AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / tenox?

tenox?

43 Vastausta 29 581 Lukukertaa
hei
ystäväni kertoi oman kaverinsa ottaneen tenoxia kourallisen (jotain parikymmentä) ja sillä onnistunut itsensä tappamaan. voiko se olla totta? olen kuullut ettei kyseisellä lääkkeellä itseänsä voi hengiltä ottaa. en kyllä keksi syytä miksi ystäväni moista ois keksiny.

Jos ottaa 10 mg:n Tenoxeja

parisenkymmentä ja EI sekoita siihen hommaan alkoholia, ei sairasta mitään somaattista sairautta joka voisi edesauttaa hengenlähtöä, niin eipähän tuolla määrällä henki lähde, pitää olla todella, todella huonoa tuuria. Sama koskee vahvempaakin Tenoxia. Toki jos pöpperöpäissään oksentaa voi tukehtua omaan oksennukseensa ja menehtyä ym.ym.
Yleensä bentzoilla ei kyllä henki lähde.
Tosin EI missään tapauksessa kannata kokeilla,moni on vammautunut eliniäksi näissä kokeiluissa,esim. halvaantunut osittain.

Täysin samaa mieltä nim "mainitsemani"kanssa

TOTTA
Tenox on kokemuksesta tiedän mieto unilääke.ei noilla määrillä henki lähde jos ei ole vetänyt jotain muuta esim.huume tai viinaa yhdessä sekasin!

on hyvinkin totta

Tenox hyvää kamaa oikein otettuna muttei kourallisena koko purnua tyhjäksi.Kourallisesta ,siis purkillisesta sen kun tempaisee saattaa saada oksennusreaktion ja tukehhtuu omaan oksennukseen.Tai hengityslamaan ,mikä on yleistä pilleristeillä/sekakäyttäjillä, kun pikkuaivojen hengityskeskus sanoo poks.

Sattuuhan niitä vahinkoja jos on liia ahne.olikos alkoholilla pohjaa silloin kun bensoja nappasi tai pitempiaikainen käyttö,bentsot kun kumuloituu siis kerääntyy että vähempi annos onkin sitten iso..

Bentsojen kanssa on oltava iisisti.

n. 20 kpl 10 mg:n Tenoxeja

kuolemaan johtava annos,tosin on tarkoitus ottaa vain se määrä mikä on suositeltu.
200 mg ei ole vielä kuolettava annos ellei siihen liity muuta, esim. alkoholia,muita lääkkeitä,perussairauksia jne.jne.

Itselläni on

C-kappaleen purkki, ei esim. XXX-kappaleen,alkuperäisellä nyt ei oikein ollut tietoa tästä kuulopuheasiasta.
Ei siitä minkä vahvuisia ne Tenoxit olivat, montako niitä loppujen lopuksi oli,onko aiempaa käyttöä, onko muita lääkkeitä ym.

tenox?

oli ollu 20mg ja koko purkki oli ollu 30 kappaletta

Ei tapa jos ei oksennukseen kuole.

jos ei muuta, jos on, hengitys lamaantuu ja se on siinä, ONNEA yritykselle!

Yliannostuksiin kuolee

Tenox (tematsepaami) on muiden anksiolyyttien tapaan lihasjännitystä laukaiseva lääke. Sitä määrätään yleensä iltaisin tarvittaessa otettavaksi.
Tenoxinkin yliannostus voi pysäyttää hengityksen juuri em. ominaisuuden vuoksi. On turha arvuutella sitä miten suurella tai pienellä annoksella kuolee, koska määrätyn annoksen ylitettyä niihin kuolee takuuvarmasti.

Totta.

Uskon, että se on totta. Jos se kaveri ei ollut ennen ottanut pillereitä ja ne pillerit ei oltu edes kirjoitettu hänelle ja Tenoxit ovat bentsoja. Itse otin vuonna 2005 31 kpl psykoosinestolääkkeitä (Zyprexaa) ja en suosittele kenellekään yliannostuksia! Siinä sitten joutuu lepareihin, oksentamaan nenämahaletkun kanssa ja verenkiertohäiriöt.

uskon itse tuohon täysin..

itse söin 5-6tennaria ja kaveri myös.. kalijan kans... ei muisteta siitä mtn ja meillä itelläki on ainaki filimi poikki koko hommasta oltiin sekoultu kuulemma ihan v****ti.. =((

Ai ei vai ?

Kyllä tenoxeilla voi todellakin ottaa itsensä hengiltä, yliannostushan tulee vaikka buranasta jos niitä vedät liikaa, tenoxeista nyt puhumattakaan.
nekin kun on kodeiini pohjaisia, ja kodeiinihan on suoraansanottuna morfiinia.

vitut on

tenoxit mitää kodeiini pohjaisia!!!
niissä on vaikuttava aine temezepaami!!!!
ettäs tiiät...

30tenoxii 30imovanee

mitä tapahtuu jos otan pullollisen leijonaa + 30tenoxia ja 30 imovanea, ja jotai jos keksis päälle viel..... mitä veikkaatte

no mitäpä

idiootti???????????? heität henkes!!!!!!!!! mut anna mennä vaan ;)

hmm

meitsil on 30imovanee 30tenoxii 15opamoxii ja 30 temestaa..

miten temesta muuten vaikuttaa yliannostuksena?? onko temesta vai diapam vahvempaa kamaa ?????????

tovottavsti

jo kuolleet säälittävät luuserit

Tematsepaami on se vaikuttava aine

tarkista vaikka

näin

Juu,, Kyllä lääke tappaa jos haluu hegen saada pois en vaan ymmärrä että sitä viel mietitään..Kuolemia turhia paljon ..TENOX on vahva..

TENOX ei ole vahva

Vaikka vetää 100 kpl 20 mg tenoxia ja pari putelia viinaa niiin ei se henki lähde, näin ainakin omalla kohdalla ja niinku joku jo mainitsi niin bentsodiatsepiineillä ei henkeään pois saa...
nojuu, ei kyllä henki lähtenyt 2 purkillisella tenoxeja (20mg x 60kpl) + cipralexeja muutama kymmentä päälle. mutta kyllä tenoxeilla voi siltikin henki lähteä..
haloo????cipralex?oikeesti?ei ne oo mitään bentsoja...ja ei niillä saa nuppia sekasin
jep, sukulaiseni yritti ihan samaa pari päivää sitten, 100kpl 20mg tenoxeja ja pari litraa likööriä eikä lähteny henki. Meinasi kyllä tukehtua omaan oksennukseensa.

Tennari

Ei tenoxeilla todellakaan saa henkeä pois. Itselle määrätty 100kpl. 20mg. tennareita ja en käytä niitä unettomuuteen ku harvoin. kaksi kun ottaa ni saa unta mutta jos ottaa enemmän niin sitten tulee käänteinen vaikutus eli piristyy ja tulee tekemisen puute. Itse otan 3-4 aamuisin ja lähden toihin ja työpäivä menee nopeasti ja on hyvä ja normaali olo. Muutaman kerran olen ottanut 40-60 kahvin kanssa niin kesti joku puolituntia sitten aloin siivoomaan ja koko kämppä kiilsi kuin uusi olisi ollut :) Ei niihin kuole, lukekaa vaikka lääkärikirjasta (fennica) *Dormicumit on vahvempia unilääkkeitä ja niihin voi kuolla* Jos ottaa n.50kpl tai riippuu toleranssista. TENOX EI TOD. OLE VAHVA.
Vaikkei viestiketju tästä aiheesta olekaan, niin toteanpa Tenoxia nukahtamiseen kokeilleena, että placebo on kyseessä: ei mitään vaikutusta. Lääkärin määräämä annostus oli puolikkaasta kokonaiseen tablettiin (mg-määrää en muista) ja lääkkeen tehottomuuteen tuskastuneena kerran kokeilin ottaa 3. Pää tuli vähän kipeäksi, mutta en edelleenkään nukahtanut! :)

Ne tennarit

On uhan paskpja.

Täälä te saatana puhutte... -___-

vittu oikeesti, miks joku haluais joittenkin tyhmien lääkkeitten yliannostuksen takia ittensä hengiltä? Mä en ainakaan.
vitun kusipää! Etsä oikeesti ymmäärrä kuinka vakava sairaus masennus on, kaikki täällä on todennäköisesti maseentu ja väsyny elämästä, voist miulummin sanoo joitain kohteliasta kuin "älkää please ottako noi lääkket, ne voi tappaa"
Jos oisit sama tilantees ku me niin tekisit kans mitä tahansa et saisit jonkinlainen "high"
Ne jotka puhuu eivät tee jotka tekee eivät puhu!Eli mua ärsyttää niin paljon noi itsemurha jutut,yks tuttava pari kertaa viikossa lähettää viestiä että "tappasinko itteni" tai "kohta tapan"...alkaa jo vittu kyllästyttää...huh huh.ja mitä helv...iä sitä vatvomaan jossain chat palstalla,haloo?Menkää mielenterveystoimistoon tai soittakaa auttavaan luuriin?Eiköstä juu?
Miten jos kohtuudella sekottelee imovanee ja tenoxia? (vaikka esim. 3kpl imovane ja 2kpl tenox) Olettaisin että se ei kovin vaarallista ole?
se ei ole MITENKÄÄN VAARALLISTA, OTIN PUOL TUNTII SITTEN 5 OPAMOX JA 6 20MG tENOX, JA OLEN TUHAT KERTAA SEKOITTANU 4 IMOVANE JA 4 TENOX, SAAT VAIN MAHTAVAN FIILIKSEN. LUUPAAN ETTEI MITÄÄN PAHAA TAPAHDU

Go for it if u feel like ur under alot of stress!

Ja tämän tiedän omasta kokemuksesta jonka olen tehnyt jo yli vuoden, ja mun aivo on vieläkin "terävä"
Turremusti, miksi? Jos ajatuksena on saavuttaa jotain miellyttäviä tuntemuksia, sitten en osaa sanoa mitä kannattaa tai ei kannata tehdä, ei kuulu harrastuksiin. Jos taas on lääkkeiden varsinaisen tarkoituksen mukaisesti nukahtaa, saattaapa olla että onnistuu tai sitten ei. Ehkä lääkäri osaisi neuvoa paremmin, unettomuudesta ei kannata kärsiä vaan etsiä sopiva hoito. Välillä tuntuu tosin että lääkärit pelkäävät lääkehoitoa enemmän kuin pitäisi, unilääkkeitä muistetaan mollata joka paikassa, mutta niillä on ehdottomasti tärkeä paikkansa unettomuuden hoidossa. Reseptejä pantataan todellisuudessa ilmeisesti pikemminkin väärinkäytön välttämiseksi kuin aidosti haittojen takia, mutta näitä juttuja kun lukee, väärinkäyttö tosiaan on ilmeisen tavallista. Silti on kyllä väärin, että lääkkeistä oikeasti hyötyvät joutuvat kärsimään väärinkäytön takia.

Mutta tuosta Imovanesta voin kyllä sanoa että isommat annokset voi aiheuttaa todella ikävän makuaistimuksen suussa koko seuraavan päivän.
Mats_E, ei väärinkäyttönä vaan teoriassa. Olen huomannut että joskus lääkärit jopa määrää lääkevalmisteita jotka eivät sovellu toisen lääkkeen kanssa ja sit oletetaan että niitä voi syödä samanaikaisesti. Melkoista hulluutta, jopa itse asiantuntijoilta.
Tenox on kurkoa kamaa, sillä ei kannata leikkiä. Ylipäätään MITÄÄN psyykelääkettä EI SAA nauttia, ne on määrätty vain tarkoitukseen. Tämä ei ole jeesustelua, tämä on silkkaa faktaa. Alkoholi on vielä pahempi mixi, silloin jeesus vetää sua turpaan jos siihen erehdyt.
muutama tenoxi, pari tramalia ja kaljaa päälle ni kivaa tulee
Harraselija kertoo faktaa -.-
olen kannssa ottanut joskus triple combo, paukut (weed) + ehkä 6 kaljaa + 4-8 tenox
sekoilee pikkasen joo mut muistin kaiken seuraavana päivänä eikä ollut minkäänlainen darra. En silti suosittle koska olen tällaista idioottista hommaa jo jonkin aikaa harrastanu, eli mulla on varmasti parempi tole kuin muilla, mutta vaarrallista siis pelkästään Tenox ei kyllä voi olla, koska niitä otin 2 tuntia sitten 10 enkä tunne mitään vaikutusta :)
Osa lääkkeistä on ns "puskuroituna" eli tulee juurikin tuo oksennus reaktio, mutta jos esim tennareita ottaa aluksi muutaman siten, että on aivan nukahtamisen partaalla ja sitten lisää niin elimistö "rentoutuu" ja oksennus reaktiota ei tule, vaan nimen omaan lähtee henki.
Atarax + Tenox + alkoholi, ei suositeltu yhdistelmä koska voimistavat toisiensa vaikutusta = vintti pimeeksi.
ei saa
kamalaa luettavaa, miten huonosti ihmisillä menee! ette ymmärrä tai välitä ymmärtää bentsojen vaarallisuudesta! ettekö tiedä sitäkään, että bentsot vie täysin tai osittain rem-unen ja syvän unen! aivot ei lepää ollenkaan!
bentsot aihettaa sairauksia kroppaan ja mieleen, eikö kiinnosta?
ainoa tapa päästä niistä eroon on ottaa yhteyttä lääkäriin, joka osaa vierotuksen. itse löysin sellaisen terveyskeskuksesta, mutta lukemalla benzo.org ( järvenpään sosiaalisairaala) saatte herätyksen, jos se teitä kiinnostaa.
säälin niin kamalasti teitä, jotka elätte kuin olisitte helvetissä jo maan päällä. todellinen helvetti on totinen paikka ja sinne ei tarvitse mennä kun uskotte Jeesukseen.
olisipa tästä saarnasta apua edes yhdelle ainoalle.
äs, Jeesustelemasta, bensot on mietoja lääkkeitä verrattuna neurolepteihin joita pilvin pimein tyrkytetään, tuttavani istuu pyörätuolissa otettuaan yliannoksen efexoria, kun ahdistukseen ei bentsoa annettu, efexor ei ole bentso, mutta munuaiset häneltä meni jalat halvaantui. Itse söin neuroleptiä lääkärin ohjeiden mukaan ja loppuelämän kärsimykset, pakkoliikkeet ym. turha bentsoja syyttää. VAARALLISIA LÄÄKKEITÄ SSRI, NEUROLEPTIT NE PITÄISI LAILLA KIELTÄÄ.
Miksi te otatte tenoxsia viihdekäyttöön, koska niitä todella tarvitsevat joutuvat kärsimään kun mielenterveyslääkärit ovat alkaneet rajoittamaan tenox lääkkeitten kirjoittamista.
Ei yleensä onnistu "pami"-lääkkeillä, ilman että on sekoitettuna myös alkoholia, ja paljon.

Jos ihminen haluaa elämänsä päättää, on kyllä helpompi vain ampua itseään suuhun (MITÄ EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!).
 /   /  / tenox?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta