Niimpä. vihoinki löysin ne !! oon jutellut teresan kanssa mesessä ja mukavalta vaikutti. kertoi myös nickinsä...nättejä kuveja..
Löysin Teresan kuvat galleriasta ja nick on...
24
9947
Vastaukset
- Haha.
Ei sen oikee nimi oo Teresa. ::DDDD "OON JUTELLUT TERESAN KANSSA MESESSÄ" lollero.
- XDD
..Mikäs se nick on?
- koska heti,,
pikkulinnut lavertelisi. kasvakaa. kaikkea heti tarvi kysellä. se ite sano et jos et sit kertois kellekkää. ja sanoin sitä teresaks, koska se ite tykkää siit nimest ja on kuulemma sen lempinimi. ja kaikkihan sen varmaan tietää että sen oikee nimi on Sanna-June Hyde. :p aww. käyks kateeks??!
- ffghgghjg
koska heti,, kirjoitti:
pikkulinnut lavertelisi. kasvakaa. kaikkea heti tarvi kysellä. se ite sano et jos et sit kertois kellekkää. ja sanoin sitä teresaks, koska se ite tykkää siit nimest ja on kuulemma sen lempinimi. ja kaikkihan sen varmaan tietää että sen oikee nimi on Sanna-June Hyde. :p aww. käyks kateeks??!
minä olen se joka voitti viime viikolla sen loton jättipotin, uskotko ja oox kateellinen???11
- just just
ffghgghjg kirjoitti:
minä olen se joka voitti viime viikolla sen loton jättipotin, uskotko ja oox kateellinen???11
lehmät lentää! uskotteks??? Ootteks kateellisii?!
- uskon.
just just kirjoitti:
lehmät lentää! uskotteks??? Ootteks kateellisii?!
kyllä mä uskon. :D mut uskotteks te ? teinit.
- lollikka
uskon. kirjoitti:
no siis ehkä unissas oot puhunu jollekki "teresalle" mesessä. uskokaa vaan kaikki ihmeessä tollasta huomioo-kerjäävä-pikku-teini-lollia.
- dääm
lollikka kirjoitti:
no siis ehkä unissas oot puhunu jollekki "teresalle" mesessä. uskokaa vaan kaikki ihmeessä tollasta huomioo-kerjäävä-pikku-teini-lollia.
No..sä se teini oot, ton puhetavas perusteella. kaikki teinit aina tulee valittamaan ja käyttää tollasta 'lollia' ja muutenki. opetelkaa puhumaan lapset..:p
- Muumi.
koska heti,, kirjoitti:
Kaikki uskoo iha heti!
- .-.-.
Muumi. kirjoitti:
Kaikki uskoo iha heti!
no just^ uskokaa tai älkää. ei paljo mua kiinnosta ! --''
- Zukkius
uskon. kirjoitti:
Ette ikinä voi tietää uskoakko vaiko eikö uskoa, sillä jos uskoo uskovansa ettei usko, voi hyvinkin LUULLA uskovansa sellaista mitä ei pitäisi uskoa ja jatkaa uskomista kunnes uskottelee muille uskovansa uskottomuuteen mutta ei uskokaan.
Mitäs sitten tapahtuu?
- sanna 'teresa'
hei! elikkä täällä on siis sanna june- hyde, salatuista tuttu 'teresa' mä toivoisin ettette te nuoret lapset täälä tämmösistä riitelis...kaikkea ei tartte aina uskoa. mutta tosta alottajasta..voi olla hyvinki että tunnetaan...nimittäin kyllä julkkiksillakin saa olla kavereita, mutta älkää te sillä päätänne vaivakko. voitte lähettää terveisiä tuonne salkkari-osoitteeseen postitse tai käydä nettisivuilla. Hyvää alkavaa syksyä ja muistattehan että salatut alkavat jälleen 14.8. pitkän kesätauon jälkeen maikkarilta puoli kahdeksan! :)
- Roope vain.
Uskon oikeasti, olen hänen yksi faneistaan, vaikken tiedä siitä kaikkea.
Ja uskon , että repäisin myös osoitteen ihan sattumalta joltakin sivulta :)- Just joo
Mikään Sanna-June Hyde toi, joka tänne on kirjottanu, salkkarit alkaa 24.8 8DDD
- Esko "Laitela" Kovero
Just joo kirjoitti:
Minä olen Esko Kovero, suositun Ismo Laitela hahmon näyttelijä ja voin todistaa, että Sanna-June Hyde on kirjoittanut tuon muutama rivin ylempänä olevan viestin.
Ja Sanna oli ilmeisesti kakkosen tilalle pistänyt vahingossa ykkösen. Sen takia laittoi väärän alkamisajan. Kyllä me julkkiksetkin kirjoitellaan näillä palstoilla. - pmpkk
Just joo kirjoitti:
kato dorka päivämäärä viestistä.
- Sanna "Elina" Luostarine
Hei, täällä on Sanna Luostarinen, elinan näyttelijä. Voisko joku kertoa millä nickillä Sanna-June Hyde on galleriassa? Ja tietääkö kukaan, että onko hän oikeassakin elämässä kiinnostunut naisista?
- .....
Luuletteko, että menee läpi? "Teresa", "Elina", "Ismo"
= Yksi pieni kusettava ihminen
- tyttö.
Kukaan näyttelijä ei haluu että heitä kutsutaan roolihahmojen nimillä.
poikkeuksia saattaa olla mutta enpä usko.
ja kukaa julkkis ei sano meseosoitettaan tollasille tuntemattomille.
että se siitä kateudesta.- naurettavaa--
ei herran jestas! :D miten ihmiset kehtaakin tulla tänne avautumaan ja esittämään jotain mitä ei ole? typeräkin tajuaa, että nämä henkilöt eivät ole oikeita salkkaritähtiä. ;)
- Anu Palevaara
Anu Palevaara "Jenni vainio" just juu kuka tahansa voi sanoa noin
- ..........
Uppia
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762539On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965