Ihan tänne kuulumaton kysymys varmaan, mutta pitäis tietää missä on Mäntsälän Robin Hood tavaratalo. Puhelin mykkä eikä voi soittaa numerotiedusteluun.
Jos joku viitsisi kertoa osoitteen, on niin onneton pulju ettei edes netistä löydä tietoa. Tai sitten olen niin onneton etten vain löydä.
Kiitos etukäteen. Aukioloajat olis myös kiva tietää.
Mäntsälä
4
287
Vastaukset
- apuja?
http://opnet.virkamaki.fi/myk/valittuyritys.asp?Yritys=1544
YRITYSHAKEMISTO- alkup.
en siis osaa käyttää nettiä tarpeeksi hyvin vieläkään.. hohhoijaa. Mutta kiitos kaunis! :)
- mähnä
непонятная классная финнская песня
Mänstälä mielessäin
Jos mä lähden vaikka Rååmaan - joudun lentämään,
Jos mä taas lähden Ruotsiin - joudun seilaamaan,
Pikitie mua vie taas - jos lähden Spurkkuseen,
Jos mä lähden täältä Lahteen - joudun Mänstälään,
Mänstälä mielessäin, Mänstälä mielessäin,
Mänstälä mielessäni on Mänstälä mielessäin
No mitä Mänstälällä tehdään - kuka kertois sen,
Kuka Mänstälästä nyt hyötyy - ymmärrä mä en,
Mänstälä mielessäin on Mänstälä mielessäin
No onko Mäntsälässä tylsää - kyllä varmaan on,
Kuka Mänstälästä nyt tykkää - minä ymmärrä en,
Mänstälä mielessäin on Mänstälä mielessäin
Jos mä haluun pitää hauskaa - lähden juhlimaan, jee jee - Ois kiva tietää
Löytyikös se Ropin Huuti tavaratalo?
Mitä sinne Mänstälään muuten kuuluu nykyään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk17910148Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi149621Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1618188Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2737661Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1626336Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k886040Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j645857Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1014924Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja183992Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist621719