uusien juttujen kokeilu antaakin parhaat tuntemukset.

        Tosin joissain tutkimuksissa plasebo todettiin tehokkaammaksi masennuksen hoidossa kuin Prozac (Seronil eli fluoksetiini). Joten kyllä lääkkeissä ja luontaistuotteissa on psyykepuolikin kovasti mukana.


      • Kämppä kiiltää
        Tuomac kirjoitti:

        Itse olen kokeillut ruusunjuurta enkä valitettavasti huomannut mitään vaikutusta, ei kämppä kiiltänyt. Tarkoitin että plasebon vaikutus on voimakkaimmillaan 1-2 viikkoa, sen jälkeen sen vaikutus hiipuu. Tunnut olevan uusista asioista helposti innostuvaa tyyppiä. Sinulle varmasti uusien juttujen kokeilu antaakin parhaat tuntemukset.

        Tosin joissain tutkimuksissa plasebo todettiin tehokkaammaksi masennuksen hoidossa kuin Prozac (Seronil eli fluoksetiini). Joten kyllä lääkkeissä ja luontaistuotteissa on psyykepuolikin kovasti mukana.

        "Tunnut olevan uusista asioista helposti innostuvaa tyyppiä. Sinulle varmasti uusien juttujen kokeilu antaakin parhaat tuntemukset."

        Olet väärässä, en todellakaan ole.
        En usko ihmedieetteihin tai pillereihin. Uskon tieteeseen ja olen luonteeltani äärimmäisen skeptinen. Epäilen, ennenkuin itse näen. Nyt on kyseessä sellainen kokeilu.
        Mitä ruusujuurta itse söit?
        Ei astronautit ja huippu-urheilijat voi olla väärässä..
        Mutta se mikä toimii yhdellä, ei tietenkään välttämättä toimi toisella.

        Eli sinusta homeopatia ja luonnnonlääkkeet ovat humpuukia?


      • Tuomac
        Kämppä kiiltää kirjoitti:

        "Tunnut olevan uusista asioista helposti innostuvaa tyyppiä. Sinulle varmasti uusien juttujen kokeilu antaakin parhaat tuntemukset."

        Olet väärässä, en todellakaan ole.
        En usko ihmedieetteihin tai pillereihin. Uskon tieteeseen ja olen luonteeltani äärimmäisen skeptinen. Epäilen, ennenkuin itse näen. Nyt on kyseessä sellainen kokeilu.
        Mitä ruusujuurta itse söit?
        Ei astronautit ja huippu-urheilijat voi olla väärässä..
        Mutta se mikä toimii yhdellä, ei tietenkään välttämättä toimi toisella.

        Eli sinusta homeopatia ja luonnnonlääkkeet ovat humpuukia?

        Söin Reflexin Rhodiola Rosea eli eri valmistajan kuin sinun mainitsemasi. Ruusunjuuri kai osittain vaikuttaa serotoniinin kautta. Jos serotoniinibalanssi on kunnossa ei ruusunjuuri välttämättä kolahda. Joten tuskin tuo mikään jokaisen juttu ole.

        En suinkaan väitä että luontaistuotteet olisivat hömppää, syön niitä itsekin tilanteen mukaan. L-tryptofaani ja 5-HTP toimii omalla kohdallani parhaiten. Myös Cordyceps, Ashwagandha, DL-fenyylialaniini ovat jees. Ulkomailta olen tilannut vahvempia aineita mitä ei Suomesta saa.

        Homeopatiaan en ota kantaa kun en ole oikein jaksanut siihen perehtyä.


      • kämppä kiiltää
        Tuomac kirjoitti:

        Söin Reflexin Rhodiola Rosea eli eri valmistajan kuin sinun mainitsemasi. Ruusunjuuri kai osittain vaikuttaa serotoniinin kautta. Jos serotoniinibalanssi on kunnossa ei ruusunjuuri välttämättä kolahda. Joten tuskin tuo mikään jokaisen juttu ole.

        En suinkaan väitä että luontaistuotteet olisivat hömppää, syön niitä itsekin tilanteen mukaan. L-tryptofaani ja 5-HTP toimii omalla kohdallani parhaiten. Myös Cordyceps, Ashwagandha, DL-fenyylialaniini ovat jees. Ulkomailta olen tilannut vahvempia aineita mitä ei Suomesta saa.

        Homeopatiaan en ota kantaa kun en ole oikein jaksanut siihen perehtyä.

        Tuo oli uutta. Ja mielenkiintoista.


      • weak876
        kämppä kiiltää kirjoitti:

        Tuo oli uutta. Ja mielenkiintoista.

        Söin ruusujuuri strongia enkä huomannut mitään vaikutusta


      • kerran vielä
        weak876 kirjoitti:

        Söin ruusujuuri strongia enkä huomannut mitään vaikutusta

        jos ottaisit vielä toisenkin tabletin ja ehkä pari purkkiakin, kerro sitten uudelleen


      • trefoglio
        Tuomac kirjoitti:

        Söin Reflexin Rhodiola Rosea eli eri valmistajan kuin sinun mainitsemasi. Ruusunjuuri kai osittain vaikuttaa serotoniinin kautta. Jos serotoniinibalanssi on kunnossa ei ruusunjuuri välttämättä kolahda. Joten tuskin tuo mikään jokaisen juttu ole.

        En suinkaan väitä että luontaistuotteet olisivat hömppää, syön niitä itsekin tilanteen mukaan. L-tryptofaani ja 5-HTP toimii omalla kohdallani parhaiten. Myös Cordyceps, Ashwagandha, DL-fenyylialaniini ovat jees. Ulkomailta olen tilannut vahvempia aineita mitä ei Suomesta saa.

        Homeopatiaan en ota kantaa kun en ole oikein jaksanut siihen perehtyä.

        hei tuomas,

        mistäköhän saisi ostaa cordyceps-sientä
        juurena, jauheena tai tablettina? löytyykö suomesta?

        [email protected]


      • anon. nettinipottaja
        Kämppä kiiltää kirjoitti:

        Kirjoitteletko sinä jokaiselle täällä plasebon vaikutuksista?

        En liene ainoa, joka on tästä apua saanut. Luin luin ja luin ja otin selvää. Sitten hommasin tuotteen ja HUOM: olen sinuakin skeptisempi minkään pillerin kyljessä olevia tekstejä kohtaan.
        Hommasin nuo alunperin pahoihin PMS oireisiin.

        Olen muuten kokeillut Tonaliniakin, sen tulokset ainakin toimivat ihan mittanauhan todistamana.
        On vain niin hauskaa kokeilla eri tuotteita. On ollut tosin paljon sellaisiakin mitkä eivät heilauta suuntaan eikä toiseen. Eli markkinoilla on paljon humpuukiakin.

        Tämä kyseinen ruusujuuri kyllä piristää elämänlaatua. Kyllähän kahvinkin vaikutus tuntuu nopeasti, ei kai tässä kyseessä ole sen ihmeellisempi asia. Luonto on täynnä ihmeaineita.
        En kyseenalaista niitä.

        Karoliinalle:
        Älä tilaa netistä minkään oudon firman nimissä myytävää, ostin omani luontaistuotekaupasta, hinta 20€ Tuotteen nimi on Ruusujuuri Strong.
        Itse todellakin pääsin kuin pääsinkin eroon itseäni kiusaavasta väysmyksestä ja yleisestä stressistä.
        Oli plasebo tai ei, kunhan helpottaa ja tuo apua.

        Olen samaa mieltä postauksesi alusta, mutta sitten sorrut tuohon iänikuiseen nettipelkoon.

        Itse olen ollut ensin perusnörtti, sitten tehokäyttäjä ja myöhemmin IT-alan ammattilainen ja olen tehnyt netissä kaikkea aiemmin kuin tyhmä massa. Kaikkein turhinta pelottelua on tuo hämäristä nettikaupoista pelotteleminen.

        Taitaa olla yksityisyrittäjät jotka pyrkivät noilla tuntemattoman pelkoon pohjaavilla mielipiteillään vaikuttamaan kassavirtoihin. Eli kannattaahan sitä kotimaisen yrittäjän toimintaa tukea ettei tule lappu luukulle.

        Mutta köyhällä ei ole varaa valita. Itse tilaan joka ikisen nippelin ja ruuvinkin EBAY:n kautta kiinasta koska he myyvät ne kokonaishinnalla (ostohinta postikulut) joka on usein halvempi kuin pelkät postikulut suomalaisista firmoista.

        Sitä paitsi, se että jos kyseessä on nettikauppa, ei tee siitä yhtään hämärämpää kuin se kivijalkamyymäläkään. Yrittäjistä on suuri osa epärehellisiä muutenkin. Mielestäni se kuuluisa "yrittäjähenkisyys" sana on jo itsessään kuvaava.
        Myydään kalliimmalla kuin ostetaan. Myydään ihmisille tavaraa mitä he eivät tarvitse jne.
        Sitä paitsi 2: poliisillakin on nettisivut. Tekeekö se poliisilaitoksesta hämärän nettipuljun?
        Sitä paitsi 3: Melkein jokaisella firmalla on nykyään verkkokauppa ja siispä kaikki yritykset ovat logiikallasi hämäriä nettikauppoja.

        Herätkää. Ei se ole mikään tae laadusta tai sen puutteesta. Sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
        Netti on kanava, väline, asia joka mahdollistaa monia muita asioita.

        Sitä paitsi 4: skeptikoiden mielestä luontaistuotekaupat ovat kaikki huijareita.

        Tämä ei tarkoita että itse olisin skeptikko tai luontaistuotteita vastaan. Syön itsekin "Rhodeola Rosista".


      • THC Pommac
        Tuomac kirjoitti:

        Itse olen kokeillut ruusunjuurta enkä valitettavasti huomannut mitään vaikutusta, ei kämppä kiiltänyt. Tarkoitin että plasebon vaikutus on voimakkaimmillaan 1-2 viikkoa, sen jälkeen sen vaikutus hiipuu. Tunnut olevan uusista asioista helposti innostuvaa tyyppiä. Sinulle varmasti uusien juttujen kokeilu antaakin parhaat tuntemukset.

        Tosin joissain tutkimuksissa plasebo todettiin tehokkaammaksi masennuksen hoidossa kuin Prozac (Seronil eli fluoksetiini). Joten kyllä lääkkeissä ja luontaistuotteissa on psyykepuolikin kovasti mukana.

        Se nyt kertoo vain koululääketieteen keinottomuudesta masennuksen hoidossa. Skeptikot saavat väännettyä minkä tahansa asian, kuten yllä mainitun näyttämään haluamaltaan. :(

        IMHO, skeptikot tekevät ison karhunpalveluksen ihmiskunnalle ja kasvattavat huonoa karmaa itselleen.


      • kokelija
        weak876 kirjoitti:

        Söin ruusujuuri strongia enkä huomannut mitään vaikutusta

        Minä otin ruusunjuuri/vodka rogin mitähän vaikuttaa


    • haitaton vaihtoehto

      Kiitos vinkistä, aijon kokeilla. Olen vahvasti sitä mieltä, että ensisijaisesti apua kannattaa hakea luontaistuotteista, ainakin vaihtoehtona lääkkeille. En tietenkään tarkoita sitä, että jos on jo diagnosoitu vaiva, pitäisi lääkärin määrämät lääkkeet heittää romukoppaan, mutta ennen kuin tarvitsee mennä lääkärille, ei ole yhtään hullupi idea kokeilla luontaistuotteita.
      Itse olen saanut avun masentuneisuuteen ja huolten vaivatessa Geraniumista (aromaterapia)
      ja mielestäni paljon parempi vaihtoehto kuin mieliala lääkkeet.

    • Arska

      Ite olen kanssa nyt muutaman päivän kokeillu ruusunjuurta ja on sama vaikutus, pirtee, työt luistaa ja ei masenna/stressaa, vielä ainakin. Hyvältä tuotteelta vaikuttaa!

      Mitkä tuntemukset sulla nyt on, noin kuuakuden käytön jälkeen? Onko piristävä vaikutus säilynyt? Sivuvaikutuksia?

      Toi yks alempi kommentti oli mielestäni hyvä serotiinista, eli jos sen on taso ennestään hyvä niin ei vaikutusta ruusunjuurella juurikaan ole, eli vaikutus vaihtelee ihmisillä.

    • Oikea Tie

      Luen tätä foorumia koska täältä saa hyviä vinkkejä ja voi lukea toisten kokemuksia asioista.
      Jokainen aikuinen osaa suodattaa lukemansa ja pomia kultajyvät.Se millä tavalla joku aine vaikuttaa ei ole merkityksellinen vaan se mitä vaikutuksia tulee...oli ne sitten "todellisia" tai plasebovaikutuksia.
      Siksi,kokeilen aina kaikkea itse ja jos koen positiivisia vaikutuksia niin se on HIENOA !!
      Muistakaa kaikki täällä että skeptikot ovat myrkyttäjiä ja uskovat vain siihen minkä voi käsin tuntea ja ovat siksi mielellään tuputtamassa ajatuksiaan myös muille.
      Auringon valossa on kaikki värit vaikkei niitä voi ilman prismaa tai vastaavaa nähdä !!

      Lukekaa muiden positiivisista kokemuksista ja olkaa iloisia heidän puolestaan jotka ovat itselleen jotain hyvää löytäneet JA kokeilkaa samaa itse..jos koette hyväksi omalla kohdallannekin niin upea juttu...jos ette tunne mitään positiivisia vaikutuksia niin jatkakaa etsimistä avoimin mielin.Jo etsiminen on arvokasta ja kertoo positiivisesta elämän- asenteesta ja muistakaa, VAIN VEIKKAAMALLA VOIT VOITTAA :)

      • IFHS

        Aivan.

        Nimimerkillä "I fuc****g hate skeptics"


    • Ken kokee se näkee

      Olen ottanut tota ruusujuuri strongia nyt 5 päivää (hinta 60 kpl (Espoo Entressen Life 20,50 ja Tapiolan Sokos 17,50€:)) mutta en ole huomannut minkäänlaista vaikutusta.Toissa vuonna keväällä ostin Enaxin liuosta,silloin se todella vaikutti mutta viime keväänä en samaa vaikutusta huomannut.
      Ruusujuurta aion kuitenkin syödä kuukauden kuurin loppuun ja katsoa onko havaittavissa mitään vaikutuksia.

      • flguwö

      • tää toimii
        flguwö kirjoitti:

        Esim. iHerb.com myy:

        http://www.iherb.com/Nature-s-Way-Myco-Defense-60-Veggie-Caps/2029?at=0

        Kuulemma sitä käyttivät kiinalaiset urheilijat viime olympialaisissa.

        Itse käytän iHerbin CocoCeps-kaakaota.

        Koodilla NEM055 (nollaviisiviisi) kuittaat postikulut, ja vielä jää taala alennukseen ko. tuotteesta. Tulee postilootaasi hiukan yli viikossa.

        Joo siis älkää tilatko iherbistä mitään tolla koodilla. Oikea on UQU433.


      • krakkeri
        tää toimii kirjoitti:

        Joo siis älkää tilatko iherbistä mitään tolla koodilla. Oikea on UQU433.

        Varokaa tätä koodia


    • ahtikeisari

      Ruusujuuri todellakin toimii, parin viikon kuureina silloin tällöin ja elämä kukoistaa

    • parempi jaksaminen
      • Tämä on ihme!

        Jalkani repeytyi moottoripyöräonnettomuudessa irtipoikki polven alta viisi vuotta sitten, mutta syötyäni koko tämän vuoden ruusujuurta... JALKANI KASVOI TAKAISIN!


      • pääpoikkitapaus
        Tämä on ihme! kirjoitti:

        Jalkani repeytyi moottoripyöräonnettomuudessa irtipoikki polven alta viisi vuotta sitten, mutta syötyäni koko tämän vuoden ruusujuurta... JALKANI KASVOI TAKAISIN!

        Mulla irtos pää toissavuonna ja aloitin heti Ruusujuuren peräpuikkoina kun suu jäi irronneeseen päähän. No nyt mulla on jälleen oma pää kasvanut, kiitos RUUSUJUUREN.


      • Anonyymi
        pääpoikkitapaus kirjoitti:

        Mulla irtos pää toissavuonna ja aloitin heti Ruusujuuren peräpuikkoina kun suu jäi irronneeseen päähän. No nyt mulla on jälleen oma pää kasvanut, kiitos RUUSUJUUREN.

        Heh heh, uudessa päässä ainakin leikkaa hyvin 🤣


    • parempi jaksaminen

      Tarkoitin pakuriteetä.

      Keitän sunnuntaina arkipäivien teen valmiiksi (keittoaika n. 1 tunti) ja aamulla vaan lämmitän kupillisen.

      Viikonloput oon ilman kumpaakin.

    • oma kokemus

      Itselläni on taipumus voimakkaaseen "uskonuskon"-efektiin, eli placebo toimii kohdallani hyvin. Kämppäkaveri sitä joskus kokeili ja korvasi tietämättäni ruusujuuriuutekapselieni, joista olin mielestäni saanut hurjasti energiaa, samannäköisillä helokkiöljykapseleilla. En huomannut mitään eroa ja kaveri paljasti jekkunsa vasta viikkojen päästä.... ensin olin aika vihainen mokomasta nolauksesta, mutta hieman asiaa mietittyäni tulin siihen tulokseen, että parempi kun ymmärsin homman ytimen.

      Kannattaa teidänkin teettää sokkokoe, niin näette mikä toimii. Jos luulee syövänsä hyvää aiheuttavia juttuja, vaikka söisi vain kalkkitabletteja, jo se sinänsä muuttaa oloa.

      • minun kokemus

        Ruusunjuurta EI myydä öljykapselissa vaan puristepillerissä.

        Maku on niin voimakas sekä väri, että toista samanlaista pilleriä ei ole olemassa.

        Eli tarinasi on keksitty.

        Itse syön kotimaista valmistetta. Ostin Citymarketista.

        http://personal.inet.fi/yritys/ruusujuuri/

        Jos ihmisellä on ihan oikea sairaus, niin siihen ei lume auta.

        Katkaise kätesi ja syä siihen kalkkia ja kuvittele, että syöt oikein vahvaa särkylääkettä.

        100% varmasti 3 unettoman yön jälkeen ja täysn toimintakyvyttömänä tekemään yhtään mitään, sinäkin myönnät, että lume ei vain toimi kenenkään kohdalla.


      • minun kokemus
        minun kokemus kirjoitti:

        Ruusunjuurta EI myydä öljykapselissa vaan puristepillerissä.

        Maku on niin voimakas sekä väri, että toista samanlaista pilleriä ei ole olemassa.

        Eli tarinasi on keksitty.

        Itse syön kotimaista valmistetta. Ostin Citymarketista.

        http://personal.inet.fi/yritys/ruusujuuri/

        Jos ihmisellä on ihan oikea sairaus, niin siihen ei lume auta.

        Katkaise kätesi ja syä siihen kalkkia ja kuvittele, että syöt oikein vahvaa särkylääkettä.

        100% varmasti 3 unettoman yön jälkeen ja täysn toimintakyvyttömänä tekemään yhtään mitään, sinäkin myönnät, että lume ei vain toimi kenenkään kohdalla.

        Lisäisin vielä, että ostin ensin tätä valmistetta, kun en tiennyt mitä ostaa ja Lifessa oli vain tätä:

        http://www.sinunapteekki.fi/catalog/hankintatukku/dynaforce-ruusujuuri-bextra-strongb-p-753.html

        Mutta ero on kuin yöllä ja päivällä verrattuna tuohon kotimaiseen valmisteeseen, jonka löysin lehtiartikkelin perusteella ja lähettämällä sähköppostia kysiesen tuotteen valmistajalle kysyäkseni, mikä se hänen valmistamansa tuote on.

        Nyt olen lomalla syönyt tota dynaforcea ja kyllä on huomattavasti huonompi tuote.


      • ▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲
        minun kokemus kirjoitti:

        Ruusunjuurta EI myydä öljykapselissa vaan puristepillerissä.

        Maku on niin voimakas sekä väri, että toista samanlaista pilleriä ei ole olemassa.

        Eli tarinasi on keksitty.

        Itse syön kotimaista valmistetta. Ostin Citymarketista.

        http://personal.inet.fi/yritys/ruusujuuri/

        Jos ihmisellä on ihan oikea sairaus, niin siihen ei lume auta.

        Katkaise kätesi ja syä siihen kalkkia ja kuvittele, että syöt oikein vahvaa särkylääkettä.

        100% varmasti 3 unettoman yön jälkeen ja täysn toimintakyvyttömänä tekemään yhtään mitään, sinäkin myönnät, että lume ei vain toimi kenenkään kohdalla.

        "Ruusunjuurta EI myydä öljykapselissa vaan puristepillerissä."

        Maailmalla on varmasti yli sata erilaista ruusunjuurivalmistetta. Oletko käynyt läpi jokaisen kun tasan tarkkaan tiedät asiat??


      • Anonyymi
        minun kokemus kirjoitti:

        Ruusunjuurta EI myydä öljykapselissa vaan puristepillerissä.

        Maku on niin voimakas sekä väri, että toista samanlaista pilleriä ei ole olemassa.

        Eli tarinasi on keksitty.

        Itse syön kotimaista valmistetta. Ostin Citymarketista.

        http://personal.inet.fi/yritys/ruusujuuri/

        Jos ihmisellä on ihan oikea sairaus, niin siihen ei lume auta.

        Katkaise kätesi ja syä siihen kalkkia ja kuvittele, että syöt oikein vahvaa särkylääkettä.

        100% varmasti 3 unettoman yön jälkeen ja täysn toimintakyvyttömänä tekemään yhtään mitään, sinäkin myönnät, että lume ei vain toimi kenenkään kohdalla.

        "Minun kokemua" tyyppi. Jo oli pelle avaus.

        Mä aloitin tänään kokeilee tota myös. Käytän uutetta tippoina veteen. Etanolin vuoksi kaadan kuumaa vettä päälle. Innolla odotan vaikutuksia. Plasebo vaikutukset suuri plussa, ja erityisesti masennuksessa ja mielenterveys ongelmissa, plasebolla hyvät vaikutukset. Uute on tutkitusti tehokas.


    • heilou

      Ruusujuuri valmisteissa (kuten muissakin) on paljon eroa. Kannattaa tarkistaa jos syö tablettimuodossa, että ne on valmistettu puristetusta uutteesta eikä jauhetusta juuresta. Uutteella saa paremmat tulokset eli toisin sanoin se on vahvempaa. Ruusunjuurta kannattaa käyttää kausiluontoisesti. Ite käytän kolmeviikkoa ja sitten viikon tauko.

    • Makevaan2

      HEIPÄ HEI

      Just kuulin radiosta jonkun ulkomaalaisen puhuvan ruusujuuresta.Hän kertoi itse käyttävänsä yhden pillerin päivässä . Ruusujuurella oli myös tehty testejä kahden verrokki ryhmän välillä,ja tulokset paranivat käyttäjien ryhmässä.Samassa ohjelmassa tämä mies puhui Suomyrtistä,jonka lehdistä saatavalla öljyllä voi karkoittaa esim.sääsket.
      Ajattelin kyllä kokeilla.

      • pettymys r

        Kuulin saman ohjelman ja innostuin aiheesta niin paljon, että tarkistin Pubmedistä, oliko todella niin, että tutkimustulokset olisivat olleet niiin mykistäviä kuin kaveri innoissaan kertoili.

        Tutkimukset kyllä löytyivät. Niitä oli tehty Ruotsissa ja Armeniassa. Valitettavasti tulokset eivät ihan vastanneet tarinaa. Esimerkiksi kovasti hehkutettu ruusujuuren syöttäminen lääkäreille ei ollut tulokseltaan ihan yksiselitteinen.

        Kokonaan oma lukunsa oli, että tyyppi väitti venäläisten käyttävät ruusujuurta sallittuna dopingkeinona. Ollaanpa nyt ihan rehellisiä. Siellä kärytään ihan eposta ja anaboleista.


      • 125µg
        pettymys r kirjoitti:

        Kuulin saman ohjelman ja innostuin aiheesta niin paljon, että tarkistin Pubmedistä, oliko todella niin, että tutkimustulokset olisivat olleet niiin mykistäviä kuin kaveri innoissaan kertoili.

        Tutkimukset kyllä löytyivät. Niitä oli tehty Ruotsissa ja Armeniassa. Valitettavasti tulokset eivät ihan vastanneet tarinaa. Esimerkiksi kovasti hehkutettu ruusujuuren syöttäminen lääkäreille ei ollut tulokseltaan ihan yksiselitteinen.

        Kokonaan oma lukunsa oli, että tyyppi väitti venäläisten käyttävät ruusujuurta sallittuna dopingkeinona. Ollaanpa nyt ihan rehellisiä. Siellä kärytään ihan eposta ja anaboleista.

        Venäläiset ovat aina syöneet D-vitamiinia, kun suomessa huippu-urheiljoiden ravitsemukseen ei kinnitettä mitään huomiota.

        Tehoa liikuntaan:

        Riittävä D-vitamiinin saanti (yhdessä muun aidon kunnon ruuan kanssa) vaikuttaa oleellisesti lihasten kasvuun, voimaan ja kestävyyteen sekä lihasten palautumiseen. D-vitamiini on ratkaisevassa asemassa, kun elimistö kuljettaa kalsiumia lihassoluihin, jotta ne voivat supistua ja työskennellä. Ilman riittävää D-vitamiinia lihaksissa ei ole voimaa. Kun kalsiumin on vuorostaan aika poistua lihassoluista, jotta lihakset voivat rentoutua, tarvitaan riittävästi D-vitamiinia. Muutoin riskinä on, että lihakset alkavat väsyä ennen aikojaan, krampata, kipeytyvät ja/tai palautuminen heikentyy.

        Reilu päivittäinen D-vitamiinilisä ehkäisee lihasten väsymistä, osoittaa Newcastlen yliopiston pienehkö tutkimus. Ennestään tiedetään, että matala seerumin D-vitamiinin pitoisuus liittyy lihasten heikkoon kuntoon ja väsymykseen. Tutkimus vahvistaa itä-saksalaisten urheilulääkäreiden jo kauan tuntemaa tosiasiaa: D-vitamiini parantaa lihaskuntoa. Suomen viranomaissuositus on pahasti ajasta jäljessä.
        http://www.tritolonen.fi/index.php?page=news&id=2482

        "Patients with vitamin D deficiency often experience symptoms of muscle fatigue. Our findings in a small group of patients with very low vitamin D levels show that muscle efficiency significantly improves when vitamin D status is improved.''
        http://www.sciencedaily.com/releases/2013/03/130317221446.htm


      • 125µg
        pettymys r kirjoitti:

        Kuulin saman ohjelman ja innostuin aiheesta niin paljon, että tarkistin Pubmedistä, oliko todella niin, että tutkimustulokset olisivat olleet niiin mykistäviä kuin kaveri innoissaan kertoili.

        Tutkimukset kyllä löytyivät. Niitä oli tehty Ruotsissa ja Armeniassa. Valitettavasti tulokset eivät ihan vastanneet tarinaa. Esimerkiksi kovasti hehkutettu ruusujuuren syöttäminen lääkäreille ei ollut tulokseltaan ihan yksiselitteinen.

        Kokonaan oma lukunsa oli, että tyyppi väitti venäläisten käyttävät ruusujuurta sallittuna dopingkeinona. Ollaanpa nyt ihan rehellisiä. Siellä kärytään ihan eposta ja anaboleista.

        Laitatko linkin tutkimukseen?


      • CCCP -
        125µg kirjoitti:

        Venäläiset ovat aina syöneet D-vitamiinia, kun suomessa huippu-urheiljoiden ravitsemukseen ei kinnitettä mitään huomiota.

        Tehoa liikuntaan:

        Riittävä D-vitamiinin saanti (yhdessä muun aidon kunnon ruuan kanssa) vaikuttaa oleellisesti lihasten kasvuun, voimaan ja kestävyyteen sekä lihasten palautumiseen. D-vitamiini on ratkaisevassa asemassa, kun elimistö kuljettaa kalsiumia lihassoluihin, jotta ne voivat supistua ja työskennellä. Ilman riittävää D-vitamiinia lihaksissa ei ole voimaa. Kun kalsiumin on vuorostaan aika poistua lihassoluista, jotta lihakset voivat rentoutua, tarvitaan riittävästi D-vitamiinia. Muutoin riskinä on, että lihakset alkavat väsyä ennen aikojaan, krampata, kipeytyvät ja/tai palautuminen heikentyy.

        Reilu päivittäinen D-vitamiinilisä ehkäisee lihasten väsymistä, osoittaa Newcastlen yliopiston pienehkö tutkimus. Ennestään tiedetään, että matala seerumin D-vitamiinin pitoisuus liittyy lihasten heikkoon kuntoon ja väsymykseen. Tutkimus vahvistaa itä-saksalaisten urheilulääkäreiden jo kauan tuntemaa tosiasiaa: D-vitamiini parantaa lihaskuntoa. Suomen viranomaissuositus on pahasti ajasta jäljessä.
        http://www.tritolonen.fi/index.php?page=news&id=2482

        "Patients with vitamin D deficiency often experience symptoms of muscle fatigue. Our findings in a small group of patients with very low vitamin D levels show that muscle efficiency significantly improves when vitamin D status is improved.''
        http://www.sciencedaily.com/releases/2013/03/130317221446.htm

        Jos venäläiset olisivat syöneet pelkästään D-vitamiinia, niin miksi heidän dopingnäytteistään löytyy, epoa, kasvuhormoneja, anabolisia sterodeja, diureetteja joiden tarkoitus on peitellä kiellettyjen aineiden käyttöä, ja virtsaa, joka on jonkun muun kuin testattavan itsensä tuottamaa tai miksi testiin tulee väärällä nimellä ihan eri ihminen?

        Nyt järki käteen ja tunnusta suosista, ettei ystävyyskansan touhussa kaikki ole sitä mitä kerrotaan.


      • osaatko itse?
        125µg kirjoitti:

        Laitatko linkin tutkimukseen?

        Laitapa itse googleen hakusanoiksi ne ilmeisimmät eli "armenian rosenrot"

        n.s. tarkoittaa not significant eli ei eroa.

        Testin laskutavan muuttaminen jälkikäteen kertoo, että tutkijat eivät olleet tyytyväisiä tulokseen.


      • 125µg
        CCCP - kirjoitti:

        Jos venäläiset olisivat syöneet pelkästään D-vitamiinia, niin miksi heidän dopingnäytteistään löytyy, epoa, kasvuhormoneja, anabolisia sterodeja, diureetteja joiden tarkoitus on peitellä kiellettyjen aineiden käyttöä, ja virtsaa, joka on jonkun muun kuin testattavan itsensä tuottamaa tai miksi testiin tulee väärällä nimellä ihan eri ihminen?

        Nyt järki käteen ja tunnusta suosista, ettei ystävyyskansan touhussa kaikki ole sitä mitä kerrotaan.

        Ei pelkästään vaan lisäksi.

        Douppausta ovat kaikki maat käyttäneet.

        Pohjolan pimeydessä ei vaan olla siltikään ain pärjätty.


      • 125µg
        osaatko itse? kirjoitti:

        Laitapa itse googleen hakusanoiksi ne ilmeisimmät eli "armenian rosenrot"

        n.s. tarkoittaa not significant eli ei eroa.

        Testin laskutavan muuttaminen jälkikäteen kertoo, että tutkijat eivät olleet tyytyväisiä tulokseen.

        Eli palstan vakihäiriköllä ei ole mitään väitteidensä tueksi.

        Kiitos tästä =)


      • 500µg
        125µg kirjoitti:

        Eli palstan vakihäiriköllä ei ole mitään väitteidensä tueksi.

        Kiitos tästä =)

        Selvä. Kognitiiviset kykysi eivät riittäneet edes autettuna siihen, että olisit copypastennut pari sanaa googlen hakuikkunaan ja lukenut tutkimusartikkelin, jonka olisit saanut jopa ilmaiseksi.

        Arvelinkin, että kyseessä on asiaton huutelija, jota aihe ei oikeasti kiinnosta pätkääkään.


    • 3+3

      Ruusujuuri (Rhodiola rosea) on tehokas adaptogeeni, jota on tutkittu paljon. Se lievittää stressin aiheuttamaa henkistä ja fyysistä väsymystä. Sitä ovat käyttäneet venäläiset kosmonautit, urheilijat ja sotilaat. Vuosien tutkimukset ovat alkaneet paljastaa ruusujuuren adaptogeeniset toimintamekanismit. Ruusujuuri sisältää fytokemikaaleja salidrosidi ja rosaviini, jotka piristävät ja lievittävät ahdistusta sekä hidastavat ikääntymistä. Ruusujuuri estää kortisolin tuotantoa ja lisää stressiä vastustavia proteiineja. Tutkimusten mukaan se palauttaa normaalit uni- ja ruokailurytmit stressin jälkeen, lievittää henkistä ja fyysistä väsymystä, suojaa oksidatiiviselta stressiltä ja altistumiselta lämmölle, säteilylle ja toksisille kemikaaleille. Ruusujuuri suojelee sydäntä ja maksaa, tehostaa hapenkäyttöä, parantaa muistia ja saattaa pidentää ikää. Lisäksi uudet tutkimukset todistavat sen auttavan tehokkaasti laihdutuksessa.

      • 500µg

        Amerikkalaisissa tarinoissa herkkäuskoisille hölmöille selitetään, että puoskarin myymä valmiste on hyvä, koska se on muka NASAn kehittämä. Näköjään vaihtoehtoista maailmanselitystä noudattaville vähäosaisille tuotetta puolustellaan kaikkien kansojen ystävävaltion omilla sankareilla: Puna-armeijan sotilaat, neuvostokosmonautit ja hormoneista käryilevät urheilijat.


    • Bägä

      Syön risperidonia (antipsykootti). Tietääkö kukaan vaikuttaako ruusunjuuriuute yhdessä risperidonin kanssa vähentäen sen vaikutusta ??

      • bägä

        Eli siis voiko ruusunjuuri vähetää risperidonin vaikutusta ?


    • kilpparipotilas

      Hei nyt ihmiset oikeasti se höpinä.

      Ruusunjuuri ei ole mikään ihmelääke, ekstaasi eikä kyseessä ole välttämättä plasebo.

      Ruusunjuuri tasapainottaa lisämunuaisen kortisolin tuotantoa. JOS sinulla on liikatuotantoa tai liian vähäistä tuotantoa, mikä siis oireilee esim. väsymyksenä
      (Voitte googlettaa aiheesta) niin ruusunjuuri voi korjata tätä epätasapainoa ja siitä johtuu tämä hyvä ja energinen olo.

      Sulla on saattanut olla lisämunuaisten uupumus tietämättäsi ja olet tottunut elämään näiden oireiden ja väsymyksen kautta, siksi normaali olotila vaikuttaa superhyvältä. Vaikka se on juurikin normaali olotila, ei mitään ekstaasia.

      Tunne on tuttu, itse sairastan kilpirauhasen vajista ja lääkeen aloituksen jälkeen tuntui kun olisi eufoorinen olo. Niin mahtavalta tuntui normaali olotila vuosien kärsimyksen jälkeen. Nyt aloin itsekin kokeilla tuota ruusujuurta, koska lääkäri sanoi kortisoliarvojen olevan pielessä. Toivottavasti auttaa :) Purkista otettava hydrokortisoli ainakin oli ihan liian tujua ja aiheutti kauhean turvotuksen.

      • tyytyväinen asiakas

        Minulla vaikea-asteinen fibromyalgia.

        Saan ihan oikeesti siitä lisäenergiaa olotilaani.

        Otan työaamuina ja muuten olen ilman.

        Oon syönyt jo kuukausia.

        Osta sitä kotimaista ja myydään Citymarket ainakin. Ite ostan sieltä.


      • Mind clearing

        Hei, nyt on menneet vellit ja puurot sekaisin:))Se on thyroxin jolla hypotyreoosia hoidetaan.Kortisol on stressihormooni jota erittyy liikaa ylistressaantuneena.Hydrokortison on kortisonia ei kortisolia.Ne ovat kaksi eri asiaa.
        Kannattaa puhua hoitavan lääkärin kanssa ja pyytää selittämään asiat juurta jaksain.


    • Epäilevä kokeilija

      Vastasiko kukaan siihen kysymykseen, että kuinka pitkään ruusujuurta voi syödä, vai pitääkö pitää taukoja ? Silloin tällöin vain, vai kuureina, vai kuinka ?

    • ruusua vai kossua?

      Olen viikon verran ottanut Dynaforcen ruusujuuriuutetta 75 tippaa päivittäin, mutta mitään luvattuja vaikutuksia en ole huomannut, vaikka olen todella uskonut tähän tuotteeseen, jotta saisin edes lumevaikutuksen hyödyn. Ainoastaan Kossun himo on lisääntynyt, koska tämä sisältää etanolia ja tuoksu tuo mieleen tuon Jumalten nektarin.

      Olisiko minun kannattanut käyttää tuo kymppi, jolla sain desilitran tätä uutetta, suoraan koskenkorvaan vai alkaako tämä vielä toimimaan?

    • Mind clearing

      Olen ottanut 1000mg ruusujuurta päivässä 10 vrk ajan ja mulla kyllä on alkanut vaikutus tuntua.Yllättävää, että nälän tunne ja makean himo ovat kadonneet täysin, samoin väsymys, vaikka alunperin ostin ko tuotteet nostaman mielialaa kun alkoi tuntua että depis saa vallan uuden elämäntilanteen vuoksi.Mutta tässähän painokin putoaa samalla kun saan koti ja mieliala puhdistuvat :))

      • mamsu

        Ruusunjuuresta vielä. Sairastan yhtä autoimmuunitautia jonka vuoksi seksuaalinen haluni on hiipunut (40v) ja olen jo luovuttanut. Oikein ajatuskin yököttää..minua joka ennen näki ja koki joka asian seksuaalisesti.kaverini töi mulle ruusunjuuri tabletteja joita olen pari vk muitten vitamiinien jans napsinut. Nyt ihmettelen mitä on tapahtumassa sillä monta päivää on tehnyt mieli seksiä. En tiedä johtuuko se tod. Tuosta rohdosta vai auringosta. On vain yksi pulma...mikään rohto ei tuo vierelle miestä...:)


      • Anonyymi
        mamsu kirjoitti:

        Ruusunjuuresta vielä. Sairastan yhtä autoimmuunitautia jonka vuoksi seksuaalinen haluni on hiipunut (40v) ja olen jo luovuttanut. Oikein ajatuskin yököttää..minua joka ennen näki ja koki joka asian seksuaalisesti.kaverini töi mulle ruusunjuuri tabletteja joita olen pari vk muitten vitamiinien jans napsinut. Nyt ihmettelen mitä on tapahtumassa sillä monta päivää on tehnyt mieli seksiä. En tiedä johtuuko se tod. Tuosta rohdosta vai auringosta. On vain yksi pulma...mikään rohto ei tuo vierelle miestä...:)

        Seksistä voi nauttia ilman kumppaniakin, siihen ei tarvitse lupaa keneltäkään.


    • herbbb

      Suosittelen www.iherb.com Huomattavasti edullisemmat hinnat kuin Suomessa ja tulee pienillä postareilla kotiovelle parissa viikossa. Jos käyttää ekan tilauksen yhteydessä koodia PEK241 niin saa 5 Dollarin alennuksen. Erityisesti suosittelen Suomessakin myytäviä Solgaria, Now Foodsia yms. Kannattaa kokeilla!

    • mies30

      ruusujuuri on täyttä paskaa ja huijaista joka ei tuonu mitää helpotusta omaan oloon

      • Jukka124

        Sinä et ole sama kuin koko maailmankaikkeus!


    • tuore ruusujuuri?

      Löysin tämän ketjun ja kysyn jos palstalla on joku joka on itse kasvattanut ruusujuurta. Osin kaksi tainta ja ajattelin kasvattaa parvekkeella itse.

      Miten olette itse hyödyntäneet tuoretta ruusujuurta? Mitä osia käytetään ja miten?
      Kiitos kokemuksista jos niitä löytyy:)

    • AminohappoAvuksi

      Olemme kokeilleet FinnMax EAA G, joka sisältää useita aminohappoja, ja tästä on ollut suurta apua jaksamiseen ja myös aivojen toiminnassa olevaan alavireyteen. Tätä suosittelen, jos vain maku ei ole ylitsepääsemätön.

      FinnMax L-arginine, on 100 % L-arginiinijauhe. Joka myös auttaa jaksamiseen miehillä ja naisilla, ja miehillä yllätys yllätys, auttaa kummasti seksuaalisen nautinnon lisäämiseen ja aamuseisokit ja parempi erektio on helpommin saavutettavissa. Arginiinin hyödyistä on kirjoitettu myös kirja "Arginiini ja terveys" (Penttinen, Jyrki), jossa käydään monia muita hyötyjä. Itse olen sitä mieltä, että Arginiinia pitäisi vanhempien ihmisten lisätä, parantamaan terveyttään. Mutta myös nuoremmat yli 30 vuotiaat tai nuoremmat, jotka voivat kärsiä seksuaalisista ongelmista voisivat saada tästä apua.

      Sinkkiä ei tule unohtaa, millä myös voi olla auttavaa merkitystä.

      Aminohapoista ei suurta haittaa ole, mutta Arginiinia on hyvä välillä tauottaa, jos sitä käyttää pitkiä aikoja.

      HCT L-Glutamiini, taas on auttanut lima ongelmissa, ja auttaa yleisellä tasolla immuuni kyvyn parantamisessa ja sitä myös käytetään vatsan hoidon puolella esim. vuotavan suolen hoidossa.

      Siinä missä C-vitamiini ei oikeastaan auta mihinkään, mutta silti on hyödyllinen. On näistä yllämainituista ollut huomattavasti apua terveysongelmissa.

      Tuotteiden tarkat nimet laitoin tuohon, jotta tiedetään mihin viittasin, mutta vastaavia tuotteita löytyy myös muilla valmistajilla. Mikäli mennään geeli tuotteisiin, asia ei ole vaikutuksissa enää sama. Ja tuotteissa missä on joku ko. lisä, ei välttämättä tuota samaa tulosta.

      Olisi hyvä kuulla lisää noita kokemuksia, miten ruusujuuri on auttanut, tai kuinka siitä on tullut haittaa. Ei ole tarkoitus väitellä kuka on oikeassa, vaan kuulla mielipiteet asiasta.

      Punariisiä, jotkut ovat hehkuttaneet hyväksi, mutta siitä on kuitenkin terveyshaittoja, heille suosittelisin arginiinia.

      Ruusujuuri on minulle uusi. Onko kenelläkään noita haittavaikutuksia tullut?

    • Rose2016

      Ruusujuuri on auttanut minua keskittymistä vaativissa tehtävissä ja lisännyt stressinhallintaa. Olen ollut tasapainoisempi ja paremmalla tuulella. Olen käyttänyt kuuriluonteisesti ja pitänyt välillä pitempiä taukoja. Suosittelen lämpimästi!

    • enolerobottien

      On hyvä tuote.

      täytyykin ostaa

    • Placepo

      Placepo vaikutus. Sorry.

    • Nainen-86

      Olen käyttänyt ruusujuurta nyt muutaman päivän, eikä ainakaan positiivisia vaikutuksia ole tuntunut. Sen sijaan olen väsynyt, ahdistunut ja stressaantunut, mikä ei kylläkään välttämättä ole ruusujuuren aiheuttamaa, mutta toisaalta sitä ei ollut tällaisissa mittakaavoissa aiemmin.

      • Uskokaa.voimakaasti

        Et ole uskossasi riittävän vahva, pitää uskoa tosi kovasti ja samalla kasvaa henkisesti sekä olla vähän uuh! niin sitten vasta auttaa.


    • Anonyymi

      Ruusujuuren kanssa kannattaa olla varovainen, jos on taipumusta sydämen rytmihäiriöihin, tai ylimääräisiin tykyttelyihin.

      Mitään vahvoja luontaistuotteita, ei pidä syödä jatkuvasti vuoden ympäri, vaan pitää taukoja ja ottaa mieluummin kuuriluontoisesti, silloin tällöin, kun tuntee tarvitsevansa.

      Lisäaineiden määriä luontaistuotteista, voisi myös kyseenalaista ja kysellä niiden perään, että ovatko välttämättömiä.

      Ruusujuuri, kuten muutkin Suomen luonnonkasvit, toivottavasti myös suojellaan, monikansallisten luontaistuote-monopolien ahneudelta.
      Ruusujuurta ei pidä repiä Suomen luonnosta, vaan mieluummin kasvattaa itse, jos haluaa syödä sitä tuoreena. Löytyy kotimaisina ravintolisinä, voi valita niistä vastuullisimman.

    • Anonyymi

      Luulen, että taisit ottaa hampun juurta, etkä ruusun juurta!
      Hampputuotteet aiheuttaa kyseisen eufoorisen tilan!

    • Anonyymi

      Kotimaisia, veronsa Suomeen maksavia, eli yhteiskuntavstuullisia ruusujuuren tuottajia, kannattaa tukea, jos niitä löytyy.

    • Anonyymi

      Kehottaisin varomaan helokkiöljyä, sain siitä kerran ruusun, siis kivuliaan paiseen nilkkaan, ei ikinä enää helokkia missään muodossa.

      Ruusujuurta olisi kiva löytää edullisemmin, kotimaista ja vahvaa, ilman lisä- ja säilöntäaineita, ilman gluteenia, laktoosia ym mitään ylimääräistä. Tilaaminen postitse ei näytä edulliselta, kun postimaksuihin menee se erotus, minkä kaupassa joutuu pulittamaan. Kalliita ovat liian hintavia.

      Miten esim. tuo PipingRock myykö fuulaa, vai aitoa tavaraa, onko kokemuksia ?

    • Anonyymi

      Riita tuote, miehet ja naiset,mutta erittäin vaativat alas ajot ihminen mieli jne.

    • Anonyymi

      Kommentteja kun lukee niin tulee tosiaan sellanen tunne että ruusunjuuren sijaan on napsittu jtn muuta väkevämpää.

      Mutta itse ajattelin josko tuosta ruusunjuuresta olis apua palautumisessa kovista treeneistä ja blokkaamaan kortisolia niin kuin pitäisi tehdä.

    • Anonyymi

      Kerrottu vain miehille,ruusu juuri Nivalan luontaispuolen myyjä myy tätä niin että tekee rikospuhelin vaihto pihat poliisi laitos k kauppa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe