Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

alaluomen nykiminen

ja tulehdus

Mulla oli pari päivää alaluomi hieman turvonnut ja kipeä sisäkulmasta. Samalla alkoi alaluomen tahdosta riipputon nykiminen. Ihan kuin pieniä lihasjännityksiä monta peräkkäin. Ei kuitenkaan koko aikaa. Lisäksi tuntuu, että silmässä olisi joku roska. Ennen tulehdusta sain kissanhiekkalaatikosta pölyä päälleni ja pelkään saaneeni jonkun madon tai muun eläintaudin. Turvotus ja kipu ovat menneent ohi, mutta luomi nykii vielä ja roskantunne on jäljellä. päivää takana.

Mitä ihmettä?

2

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itselläni

      on tuota silmäluomen nykimistä kanssa ollut, ensin toisessa silmässä joitain viikkoja..ja nyt muuttui toiseen silmään...aluksi luulin,että tämä nykiminen oisi yhteydessä mulla siihen ku olen ns.ylirasittunut (3pientä lasta,huonosti nukun)ja minulla lepopulssi kohosi yli sadan,luulin että tämä johtuisi pulssin korkealla olosta..mutta en tiedä nyt varmaksi mistä se johtuu...mitään roskaa ei ole mulla mennyt, mutta välillä mullakii tuntunu että oisi ihan ku roska siellä..en ole sen kummemin huolestunut siitä..ajatellut vain,että lepopulssi on taas korkealla..tämä ei siis ole samanlaista kuin esim.elohiiri...ei lähellekkään...harvinaisen inhottavalle se tuntuu ku nykii tahtomattaan tuo luomi,alkuun yläluomi,sitten alaluomi....

      • Mattti

        Itsellänikin on ollut tuota nypytystä alaluomessa, ja se on kyllä hieman erilainen (nopeampi) kuin elohiiri. Myös sellainen turvotus / roskantunne siellä on. Ja silmään on kirvellyt ja joskus harvoin lievästi särkenyt, myös sen silmän näkö on ollut hiukan sumeampi. Tosin on tässä tullut kyllä kaikkea mahdollista stressattua, että en tiedä sitten...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1485
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1449
    8. 52
      1308
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe