Ihan tänne kuulumaton kysymys varmaan, mutta pitäis tietää missä on Mäntsälän Robin Hood tavaratalo. Puhelin mykkä eikä voi soittaa numerotiedusteluun.
Jos joku viitsisi kertoa osoitteen, on niin onneton pulju ettei edes netistä löydä tietoa. Tai sitten olen niin onneton etten vain löydä.
Kiitos etukäteen. Aukioloajat olis myös kiva tietää.
Mäntsälä
4
334
Vastaukset
- apuja?
http://opnet.virkamaki.fi/myk/valittuyritys.asp?Yritys=1544
YRITYSHAKEMISTO- alkup.
en siis osaa käyttää nettiä tarpeeksi hyvin vieläkään.. hohhoijaa. Mutta kiitos kaunis! :)
- mähnä
непонятная классная финнская песня
Mänstälä mielessäin
Jos mä lähden vaikka Rååmaan - joudun lentämään,
Jos mä taas lähden Ruotsiin - joudun seilaamaan,
Pikitie mua vie taas - jos lähden Spurkkuseen,
Jos mä lähden täältä Lahteen - joudun Mänstälään,
Mänstälä mielessäin, Mänstälä mielessäin,
Mänstälä mielessäni on Mänstälä mielessäin
No mitä Mänstälällä tehdään - kuka kertois sen,
Kuka Mänstälästä nyt hyötyy - ymmärrä mä en,
Mänstälä mielessäin, Mänstälä mielessäin,
Mänstälä mielessäin on Mänstälä mielessäin
No onko Mäntsälässä tylsää - kyllä varmaan on,
Kuka Mänstälästä nyt tykkää - minä ymmärrä en,
Mänstälä mielessäin, Mänstälä mielessäin,
Mänstälä mielessäin on Mänstälä mielessäin
Jos mä haluun pitää hauskaa - lähden juhlimaan, jee jee - Ois kiva tietää
Löytyikös se Ropin Huuti tavaratalo?
Mitä sinne Mänstälään muuten kuuluu nykyään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427