Mistä korut

hulluna koruihin

Tsau!
Mist mun kantsii ostaa korut jos netistä ostan? Nimittäin olen korufriikki ja haluan ostaa itselleni ja muillekin kaiken maailman rihkamakorua kohtuuhintaisena.
Onko teillä kokemuksia jakaa?

Uskaltaisikohan ostaa osoittesta http://www.alemega.com/verkkokauppa ? Ainakaan niil ei oo toimitusmaksuj ja kohtalaiset hinnatkiin. En vaan ole tottunut ostamaan netistä vaik tekeekin mieli. Liittyykö riskejä?

Kiitti neuvoista.

"Korufriikki"

160

20058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . . .

      Kyllä tuolta olen itsekin tilannut, halpaa ja nopee toimituskin oli=)

      T: Toinen korufriikki! ;)

      • nettishoppaa

        Suomalaiset verkkokaupat on luotettavia https://goo.gl/oJHteS tehdä ostoksia. Niillä on nopea toimitus ja turvalliset maksut. Myös palautukset onnistuu helposti tarvittaessa.


      • shoppailemaan

        Laadukkaita korukauppoja https://goo.gl/WgUj9e löytyy verkosta lukuisia. Niitä ja niiden tarjontaa ja hintoja vertailemalla löytyy kohtuuhintaan ja pienelläkin budjetilla.


      • Jussi-ilmari
        shoppailemaan kirjoitti:

        Laadukkaita korukauppoja https://goo.gl/WgUj9e löytyy verkosta lukuisia. Niitä ja niiden tarjontaa ja hintoja vertailemalla löytyy kohtuuhintaan ja pienelläkin budjetilla.

        Juu, ei tuolla kyllä montaa kauppaa ole. Mutta google löytää, suomalaisetkin. Suomalainen ja suomenkielinen ovat eri asia; hoono suomi on oma lukunsa. Muistakaa katsoa että löytyvät y-tunnukset, osoitetiedot, sähköpostit ja myös yrityksen virallinen nimi.


    • Koruista kiinnostunut

      Koruja voi ostaa netistä yhtä hyvin kuin tavallisesta kaupastakin. Nettikaupassa on jopa paremmat oikeudet palauttaa tuote jos se ei vastaa odotuksia.

      Esim www.sisinstyle.com on hyvä korukauppa. Jos kuulut Anna-klubiin tai liittymällä heidän siskot klubiinsa saat vielä erikoistarjouksia.

      • rihkamaa ja käsintehtyjä ko...

      • ....

        Jännä homma miten spämmi paistaa aina läpi kun viesti on kirjoitettu selkeästi mainosmielessä. Ainakin alemegan omistaja tuntee piston omatunnossaan =)


      • ...
        .... kirjoitti:

        Jännä homma miten spämmi paistaa aina läpi kun viesti on kirjoitettu selkeästi mainosmielessä. Ainakin alemegan omistaja tuntee piston omatunnossaan =)

        tarkoitin siis ketjun ensimmäistä viestiä, muita en kommentoi mitenkään


      • Kyllä vaan
        .... kirjoitti:

        Jännä homma miten spämmi paistaa aina läpi kun viesti on kirjoitettu selkeästi mainosmielessä. Ainakin alemegan omistaja tuntee piston omatunnossaan =)

        ...tämähän on mainosmesta! Noita kun näkyy olevan muitakin...


      • koruja
        Kyllä vaan kirjoitti:

        ...tämähän on mainosmesta! Noita kun näkyy olevan muitakin...

        Tääl on ihanii! :) http://1i.fi/koruluola


      • Valpuriini76
        Kyllä vaan kirjoitti:

        ...tämähän on mainosmesta! Noita kun näkyy olevan muitakin...

        No , kyllä ne siitä näköjää tippuu pois menosta, häipyy ja häviää hiljalleen... vaikka tuo mainosmesta-mielikuva kyllä kieltämättä nousee esiin.


    • Jenxi

      Osoitteessa www.crazy-factory.com on hurjat kasat erilaisia lävistyskoruja ja vähän jotain muutakin. Ovat laadukkaita ja ihan tajuttoman halpoja, suorastaan ilmaisia suomen hintoihin verrattuna.

      Itse tilasin sieltä korviksia ja luotettava paikka on. Toimitus vain kestää mutta eipä postikulutkaan päätä huimaa yhtään. Kun laitat tilauksen, saat ohjeet maksamiseen (helposti verkkopankissa tai paypalilla tms), maksu menee saksaan. Kun rahat näkyvät heidän tilillä, he alkavat valmistaa tilaamiasi koruja. Kun ne on valmiit, ne laitetaan postiin ja ne "postittuu" 5-7 päivää. Sähköpostiin saa aina vahvistuksen seuraavista vaiheista: tilaus vastaanotettu, rahat saapuneet heidän tililleen, korut postitettu.

      Itse ajattelin tilata taas uudelleen.. :)

    • id100tti

      Täältä saat myös ale cityshopparilla

      www.casador/catalog

    • Liisa45

      Ostin tänään juliankorulipas.fi:stä. Yksinkertaista. Tulee postimaksun hinnalla.

    • Korufriikkikans

      Mä oon ite tilannu netistä aina settejä löysin tos vähän aika sitten aivan mahtavan kokoelman koruja yhdeltä netti myyjältä, ajattelin kokeilla ja tilata. Hyvin meni, maksoin postiennakolla, enpä oo mistään löytäny näin halpoja koruja :) kannattaa kokeilla suosittelen http://dresses4u.suntuubi.com/?cat=8

    • suosittele..

      ..ostamaan ulkomaalaisilta nettisivuilta, olen kuullut vähän sitä sun tätä niistä.. eivät toimita sovittuja koruja, sovitussa ajassa ja sitten on tullit sun muut vielä.. itse oon ollu tosi tyytyväinen kotimaiseen Helmipaikkaan (helmipaikka.fi), siel on aivan ihanii helmii, eikä tuu ees postimaksui!

      • ...kotimainen

        Näyttäis olevan tämä korukauppa:
        http://www.ladies.fi/

        Vaik ulkonäkö onkin jopa hieman ällön sinivalkoinen niin näyttää olevan ihan selkeästi ja kivasti esillä korkealuokkaista kotimaista koruosaamista.

        Olisipa rahaa!


    • korut

      Täällä näyttää olevan kivan näköisiä ja vähän eriokoisempia koruja:
      www.platanitos.net

      • Riina_1980

        tämä on suht uusi ja mielenkiintoinen kauppa, kannattaa varmaan aina välillä käydä katsomassa koska luulen että kaikki korut ainutlaatuisia :) http://www.fruntimmer.fi/index.php


    • Eija_31
    • on
    • mk
    • Paskaa ilman peltoa

      Liittyykö riskiä? No aivan varmasti liittyy aina, kun rihkamakoruista on kyse!
      Mikä ihmisiä vaivaa: pitää ostaa paskaa, vaikka ei ole peltoa!?

      Luulisi jo kuluttajien olevan niin valveutuneita, että tietäisivät rihkamakorujen vaarat:
      http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/HS tutki Rihkamakoruista löytyi myrkyllisiä raskasmetalleja/1135241864838

      Onnea yrityksillenne! Sitä tulette totisesti tarvitsemaan...

      • Samaa mielta

        Mazu korujen metallit ovat ties mita ja aiheuttavat ihottumaa, kutinaa jne. Ihme, ettei kukaan ole jo puuttunut asiaan...Haloo, missa on vastuu??


      • huomenna taas

        http://www.diiva.fi/rannekorut-c-40.html


      • nikkeliallerginen
        Samaa mielta kirjoitti:

        Mazu korujen metallit ovat ties mita ja aiheuttavat ihottumaa, kutinaa jne. Ihme, ettei kukaan ole jo puuttunut asiaan...Haloo, missa on vastuu??

        Minulle kävi ihan samoin, sain iho-oireita mazu korusta =( Koru oli kyllä kaunis, mutta en voinut sitä käyttää...


    • mierakastankoruja
    • gunjackshow

      Cybershopista löytää tosi mageita koruja!!

      itse oon ainakin tilannut jo useampaan otteeseen sieltä. voisin suositella !

      • nosweat

        Samaa tavaraa kuin "normaalissa" kultasepänliikkeessä, paitsi halvemmalla.


    • ftennrf
    • ...TAALTA!

      Mazu koruilta ostettu rannekoru olikin nikkelipitoinen ja kaulakorun lukko hajosi !!
      En suosittele! Nama "uniikit" korut olivat tosiaan aivan huuhaata.

      • Vihainen asiakas

        Mazu myyja vaitti etta koruissa on kaytetty hopeaa. Nama korut eivat ole hopeaa nahneetkaan, nikkelia sen sijaan ja varmaan metalliosat ties mita raskasmetalleja taynna. En todellakaan suosittele, taysin samaa mielta !


      • Korujen ystävä
        Vihainen asiakas kirjoitti:

        Mazu myyja vaitti etta koruissa on kaytetty hopeaa. Nama korut eivat ole hopeaa nahneetkaan, nikkelia sen sijaan ja varmaan metalliosat ties mita raskasmetalleja taynna. En todellakaan suosittele, taysin samaa mielta !

        MAZU korut ovat hyviä. Ostin niitä ja olen erittäin tyytyväinen, mitään iho-oireita ei ole tullut vaikka ihoni on erittäin herkkä ja en ole tähän asti kyennyt pitämään juuri minkäänlaisia koruja. Susosittelen, ovat vielä edullisa ja tyylikkäitä.


      • Entinen asiakas
        Korujen ystävä kirjoitti:

        MAZU korut ovat hyviä. Ostin niitä ja olen erittäin tyytyväinen, mitään iho-oireita ei ole tullut vaikka ihoni on erittäin herkkä ja en ole tähän asti kyennyt pitämään juuri minkäänlaisia koruja. Susosittelen, ovat vielä edullisa ja tyylikkäitä.

        OUTO JUTTU...
        ...sillä Tukesin sivuila oli takaisinveto Mazun sydänkorusta kuvan kera ja siellä sanottiin, että korussa on nikkeliä :(
        Korut voi kuulemma palauttaa liikkeeseen. Minun koru ainakin hajosi ja riipus irtosi.


      • Mielipide vaan!
        Korujen ystävä kirjoitti:

        MAZU korut ovat hyviä. Ostin niitä ja olen erittäin tyytyväinen, mitään iho-oireita ei ole tullut vaikka ihoni on erittäin herkkä ja en ole tähän asti kyennyt pitämään juuri minkäänlaisia koruja. Susosittelen, ovat vielä edullisa ja tyylikkäitä.

        Jos nyt joka korusta iho-oireita tulisi, niin se jo olisikin aika kummaa ja edesvastuutonta toimintaa. Mikäli tämä liike on luotettava ja alan kaikki säädökset tunteva, niin jatkossa varmaan pitää huolen ja testauttaa tuotteensa, että ei myy metallikoruja, jossa on liikaa kiellettyä nikkeliä, ja varmaan sen toimintaa nyt vähän tarkemmin valvotaankin. Katsoin jostain nettikaupasta noita koruja ja ihmettelin vähän, että miten hopeakorut voivat olla noin halpoja tai ainakin siinä luki, että ketju on hopeaa. Ehkä pitääkin joskus käydä ihan livenä jossain katsomassa näitä koruja, sillä vähän nyt jäi tämä asia mietityttämään... Itse teen hopeakoruja, joten siksi kiinnitin juuri tähän asiaan huomioita, sillä ketju näytti olevan aika vahvaa/painavaa.


    • iLona.
    • korukorukorut

      kurppiksiltä ja huuto.netistä?

    • A.S.T
    • K.O.R.U.

      Ostarista hopeakorut, teräskorut, titaanikorut, lasikorut, nahkakorut, lävistyskorut, aurinkolasit ja lahjatavarat nopeasti ilman toimituskuluja!

      http://www.ostari.fi

      - Yli 1000 eri tuotetta
      - Edulliset hinnat
      - Ei toimituskuluja
      - Nopea toimitus (1-3 arkipäivää)

    • sauna258

      katso täällä: www.annavdesign.fi

    • koruihin hurahtanut

      www.katriinashop.fi
      Tama ei ainakaan ole mikaan rihkamakauppa ja todella ihania ja laadukkaita koruja kohtuuhintaan

    • Pink Ace

      www.charmed-ace.fi
      ihania leivoskoruja ja paljon muutakin hauskaa!

      • Voe, voe!

        Ilmoittavat, että korut ovat "koruterästä", eivätkä sisällä nikkeliä...
        Hirveä on vale: teräksessä on nikkeliä, kromia ja rautaa!
        Nikkelin osuus on päälle 10% noissa "koruteräksissä", mikäli niitä haluttaisiin tutkia.
        Katteettomia on myyjäliikkeen lupaukset tältä osin.


      • Julia / Charmed Ace
        Voe, voe! kirjoitti:

        Ilmoittavat, että korut ovat "koruterästä", eivätkä sisällä nikkeliä...
        Hirveä on vale: teräksessä on nikkeliä, kromia ja rautaa!
        Nikkelin osuus on päälle 10% noissa "koruteräksissä", mikäli niitä haluttaisiin tutkia.
        Katteettomia on myyjäliikkeen lupaukset tältä osin.

        Hei! Kiitos asiallisesta palautteesta. Väite on poistettu ingressistä.
        Julia / Charmed Ace


    • penkojawed
      • jippu4321

        Meikäläinen on koukussa Blogiin ja Gold And Steelin keräilykoruihin. Hirveästi ei ole verkkokaupoissa näkynyt mutta ainakin www.korulaari.fi tarjoaa kyseisiä korusarjoja.


    • Kikka N
    • suosittelijavisiiri

      on tosi hienoja ja edullisia.
      En tuohon rihkama-asiaan osaa sanoa.
      Tuotteet valmistetaan akryylistä ja koru on hopeaa =)
      Niitä ei ihan kauheesti ole verkkokaupoissa.. ei muutako Googlettamaan!

      • tyytyväinen lyyli

      • lifeguide.fi
        tyytyväinen lyyli kirjoitti:

        http://sannan.lahjapaja.vuodatus.net
        Muutaman kerran olen tilannut, kerron vain millaista korua olisin vailla ja aina olen saanut miellyttävän ja hinnat on todella kohtuulliset!

        tuolta kun ostaa niin tietää mitä saa. Muodikkaimmat magneetti-, helmi-, kristalli-, puu- ym korut


      • Koruja

      • kiitti_vinkistä

        googlasin ja www.katoko.fi verkkokaupasta laajin titi-valikoima.
        Aika ihkut noi pinkit korvikset etc.. etc..


    • muru67

      Kyllä voi ihan huoletta ostaa netiikaupoista. Monta kertaa niillä on sitä tarjontaa paljon enemmän kuin monessa muussa kaupassa. Itse tykkään tosi paljon ostaa www.korulinja.fi nettikaupasta. Olen saanut hyvää ja nopeaa palvelua. Sitäpaitsi niillä on tosi paljon kaikkee ihanaa ja käyvän hintaista. Käy ainakin vilkasemassa, ei maksa mitään.

    • Yellon31

      Aivan loistava kauppa ja ihania koruja esim kulkukorttien roikottamiseen!

    • Tehokäyttäjä

      Tilasin just ison määrän koruja: http://www.korujenmaailma.fi ja ei sielläkään mitään toimitusmaksuja ollut.

      Suomessa on niin vahva kuluttajansuojalaki, että netistä ostaminen on Suomessa riskitöntä toimivilta yrityksiltä. Ulkomailta tilatessa sovelletaan ko. maan lakia ja silloin kuluttajalla on riskiä kerrakseen.

    • sfhht
    • korujokuruko
    • xaxaxa

      Tsekkaa www.planetbubblegum.com

    • Hiksuhiiri

      Tähän väliin voin varmaan mainostaa omaa koruihin erikoistunutta nettikauppaani, Arrogant Alicea. Sivut ovat vielä hieman työn alla, eikä ostoskori-toiminto ole mahdollinen, mutta maksu käy kätevästi tilisiirrolla. Lisäksi minulla on paljon ns. "erikoistarjouksia", jolloin voi saada alennusta, yllätyslahjan kaupan päälle yms.

      Arrogant Alice on tosiaan vasta avaamani nettikauppa, joka on erikoistunut leivoksia ja karamelleja muistuttaviin koruihin. Valikoima laajenee hiljalleen, mutta tälläkin hetkellä kaupasta löytyy hillitympiä kakkusia ja übersokerisia cupcakeja, eli monenlaiseen makuun löytyy. Lisäksi myyn koristeita decoden-harrasteluun.

      Osoite on tässä:
      http://arrogantalice.suntuubi.com

      • Hapankaalit

        Täällä on ihania koruja ja valikoima on todella laaja!
        www.lumoproducts.com


      • a1b2c3
        Hapankaalit kirjoitti:

        Täällä on ihania koruja ja valikoima on todella laaja!
        www.lumoproducts.com

        www.korulaari.fi

        Toimivaksi ja nopeaksi todettu verkkokauppa.


      • Siskontyttönen
        a1b2c3 kirjoitti:

        www.korulaari.fi

        Toimivaksi ja nopeaksi todettu verkkokauppa.

        Tähän kauppaan olen ollut todella tyytyväinen, mielestäni laaja ja laadukas valikoima.
        www.lumoproducts.com


      • Sarita85
        Siskontyttönen kirjoitti:

        Tähän kauppaan olen ollut todella tyytyväinen, mielestäni laaja ja laadukas valikoima.
        www.lumoproducts.com

        Itse tilasin täältä. Nopea toimitus, ja edulliset hinnat.

        www.annibella.fi


    • :)

      Ostin muutaman korun joululahjaksi www.katriinashop.fi
      Laadukkaita ja edullisia ja tilaaminen onnistui vaivatta!

    • .M.K.

      www.annibella.fi myyy edullisia ja mielestäni hyvälaatuisia koruja.

    • lishus

      Mä löysin tällasen www.annaolivia.com, ihana mallisto. Tykkäsin, kun ei ole sitä 'perussuomalaista' tyyliä eikä sellaista hienostojuttuakaan. Muotikoruja, ei timangeja ja kultaa. Sopii mulle.

    • 1974 si

      Sitten vielä www.mazu.fi koruja myös sieltä.

    • guest

      täältä

      www.tamarindo.fi löytyy arkikoruja suomalaisille ja toimitus parissa päivässä

    • My Precious

      Upeita koruja juhlaan ja arkeen:

      www.myprecious.fi

      Kiitos!

    • prinsessa :)

      Ihanan herkkiä kukka- ja simpukkakoruja pienille tytöille www.katriinakorut.fi

    • 96

      Ihanan koruja www.korukyla.fi

      • lainaliisa

        Onpas näitä paljon! Tällainennkin aika kiva on: www.annaolivia.com


    • shakim

      www.petrankorut.com ta sitten www.vernada.net

    • jody
    • Korufriikki.....

      Mä pidän...
      www.korukyla.fi

      • hmgm1

        nyt ale -50%...


    • aku, pena ja mä?

      Tuolta näyttäis saavan joitakin koruja ja ihan kohtuu hinnalla.
      www.hopeakorut.net

    • Question mark

      Kauniita koruja osoitteesta: www.koruenkeli.com

    • Koruja
    • Lilly Jones
    • LondonHill
    • Kaakkurinna

      Täällä ihania koruja eikä mitään rihkamaa:
      www.lumoproducts.fi

      • Kaakkurinna

        Korjaus!
        Täällä ihania koruja eikä mitään rihkamaa:
        www.lumoproducts.com


    • NinnuLiinassa

      Ihanat hääkorut löydin täältä www.myday.fi. Valikoima ei ollut kauheen suuri, mutta just mulle sopiva...

    • Käsintehtyjä
    • ihanat korutarvikket ja ihastuttavat luonnon siemenet täältä www.mihelmi.fi

    • ´tämä on totta

      Jos haluatte ostaa koruja tai jotakin muuta niin kannattaa käydä tällä sivustoll http://www.pointshop.fi/?ref=2854203

      ^^ tuon sivuston ideahan on se että keräät pisteitä ja pisteillä voit ostaa tuolta shopista mitä sitten ikinä haluatkin.. ja tämähän ei maksa mitään. on tuolla myös maksullisia kampanjoita minkä avulla voit kertä pisteitä mutta itse olen pärjännyt ilmaiseksi tuolla sivustolla ja olen tilannut lahjakortteja ja koruja.. kannattaa käydä tutustumassa.. minäkin aluksi epäilin kyseistä sivustoa mutta totta se on. olen ollut jo pointshopin jäsenenä kaksi vuotta ja ilmaista se on ! :)

    • ....................

      Itse ostan e-bayn kautta kiinalaisilta rihkamakorumyyjiltä, joilla kaikenlaisia trendikkäitä koruja n. 0,70 - 2€ hintaan postareineen. En osta enää ikinä Suomesta mitään koruja, kun sieltä saa jo kympillä ainakin vuoden korutarpeet.

    • maiju_xxxx

      www.a4a.fi , laaja valikoima hopeakoruja ym.

    • ....................

      Juuri eilen ostin kymmenen korua (6 kaulakorua, 3 paria korviksia ja 1 sormus) hintaan 12.92€.

    • Korufani

      Aika paljon on taas pelkkää mainosta tässä "viesti"ketjussa... Taitaa olla vaan myyjät ite laittaneet omat www-sivunsa tänne.
      Pakko laittaa oma mielipiteeni tähän perään, koska mun mielestä ihan oikeassa viestiketjussa voisi myös perustella oman kantansa, eikä vaan laittaa jotain www-osotelinkkiä...

      Ostin nimittäin justiinsa kaulakorun nimeltään Rypäle c.e.s designin verkkokaupasta: ja se on aivan ihana! Tykkään paitsi c.e.s designin malleista (oon tilannut sieltä myös Vuokon, joka herättää aina ihastusta kun se on päällä - on tosin niin juhlava etten viitsi ihan töissä käyttää), mutta myös muut asiat vaikuttaa mun mielipiteeseen - asiakaspalvelu pelaa todella hyvin (sieltä tulee aina ystävällinen vastaus ja melko nopeesti jos vaikka kysyy sähköpostitse jotain), vaikka ne lupaa sivuilla toimituksen 1-6 päivän sisällä niin oon molemmilla kerroilla saanut oman tilaukseni todella nopeesti (ovat postittaneet jo seuraavana päivänä), ja korut on aina aivan ihanasti paketoitu.

      Korut on tietty aivan upeita ja se on pääasia, mutta ne on myös tosi painavia josta huomaa että niissä on oikeesti käytetty ihan sikana hopeeta, eikä ne oo mitään onttoja helyjä niinkun vaikka isot papuketjut joita saa kultakaupoista (kevyitä kun mitkä, eikä niissä todellakaan saa rahalleen vastinetta).
      Tällä hetkellä mä himoitsen jo uutta korua (myönnän että oon korufriikki); seuraavaks tilaan sieltä Murun...

      Tykkään myös Paula Nummelan koruista ja oon tilannut niitäkin jonkun verran, mutta c.e.s designin korut tuntuu tällä hetkellä paljon persoonallisemmilta. Ja dpn-koruissa on joskus vähän liikaa kiviä - vaikka riippuu toki mallista.

      Tässä siis mun perustelut, olis kiva jos tällaset pelkät mainosviestiketjut poistettais kokonaan... Eiköhän oo sellasiakin sivustoja olemassa, johon voi vaan listata noita www-osotteita, ei niitä tarvis mihinkään keskustelupalstalle listata.

    • missdonuts

      Löysin upeita donitsi-korvakoruja, suosittelen!
      www.marieldesign.fi

    • Korut on kivoja
    • Itse:)
    • mulletoiheti
    • Miimuliini
    • turkuse flikka
    • Deana babih

      Minä ei ostaa koruja neteista siksi,että haluan ne nähdä lähellä hisväri jne,toseksi vielä se että jos sattuu joku hyvä koru,mä sen ostaan "varaston"nykyän on rihkama samaarvoinen kun arvokorut.Ero on siinä että rihkama ei kestää niin pitkää ehkä saksankulta vaan,mutta muut tummu.On selveä,että rihkama tarvitsee johku määrätyyt asun,mihin arvokoru ei sopii.

    • KatjaMaria38

      Käy katsomassa korushop.fi.

    • Cristallid ja Ehted
    • olga_dsg

      Ei erityisiä alennus koruja, mutta edulliset hinnat laatuun nähden! Lisäksi palveluista laitan pääni pantiksi!, :) http://www.olgastudio.fi/

    • koruhiiri

      Aika edullisia ja erikoisia koruja löytyy tuolta http://www.vestrumshop.fi Siellä on kaulakoruja ja rannekoruja vaikka millä mitalla, itsekin tilasin useamman kappaleen kun en osannut valita! :) eikä ollenkaan toimituskuluja, eli kannattaa käydä kattomassa

    • korujen ystävä

      http://www.facebook.com/ChiringoByNanaya

      Sieltä saa joko ihan itse tilata tilaustyönä juuri sellaisen kuin haluaa tai sitten ostaa jonkun tarjolla olevan.

      Suurin osa on sellaisia joista ei ole olemassa toista samanlaista eikä niitä aijotakaan tehdä joten saat varmasti sieltä persoonallisen korun jota muilla ei ole ja hinnatkin ovat halpoja. Myös custom tuotteita löytyy, joten kierrätyksestä pitävä saa myös haluamaansa jos haluaa.

      Korut voi joko hakea paikanpäältä tai saada postina. Maksuna käy käteinen, tilisiirto ja paypal

    • Tiina38

      www.korushop.fi

    • tiinuliinu00
      • LadyManhattan

        Tilasin tuolta ja oli helpot sivut käyttää. Myös tilatut korut olivat sitä, mitä pitikin, eli ei moitteen sijaa.


    • Virpi aurinko
    • Essi1

      Cailapin verkkokaupasta saa kauniita ja yksinkertaisia koruja, sekä toisaalta joitain näyttäviäkin. Tästä suoraan korujen osastolle http://cailap.fi/cailap/korut

    • Nina_83
    • KoruBar verkkokauppa, www.korubar.fi, on aloittanut nyt myös kellojen myynnin. Nyt aluksi merkkeinä on lastenkellot Hello Kitty ja Muumi, sekä Citizen ja Jet Set kellot. Merkki- ja mallivalikoima tulee laajenemaan lähiviikkoina rajusti!

      Muistathan myös kilpailumme!

      Toukokuun kilpailu on päättynyt ja 50€ lahjakortti matkaa tällä kertaa Päijät-Hämeeseen, Vääksyyn.

      Jatketaan hyväksi todetulla kaavalla ja laitetaan samantien uusi kuukausikilpailu käyntiin! Palkintona jälleen 50€ lahjakortti KoruBar verkkokauppaan.

      Osallistuminen on helppoa. Käyt vain rekisteröitymässä asiakkaaksemme osoitteessa www.korubar.fi ja olet mukana kilpailussa. Osallistuminen ei siis edellytä ostamista, vaan pelkkä rekisteröityminen riittää. Samalla voit käydä tykkäämässä meistä Facebookissa osoitteessa www.facebook.com/korubar.fi.

      Kilpailu kestää kesäkuun ajan ja voittaja saa lahjakorttinsa heinäkuun ensimmäisellä viikolla. Muistathan, että rekisteröitymällä olet automaattisesti mukana kuukausikilpailuissamme myös jatkossa!

    • Tyytyväinen

      Eksyin kaverin vinkkaamana Kultapilvi.fi nettikauppaan, ja samantien tuli sitten tilattua sieltä kaksi sormusta. Tilaus tuli nopeasti ja sormukset ovat päivittäisessä käytössä, toisesta tuli oikea super-lemppari!!
      Suosittelen!

    • millamakia12
      • Maiju2205

    • korujaah
    • Kaisu26

      Minä olen tilannut muutaman kristallikorun Stylestore.fi verkkokaupasta.
      Siellä on myynnissä niitä kauniita koruja, joita Ylen studion toimittajat pitivät Olympialaisissa.

    • cherrypiez

      Swarovskia kohtuuhintaan:

      wwc-deals.com

      Itse ostin kaksi kaulakorua. Ne olivat todella upeat ja tulivat nopeasti ja hyvin pakattuina kauniissa korurasioissa. Suosittelen!

    • Kristiina8

      Aivan uusi korukauppa löytyi täältä: www.vernada-puoti.fi

    • Hopeakoruja

      www.jelver.net

    • riittariitta1

      facessa ainakin tittakoru tekee laadukkaita koruja hopealangasta asiakkaan toiveisiin

    • rituliini8

      facessa tittakoru

    • Harakka 123

      www.tori.fi - Koti ja asuminen - Asusteet ja kellot - Kellot ja korut

      Jos löytöjä haluaa tehdä niin tuonne. Varsinkin vintagekoruja olen torilta öytänyt usein ja nehän ovat sellaisia, joita ei välttämättä joka toisella vastaan tule

      • Reisitasku

        www.kenkakaruselli.com
        yksittäiskappale koruja ja käsintehtyjä


    • Katja55

      Tän putiikin koruista tykkään erityisesti noista käsinsidoituista helminauhoista. Niitä saa tilaamallakin melkein millaisen vaan haluaa eikä hinta ole paha. Monessa paikassa helminauhojen uudelleen solmiminenkin maksaa ~100e mutta tällä on maksanut 20-40e riippuen materiaalista.
      Näyttäis olevan nykyään verkkokauppakin.
      www.silverhyena.com

    • Aikuinen nainen
    • marah

      Greenwhale korut - aivan ihania!

    • mehahu
      • Mimmu2

        www.klscandinavia.com suomalainen valmistaja tosi laaja valikoima


    • Helena.

      Täältä olen ostanut kivoja koruja. On kotimainen ja taatusti luotettava. Ystävällistä palvelua myös heillä

      http://www.eleanet.fi

    • Korutar
    • Sanniv24t

      Aika yllättävän paljon korukauppoja löytyy kyllä netistä. Itse törmäsin eilen tälläseen sivuun http://www.korukaupat.fi/ - tuolla on hyvin listattu Suomessa koruja myyviä korukauppoja ja onpa siellä ilmeisesti joku ulkomainenkin millä on suomalaiset sivut. Onneks Suomessa on 14 päivän palautusoikeus kaikelle netistä ostetulle niin voi korujaki ostaa huoletta ja palauttaa sitten jos ne ei sovikaan itelle.

    • koruja
    • Mimmu2

      Ite löysin aivan ihania lasikoruja täältä www.klscandinavia.com ja on muuten suomalainen. Toimitus tuli tosi nopeesti ja olin tyytyväinen. sitäpaitsi valikoimaa oli jos jonkinlaiseen lähtöön, eikä ollut kallis!

    • Plättä88

      www.kaarinankorut.fi
      juuri nyt käsintehdyt korut -60%

    • miltsuloww

      Onks kukaa ostanu www.ninja.fi? Millasii kokemuksii?

    • Carolin91

      Tilasin hopeisen korvikset vaalean punaisilla safiireille täältä http://www.alati.fi/kirsikankukka/. Ensimmäisen kokemuksen jälkeen ei ainakaan ole kuin positiivista sanottavaa.

    • ullis

      eLeanetissa on nyt huhtikuussa näköjään kiva tarjous, ilmaiset korvikset, jos tilaa yli 20 eurolla !

      http://www.eLeanet.fi

    • vieralija
    • KukaKaipaaMiestä

      Hei,
      koska en koskaan
      ajattele miestäni vaan
      aina omaa pimppiäni,
      niin olen ajatellut tehdä koru itse.
      Ilman järkevän mieheni apua.
      Olen ajatellut että feministi on jumala,
      ja osaa kaiken.
      Vittu ku vittua kutittaa.

    • Raija68

      Tuli testattua tuo just avattu http://www.hovisepat.fi/ kun tuo -15% avajaistarjouskoodi houkutteli (AVAJAIS15 koodi ostoskoriin). Samaan syssyyn tilasin Kalevalan Tintti riipuksen, joita oli vielä paljon varastossa verkkokaupan mukaan, vaikka onkin rajoitettu erä ja monesta paikasta loppu jo, sekä kaiverrettu ylioppilaskehys meidän sankarille jolla on viikonloppuna juhlapäivä.

      Hyvä kun kerksin koneelta nousta ja tuli sähköpostiin, että tilaus käsitelty ja postitettu ja niin vaan oli seuraavana päivänä postista noudettavissa seurantanumerolla. Erittäin hyvä ja ennenkaikkea nopea oli tämä.

    • Coruya

      Uusi, design-koruja myyvä nettikauppa www.coruya.com on avattu.
      Tuotteet ovat käsintehtyjä, uniikkeja ja erikoisia.
      Tervetuloa tutustumaan upeaan valikoimaan!

    • Ninnu-99

      Tuolta löytyy toosi edullisesti, mm. kaulakoru 1.17 €, lohikäärme-korvakoru 0.73 €, kaulakoru korvikset 3.59 €, sormus 0.72 € , rannekoru 1.84 € ja sormus 1.24 €. Postikulut ovat jo hinnoissa :D

      http://samahalvemmalla.webnode.com/naisille

    • korut mulle

      www.facebook.com/Tittakoru täältä sain tilattua ihanan kaulakorun ja korvakorut juuri oman mallini mukaan :) tilaampa toistekin kun nuo hinnatkaan ei päätä huimaa ja tosiaan on laatukoruja.

    • Daisy Daylight

      Vaniljapisaran verkkokaupassa ei ole postikuluja: www.vaniljapisara.fi
      Siellä on muutakin kuin koruja.

    • Kello kuin koru
    • Korufriikki

      Juuri avattu uusi www.jiggy.fi. Itse innostuin JiggySnapin jutuista, niitä ainakin suosittelen.

    • Koru1

      Ostari verkkokauppa. Ilmainen toimitus, laaja koruvalikoima, edulliset hinnat ja nopea toimitus!
      https://www.ostari.fi

    • Erilaiset123

      Tästä löysin ite vähän erilaisia koruja. Käyttää paljon eksoottisia puulajeja hopean kanssa. Minusta erilaisuus näkyy hyvällä tavalla ✨

    • Erilaiset123
    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe