Pikkasenko hävettää? Noo, silleen pikkasen. Mutta kyllä tän kanssa elää kun ei peiliin kato.
Täällä ollaan!
37
49611
Vastaukset
- lapinmies..
Mikä se nyt niin hävettää, saitko pakit. Älä sure, aina tulee uusia.
- satyyy
joo, aina tulee uusia pakkeja..... älkää surko..
- mä tuun sun
seuraks. Hävetään yhessä. Tänne nurkkaan ei sitten muita enää mahu!
- kovin
prrrrrrrr....
- repe
kuin hävyttömät voi yleensäkään hävetä?
- hävetä sitten
yhtään..oon varmaan niin härski;)
- Olen kanssa
Ainakin yhtä härski--paitsi kun katon peiliin...
niinkuin eka sanoi...hiukan siis ottaa pannuun.
- nimetön267
joo tiedän tunteen ku hävettää.....
semmoista saa tuntea oikeestaanpa joka viikonloppu...
koita jaksaa:) - nollanmem
omapas on hävetys ja mikäse noin hävetöö?
- Nimetön
Hän tais sanoa jo, hämellä on kaamea peili mikä hävettää.
- ku iskä tuli...
..navetoon väärään aikoon ja seisoin lypsyjakkaralla.
Mitähä se iskä tul siihe aikaa,ku ei ollu lypsyaikakaa?
Se ei puhunna mun kaa.. - olitko
ku iskä tuli... kirjoitti:
..navetoon väärään aikoon ja seisoin lypsyjakkaralla.
Mitähä se iskä tul siihe aikaa,ku ei ollu lypsyaikakaa?
Se ei puhunna mun kaa..olitko kirnuamassa voita? ;) tuntuiko hyvälle?
- mollamartti...
olitko kirjoitti:
olitko kirnuamassa voita? ;) tuntuiko hyvälle?
Joo... kyllä se iskäs tiesi. Oli se poikasena iteki harjoitellu... samoin.
- on harjoitellut
mollamartti... kirjoitti:
Joo... kyllä se iskäs tiesi. Oli se poikasena iteki harjoitellu... samoin.
sitä pikkupoikana,siksi ostin isänpäivänä hänelle lahjaksi uuden kestävämmän jakkaran.
Saas nähdä punastummeko me molemmat kun annan sen hänelle ja hävettääkö kumpaakaan? - tulin kirjoittaneeksi
on harjoitellut kirjoitti:
sitä pikkupoikana,siksi ostin isänpäivänä hänelle lahjaksi uuden kestävämmän jakkaran.
Saas nähdä punastummeko me molemmat kun annan sen hänelle ja hävettääkö kumpaakaan?Isänpäivänä tuollaisiin mauttomiin kirjoitusketjuihin.
HÄPEÄN :( - diiiis
Nimetön kirjoitti:
Hän tais sanoa jo, hämellä on kaamea peili mikä hävettää.
Vittua?! Toisinsanoen; MITÄ VITTUA?!
- hävettää
tulin kirjoittaneeksi kirjoitti:
Isänpäivänä tuollaisiin mauttomiin kirjoitusketjuihin.
HÄPEÄN :(Voi,voi lehmä parkaa,sitä varppi hävettää.
- hävettää
on harjoitellut kirjoitti:
Saas nähdä punastummeko me molemmat kun annan sen hänelle ja hävettääkö kumpaakaan?sonniki häpee teitin puolest.
- yks vaan
siis mikä juttu tää on mikä niin pirusti hävettää kertokaa nyt mullekin olen utelias?
- kela
ei mitenkään voi kertoa, kun niin kovasti hävettää tuo juttu.
- Onni
pidit "hyvänä" sieltä jakkaralta käsin.
Sehän se. - yks vaan
no,on se vaikeeta kertoo taitaa olla tosi paha,kun noin hävettää.on muakin hävettäny ja monta kertaa,mutta mitäs noista antaa mennä vaan.
- ihan kauheesti
ainakin niin sanon muille mutta ei oikeasti hävetä ollenkaan. Ilmeisesti minun jostain syystä tulisi kuitenkin tuntea häpeää, koska ihmiset sitä minulta odottavat?
t. Nimim. tuuliajolla - sillä ei ole väliä
niin minkä takia laittaa viestii tänne että voi kun hävettää tyylii mutta ei edes kerro koko ideaa...mitä järkeä siinä on!!???!!
- hävettää
sinä pikkusielu joka kysyit syytä miksi hävettää, miksi kirjoittaa, miksi luet tätä palstaa?
- niin tekee
hävettää niin että....juuri ja juuri elossa pysyy
- ballooo
se on hyväettei jollai ole elämää et toisten elämä kuuluu ja kiinnostaa hei hankkikaa elämä oma sellaineen.
- pierettää....
ja ei muuten yhtään hävetä....se on suurin intohimoni.....
- kaasuvaivoja
ja ei muuten yhtään hävetä....se on suurin intohimoni.....
- kurja kirjoittaja
vaikeeta on...
- Lamedin
kurja kirjoittaja kirjoitti:
vaikeeta on...
Siis vähän mua hävettää en oo saanu levua WOW:issa kahteen päivään..
- ItQQQ
Vai onko sille oma foorumi?
- voivoivoivoivoi!!!!
Missasin yhden naisen :( Vaikutti mukavalta tapaukselta ja mitä minä vatun uuno? No en ainakaan vaihda numeroa tanssin päätteeksi, sanon että nähdään ulkona ja vaihdetaan numeroja. Sen baarin edestä ei löydä ketään valomerkin jälkeen... Satanan uuno!!!!! Ei taas paljon leikannut...VATTU!
- höpön höpö
Mitähän kamalaa olet voinut tehdä, että noin hävettää...Pakko arvata ketään syyllistämättä:PETTÄNYT...!!??!!
No olipa asiasi mikä hyvänsä: Koita järjestää se ja antaa armoa itsellesi!- minä vaan
Mietin vaan miksi tämäkin viestiketju on etusivulle linkitetty, vaikkei tässä ole lainkaan varsinaista sisältöä...
- TappajaTonttu
minä vaan kirjoitti:
Mietin vaan miksi tämäkin viestiketju on etusivulle linkitetty, vaikkei tässä ole lainkaan varsinaista sisältöä...
NIINPÄ! :DDD IHIME JUTTU! Ei oo mitään sisältöä mutta etusivulle on linkitetty. Näinhän se homma etenee!
- aaarg
minä vaan kirjoitti:
piupau pilipali. Linkittäkää täkin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762539On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965