Hei,
kaipaisin kokemuksia korjaamoista, eritoten sellaisista, joissa on onnistuneesti korjailtu vanhempia Pösöjä (ilman nurinoita ranskalaisista autoista yms. ;)). Itse olen käyttänyt Tonterilla, mutta sen sijainti on huono. Kits!
Oulu! Missä huollattaa Pösö 405sta?
5
708
Vastaukset
- pö205gti
se sijainti pitäisi olla?, sammaltiellä autokorjaamo p.nisula = tuntee kyllä vanhemmat pösöt.
- Söpö 405
Hyvä kysymys :). Eli juuri tuo Hintan suunta on se "väärä". Limingantullin suunnalta etsiskelen hyvää paikkaa, en nimittäin tiedä, jaksaako Söpö Heinäpäästä Hinttaan asti ;).
- nuuttanut?
Söpö 405 kirjoitti:
Hyvä kysymys :). Eli juuri tuo Hintan suunta on se "väärä". Limingantullin suunnalta etsiskelen hyvää paikkaa, en nimittäin tiedä, jaksaako Söpö Heinäpäästä Hinttaan asti ;).
Heinäpäästä Hinttaan taitaa olla alle 10 km, onko paikallistuntemus huono, mittasuhteet pielessä vai kysyjä tyhmä?
- nää,
oikein autolla teet, jos kerran autokorijaamollekki pittää päästä kävelemällä? Myö paska poes.
- Söpö 405
Ei vielä raaski luopua, annan koslalle vielä yhen mahollisuuden ;). Eiku on vaan niin rakas auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566752Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414745- 702514
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411939- 181568
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151279- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117