AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

Puhelimen paikantaminen

4 Vastausta 1 296 Lukukertaa
Kertokaas, kun liittymäni on Saunalahti, niin miten pystyn paikantamaan kadonneen puhelimeni. Yritin etsiä tietoa saunalahden sivuilta, mutta turhaan. Puhelimeni katosi elien illalla, ja on päällä, sillä se hälyttää, kun siihen yritetään soittaa.

Uuteen puhelimeen minulla ei todellakaan ole varaa, joten neuvot olisivat nyt kalliita.

Yritä muistella

Yritä muistella itse missä olit silloin, kun puhelimesi katosi. Ja oletko kysynyt poliisilaitokselta, onko se tuotu sinne. Mutta kannattaisi sulkea sen liittymä ainakin toistaiseksi, jos sen on joku ottanut, niin et hän ei soita sillä laskuusi.

Käytännössä

operaattorilta tuollainen tieto on joissain tapauksissa mahdollista saada. Sitä en tiedä onko tässä tapauksessa.

Operaattori..

Operaattori ei tietääkseni lähde kaivamaan tietoja, ellei kyseessä ole poliisiasia tms.

Sulje nyt se liittymä, jos se on jollain, olet jo voinut saada tuhansien eurojen laskun esim ulkomaanpuheluista! Eikä voro varmasti jää kiinni jos on puhelimen jostain löytänyt ja sillä nyt soittelee ja sitten heittää sen pois tai myy.

Järki käyttöön jos puhelin on päällä! Siinä ei mitkään pin-koodit auta kun joku on jo sen saanut avonaisena käteensä. Sitähän voi pitää päällä vaikka kuinka kauan jos omistaa laturin.

Sitähän et voi tietää. Saldokaan ei näy netissä reaaliaikaisena.

Tallessa on

Kiitos vastauksista, oli puhelin ilmeisesti pudonnut ännettömänä todella ovelaan piiloon kaverin sekaisessa kämpässä. Tietysti olin yrittänyt etsiä sitä sieltäkin, mutta enhän vieraan kämpän jokaista koloa tunne. Kaveri oli lopulta löytänyt siivotessaan, joten puhelin oli ollut turvassa koko ajan.

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta