Minulla ja ukkollani on kaksi poikaa, 2 vuotias ja 10kk.
Esikoinen syntyi 10.02.2004 ja sai nimen Elvis Aaron Koskela. Erikoinen nimi kylläkin, Suomessa kastettiin 2004 niin 11 Elvistä. Ukkoni ja minä ollaan Elvis faneja. :) pojasta tuli Elvis Aaron siis.
Kuopus synty 20.01.2006 ja sai nimen Johnny Christian Koskela. Poika sai nimen Johnny Deppin mukaan. :) Christian tulee ukkoni isän toisesta nimestä joka on Kristian, mutta vaihdettiin vaan Christian nimeksi.
Eli meidän pojat ovat:
Elvis Aaron Koskela
Johnny Christian Koskela
meijän lapsilla on vähän erikoiset nimet ja ulkomaalaiset. :)
9
1300
Vastaukset
- ihmetäti
no mutta olipa kiva kun kerroit !
- pyhä jysäys!
hienolta kalskahtavat nimet. Nää lähinnä naurattaa,sori.
Lapsiparat koulussa...kissalle voisin antaa nimen elvis, mutta ihmiselle,ja täällä,nohuhu huh...vähäks aitoo - kyllä vähän
pyhä jysäys! kirjoitti:
hienolta kalskahtavat nimet. Nää lähinnä naurattaa,sori.
Lapsiparat koulussa...kissalle voisin antaa nimen elvis, mutta ihmiselle,ja täällä,nohuhu huh...vähäks aitooyli meikäläisenki hilseen....
Mut nykyään tuntuu just siltä et lapsille pitää vaan väkisin keksiä mahdollisimman omaperäiset nimet ettei vaan olis monella samaa nimeä... eipä kuitenkaan ajatella yhtään sitä et kuulostaako ne nyt sit kauheen kivalta!!!
Kyllä toi Elvis ehkä jotenki vielä menis mutku pitää sit pistää vielä Aaron toiseks nimeks...huh huh..........
- olette
Elvis-faneja...
Ajatelkaapa, jos pitäisitte suomirockista ja lapsille olisi annettu nimet:
Klamydia Apulanta ja
Popeda Puolikuu- päivän paras!
tai sitten Kippari Aikamies
Humppa Elvis Tähti
Silmu Marita
mitä niitä vanhoja nyt olikaan
- totta?
Olen lukenut, että jollain missillä on Jimi Henrik, koska hän on Jimi Henrix-fani, mutta Johnny Christian ihan suomalaisen sukunimen kanssa on jo liikaa.
Elvis Aaroninkin vielä ymmärrän...
No, tämä vuonna 1986 syntynyt lasten äiti on vasta 20-vuotias, joten yritetääs me muut ymmärtää ;)- totta...
Näkeehän sen jo viestin otsikosta, että jollain taas on halu provoilla. Mitä järkee?
- lohtu
Voi poika parat! Kyllä varmaan pilkataan koulussa viimeistään. Muista jättää Elviksen paidannapit auki napaan asti. Ja voivathan he vaihtaa nimensä täysi-ikäisiksi tultuaan.
- Depppiii
Minusta Johnny Cristian on hieno nimi itse olen JOhnny Deppin fani : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63882Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744