äänestetään paras hahmo :)

Frodo Heppuli

Laittakaa kaikki teijän mielestä paras hahmo tänne, niin katotaan kuka on saanut eniten ääniä :)

56

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pellakai

      Vaikea päättää... Hyvin vaikea kysymys... Gandalf vai Klonkku vai Aragorn.... Hmmmmm... No sanotaan.. äh! Leffassa Klonkku oli kyllä yliveto, mutta luulen, että nyt puhutaan kirjasta, joteb sanon G A N D A L F !!!

    • draaku

      näin se on:)

    • AM

      Kirjassa Gandalf
      Leffassa Haldir/Elrond

    • Omena

      Aragorn molemmissa!!!
      ;D

    • Luthien

      Oikeestaan Aragorn molemmissa. Paitsi et kirjas Tom Bombadillo ja sen vaimo on sika makeita!! =)

    • Aiwendil

      Gandalf. Sekä kirjassa että elokuvassa.

    • Arwen

      1. Aragorn
      2. Pippin
      3. Boromir
      4. Klonkku
      5. Sam
      6. Legolas
      7. Merri

      • rose

        Parhaita on Merri ja Legolas...ja Frodo tietty. Nää kaikki on omalla tavallaan niin sulosia


    • ,,,..

      Hankala valita, kun on monta suosikkia. Sanotaan vaikka Pippin.

    • Arwen

      Vaikee päättää Legolas.... Pippin vaikko Aragorn tai sitten Arwen!!!!!
      ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.....
      No Mä sanon Legolas.....
      XD

    • Minä vaan

      Tykkään vähä kaikista hahmoista, mut oisko toi Legolas tai Arwen (olen haltia hullu) tai haldir tai joku muu... Aragorn ei ei ei... Gandalf??? no ei.. sanotaan vaikkapa Legolas.

    • klonkku

      Voi, te ette voi pakottaa mua valihtemaan kuka on paras! Ku kaikki on omalla tavallaan niin kivoja... hobiteista Pippin on ihana hölöttäjä ja Samilla on aina hätä ruoasta mut se on kuiteski urhee... Gimli on huumorintajunen ja Legolas on niin herkkä vaikka onkin rohkee... Mutta mä sanon että Aragorn on ihana ja naispuolisista Arwen... No se oli mun mielipide.

    • hippiainen

      mielestäni paras hahmo on Klonkku/Smeagol, koska siinä yhdistyvät hyvä(Smeagol) ja paha(Klonkku) ja on mielenkiintoista seurata kummankin puolen kehittymistä.

      • Gandalf

        No Gandalf ja Merri...


    • ääääääää

      legolas

    • Becca

      Aragorn

    • Mari

      Paras hahmo ?

      Noo, tietysti Legolas!

      Orli on muutenkin niin hyvä näyttelijä..

    • Mika

      Toinen symppis oli Urukhai kapteeni - se joka nuoli veitsen puhtaaksi omasta verestään.

    • hasufel

      se on aragorn ja arwen....=)

      • Mixu

        No vaikka toi oli vaikea kysymys
        vastaus on helpompi..

        Legolas ja Gimli se hauska ja parahin
        parivaljakko vaikka omituista kyllä
        KÄÄPIÖ ja HALTIA!! Jotka olivat niin vihoissaan
        toisilleen, mutta eihän se Legolasilla ja Gimlilläkään heti hyvin sujunut.


    • Veonth

      Aragorn on paras

    • ruby

      Mestari Samvais tietysti. :)

    • Just me...

      Mun mielestä paras hahmo on ehdottomasti Legolas!! Eli ääneni menee Legolakselle!

    • himatuikku

      Aragorn.. komea symppis!!

    • kittimilli

      Ehdottomasti LEGOLAS!!!! (en tarkoita Orlando Bloomia)

      • ElijahWoodFan4-ever

        FRODO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        tietenkin!


      • Elijah söpöliini Wood
        ElijahWoodFan4-ever kirjoitti:

        FRODO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        tietenkin!

        Mäkin olen Elijah Wood fani!!!!!!!!!!!!!!!!! Se on vaan niin sairaan sulonen=)


      • Marsu
        ElijahWoodFan4-ever kirjoitti:

        FRODO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        tietenkin!

        No ehdottomasti Frodo Baggins!!


    • haltia tyttö

      siis LEGOLAS jyräääääääääääääää........ siis kuolematon ja hyväkuntoinen mies..kuka voisi vastustaaa......

    • Elijah fani

      Frodo Reppuli eli Elijah Wood

    • Mitherel

      Legolas vie voiton, mutta Pippin tulee hyvänä kakkosena. Kolmosena kipittää Aragorn.

      1. Legolas - haltia aina paras, varsinkin blondi ja sinisilmäinen (vaikkei aina väriä nää)

    • JOHN RHY DAVES

      SAATANAN typerykset! Gimli on EHDOTTOMAN paras hahmo taru sormusten herrassa! Se vaan on niin kova ja muutenkin hauska kun väittää vastaan lepolasselle (eli legolakselle) (joka on muuten ihan vittu äijä) ja senhän idis oli käydä mustan portin aisteluun, joka johti periaatteessa voittoon ja ikuiseen rauhaan!

    • Arfanyaras

      ^ Nojoo Gimli on kyllä kiva... Long live the dwarfs!! :3

      Parhain hahmo... et sitte helpompaa kysymystä keksiny?
      No.. tykkään Faramirista (my preciousss), Klonkusta (Its usss, gollum!),
      Haldirista (Ihana suippokorva), Tom Bombadilista ja Kultamarjasta (Voi että! Tralala!) ja viimeisimpänä (muttei vähäisimpänä -) SaSusta (eli Sauronin Suusta, Siitä ihanasta pepsodent-symppiksestä!

    • hihi :D

      Frodo! ♥

    • Kirjassa Faramir, elokuvassa... Puuparta. x3 Kaksi ihanaa hahmoa.

    • Gandalf!!!

      Kyllä Gandalf on ehdottomasti paras.

    • hihhelihii

      Vaikea kysymys... Legolas on elokuvassa varsinkin aivan ehdottomasti mun suosikki. Oikeestaan ehkä näyttelijän takia... Mutta myös Aragon on tosi hyvä, varsinkin Kuninkaan paluussa. Toisaalta Gimli, Pippin ja Merri on (erityisesti elokuvissa) semmosia humoristisia tyyppejä, niin ne tuo sellasta kivaa kepeyttä siihen synkkyyteen. Ja tietsyti Frodo ja Samkin on hyviä, se niiden välinen ystävyys ja kaikki...
      Kumminkin mä sanoisin, että Éowyn on mun ykkönen. Mä en oikein tiedä miks. Ehkä siks, että muhun teki niin lähtemättömän vaikutuksen se, kun se siinä Kuninkaan paluu-leffassa otti sen kyparan pois, ja sano: "I am no man!" ja tappo Noitakuninkaan. Vau! :D

    • ...

      Kirjassa: Merri ja Faramir. Leffassa: Aragorn

    • dsadsadsda

      Kirjan perusteella: Pippin, Merri, Samvais ja Aragorn :D

      Leffassa kaikki yllämaitut myös Klonkku.

    • Dying feenix

      No mun ehdoton suosikki on Sauron! Tokaks ois kai toi Saruman ja sitten Frodo.
      Sekä leffassa että kirjassa!

    • tter

      Haldir, Puuparta, Elrond

    • Pippin♥

      Apuaaaaaaa.......Toisaalta Aragorn, mutta kuitenkin Pippin, tai sitten Legolas... EIIIIIIIIII Ne on kaikki niin hyviä mutta........
      Tukintolvana (Pippin) vie voiton! ♥♥♥

    • dr no

      SAURON! SAURON! SAURON! SAURON!

    • Frodo Hepuli

      Pippin ja Gimli!

      • frodo vittuun!!!

        frodo on PERSEESTÄ! Ihme vammane kännissä varmaan.


      • frodo vituun!!!
        frodo vittuun!!! kirjoitti:

        frodo on PERSEESTÄ! Ihme vammane kännissä varmaan.

        Kuka teistä v***n vammasista todella pitää frodosta? frodo on koko ajan tarjoamassa sitä sormusta. V***u mikä urpo! (P***a näytteliä, joku v***n eliah wood) ps. Hankkikaa joku parempi suosikki, klokkukin on parempi kuin se s******n frodo!


      • frodo vittuun!!!
        frodo vituun!!! kirjoitti:

        Kuka teistä v***n vammasista todella pitää frodosta? frodo on koko ajan tarjoamassa sitä sormusta. V***u mikä urpo! (P***a näytteliä, joku v***n eliah wood) ps. Hankkikaa joku parempi suosikki, klokkukin on parempi kuin se s******n frodo!

        f

        r
        o
        d
        o

        o
        n

        v
        i
        t
        u
        n

        t
        y
        h
        m
        ä
        ,

        ä
        l
        y
        t
        k
        ä
        ä

        s
        e

        j
        o

        v
        i
        t
        u
        n

        u
        r
        p
        o
        t
        !


      • frodo ripuli
        frodo vittuun!!! kirjoitti:

        f

        r
        o
        d
        o

        o
        n

        v
        i
        t
        u
        n

        t
        y
        h
        m
        ä
        ,

        ä
        l
        y
        t
        k
        ä
        ä

        s
        e

        j
        o

        v
        i
        t
        u
        n

        u
        r
        p
        o
        t
        !

        ää a jossa on pisteet päällä ei ilmeisesti toimi


      • frodo4ever
        frodo vituun!!! kirjoitti:

        Kuka teistä v***n vammasista todella pitää frodosta? frodo on koko ajan tarjoamassa sitä sormusta. V***u mikä urpo! (P***a näytteliä, joku v***n eliah wood) ps. Hankkikaa joku parempi suosikki, klokkukin on parempi kuin se s******n frodo!

        haista PASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1.elijah wood on maailman söpöin. 2. hän on hyvä näyttelijä ja frodon rooli on näytelty tosi hyvin


    • ei osaa päättää!!!

      Vaikeeta... Gandalf, Legolas, Aragorn, Pippin, Sam, frodo, Arwenki on kiva ja faramir ja gimli tottakai ja klonkkukin on hauska ( ei ollu sit missään parhausjärjestyksessä... :D )

      Mut jos on ihan pakko päättää no en kyl tiiä ehkä Aragorn ja Legolas

    • ei osaa päättää!!

      Ja viel Gandalf tohon lisäks

    • Gandalf

      Vaikka tää onki jo vanha keskustelu niin Gandalf on paras!

    • Eówyn fani

      Leffassa Aragorn ja Legolas Gimli

    • Pippin :33

      Pippin :33 Sitte Sam ja Boromir.

    • Wizardisneverlate

      SARUMAN ON PARAS!

    • Haltia_fani

      Hankala kysymys, tooosi helppo vastaus:
      L E G O L A S tietty!(joooh.... oon haltia hullu)
      Legolas, Legolas, Legolas, Legolas........!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe