Ihan tänne kuulumaton kysymys varmaan, mutta pitäis tietää missä on Mäntsälän Robin Hood tavaratalo. Puhelin mykkä eikä voi soittaa numerotiedusteluun.
Jos joku viitsisi kertoa osoitteen, on niin onneton pulju ettei edes netistä löydä tietoa. Tai sitten olen niin onneton etten vain löydä.
Kiitos etukäteen. Aukioloajat olis myös kiva tietää.
Mäntsälä
4
266
Vastaukset
- apuja?
http://opnet.virkamaki.fi/myk/valittuyritys.asp?Yritys=1544
YRITYSHAKEMISTO- alkup.
en siis osaa käyttää nettiä tarpeeksi hyvin vieläkään.. hohhoijaa. Mutta kiitos kaunis! :)
- mähnä
непонятная классная финнская песня
Mänstälä mielessäin
Jos mä lähden vaikka Rååmaan - joudun lentämään,
Jos mä taas lähden Ruotsiin - joudun seilaamaan,
Pikitie mua vie taas - jos lähden Spurkkuseen,
Jos mä lähden täältä Lahteen - joudun Mänstälään,
Mänstälä mielessäin, Mänstälä mielessäin,
Mänstälä mielessäni on Mänstälä mielessäin
No mitä Mänstälällä tehdään - kuka kertois sen,
Kuka Mänstälästä nyt hyötyy - ymmärrä mä en,
Mänstälä mielessäin on Mänstälä mielessäin
No onko Mäntsälässä tylsää - kyllä varmaan on,
Kuka Mänstälästä nyt tykkää - minä ymmärrä en,
Mänstälä mielessäin on Mänstälä mielessäin
Jos mä haluun pitää hauskaa - lähden juhlimaan, jee jee - Ois kiva tietää
Löytyikös se Ropin Huuti tavaratalo?
Mitä sinne Mänstälään muuten kuuluu nykyään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708