Mistä kokkolasta vesiveneria? Rakentaako kukaan terrraarioita

faslkdfjasdkfl

Mistä kokkolasta tai läheltä saa ostettua vesivaneria? Rakentaako kokkolassa tai läheltä kukaan terraarioita? Esin vanerista.

16

2474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niminen..

paikka ainakin myy. Se on siinä terminaalikadun postin lähellä, eteläväylän abc:tä vastapäätä.

• rakentaja vaan

hartmanilta saa ja sahattuna ja halvalla

• "vesifaari"

Juu,siel on tullu asioitua, hartmannista en tiiä, mut sahauspalvelu molemmissa. Kannattaa kysyä tarjoukset molemmista. Kerro sit millaset tarjoukset sait?!

• vaneri
        "vesifaari" kirjoitti:

Juu,siel on tullu asioitua, hartmannista en tiiä, mut sahauspalvelu molemmissa. Kannattaa kysyä tarjoukset molemmista. Kerro sit millaset tarjoukset sait?!

Tietääkseni Finnespo hoitaa nykyään myös Hartmannin sahaukset, joten varmasti varmempaa mennä suoraan Finnespolle markun puheille.

• 35

ai sahattuna? Voit vähän valaista meikäläistä kun en tiedä toista tapaa.
        Vai repimälläkö osat puusta laitetaan oikeaan kokoon.

• levyttäjä

vinespolta

• ccelti

Älä ainakaan finespolle mene! Kallis paikka ja palvelu on todella huonoa.. Hartmannia suosittelen, palvelu on hyvää ja nopeaa! Toisin kuin eräässä toisessa paikassa! 50cm * 50cm kokoiseen levyn leikkaamiseen olis heillä mennyt kokonaiset 4 päivää..

• faljsfhakjsfha

saako vesivaneria eli onko se nyt filmivaneria mistään muualta kuin fiespolta?

• #"¤

joo sieltä VESIESPOLTA saa vesivaneria eli filmivaneria mut niillä on siellä joskus tosi hankala ruveta sahaileen..tahtoo olla välillä vähä hankalia tapauksia

• Anonyymi

On filmi vaneria. Itse tehnyt sitä joskus.

• aslhv

Lainaan itseäni

"Sieltä saa erittäin töykeää palvelua palvelua. Ja kehtasivat pyytää pikku palasta sika hintaa "

"Joo ilman muuta työstä pitää maksaa esim. vanerille neliö hinta ja sahauslisä senhän ymmärtää, mutta kyseinen pieni vanerin pala otettiin hukkapala läjästä joten työstä oli jo veloitettu.. Ja kun neuvottelin hinnasta niin suorastaan v***uilivat pihalle"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/3878755

• priimaa vai sekundaa

paljonko siihen tarvit filmivaneria?Siis vesivaneria ja pitääkö molemmat puolet olla sileää,eli siis filmiä?siinäkin on hintaero .

• Rumbertson

Finnesposta saa vaneria ja hyvä on palvelu.
      Kyllä ne sahaa asiakkaalle, jos ei ole kiirettä, mutta sinne voi jättää
      pojille mitat, niin siellä sahataan sitten niiden mukaan ja voi mennä hakemaan
      valimiiksi sahatut vanerinpalat muutaman päivän kuluttua.
      Joskus kun olen tarvinut jotain pieniä vanerinpalasia, niin sieltä olen hakenut.
      Ei niistä tarvi paljoa maksaa ja joskus olen saanut ilmaiseksi, kun on ollut
      sellaisia mitättömän kokoisia pikkupalasia, mutta joille itselläni on ollut käyttöä.

• Tosirealisti Kokkola

Ei saa vaneria enään mistään.Sen valmistus on lopetettu.

• Tosirealisti Kokkola

Äläs vääristele asioita minun nimimerkkini takaa.Vaneria saat vaikka minulta.

Minä olen se oikea Tosirealisti Kokkola.

• Anonyymi

Tulen hakemaan filmivaneria Kalliolahdentieltä. Jätä autotallin ovi auki jos et ole kotona niin otan sieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      334
      2315
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      60
      2004
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1702
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1415
    5. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      183
      1363
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      73
      1334
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      26
      1305
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1267
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1217
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1046
    Aihe