Saksa-suomi käännös??

Arttu90420

Etsin saksa-suomi käännös palvelua netistä mutta tuloksetta, Voisiko joku kääntää tälläisen tekstin? Dieser gebraucht aber sehr gut erhaltene schwarze! Tälläine kirje tuli satulan matkassa!

Pony Dressur Sattel ist von einer NoName Firma (Name steht nicht auf dem Sattel) hergestellt worden.

Er weist einige Gebrauchsspuren auf, vor allem im Oberschenkelbereich und im Gurtbereich.

Die sehr gute und dicke Polsterung ist noch Tadellos in Ordnung.

Dieser Sattel passt auf alle sportlichen, schmalen Ponys.



Dieser Sattel ist gut gebraucht und gut eingesessen worden.

Daten:

Gewicht: ca: 5,5 Kg

Sitzfläche :17“

Farbe: schwarz

Kammerbreite: ca 8 cm

Länge: ca 37 cm

Gut eingesessen

8

11386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pipa01

      ...satoja käännöstoimistoja. Ilmeisesti kuitenkin haluat ilmaispalveluja? Kääntäjät kun elävät kääntämisellä..

    • vastailija2

      Voit kääntää tekstin itsekin tämän sivun avulla:
      http://babelfish.altavista.com/

      Valitse tuolla sivulla kielipariksi saksa-englanti. Saat tekstin englanniksi käännettynä.

    • ’P.u.P.’

      >Dieser gebraucht aber sehr gut erhaltene schwarze!<
      Tämä käytetty, mutta erittäin hyvin säilynyt musta!

      >Pony Dressur Sattel ist von einer NoName Firma (Name steht nicht auf dem Sattel) hergestellt worden. <
      Pony Dressur satula on „nimettömän yrityksen“ (Nimeä ei esiinny satulassa) tuote
      >Er weist einige Gebrauchsspuren auf, vor allem im Oberschenkelbereich und im Gurtbereich.<
      Siinä esiintyy muutamia käytöstä johtuneita jälkiä, ennen kaikkea yläreisien ja satulavyön alueilla.
      >Die sehr gute und dicke Polsterung ist noch Tadellos in Ordnung.<
      Varsin hyvä ja paksu pehmuste on vielä moitteettomassa kunnossa.
      >Dieser Sattel passt auf alle sportlichen, schmalen Ponys.<
      Tämä satula sopii kaikille urheilullisille, laihoille (kapeille, hoikille?) poneille


      >Dieser Sattel ist gut gebraucht und gut eingesessen worden.<
      Tätä satulaa on käsitelty ja käytetty (mukautettu?) hyvin
      >Daten: <
      Tiedot:
      >Gewicht: ca: 5,5 Kg <
      Massa noin: 5,5 kg
      >Sitzfläche :17“<
      Vastepinta : 17 tuumaa (pinta-ala lienee 17 neliötuumaa ja tarkoittanee sitä aluetta, jolla satula tukeutuu poniin )
      >Farbe: schwarz<
      Väri: musta
      >Kammerbreite: ca 8 cm<
      Kammioleveys (?): n. 8 cm (Tässä yhteydessä Kammer on kääntäjälle käsitteenä outo ja tuntematon.
      Die Kammer = kammio, komero, kamari, huone, pesä, luola, varusvarasto, asessa lukon runko, ym.
      >Länge: ca 37 cm<
      Pituus: n. 37 cm
      >Gut eingesessen<
      Hyvin muokkautunut („sisäänistuttu“ , vastannee autoista tuttua sanontaa; „hyvin sisäänajettu“).

      Käännös ilman takuuta paikkansapitävyydestä

      Pipa01n harmiksi ja osin hänelle kiusaksi ;-) tein oheisen käännöksen, jossa pohjana oli ilmeisesti jonkin nettikaupan käytetyn tavaran myynti-ilmoitus ratsastussatulasta (vai oliko se tavaratoimituksen mukana?). Olen eläkeläinen ja käännöksistä saamani korvaus on aina kuulunut peruspalkkaan. Että menköön nyt tällä erää työeläkkeen piikkiin. Jos jotakuta oikein kovasti käännökseni nyppii, niin voin hänelle tarjota pikkukupin kahvia ja voipullan Kari Hotakaisen kirjoista tutussa Teboilin baarissa.

      • Arttu....

        Hei ja kiitos käännöksestä! Voisitko antaa maili osoitteesi niin tarvitsisin aina välillä käännös apua? ja maksan tietenkin käännökset!


      • Deutshland
        Arttu.... kirjoitti:

        Hei ja kiitos käännöksestä! Voisitko antaa maili osoitteesi niin tarvitsisin aina välillä käännös apua? ja maksan tietenkin käännökset!

        Jos tarttet apua d s käännöksissä laita meiliä [email protected]


      • Deutschland
        Deutshland kirjoitti:

        Jos tarttet apua d s käännöksissä laita meiliä [email protected]

        Miten sinä osaat kääntää saksaa suomeksi, jos et osaa kirjoittaa oikein edes Saksan saksankielistä nimeä??

        Se on Deutschland eikä Deutshland!

        Suomenkielinen kirjoitusnäytteesi jättää myös paljon toivomisen varaa.


    • RJ

      Dieser gebraucht aber sehr gut erhaltene schwarze! (Mutta, tässä tulee käyttää hyvin pitävää/ säilyvää mustaa.)

      Ilmeisesti jokin käsittelyaine jota käytään satulassa.

      T. RJ

    • Ei ymmärrä

      Samaista apua kaivattaisiin..

      Kääntäjä ei tuottanut tulosta sanalle

      Zahurineugeuechseltbei

      Sana liittyy johonkin auton huoltotoimenpiteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe