Mielestäni habbo hotel on hyvin kiva ja hyvin tehty paikka. Käyn itse habossa ja minulla on peräti 4 hahmoa. olen 10 w mutta valehtelin tietokoneelle ikäkysymyksessä. väitin olevani 16 w
Mitämieltä te AIKUISET ootte nettiukkeleista? Eihä hahmolla TARVITSE olla huonetta, ei TARVITSE olla kamaa, ei TARVITSE laittaa rahaa hc hen tai muuhun ( kuitenkaan sitten ei voi olla hc läinen..) Mielestäni te aikuiset ylireagoitte. Lapsenne osaavat kyllä katsoa kenen kanssa puhuvat, ketä pyytävät/hyväksyvät kavereikseen ja etteivät anna kenellekkään yhteystietojaan. Äitinikin aina viiden minuutin välein tarkistaa missä olen,mitä teen ja ettei habossa ole mitään typeriä juttuja. Se ottaa välillä hermoille. Tietysti ymmärrän että olette huolissanne meistä. Kaameaa se olisi (teidän mielestä) jos vanhemmat eivät kysyisi koko ajan että "mitä habossa tällähetkellä tapahtuu". Minäkin saan aina välillä habbo-kolikoita. Olen siitä hyvin iloinen ja kiitollinen! :)
Hei te aikuiset!!!
9
1218
Vastaukset
- Ernesti Eräjorma
Mää en oo aikunen, mut miust toi ylireakointi on kanssa ärsyttävvää! Mää en oo ees kertonnu vanhemmille, että mää käyn Habbossa! Mutta toisaalta mää olen kyllä jo tarpeeks vanaha. Miun vanhemmat ei tajjuu koneista tai intternetistä yhtää mittää. Iskä ossaa maksaa laskuj, mut muuten niitte tietous intternetist perustuuki lähinnä näihi median antammii käsityksii. Uutisissa ja lehris ain vua kerrottaa, että kui vaaralline netti, chatit ja kuvakalleriat on. Ain kerrotaa, mite joku lapsi on taaas joutunnu vaikeukssii netin takiija. Harvemmi siälä kerrottaa esim. jottaa turvaohjeit tai sitä, etä chatit on täysin turvallissii, jos siälä noudattaa oikeita juttuja.
Mää en kerro niile, koska ne hättääntys kuiteskii turhaa. Ainase niskaanhenkittämise sijjaa pitäs vanhempien valistaa mielummi turvallist netinkäyttöö! Mut tiätty se on vähä tapauskohtast, joitakkii on iha hyväkii vahtii.- Katseet tänne/marsu
Olet aivan oikeassa! Minä kerroin vanhemmilleni habosta koska sain sen selville luokkakamujeni kertomuksista. Yhdellä tytöllä oli habbo kalenteri.
- Niiiiinu
Habbo on ihan OK paikka. Mut musta siihen ei oo järkee tuhlata rahaa... Mitäpä niillä sit joskus isompana tekee.
Emmä ainakaa käytä habboo rahaa. Ei kannata! - Napergull / Nukku-matti
Katseet tänne/marsu kirjoitti:
Olet aivan oikeassa! Minä kerroin vanhemmilleni habosta koska sain sen selville luokkakamujeni kertomuksista. Yhdellä tytöllä oli habbo kalenteri.
NOH ollaan sitä nyt niin pikku vanhoja! Habbon aikuiset ei tykkää 10w jotka pelaa habboo! Ne voi tulla kutittaa jalkapohjaa kun nukut
- lol
Napergull / Nukku-matti kirjoitti:
NOH ollaan sitä nyt niin pikku vanhoja! Habbon aikuiset ei tykkää 10w jotka pelaa habboo! Ne voi tulla kutittaa jalkapohjaa kun nukut
lol
- muiden viestejä
Habbo tóimii oikein ja vanhemmat vielä paremmin
- marsu
kai...
- 23wpekka
Aikuiset katsovat mitä teette, sen takia koska niillä on tylsää (:
- oldskool
Oletteko unohtanut että habbo hotel, kultakala nimisenään aikakauten, nuorten ja nuorten aikuisten hengailumestä. nykyiseen suuntaan homma alkoi mennä kun alkoi tulemaan rahaa niin sanotusti ikkunoista ja ovista, eli unohdettin alkuperä ja tehdiin sitten lapsille peli tuosta palvelusta.
vähän kuin irc-galleria oli alun perin saitti jossa esiteltiin oikeasti irkkaavia, mutta sitten ahneus iski ja palveluun sallitiin myös feikki-irkkaajat.
ja loppu onkin historiaa. hyvät aikuiset ihmiset, miten nämä asiat voivat olla teille vielä uusia..? Voi hyvin mielin, että WANHA!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760