oon 15 vuotias tyttö, onko liian aikaista alkaa käyttämään korkokantakenkiä? Kuinka korkea knork
olisi hyvä?
Liian aikasta käyttää korkkareita?
5
1167
Vastaukset
- - - - - - - -
Ei korkkareitten käytössä mitään ikärajaa olekaan. Sitten kun alkaa muutenkin näyttämään naiselta, niin korot ovat ihan ok. Kannattaa ostaa useammat kengät eri korkuisilla ja muotoisilla koroilla, niin aika äkkiä huomaa mikä on itselle se sopivin.
- Cheryl_
Ehdottomasti korot jalkaan, jos mieli tekee! Itse käytin ainakin jo yläasteella. Ei ne näytä hölmöiltä, kun sopivat tyyliin. Ja mikä tärkeintä, opit kävelemään niillä rennosti ja varmasti, niin että sit baarissa myöhemmin ei tarvitse kompuroida ja laahata polvet koukussa.
- Että tällee
Edottomasti niin kapeat jotta saat kärsiä vaivaisenluista koko loppuikäs eiks jeh? Terävät myös edestä.
Lantapiikkareista ei ole muutakun harmia ja jos ostaa leveälestiset niin minkä näköset ne on sehän se vasta kaunis näky. Kun tarjootte niitä ehdotuksianne, niin kertokaa myös minkälainen pitää olla se LESTIN KOKO jotta ei tarvitse sitten vanhempana kärsiä kaupanpäälle saaduista vaivaisenluista. Tämä tieto on isomummovainaalta saatu ja sitä kannattaa miettiä kaks kertaa.
Mun kamla mutsinmutsi se oli kato stadin friidui kyl se ties mistä pamlas. Kandee olla fiksusti. ;-)
Sloukan: Älkää tehkö niin kun minä teen vaan tehkää niin kun minä neuvon.
En halua aukoa päätä millään lailla eli ihan ystävällis mielin.
- Minni-Matleena
käyttämään korkkareita? Ne ovat huonot jalalle, koska laittavat jalan luonnottomaan asentoon.
- eriävä mielipide
ehkä siksi, että korkkarit parantavat ryhtiä ja antavat käyttäjälle itsevarmuutta? Näyttävät kauniilta ja silloin tällöin käytettynä TUTKITUSTI tekevät hyvää pohkeille? Työntävät rinnan ulos ja hoikentavat kun pituus kasvaa mutta "massa" pysyy samana? Siinä sinulle alkajaisiksi pari syytä... Niin ja p.s; miksi meikata kun se vanhentaa ihoa? Miksi värjätä hiuksiaan kun se ohentaa niitä? Miksi jättää ihana jäätelöannos syömättä sen takia, että pysyisi hoikkana kun ihan hyvin voisi syödä sen? Niin, ihmiset tekevät kummempiakin asioita näyttääkseen hyviltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?60855Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734