...ilmoitukset ylläpitoon tein minä. Tehdään tämä näin selväksi, kun eräiden mukaan täällä nyt sefu käyttää mielivaltaa. Että mielivallan käyttäjä olenkin nyt sitten minä. Haukut tännepäin. Joku vertasi näitä juttuja Seiskaan. No ei taida Suomi24:n linja luojan kiitos olla sama kuin Seiskan linja! Taitaisi tulla aika kalliiksi Enirolle.
Ilmoitin vain oman mielipiteeni kohteliaasti ylläpidolle asiasta, koska niin kauan kuin julkisuudessa ei syytetyn nimeä tai nimikettä näy, niin sitä ei minusta kuulu täälläkään tuoda julki. Tähän ei liity mitään tämän kummallisempia selityksiä. Toivon että asianomainen saa "ansionsa mukaan" kuten sanotaan.
Kennelin nimi
46
1755
Vastaukset
- ihan oikein
kiitos.
- kiitos!
Harvinaista suoraselkäisyyttä rekisteröidyltä nimimerkiltä.
- Riva
Itse kirjoitin vain siihen ko viestiin,että ei passaa kirjoitella nimiä.
...tätä ei tietenkään tarvitse ottaa vakavasti, linjan on oltava kaikilla sama ja mulla nyt ei ole viestien poistoihin oikeasti mitään sanomista...
Mutta jos siis tosiaan vaikka mulle tulee vastaus jossa minua sanotaan tekopyhäksi tai joksikin muuksi, niin jos se viesti nyt ei muuten hirveän pahasti sodi kirjoitussääntöjä vastaan, niin eikös se saa kaikin mokomin olla... On kyllä hienoa että yritetään pitää aluetta siistinä ja mietitään kirjoittajien tunteita, mutta minä täten omasta puolestani ilmoitan, että en ole erityisen herkkähipiäinen näin mielipiteiden vaihdossa, vaikka muuten tunneihminen ja itkupilli olenkin... :D Että MINUN puolesta antaa porukan vastata, niin kauan kuin ei mene ihan överiksi.- 1515
Onks tänne muka sellanen viimeinki valittu?
Muuten käyttäydyit oikein. Kakki saasta pois palstoilta ja siihen ainoo keino on antaa raporttia yypeelle.- heko..........
kattokaa päivämääriä!!!!!!!!!! luoja mitä juustoja... LOL
- kunvor
heko.......... kirjoitti:
kattokaa päivämääriä!!!!!!!!!! luoja mitä juustoja... LOL
nosto kuitenkin, nyt tiedetään kuka klikkailee alotuksia ja ennenkaikkee umalehtinen sai takkisa käännettyä sujuvasti ketjun avulla, aikasemmin oli sitä mieltä et kasvattajat vastuuseen ja kennelnimi näkyviin, nyt sillä mieli muuttu kun kyseessä on sen frendi, nyt jo pelkkä keskustelu eläinrääkkäyksestä on sen mielestä fanaattisuutta.
kunvor kirjoitti:
nosto kuitenkin, nyt tiedetään kuka klikkailee alotuksia ja ennenkaikkee umalehtinen sai takkisa käännettyä sujuvasti ketjun avulla, aikasemmin oli sitä mieltä et kasvattajat vastuuseen ja kennelnimi näkyviin, nyt sillä mieli muuttu kun kyseessä on sen frendi, nyt jo pelkkä keskustelu eläinrääkkäyksestä on sen mielestä fanaattisuutta.
kääntää takkia kuten asian ilmaisit:))
Viisastua tietenkin voi aina. Tässä maailmassa kun mikään ei koskaan ole mustavalkoista eikä ehdotonta.
Ihminen on raadollisesti erehtyväinen ja vaikka usein muuta luulaan. Täydellistä erehtymätöntä ihmistä ei vielä luojan kiitos ole syntynyt!!
Se vain on surullista että kauan sitten olemassa oleva lynkkaus mieliala on vielä näillä itseään erinomaisina pitävien, korkean moraalin omaavien, erehtymättömien, koston jumalina itseään pitävien ihmisten mielissä.
Edelleen olen sitä mieltä että en hyväksy eläinten huonoa pitoa missään olosuhteissa.- näin se vaan on
umalehtinen kirjoitti:
Viisastua tietenkin voi aina. Tässä maailmassa kun mikään ei koskaan ole mustavalkoista eikä ehdotonta.
Ihminen on raadollisesti erehtyväinen ja vaikka usein muuta luulaan. Täydellistä erehtymätöntä ihmistä ei vielä luojan kiitos ole syntynyt!!
Se vain on surullista että kauan sitten olemassa oleva lynkkaus mieliala on vielä näillä itseään erinomaisina pitävien, korkean moraalin omaavien, erehtymättömien, koston jumalina itseään pitävien ihmisten mielissä.
Edelleen olen sitä mieltä että en hyväksy eläinten huonoa pitoa missään olosuhteissa.menee tuokin vuodatus.
Nää herrantertut näkee vain sen mitä haluavat ja kommentoivat ihan asian viereen.
Säälittäviä tapauksia.
Ihan varmaa on etteivät uskaltaisi tuollaisia olla normi elämässä kasvotusten.
Ihan selvii luontoterroristeja nää erinomaiset pikkuneitoset. Oikeasta elämästä ja sen raadollisuudesta ei ole mitään hajua.
Käyttäisivät tuonkin rienausajan siihen, että tarkkailisivat oman naapurustonsa eläimien kunnon, mutta eihän siihen ole aikaa kun pitää netissä olla........se tuleekin sitten täytenä yllätyksenä kun seuraava lähipiirissä oleva rääkkäys tapaus ilmaantuu..........
Sano mun sanoneeen.
yksikään noista ei ole tehnyt mitään hyvää toisten/tuntemattomien eläimille saatikka pelastanut niitä.
Sen tietää tuosta tauottomasta räkytyksestä. Kun ei ole tosiasiat selvillä, niin on vain pakko leikkiä kun tietäisi jotain..................
meillä on ainakin niin hyvät välit asukkaiden kanssa, että tuollaisia ei voi tulla yhtäkkiä ilmi.
Jokainen tietää toistensa eläimet ja muut perheen jäsenet. - Olet tekopyhä
umalehtinen kirjoitti:
Edelleen olen sitä mieltä että en hyväksy eläinten huonoa pitoa missään olosuhteissa.Viisastuiko Kaarinalainen rääkkääjä ensimmäisen kanin kuolemasta vai jättikö toisenkin kuolemaan?
Jos hän on niin hyvä ihminen niin miksi et tarjonnut hänelle apuasi, olisit ottanut hänen koiransa hoitoosi niin pitkäksi aikaa että saa asiansa kuntoon tai olisit käynyt ulkoiluttamassa niitä. - Huh huh
näin se vaan on kirjoitti:
menee tuokin vuodatus.
Nää herrantertut näkee vain sen mitä haluavat ja kommentoivat ihan asian viereen.
Säälittäviä tapauksia.
Ihan selvii luontoterroristeja nää erinomaiset pikkuneitoset. Oikeasta elämästä ja sen raadollisuudesta ei ole mitään hajua.
Käyttäisivät tuonkin rienausajan siihen, että tarkkailisivat oman naapurustonsa eläimien kunnon, mutta eihän siihen ole aikaa kun pitää netissä olla........se tuleekin sitten täytenä yllätyksenä kun seuraava lähipiirissä oleva rääkkäys tapaus ilmaantuu..........
Sano mun sanoneeen.
yksikään noista ei ole tehnyt mitään hyvää toisten/tuntemattomien eläimille saatikka pelastanut niitä.
Sen tietää tuosta tauottomasta räkytyksestä. Kun ei ole tosiasiat selvillä, niin on vain pakko leikkiä kun tietäisi jotain..................
meillä on ainakin niin hyvät välit asukkaiden kanssa, että tuollaisia ei voi tulla yhtäkkiä ilmi.
Jokainen tietää toistensa eläimet ja muut perheen jäsenet.Viestisi sopii Umaan, hän on rääkkääjän ystäväksi ilmoittautunut mutta ei välittänyt ottaa selvää onko ystävän eläimillä asiat kunnossa!
- 2+7
Huh huh kirjoitti:
Viestisi sopii Umaan, hän on rääkkääjän ystäväksi ilmoittautunut mutta ei välittänyt ottaa selvää onko ystävän eläimillä asiat kunnossa!
"Rääkkääjän ystäväksi ilmoittautunut" ??
Ai missä? - 15+5
umalehtinen kirjoitti:
Edelleen olen sitä mieltä että en hyväksy eläinten huonoa pitoa missään olosuhteissa.Juu eikä pidäkkään hyväksyä, lakia pitää silti noudattaa, vaikka sitä joku toinen olisi rikkonut. Sitä nämä yhdet eivät mitenkään ymmärrä.
- !
2+7 kirjoitti:
"Rääkkääjän ystäväksi ilmoittautunut" ??
Ai missä?facessa
- 8+36
umalehtinen kirjoitti:
Edelleen olen sitä mieltä että en hyväksy eläinten huonoa pitoa missään olosuhteissa.''' Edelleen olen sitä mieltä että en hyväksy eläinten huonoa pitoa missään olosuhteissa. '''
Tuo ei riitä, sama kuin sanoisit, tehkää niille elukoille mitä pahaa haluutte, vaik mie en hyväksy. - 13+8
! kirjoitti:
facessa
Ah! Just!
Toki jokainen tietää kaikkien facebook-kamujen asiat viimeistä piirtoo myöten. Jos on vaikka 1000 ihmistä kaverilistalla niin oot varmaan koko ajan perillä kuka tarviis koiranulkoiluttajaa tai lastenvahtia. - kunvor
umalehtinen kirjoitti:
Edelleen olen sitä mieltä että en hyväksy eläinten huonoa pitoa missään olosuhteissa.tuo Kaarinan tapaus olekkin todella räikeä, on hirvittävää että eläimet tapetaan kylmään ja nälkään, ei voi ymmärtää tollasta ihmisistä joka ei huolehdi omista eläimistään, aivan kamalaa ajatella niitä kani raukkoja siellä kylmässä ilman vettä ja ruokaa, ihan itkettää kun joku kykenee omille eläimilleen aiheuttamaan tollasta kipua.
- 5371
13+8 kirjoitti:
Ah! Just!
Toki jokainen tietää kaikkien facebook-kamujen asiat viimeistä piirtoo myöten. Jos on vaikka 1000 ihmistä kaverilistalla niin oot varmaan koko ajan perillä kuka tarviis koiranulkoiluttajaa tai lastenvahtia.rääkkääjä osaa tietokonetta käyttää niin kait se osaa kirjottaakkin, olis siellä facessa pyytäny apua.
- !
13+8 kirjoitti:
Ah! Just!
Toki jokainen tietää kaikkien facebook-kamujen asiat viimeistä piirtoo myöten. Jos on vaikka 1000 ihmistä kaverilistalla niin oot varmaan koko ajan perillä kuka tarviis koiranulkoiluttajaa tai lastenvahtia.Uma on kertonut hyvin tarkkaan tällä palstalla tietävänsä Kaarinalaisen koirat.Hän on tavannut kyseisen kasvattajan vain joitakin viikkoja takaperin henkilökohtaisesti.
- voi itku
! kirjoitti:
Uma on kertonut hyvin tarkkaan tällä palstalla tietävänsä Kaarinalaisen koirat.Hän on tavannut kyseisen kasvattajan vain joitakin viikkoja takaperin henkilökohtaisesti.
No, ei ole järki paljoa pakkasilla lämmennyt.
- 133
8+36 kirjoitti:
''' Edelleen olen sitä mieltä että en hyväksy eläinten huonoa pitoa missään olosuhteissa. '''
Tuo ei riitä, sama kuin sanoisit, tehkää niille elukoille mitä pahaa haluutte, vaik mie en hyväksy.'Tuo ei riitä'
:D
Ai sulle ei riitä, ai mihin ei riitä? - 3723
voi itku kirjoitti:
että umalehtinen valehtelee, uma ei valehtele ja hän tietää että koirat on hyvin hoidettu, ne ovat hienosti hoidettu, se että koirat elävät paskojensa seassa on Turkulainen ja Kaarinalainen tapa, ja siellä koirat eivät kärsi siitä, eläinsuojeluvalvoja ja poliisi vaan kuuluvat niihin palstalaisiin jotka vainoavat umaa ihan turhaan.
Kanit taas olivat tyhmiä kaneja jotka eivät osanneet kasvattaa tarpeeksi turkkia pakkasen kestäväksi ja eivätkä oppineet elämään ilman vettä ja ruokaa, nekin Kaarinalainen kennelisti hoisi hyvin, mutta minkäs hän sille voi että olivat tyhmiä kaneja. - ?
voi itku kirjoitti:
Tarkoitatko että Uma valehteli palstalla kertoessaan tuttavuudestaan?
- Huh huh
umalehtinen kirjoitti:
Edelleen olen sitä mieltä että en hyväksy eläinten huonoa pitoa missään olosuhteissa.Mitä ihmettä? Olethan jopa vakoillut kotiovelleen kaupassa näkemääsi ihmistä ja kertonut hänen asioitaan, joko tosia tai keksimiäsi, lähiössäsi naapureille.
- 3645
ekläinrääkkäykselle, erehtyminen, häpeä, koirankasvattaja ja puolustelee eläinrääkkääjiä.
- tiutau tulkku
näin se vaan on kirjoitti:
menee tuokin vuodatus.
Säälittäviä tapauksia.
Sano mun sanoneeen.
Jokainen tietää toistensa eläimet ja muut perheen jäsenet.tunnet ihan kaikki palstalla kirjoittavat?
Ja mitäpä itse olet tehnyt eläinten oikeuksien puolesta? Tarkkaillut naapureitasi kyylänä?
Voi hyvä ihme mitä sontaa viitsit näppikseltäsi suoltaa, minä ainakin olen just sellainen oikeassa elämässä kuin täälläkin jos mulla jotain sanottavaa asioihin on sen sanon ja ei tartte hävetä!
Esitäs nyt itse ensin ne meriittisi eläinsuojelun saralta niin katsotaan kuinka paljon painoarvoa tuolla sekoilullasi olikaan! - näin se vain on.
tiutau tulkku kirjoitti:
tunnet ihan kaikki palstalla kirjoittavat?
Ja mitäpä itse olet tehnyt eläinten oikeuksien puolesta? Tarkkaillut naapureitasi kyylänä?
Voi hyvä ihme mitä sontaa viitsit näppikseltäsi suoltaa, minä ainakin olen just sellainen oikeassa elämässä kuin täälläkin jos mulla jotain sanottavaa asioihin on sen sanon ja ei tartte hävetä!
Esitäs nyt itse ensin ne meriittisi eläinsuojelun saralta niin katsotaan kuinka paljon painoarvoa tuolla sekoilullasi olikaan!mitään esittele.
Enemmän olen kuitenkin tehnyt kuin yksikään teistä ressukoista räksyttäjistä.
Johan tuo räksytyksen tasokin sen kertoo. - hehhhheeeee
? kirjoitti:
Tarkoitatko että Uma valehteli palstalla kertoessaan tuttavuudestaan?
kun olette niin fiksuja
- viisitoist
Olet tekopyhä kirjoitti:
Viisastuiko Kaarinalainen rääkkääjä ensimmäisen kanin kuolemasta vai jättikö toisenkin kuolemaan?
Jos hän on niin hyvä ihminen niin miksi et tarjonnut hänelle apuasi, olisit ottanut hänen koiransa hoitoosi niin pitkäksi aikaa että saa asiansa kuntoon tai olisit käynyt ulkoiluttamassa niitä.Tuskin kävi, ku eipähä tuo omiaankaa ulkoiluta.
- kultaiset korvat
! kirjoitti:
Uma on kertonut hyvin tarkkaan tällä palstalla tietävänsä Kaarinalaisen koirat.Hän on tavannut kyseisen kasvattajan vain joitakin viikkoja takaperin henkilökohtaisesti.
jejp jep
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?61870Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734