jussi69

*tyhmä*

kertokaa kaikki jussi69??

35

4085

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GirlFriend

...rumpuja The 69 Eyes -bändissä. =)

• Otto

On ihan tonttu koko äijä kuten rokkipöhköt yleensäkin. Että kehtaa kulkea naurettavissa kuteissaan melkein 40-vuotiaana ja teeskennellä olevansa teini. Rokkipöhkön maailma pysähtyy, kirja ei asetu luettavaksi, on vain tarve hetkelliseen nautintoon. Säälittävää!!!

• Ne on ainaki kaikkein kuumimpia kolleja yleensä :) !

• lölölöl

mick jackkeri on yli 60-v mitä muutakaan ne osaa tehdä kuin olla rockkareita?

• Jussi on nolo
        lölölöl kirjoitti:

mick jackkeri on yli 60-v mitä muutakaan ne osaa tehdä kuin olla rockkareita?

No,Herrajumala,älkää nyt jotain Jussi 69ä Mick Jaggeriin verratko!!!

• molempi parempi
        Jussi on nolo kirjoitti:

No,Herrajumala,älkää nyt jotain Jussi 69ä Mick Jaggeriin verratko!!!

Älä nyt, helvetin taitavii muusikoita kumpikin!
        Ei varmaan Jussi kauhistele vaikka vertaiski siihen? ;) (tai toisinpäin)

Rollarit yx maailman parhait bändejä!! I like a lot :)

..ja Jussi aivan ihana!

• Molly

Säälittävä vanha ukko! Tietääkö joku onko sillä lapsi? Muutama vuosi sitten työnteli vaunuja silloisen tyttöystävän kanssa.

• mm

minkä ikäinen se sit on?
        aika pätkä äijä ainaki...

• ....
        mm kirjoitti:

minkä ikäinen se sit on?
        aika pätkä äijä ainaki...

35-40... voi olla vanhempikin

• Girlfriend
        .... kirjoitti:

35-40... voi olla vanhempikin

Juu, kyllä Jussi on tuossa 35 - 40 välissä. Lähempänä neljääkymmentä... Ja on Jussilla lapsikin.

• Kiki
        Girlfriend kirjoitti:

Juu, kyllä Jussi on tuossa 35 - 40 välissä. Lähempänä neljääkymmentä... Ja on Jussilla lapsikin.

Ilmankos näyttää niin kämyselle. Minkäs ikäisiä ne muut on? Mikäs Jussin koko nimi on?

• Molly
        Girlfriend kirjoitti:

Säälix käy se lapsiparka. Vois isi jo kasvaa. Ihmetyttää sen kuvat seiskassa... Ketä jaksaa kiinnostaa? Turhajulkkis.

• Girlfriend
        Kiki kirjoitti:

Ilmankos näyttää niin kämyselle. Minkäs ikäisiä ne muut on? Mikäs Jussin koko nimi on?

"Minkäs ikäisiä ne muut on?"

Siinähän ne kaikki ovat 35 - 45 v:n välillä.

"Mikäs Jussin koko nimi on?"

Hän ei halua kertoa sitä julkisuuteen...

• *likka*
        Molly kirjoitti:

Säälix käy se lapsiparka. Vois isi jo kasvaa. Ihmetyttää sen kuvat seiskassa... Ketä jaksaa kiinnostaa? Turhajulkkis.

Jussi69 rulettaa..

• aneshtecia
        *likka* kirjoitti:

Jussi69 rulettaa..

onks jussi69sil LAPSI,ei vitus oo,mist sen tietää,sehä voi olla joku sen tuttu?=DD

• RosQ
        aneshtecia kirjoitti:

onks jussi69sil LAPSI,ei vitus oo,mist sen tietää,sehä voi olla joku sen tuttu?=DD

Tässä mä olen, lapsiparka. Jussi on ihan kunnollinen isäpappa, parempaa isiä ei voisi olla. Kunnollinen olen minä, samoin kuin isänikin :)

• Jussi694eve´r
        RosQ kirjoitti:

Tässä mä olen, lapsiparka. Jussi on ihan kunnollinen isäpappa, parempaa isiä ei voisi olla. Kunnollinen olen minä, samoin kuin isänikin :)

et voi olla,en usko!! Jussi69 on paras!!

• RosQ
        Jussi694eve´r kirjoitti:

et voi olla,en usko!! Jussi69 on paras!!

Ihan kuinka vain :) Mutta tosiaan, voin olla luotettava lähteenne ja kertoa että Jussi69n yksityiselämä on täysin erilaista kuin julkisuudessa. Ja Jussin koko nimi löytyy wikipediasta :)

• dgfdsgfsg

de de de de n goon on hiton kova piisi

• paskaa housuun

Melko tragikoominen hahmo,jolle suurin osa nauraa:D
        Luulis jo tuossa iässä tajuavan elämän päälle enemmän ja ajattelevan asioista kypsemmin.
        Mieshän yrittää puhuakin kuin toinen luuseri....eli kuin andy.
        Musiikkihan on järjestään täyttä lapsellista paskaa,jossa ei mitään uutta näkemystä ole.

• Mie vaan
        paskaa housuun kirjoitti:

Melko tragikoominen hahmo,jolle suurin osa nauraa:D
        Luulis jo tuossa iässä tajuavan elämän päälle enemmän ja ajattelevan asioista kypsemmin.
        Mieshän yrittää puhuakin kuin toinen luuseri....eli kuin andy.
        Musiikkihan on järjestään täyttä lapsellista paskaa,jossa ei mitään uutta näkemystä ole.

Jep kaikkien 35-vuotiaidenhan pitäisikin pukeutua ylitylsään harmaaseen jakkupukuun vai mitä? Miksei omaa tyyliä saisi säilyttää? En itse ainakaan luovu tyylistäni, vaikka ikää tuleekin lisää :) Avartukaa jo vähitellen ihmiset..

• jouduin Tammelaan
        Mie vaan kirjoitti:

Jep kaikkien 35-vuotiaidenhan pitäisikin pukeutua ylitylsään harmaaseen jakkupukuun vai mitä? Miksei omaa tyyliä saisi säilyttää? En itse ainakaan luovu tyylistäni, vaikka ikää tuleekin lisää :) Avartukaa jo vähitellen ihmiset..

Michael Monroe on reilusti yli 40 ja näyttää ihan v-tun makeelta aina vaan!! Tosi cool.

• Elli.
        Mie vaan kirjoitti:

Jos yli 40w keski-ikäinen mies pukeutuu typerän näköisesti ja yrittää näyttää nuorekkaalle on säälittävää ja naurattavaa. Tuola jussilla ei edes ole Ferraria, venettä tai huvilaa vaan ainoastaan ne sen rumpukapulat...minusta aika öööööö tyyppi koko pappa.

• Keskity omaan elämää
        Elli. kirjoitti:

Jos yli 40w keski-ikäinen mies pukeutuu typerän näköisesti ja yrittää näyttää nuorekkaalle on säälittävää ja naurattavaa. Tuola jussilla ei edes ole Ferraria, venettä tai huvilaa vaan ainoastaan ne sen rumpukapulat...minusta aika öööööö tyyppi koko pappa.

Joo kaikkee ei ehkä tarvii uskoo mitä kuulee. Ja onhan viisasta ihmiseltä ettei kerro yksityis elämästään mitään ihmeempiä, juoruja kuitenkin tulee joka asiasta, esim tästä lapsi jutusta.

Ja so what jos Jussi69llä on lapsi, eihän se asia kuulu meille millään tavalla! Julkkiksista levitetään hirveästi kaikkea sontaa mutta niin se menee. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin tosissaan, okei?

Ja musta Jussi69 on hiton cool ja hyvä jätkä! ;)

• chrisa
        Keskity omaan elämää kirjoitti:

Joo kaikkee ei ehkä tarvii uskoo mitä kuulee. Ja onhan viisasta ihmiseltä ettei kerro yksityis elämästään mitään ihmeempiä, juoruja kuitenkin tulee joka asiasta, esim tästä lapsi jutusta.

Ja so what jos Jussi69llä on lapsi, eihän se asia kuulu meille millään tavalla! Julkkiksista levitetään hirveästi kaikkea sontaa mutta niin se menee. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin tosissaan, okei?

Ja musta Jussi69 on hiton cool ja hyvä jätkä! ;)

Tietääkö joku on Jussilla tällä hetkellä tyttöystävää?

• k
        chrisa kirjoitti:

Tietääkö joku on Jussilla tällä hetkellä tyttöystävää?

kyllä on! ja tytär myös, niinkuin aiemmin ilmenee :)

• .ok.
        k kirjoitti:

kyllä on! ja tytär myös, niinkuin aiemmin ilmenee :)

Tekee hyvää musaa. Ja on pärjänny todella hyvin musiikillaan.

• Not faking it
        jouduin Tammelaan kirjoitti:

Michael Monroe on reilusti yli 40 ja näyttää ihan v-tun makeelta aina vaan!! Tosi cool.

No se nyt onkin hieman eri tasoa kuin joku vammanen Jussi...

• Paremmin
        Not faking it kirjoitti:

No se nyt onkin hieman eri tasoa kuin joku vammanen Jussi...

on Jussilla ainakin ulkonäkö säilynyt.

• christel

Mun tietääkseni Jussi69 on kylläkin sinkku?

• =_=

Mitäs tuolla on sitten joku höpöttänyt avoliitosta? Wtf?

• dfdsfdsfdf

Eikös se ole BI?

• Apula

Tytär, mitä hittoo? :D Sanokaa ny et sil on vielä poikakin...

• jlkjljljlj

Jussi Heikki Tapio Vuori, syntynyt 11.7.1972 Helsingissä. Siis 39-vuotias.

En ole enempää seurannut urakehitystä, mutta aiemmin diggasin bändin joitakin biisejä, siis ennen kuin niistä tuli jokseenkin täysin kaupallisia "annetaan yleisölle mitä yleisö haluaa" -mielistelytuubaa.
      Käsitin jostain haastattelusta pari vuotta tjs. sitten, että Jussi oli sinkku. Mistään lapsesta en ole kuullut.

• yx uneton

Ei hitto, pakko kirj. ku alko huvittaa..

"Käsitin jostain haastattelusta pari vuotta tjs. sitten, että Jussi oli sinkku."

..onhan sen tietty oltava sitä sit vieläkin, hehheh?! (ja nyt siitä ois sit jo 3 v. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2195
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      52
      1438
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe