AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Pankkiin töihin?

Pankkiin töihin?

6 Vastausta 9 347 Lukukertaa
Hei!Minkälainen palkka pankissa on?Onko kiva työ?Minkälainen ammatti on teillä kun pääsitte töihin pankkiin?Kiitos vastauksista.

riippuu tehtävästä

Palkka riippuu ihan tehtävästä ja alallaolovuosista. Hesassa pikkusen parempi taso kuin muualla Suomessa. Katsopa huviksesi www.ammattiliittosuora.fi.
Jos meinaat johtajan hommiin niin opettele ensin välilyönnit.

Pankkitoimihenkilö

Pankkitoimihenkilön aloituspalkka on noin 1700 euroa/kk taulukoiden mukaan. Minä olen ollut pankissa kesätöissä ja silloin palkkani oli noin 1350 euroa/kk. Olin kyllä silloin jo valmistunut, mutta silti minulle maksettiin tätä ns. "harjoittelijan/kesäapulaisen" palkkaa.

Työ sinänsä oli ihan mukavaa, vaikka kyllä tuo palkka on mielestäni on aika pieni verrattuna työn määrään ja vastuuseen. Niin ja koulutukseltani olen tradenomi.

Ihan mukava työ..

Itse olen puolivalmis merkonomi ja ensimmäisen määräaikaisen sopimuksen tulen kirjoittamaan ensi viikolla, jouluapulaiseksi pääsen. Myyntityöhön. Työ on todella vastuullinen, haastava mutta paljon antava, suosittelen.

Naivia

Miten voit suositella työtä jota et vielä ole oikeasti tehnyt päivääkään????

pankkiinko

Tällä hetkellä palkat kuopassa. Töitä on tehtävä yli vaativuustason eikä palkka nouse. Jatkuvaa taistelua. Vain mielistelijät pärjää.

Puhut asiaa

Pitää tiemalleen paikkansa. Palkka ei ole kaksinainen, mutta duunia saa vääntää täysillä.
 /   /  /  / Pankkiin töihin?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta