Oksamin ja viina?

Pikaista apua, kiitos?

Oksamin (opamox) ja vinnat, eli huomen ois pikkujoulut, niin ois ihan jees tietää, et onko vaarallista ottaa aamulla 15mg Oxaminia jos juon illalla vähän reippaammin, kauanko pitäs ootella, et on ihan turvallista?

Kiitos. :)

5

2449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämän jälkeen

Rauhoittavia vastaan olevat ihmiset tietty hyökkää päälle.

Sanon kuitenkin oman mielipiteeni, että minun mielestäni on aivan turvallista aamulla ottaa 15mg Oxaminia ja illalla alkoholia. Ei se enää illalla sua sekasin vie.

• Shamppa71

Rauhoittavat lääkkeet ja viina ei missään tapauksessa sovi yhteen. Ei kannata ottaa sitä oxaminia. Jos otat ja juot, niin voit varautua pikaiseen muistinmenetykseen, sammumiseen tai älyttömään sekoiluun.

• Shamppa71

En oo rauhottavien lääkkeiden vastustaja. Itsekin niitä käytän. Oxamin eli oksatsepaami on muistaakseni keskipitkävaikutteinen lääke, eli puoliintumisaika on aika pitkä (en muista tarkkaa aikaa). Jos aamulla otat, niin kyllä se sun elimistössä illalla vielä vaikuttaa. Tietenkin on henkilökohtaista, miten viinan otto vaikuttaa. En silti suosittele ottamaan.

• ollenkaan,

samana päivänä, varsinkaan ellet ole aiemmin kokeillut. Itselleni kävi niin, että nukahdin kesken kaiken, onneksi ei sattunut kummempaa. Noloa kuitenkin, varsinkin kun tulevista töistä ja työpaikan ihmissuhteista puhuttiin - kuulemma. Oli selittämistä, vaikkei lääkkeiden syöminen häpeä olekaan. Pärjäilisitkö yhden päivän ilman oksuja? Hauskoja pikkujouluja!

• syystonttu

ei kannata alkaa leikkii venäläist rulettia,varsinkaan kun ei tiedä onko pateja kuinka monta rullassa..kässäät varmaan!! jätät sinä päivänä pois se oksan ja otat van kuppia, et huomaa mitään vaikutusta-siis refloja. sit aamul ku o krapula ni oksa nassuun ja krapulaki lähtee kivasti! oon noitten kans touhunnu jo 11 vuotta enkä osaa enää elää ilman..mut eipä se mua haittaa..elää on..jokainen on oman seppänsä orja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      324
      1856
    2. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1294
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1167
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      81
      986
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      904
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      824
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe