Tässä on surullinen lopputulos kun annettaan teinien rällästää kaupungilla humalapäisssään piittaammatta teinien jupottelusta. Kuka lienee hakennut alkoholit teinille? olisi syytä myös hakijan miettiä loppu tulosta,en syytä vanhempia kun eivät tienneet missä nuori oli siihen aikaan illasta,vaikka olisi pitännyt tietää missä nuori on tuntuu että vanhemmat eivät välittänneet nuorestaan. Toivottavasti viinan hakija saadaan selville että saa rangaistuksen tekosestaan nuoriso joukko kyllä tietää hakijan.Olen sitä mieltä että viinan hakijat saisi vetää munistaan hirteen kun eivät ajattele mihin se johtaa.Syvä osanottoni perheelle kun menettivät nuorensa toivottavasti jaksavat jatkaa elämäänsä.TERV.Myös teinien ISÄ.
VAPAAN KASVATUKSEN LOPPUTULOS !
5
1034
Vastaukset
- j.takala
oletko hullu kenties?
- ???
Mutta kenties itse olet? Heh!
- ihmettelee!!
Oletkohan miettinyt viestiäsi ihan loppuun asti?
Onko sinulla itselläsi lapsia??? - hyvinkääläine
Muistan ajan kun olin ite 14v.
Jos ei saatu viinaa mistään niin käytettiin kiljun huttua ja juotiin sitä.Viranomaset ajeli ite Jussintorilla ja eivät puuttuneet juuri mihinkään.
Tuskin meno on siitä muuttunut, mut eri muotoon vain.
Hyvinkää on keskustasta muuttunut viikonloppuisin hiljaiseksi nykyään.Toisin oli vielä 10 vuotta takaperin.Oletko silloin asunut/kulkenut keskustassa?
En tietenkään hyväksy sitä, että joku hakee viinoja ja kaljoja kellekään jolla ei ikää ole, mutta sille ei voi mitään, että niin tapahtuu.
Voi olla jopa jonkun vanhempi.Monet on ekat pullonsa saanu vanhemmiltaan.
Onko muuten tapahtumiin aina haettava joku syypää?Onko järjen käytöllä juuri rajaa?
Jokainen kokeilee rajojaan tuossa ikävaiheessa ja olisko parempi vaihtoehto olla joku pyhimys saarnaaja?
Enemmän ihmettelen vaan tuota paljon puhuttua keskustan kamera kyttäämistä ja eikö siitä ollut mitään hyötyä.Ei ole kukaan juuri maininnu tuota hienoutta. - relatkaaaaaaaaaa
Ei tippa taka, eikä ämpäriin huku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742529Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955