AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

hämähäkki

12 Vastausta 14 167 Lukukertaa
Mikä on hämähäkin merkitys unessa? Useampina öinä nyt peräkkäin ja täysin erilaisissa unissa, mutta aina hämähäkki mukana, ei laumaa vaan yks kappale eikä suinkaan aina sama...eli mitä tarkoittaa hämähäki unessa, kertokaa joku?

sama homma

mä oon kans monesti nähny hämäreistä, iso ja karvanen, ja toinen mistä oon nähny on käärme. siitä oon kuullu, että se on jotenki seksuaaliseen juttuun liittyvää.. en muista enää..

löytyi

montakin selitystä, riippuen mistä lukee, tarkoitus vaihtuu, milloin hyvää, milloin huonoa onnea. Terveydestä rahaan. :P
Hakuja googlesta löytyi aika paljon sanoin : dream dictionary, löytyi useita eri saitteja mistä tarkastella tarkoituksia.

kiva, kiitos!

Täytyy kanski käydä kattoos, tänks!

hämähäkki

Hämähäkki unessa on tuhoavaa rakkautta edustavan naisen symbooli. Ylihuolehtiva äiti esimerkiksi. Tai sinä itse. Oletko mustasukkaista tyyppiä?

Hämähäkki on aina raskas.....

...mielisyyteen viittaava. Jos tapat tuon otuksen niin tietää että tulet voittajaksi asioissasi jotka olivat vastoin käymisiä.
Jollet tapa ja näet useana yönä samasta tai erillaisista hämähäkeistä unta niin uni haluaa koko ajan herättää huomiosi erääseen seikkaan jota teet itsellesi väärin. Se varoittaa Vääristä elämän tavoista jotka voivat olla mitä vain.
Voit esimerkiksi puhua väärin, väärille ihmisille?
Jotka jäävät sanoihisi kiinni ja vainoavat ja kyttäävät mitä seuraavaksi puhut? Hyökätäkseen sitten kimppuusi sopivan hetken tullen. Hämähäkit ovat usein vainoojen symboli ja Oikeudenkäyntien ennustaja. Siis varo sanojasi mitä puhut yleisellä paikalla. Käärme taas on kierouden ja petollisuuden täydellinen symboli.

luehan...

Unien selittäjä on vastannut loistavasti!!
Niin, hämähäkithän symboloivat suuria ikävyyksiä...
Mutta haluaisin korjata Unien sellittäjän viestiä, hämähäkkiä ei MISSÄÄN NIMESSÄ tule tappaa... se auheuttaa lisää vaaroja ja ikävyyksiä...
hämähäkki saa lisää voimia ja vain suurenee ja lisääntyy...
Eli anna sen vain olla, kun et kiinnitä siihen huomiota etkä lannistu se menettää mielenkiintonsa ja perääntyy...
Vuosisatoja on uskottu, ei vain unissa vaan myös todellisessakin elämässä, että hämähäkin tappaminen tuo huonoa onnea, epäonnea...
siis ei kannata tappaa unessa eikä valveilla hämähäkkiä, jos ei halua huonon onnen seuraavan..
ja mitä turhia tappamaan??
Nehän ovat hyödyllisiä pikkuolentoja...;)

mitäs

hämähäkki oli tulossa lattialautojen välistä, yksi jalka sojottaen ja suljimme sen mieheni kanssa lattian alle, lasin alle niin että se näkyi ja oli kuitenkin elossa. siis näkyy lattialla mutta lasi edessä ettei pääse pois. ensin se oli vapaana ja sitten kahlitsimme sen lasin alle. itselläni on kyllä oma arvaus ja selitys tähän kun ajattelen suhdettamme, mutta olisi kiva tietää onko mitä selityksiä?

Hämä-hämä-häkki

Mä näin myös tänään unta hämähäkistä.

käärmeistä vielä......

lyhyesti sanottuna käärmehän tarkoittaa valheellisia ystäviä...
Kannattaa siis varoa ja luottaa vaistoihinsa jos vähänkin joku ihminen epäilyttää!

hämäri

Kävin googlettamassa unia hämähäkeistä ja löysin tän. Mielen kiintoisia kommenteja uniin.
Ite olen nähnyt nyt viimeisen viikon unia hämähäkeistä jos jossain muodoissa, viime yönä oli ehkä kamalin, hämähäkki kaivertui käsivarresta sisään enkä saanut sitä mitenekään sieltä ulos, puristamallakaan. Yön ja unieni hämähäkit ovat kakki oleet kauttaaltaan mustia ja yleensä isoja, eikä ole aiheuttaneet harmia minulle tai muillekaan unissa oleville ihmisille. Tämä viime yön tapaus oli poikkeus, itseä unessa inhotti ja yritin kaivaa sitä ulos ihon alata, hyi hitto!
Mä en pelkää hämähäkkejä päivänvalossa, eikä tulisi varmaan mieleenkään listiä sellaista hereillä ollessa. Jos joku tulkitsisi tämän, olisin oikein :).
Näin viime yönä unta siitä, että korvan takana, ihoni alla oli möykky, jota puristin ja sieltä tuli yksi jalka kerrallaan karvainen hämähäkki, jonka heitin säikähtäneenä pois. En tainnut sitä unessa kuitenkaan tappaa. Viime päivinä minulla on ollut päänsärkyä juuri tuossa kohdassa( ilmeisesti stressiin liittyvää).
Inhoan hämähäkkejä ja tapan ne nähdessäni. Näin toissa yönä unta , että tapoin ison hämäkin. Eilen illalla nukkumaan mennessä, tunsin hiuksissani outoa tunnetta ja automaattisesti puristin hiuksiani sormellani ja tunsin tappavani jonkin ja se oli iso hämähäkki.

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta