sony NAV-U 50

jaska.o

osaako kukaan neuvoa mistä tai miten saisin nav-u:n
toimivan karttapohjan... ostin laitteen 06 kesällä ja olen käyttänyt työssäni sitä... todennut kartan kovin vanhaksi n.8-10v...joka päivä tulee vastaan katuja/teitä mitä laite ei tunnista.... olen netistä
hakenut päivitykset...4 löytyi ei apua... tekis mieli heittää vesilintua sillä...

3

1212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ICo

Mullakin on tuo sama malli tosin nyt käyttämättömänä. Ostin TomTom Onen tilalle. http://www.navu.sony-europe.com/
      Tuolle sivustolle on ilmeisesti tulossa navuille kartta- ja ohjelmistopäivitykset, mutta sitä päivää tässä on varmaan odotellut moni, että koska tuo sivusto aukeaa. Siitä ei ole siis tietoa.

• ICo

• kivihärkä

Mulla nav-u sony navigaattori, muuten pelaa mutta e isaa yhteyttä gps linkkiin , tietääkö joku missä ja kuka korjaa näitä laitteita. Olen painellut reset nappulaa, mutta ei auta, ja karttapäivityksen saa ostaa cd levyltä, Oma sposti on [email protected], jos jollakulla on tietoo niin pistää S-postia tulemaan, on muuten hyvä peli, mut sinknaaliin ei ota yhteyttä, olenkohan sotkenut sen jotenkin. Tyhjentänyt olen vanhoista osoitteista, mut ei auta, vesilintu on jo aika likellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe