Aragon, Frodo JA Legolas!!!!!!!!!!!

angelgirl21

Minusta Aragon ja Frodo (oikeat nimet Viggo ja Elijah)ovat aivan parhaita koko leffassa myös Legolas (Orlando Bloom) Minun mielsetäni Aragon on komein Frodo söpöin ja Legolas jää niitten väliin. He kolmee ovat aivan ihania mä rakastan niitä kaikkia aivan mielettömästi!!!!!!!!!!!!!
Kaikki jotka ovat kanssani samaa mieltä mailatkoon nii voitan keskustella THS leffasta ja sen näyttelijöistä enemmän!!!!!!!!!!
t. [email protected]

9

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~mandy

      Se on muuten Aragorn. LeGoLas ja AraGorn on ihanii ^_^ (Aragorn on söpö!)

      • angelgirl21

        Oli tarkoitus kirjoittaa Aragorn eikä Aragon Sorry!!!!


    • Klonkku

      Joo, oon ihan samaa mieltä! Kaikki aina vaan sanoo, et ne vihaa esim. Elijah Woodii(iteki oon sanonu, koska kaveritki.. :)), mut ei KUKAAN voi sanoa, ettei se olis söpö!
      Myös Aragorn on just best! Ihan hyvännäkönen, ja LOISTAVA näyttelijäsuoritus(mutta huom., en ole vielä nähnyt Kaksi Tornia)
      ja Orlando Bloom, sekin ihan kiva... ^_^

      • Arwen

        Munkin mielestä Aragorn on paras!!!!!
        Sen poika ehdotti siihen leffaan osallistumista!!!
        Tiesittekö,että Aragorn ja Boromir (Viggo ja Sean) ovat oikeassa elämässä parhaimpia kavereita?!Ne hakeutu yhdessä siihen leffaan...
        Mulla kyllä tulee melkein tippa silmään,kun se Boromir kuolee....

        Aragornin lisäx Pippinkin (Billy Boyd) on hurjan hyvän näkönen!!!!!
        Mä lähetän sulle mailia...............

        I LOVE VIGGO & BILLY 4EVER!!!!!!!!!!


    • hemulih

      minustakin mutta minusta on että:frodo komein,legolas söpöin ja aragon niitten välissä.:)

      • Pippi17

        Ovat aivan ihqi!


    • LOTR & HP fani

      Mun lempparit on Aragorn, Gandalf ja Legolas

    • Legolaslove

      Henkilökohtaisiksi suosikeiksi on vakiintunut esim. Pippin, Merri, Aragorn, Frodo ja Sam, mutta Legolas on kaikista ihanin ♥

      • Legolaslove

        Ai niin, onko kukaan muuten nähnyt leffaa "Serkkupoika"? En ite ole nähnyt muuta kuin trailerin, mutta Elijah Wood on siinä aika söpö♥


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe