Minusta Aragon ja Frodo (oikeat nimet Viggo ja Elijah)ovat aivan parhaita koko leffassa myös Legolas (Orlando Bloom) Minun mielsetäni Aragon on komein Frodo söpöin ja Legolas jää niitten väliin. He kolmee ovat aivan ihania mä rakastan niitä kaikkia aivan mielettömästi!!!!!!!!!!!!!
Kaikki jotka ovat kanssani samaa mieltä mailatkoon nii voitan keskustella THS leffasta ja sen näyttelijöistä enemmän!!!!!!!!!!
t. [email protected]
Aragon, Frodo JA Legolas!!!!!!!!!!!
9
625
Vastaukset
- ~mandy
Se on muuten Aragorn. LeGoLas ja AraGorn on ihanii ^_^ (Aragorn on söpö!)
- angelgirl21
Oli tarkoitus kirjoittaa Aragorn eikä Aragon Sorry!!!!
- Klonkku
Joo, oon ihan samaa mieltä! Kaikki aina vaan sanoo, et ne vihaa esim. Elijah Woodii(iteki oon sanonu, koska kaveritki.. :)), mut ei KUKAAN voi sanoa, ettei se olis söpö!
Myös Aragorn on just best! Ihan hyvännäkönen, ja LOISTAVA näyttelijäsuoritus(mutta huom., en ole vielä nähnyt Kaksi Tornia)
ja Orlando Bloom, sekin ihan kiva... ^_^- Arwen
Munkin mielestä Aragorn on paras!!!!!
Sen poika ehdotti siihen leffaan osallistumista!!!
Tiesittekö,että Aragorn ja Boromir (Viggo ja Sean) ovat oikeassa elämässä parhaimpia kavereita?!Ne hakeutu yhdessä siihen leffaan...
Mulla kyllä tulee melkein tippa silmään,kun se Boromir kuolee....
Aragornin lisäx Pippinkin (Billy Boyd) on hurjan hyvän näkönen!!!!!
Mä lähetän sulle mailia...............
I LOVE VIGGO & BILLY 4EVER!!!!!!!!!!
- hemulih
minustakin mutta minusta on että:frodo komein,legolas söpöin ja aragon niitten välissä.:)
- Pippi17
Ovat aivan ihqi!
- LOTR & HP fani
Mun lempparit on Aragorn, Gandalf ja Legolas
- Legolaslove
Henkilökohtaisiksi suosikeiksi on vakiintunut esim. Pippin, Merri, Aragorn, Frodo ja Sam, mutta Legolas on kaikista ihanin ♥
- Legolaslove
Ai niin, onko kukaan muuten nähnyt leffaa "Serkkupoika"? En ite ole nähnyt muuta kuin trailerin, mutta Elijah Wood on siinä aika söpö♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886