AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Ling Long renkaat

Ling Long renkaat

68 Vastausta 5 414 Lukukertaa
Kaveri kehuu hirveästi noita melkein ilmaisia ling long renkaita ja nyt mietin, että ostanko ennemmin hakkapeliitta 5 sarjan vai ling long winter hero sarjan? Ling longit saisi yhden hakkapeliitan hinnalla. Mistään ei löydy ling longin testituloksia...Miksi kotimaiset autolehdet ei ole testannut niitä? Auto on audi A6 -04 mihin pitäisi renkaat laittaa.

ainakin

renkaina aivan paskat. eivät kestä lähellekkään sitä mitä oikeat renkaat. no toisaalta eivät kyllä mitään maksakkaan. itse en talvirenkaiksi tollasia ostas mut jos halvalla sain niin ehkä kesärenkaina voisin harkita

Loppuiko

Ostitko liian kalliin auton ja nyt ei ole varaa enää edes renkaisiin tai huoltoihin?

Kesärenkaat ainakin hyvät

Eivät ole meluisat sekä kuivalla ja märällä toimiva hyvin, kulutuskestävyyskin vaikkuttaa hyvältä. Tyhmä maksaa liikaa koska itsekkin olen kumifirmassa töissä....!

Vai

Taidat olla kortsufirmassa töissä kun noin vähän on rengastietoa!

liglongista

itsekkin rengasliikkeen työmiehenä olen onneksi vain
kerran törmännyt kyseiseen merkkiin joka ei täytä yhtään mitään kriteerejä!! renkaasta puuttuu kokonaan pakollinen E-HYVÄKSYMISMERKINTÄ jonka johdosta katsastusmies oli opastanut asiakkaan renkaiden ostoon. ja autona mb e 320cdi -04 heh ei ole köyhyys ilo kellekkään... :)

liglog

Minulla on ne kesärenkaana ja ihan hyvät on. E-hyväksytyt tai ei, mutta ainakin viime kesä meni ihan hyvin. Nyt on alla jotkut "hakkapeliitta"-renkaat, ja aika kaukana on ominaisuudet kesiksistä. Huojouvat, varmaan kohta kaadutaankin.

Kesärenkaat

Kummat kesärenkaat kannattaa ostaa LING LONG vai KUMHO?Vai kannattasko harkita jotain muita merkkejä?

ehdittomasti

kumhot jos noista kahdesta pitää valita.
Michelin ohitti testissä vielä! :D
Siis ling long ohitti Michelinin testissä!
kyllä kaivoit hienon ketjun vuodelta 2006, voihan .....mikä pälli.
Eipä tuo ole halpa rengas. Tilattuna ja asennettuna hinta 330 euroa, 16" koossa.
Hankook varma ja toimiva rengas 100 euroa kalliimpi, siis 25 per/rengas eroa. Michelin on jo kallis rengas 30 kalliimpi kuin hankook.

Säästö voi olla siis hullua.
Siis ei ole halpa, mutta on sinun mukaan tuosta laskettuna 25+30 euroa per rengas halvempi kuin Michelin, jonka kumminkin voitti TM:n testissä. Eli 220 euroa per sarja halvemmalla parempi (TM:n mukaan) rengas.

Riippuu tietysti mihin vertaa, mutta ainakin misukkaan verrattuna helkutin halpa...
Epäurheillullinen rengas. Ei kelpaisi edes uimarenkaaksi.Korkeintaan varapyöräksi.
Sinähän typerä olet, etkö tajuu mitään.
130 hintaero, senkin pölhö. Mene kouluun.
Linglong Tyre

Linglong Tyre on perustettu vuonna 1975 ja yritys on yksi maailman suurimmista rengasvalmistajista. Tehdas valmistaa noin 30 miljoonaa rengasta vuosittain. Renkaita myydään yli 160 maassa ympäri maailmaa. Linglong-renkaat ovat läpäisseet useita laatusertifikaatteja, kuten amerikkalaisen DOT:n ja eurooppalaisen ECE:n. Yritys on saanut laajalti tunnustusta ympäristöystävällisyydestään.
Huomasin että isän kottikärryssä oli sen merkkinen rengas.
Miksiköhän noita upeita kumeja ei löydy testien kärkipäästä tai edes testeistä ollenkaan??
Tosi vanha ja pätevä tehdas, hihii!!!
Nuoriso ostaa tällaisia renkaita että saavat auton jaksavan sutia kakkosella. Laaturenkailla tavallinen takavetoinen ei jaksa sutia. Vanhassa auto-piltti lehdessä oli testi näistä renkaista. Märällä 100 km/h nollaan se oli 7 metriä huonompi tulos kuin continentaalillla. Eu pitäisi kieltää tällaiset muovirenkaat.
Tosi pätevä vastaus kyllä, hihii.

Et sattunut huomaamaan esim sitä viime kevään TM testiä jossa Linglong ns. potki Micheliniä päähän? Tietysti vaikeahan sitä on huomata, kun silloinhan olisi joutunut esimerkiksi lukemaan ketjun aiempia postauksia ennen kuin heittää sinne teräviä kommentteja. Tai sitten olisi pitänyt tietää jotain asiasta josta kommentoi, mutta se nyt tietysti olisi aivan liikaa vaadittu täällä.
Tuo oli yllättävää tietoa. Missä osioissa Linkku päihitti Misukan? Mikä oli järjestys lopputuloksissa?
Hiukan väärin muisti kaveri, kysessä oli kevään 2011 vertailu (http://www.rengasvertailu.fi/kesarengastestit/tm-kesarengastesti-2011).

Tekniikan Maailman Rengastestin 06/2011 lopputulokset:

1 Continental ContiPremiumContact 2 9,5
2 Nokian Hakka V 8,8
3 Vredestein Sportrac 3 8,5
4 Goodyear EfficientGrip 8,2
5 Pirelli Cinturato P7 8,2
6 Nokian Hakka Green 8,0
7 Dunlop SP Sport FastResponse 7,8
8 Bridgestone Turanza ER300 Ecopia 7,5
9 Barum Bravuris 2 7,4
10 Hankook Ventus Prime 2 7,4
11 Linglong Green-Max 7,4
12 BF Goodrich g-Grip 7,2
13 Michelin Energy Saver 7,2
14 Sava Intensa HP 6,6
15 Sunny SN3630 4,6

...eli Misukka täpärästi Linkkua heikompi.
Ling long Greenmax 225/45-17 94W hinta 67.32euroa kpl!
Hankook K115 prime2 vastaava koko hinta 107.05e kpl!

Näilläkin hinta eroa sarjassa noin 160euroo!!!!

eikä siltikään hankook ole mainittavasti parempi edes kuin ling long,eli silloin valinta on helppo.
Kiinalaisten tähän mennessä paras rengas.
Netissä 205/55/16 91W hintaan 39,65 linglongit. Uskallanko ostaa ?
Siis mistä saa vaikkapa nuo Linglongit 205 leveät alle 40 euroo kappale? Kertokaa jos tiedätte, ostan oitis!
Jos on greenmax sarjaa osta ihmeessä.
Yes tuli todettua Ling long greenmax on kyllä hyvä rengas...onneksi uskalsin ostaa ja nyt tuntuu että en muita niin sanottuja "laatumerkkejä" koskaan välttämättä osta kun kerran halpa renkaatkin voivat olla pirun hyvät.
Uskallusta vaatii ottaa askel halparenkaaseen mut voin sanoa että greenmax on todella onnistunut rengas ling longilta.
Itsellä oli aiemmin alla michelin primacy ja greenmax kyllä voittaa ne täysin suvereenisti.Pelkäsin alussa että renkaat ovat kova ääniset mut mitä vielä ei juurikaan mitään mainittavaa eroa.Niin ja testissä (TM 2011) myös Barum, Hankook olivat samalla viivalla loppupisteissä ja michelin jopa alapuolella!!!!
Yes Ling Long,

saitko täysin tasapainoon, ettei vaan pikkasen vapisisi 80-90 ja 110 lukemissa,
syövät alustan pian.
Kiitos Ling Long Greenmax renkaista positiivisia kommentteja antaneille!Ostin sellaiset ja olen alkuun todella tyytyväinen,toivottavasti myös kulutusta kestävät muuten mainio rengas.En itse huomaa mitään eroa edellisiin Continentalin renkaisiinkaan.
Joopa joo. Mistä ostit ja mihin hintaan? Mikä koko?
Linglong on kyllä hyvä.Kiina tulee renkaissakin pian muiden tasolle.
Gangbang green max renkaat ovat oikeasti hyvät,hinta/laatu suhteen loistavat.Kesä ajettu 245/45/17" ling long renkailla ja aivan yhtä hyvät kuin orkkis pirellit(e-marsu orkkis renkaat 220cdi)Nää ling long green max renkaat näyttäs joka hiukan pirelli p7cinturato renkaita kestävimmiltä.Hinta ero suomesta ostettuna vaivaiset törkeä.Toki vielä halvemmalla olis nuo lingit tilaamal netistä,mut arvostan helppoa takuu asiaa sen verran että ostin ne suomalaiselta jälleenmyyjältä.(ajan sen n 50 tkm vuodes)
nokia hakkapeliitta 5 ja 7 ovat ainoat hyvät talvirenkaat,
ovat pitkäikäisemmät kun 4- kulma nasta pysyvät.

on monia joissa on parempi ajaa, mutta ne hyvät talviominaisuudet katoavat alle 10 000 km ajon aikana.

Jos olet nuorenpuoleine tai muuten kokematon, et kadu kun ostat nokia 7 tai vaikka 5,

ei kannata olla mitenkää erikoisia renkaita etsiä, varsinkin jos joku muukin henkilö ajaa autollasi,
se on typerää.
Minä ostin ling long kesärenkaani ruotsista skruvat.fi.He kyllä tilasivat ne hollannin varastolta ja hinta oli muistaakseni heinäkuussa noin 307euroa +toimituskulut 6euroa per rengas.Renkaan koko oli 225/50 17 ja malli oli tuo Greenmax.
Olen tyytyväinen ja uskallan suositella muillekin,jos vain vielä kesä renkaita juuri nyt tarvitsee.
ostin linglongit 225/40-18 renkaat, nyt kaduttaa jo vaikka renkaat on vasta postissa tulossa.
Mitä isommat, leveämmät ja kalliimmat renkaat on kyseessä, niin sitä halvemmasta merkistä ne kannattaa valita. Ei niin harmita, jos vinguttaa ne sileäksi.
Itse ostin myös viimevuonna linglong renkaat. Kaikki vaikutti hyvältä kunnes jouduin äkkijarrutuksen tekemään. Tällä hetkellä olen pyörätuolissa neliraajahalvauksen saaneena, kiitokset linglongin. Pyörätuoliin ei tule ikinä kyseisiä renkaita!!!!! Ostan nangkangit..... ps. voitas kimppatilaus tehdä renkaista, takanakit sulaavat alle tässä rollaattorissa
Kyllä kyllä, näin aivan varmasti kävi. Onneksi et unessasi ajanut Michelineillä, niissä kun on TM:n testinkin mukaan huonompi pito kuin Linglongissa, eli olisit varmaan sitten kuollut, kun Linglongit eivät hyvällä pidollaan olisikaan pelastaneet henkeäsi ;)

Silloin joutuisit täällä kirjoittelemaan miten Michelinien takia kuolit, mutta se olisi tietysti aivan yhtä uskottavaa.
Päivitystä... Noniin tyttöset. Nyt on nankang renkaat takana ja edessä palvelee vielä edellisen omistajan pirellit. Itse olen todella tyytyväinen taka renkaisiin, toisinkuin linglong paskoihin. Rata-ajossa rollaattori aliohjautuu hieman, johtuen alhaisista rengaspaineista tai kuluneista renkaista. Downforcea saisi myös olla lisää, onneksi pirellit kestää. Linglongit olisi ensimmäisessä shikaanissa pullahtanut vanteista pois...
renkaat tuli perjantaina,en ole nukkunut koko viikonloppuna.Pelottaa tasapainoitus riittääkö koko firman puntit vai pitääkö liimata tuulilasiliimalla kiukaankiviä vanteisiin.
Lue tämä ennen tasapainoitusta.

Labratoriossa tutkittiin näitä miltei ilmasia longling renkaita... mikroskoopilla kun katsoimme lähelle niin sielä lukee näin. Käytä vähintään nasan hyväksymää avaruuspukua kun yrität painottaa rengasta. Väärä geari voi johtaa kuolemaan. T. Jongjing
Minun linglongit piti käyttää raksamiehillä että sain renkaat alle. vanteet on neliskanttiset mut ei väliä kun halvat oli...
Ne on pinnoitettuja renkaita. varokaa vähän. kaverillä lähti mattona irti 500km jälkeen
Sama se mitkä renkaat jossain opel rekordissas on. Olisit säästänyt nekin rahat ja ostanut audin. Audi miehillä on varaa ostaa vähän paremmat renkaat.
No mulla on quattro,just laitoin katsastukseen tuulilasin,etupään nivelsarjan,pyöränlaakerit eteen ja hammastangon.Pakko on tinkiä jostakin,alkaa kulut nousta pilviin tämän paskan kans ja kaksoismassa elämöi jo siihen malliin että kytkinremontti tulee ajankohtaiseksi ennen vappua.
Moi kaikki. Olen rengasliikkeessä töissä ja kyseistä rengasta tulee ostajilta takaisin 70% joten siitä päätelkää millaset renkaat ovat
Haha. Onnea!
Akiko3 joku viiksivallu köyhä amis ajaa isin audilla
Nuorena kollina on ihan sama miten kovat melut niistä renkaista lähtee. Akiko kun tulee +40 ikään niin tietää mistä ne hyvät renkaat on tehty ja miten nautitaan audista kun on niin hiljanen. T.ilpo
作为人民币票面上所标示的货币单位,自然应该严谨,但现在却有两种写法“圆”“元”, 对此又有三种观点作为人民币票面上所标示的货币单位,

自然应该严谨,但现在却有两种写法“圆”“元”, 对此又有三种观点:
+40 on ikää,vanhemmat kuolleet,amiska käytynä ja köyhä oon. Auto on oma,ei santanderin.Ostokrapula on silti linglongeista ja audistakin.
Kuolet sinäkin noihin renkaisiis... RIP audilinglongman
Ei taida rispektiä saada. Prkl otan kottikärrystä ling longin pois, ettei satu suurempaa vahinkoa enää.
Alunperinhän ling long teki pelkästään latexi asuja, nykyään näköjään laajentanut refiiriään
Vähän kunnioitusta pojat. Kävin kaupassa ja kun tulin takaisin niin jokaisessa renkaassa puukot. Nyt vituttaa kun tuli kalliiksi. Olisin ostanut nokialaiset niin linglong kiusaajat olis jättäneet minut rauhaan.

Ps. Renkaiden alle laitossakaan ei mennyt kuin 5 sarjaa ling longeja. Millon mikäkin räjähti ja repes.
Linglongin pääsponsorihan on fennia
Ostin viime kesänä LingLongin Greenmaxit Passattiin ja ajoin niillä 18.000 km.
Nyt mittasin pinnat ja siirsin eturenkaat taakse ja takaa siis eteen. Pinnat olivat 5,5 mm ja 6,5 mm. Minusta kohtuullisen kulutuskesävä. Eikä ole tärissyt, eikä pitänyt metakkaa.
Minulla on kyllä kuullokkeet tai stereot täysil kun ajan linglongeil. saatanan paskat
Kyllä nuo Ling Log renkaat oli kerran talvirengastestissä jossa jäi miimeiseksi ja reilusti, lopputoteamuksella "On edesvastuutonta myydä noita suomen talveen".
Samoin oli kesätestissä maininnalla "ei saisi myydä kuluttajille"....
Niin olikohan näin missään muussa kuin ihan omasta stetsonistasi vedetyssä testissä? Oikeastihan Linglong on pärjännyt testeissä todella hyvin, Tekniikan maailman testissäkin jätti jopa Michelinin taakseen.
Laatumerkkienkin voittaja ja ostin.
Tyytyväinen olen hankintaani.
Voitin noin 300€ etten ostanut Nokian renkaita.
Suositan merkkiä muillekin.
Kuka perkele laittaa talveksi jotain muuta kuin suomalaisiin olosuhteisiin tehtyjä kumeja? Kesällä nyt ihan vitun sama mitkä ling kongit pyörii alla jos vain tasapainoon asettuvat.
Tosin joillakin tuntuu olevan jopa kesäkelilläkin hankaluuksia pitää autoaa tiellä ja silloin syytetään tietysti kiinan renkaita.
Tietysti siinä äkkiäinen paskahousu säikähtää kun auto hakee paikkaansa kaatosateella 140kmh 20cm raiteissa ajettaessa.
Ling longit näin yhden kesän kokemuksella aivan vastaavan tasoiset keskivertokäyttäjälle kuin esim. Nokialaiset tai micheliinit Kuhmot yms. Hinta vaan on alempi, entäs sitten jos on kiinassa valmistettu, no nokialaiset on venäjällä ja mm. Kaikki huippu elektroniikka valmistetaan Kiinassa Applet, nokian kännykät yms. Ennakkoluuloisuus lähinnä kynnyksenä jos ei ko. Renkaita uskalla ostaa.
Lasten uimarenkaat ovat ling long valmistetta. Pelkään että lapseni hukkuu kun ei tiedä pitääkö nuo ilmaa.
LingLongit ovat olleet alla jo hetken ja voin sanoa että ovat kyllä erittäin hyvät.
Hiljaiset ja mukavat alla. Voin suositella jos joku epäilee.
ostin Greenmaxi kesärenkaa passatiin, 8000km olen niillä nyt ajanut, polttoaine kulutus on 0.8 litraa PIENEMPI kuin micelin save renkaassa .
4 "misukat" olen ajanut passatilla loppuun
linglong on hyvä rengas, eturenkaissa on molemmissa 5g painot, takana toisessa 10g ja 15 g . Kannataa muuten vanteetkin pestä ennenkun asentaa uudet renkaat.
ei vapise eikä "vorvota" rengas,...... reilut miljoona kilometriä olen autoilla yhteensä ajellut, joten jotain luulen minäkin renkauista tietävän.
 /   /  /  / Ling Long renkaat

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta