Polon ohjaustehostin

Female

Onko muilla ollut ongelmia Polon ohjaustehostimen kanssa? Polollani on ajettu 50 000 km ja ohjaustehostimesta hävisivät öljyt seurauksena systeemin rikkoutuminen ja koko ko. mekanismi jouduttiin uusimaan, hinta 1400 €. Auto oli ollut kaksi päivää aikaisemmin Herttoniemen volkkarissa huollossa. Sedät siellä eivät olleet huomanneet mitään, eikä ihmekään, kun eivät olleet tarkistaneet nesteitä. Onko ko. ongelma tyypillistä Poloille ja onko ko. huolimattomuus tyypillistä kaikille volkkarin huoltopisteille? Uskallanko vaihtaa enää samaan merkkiin ja uskallanko luottaa enää volkkarin korjaamoihin?

5

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arska

      Huolimattomuutta on aina jonkin verran liikkeellä.
      Asiallinen korjaano tulee usein vastaan kun virheitä sattuu (omien kokemusteni mukaan).
      Kannattaa kokeilla muitakin korjaamoja.

    • VW-kandidaatti

      Muistaakseni VW maksaa kaikki korjaukset jos autoa on käytetty säännöllisesti merkkihuollossa ja annettu korjata kaikki huollon yhteydessä löydetyt viat. Eikö siis sinunkin ohjaustehostimen remontti olisi kuulunut mennä volkkarin piikkiin?

      Voin kyllä muistaa väärinkin.

      • female

        Minäkin kuvittelin, että huollon jälkeen on olemassa takuu, mutta eipä näytä olevan. Mielenkiintoista on myös, että normaalisti huollon jälkeen saan yksityiskohtaisen listan mitkä kohdat autosta on tarkistettu ja mahd. korjattu, mutta tällä kerralla lista puuttui. Olen käynyt ankaraa puhelinkeskutelua ko. huollon edustajan ja maahantuojan kanssa, mutta turhaan. Selitykseksi on annettu mm.kova pakkanen. Sattumalta muuten juuri silloin, kun auto oli huollossa ja kun ohjaustehostimen rikkoutuminen tapahtui, oli lauha jakso ja pakkasta oli vain muutama aste. Otan vielä selvää kuluttajasuojavaltutetulta, mitä tässä asiassa voisi tehdä.


      • female

        Minäkin kuvittelin, että huollon jälkeen on olemassa takuu, mutta eipä näytä olevan. Mielenkiintoista on myös, että normaalisti huollon jälkeen saan yksityiskohtaisen listan mitkä kohdat autosta on tarkistettu ja mahd. korjattu, mutta tällä kerralla lista puuttui. Olen käynyt ankaraa puhelinkeskutelua ko. huollon edustajan ja maahantuojan kanssa, mutta turhaan. Selitykseksi on annettu mm.kova pakkanen. Sattumalta muuten juuri silloin, kun auto oli huollossa ja kun ohjaustehostimen rikkoutuminen tapahtui, oli lauha jakso ja pakkasta oli vain muutama aste. Otan vielä selvää kuluttajasuojavaltutetulta, mitä tässä asiassa voisi tehdä.


      • Arska
        female kirjoitti:

        Minäkin kuvittelin, että huollon jälkeen on olemassa takuu, mutta eipä näytä olevan. Mielenkiintoista on myös, että normaalisti huollon jälkeen saan yksityiskohtaisen listan mitkä kohdat autosta on tarkistettu ja mahd. korjattu, mutta tällä kerralla lista puuttui. Olen käynyt ankaraa puhelinkeskutelua ko. huollon edustajan ja maahantuojan kanssa, mutta turhaan. Selitykseksi on annettu mm.kova pakkanen. Sattumalta muuten juuri silloin, kun auto oli huollossa ja kun ohjaustehostimen rikkoutuminen tapahtui, oli lauha jakso ja pakkasta oli vain muutama aste. Otan vielä selvää kuluttajasuojavaltutetulta, mitä tässä asiassa voisi tehdä.

        Mikä huolto autoon tehtiin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe