IHANA ELISA TV2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ei jaksa odottaa sunnuntaih...

MOIKKA::::: ))))

haluaisin udella tietääkö joku juonipaljastuksia sen verran että ei kai se fabritzio oikeasti kuollut????????
senhän o pakko nousta vielä siitä maasta mihin se jäi makaamaan.. ensijaksossa???

ei se nyt vaan sovi et se delaa.. tuntuu niin kurjalle =O( vaikka telkkarisarja onkin..
kiitos etukäteen..

12

4286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zepe..

Tiesitkö, että Ihana Elisa perusruu englantilaiseen romaanin joka on suomeksi käännetty nimellä Pamela vainottuna. Tosin en osaa sanoa miten hyvin sarja seuraa alkuperäistä tarinaa joka siis sijoittuu englantiin.

Sarjan kotisivu, harmi ettei se ole anglanniksi, keskustelupalstalla voisi olla kysymykseesi vastaus, mutta jos epsjanjaa osaat:
      http://www.elisadirivombrosa.tv/sito2.html

• Rhanna

Valitettavasti Fabrizio kuoli oikeasti eli ei nouse enää maasta. Fabriziota näyttelevä Alessandro Preziosi on kotimaassaan Italiassa erittäin suosittu näyttelijä ja hänellä oli samaan aikaan filmattavana elokuva, joten hän ei voinut olla mukana koko kakkos tuotantokaudessa.

Sarjan sivut eivät muuten ole espanjaksi, vaan italiaksi...

• Zepe..
        Rhanna kirjoitti:

Valitettavasti Fabrizio kuoli oikeasti eli ei nouse enää maasta. Fabriziota näyttelevä Alessandro Preziosi on kotimaassaan Italiassa erittäin suosittu näyttelijä ja hänellä oli samaan aikaan filmattavana elokuva, joten hän ei voinut olla mukana koko kakkos tuotantokaudessa.

Sarjan sivut eivät muuten ole espanjaksi, vaan italiaksi...

...kaikki nuo välimeren maisen kielet. Puhuusivat englantia niiku muuki!

• . . .
        Zepe.. kirjoitti:

Oli ihan sietämättömän ärsyttävä se viime jakso!!!
        Noh...ehkä tästä selvitään...=(

Ps. Ois kiva jos otsikosta tulisi ilmi, kun juttu sisältää juonipaljastuksia!!!

• moo
        . . . kirjoitti:

Oli ihan sietämättömän ärsyttävä se viime jakso!!!
        Noh...ehkä tästä selvitään...=(

Ps. Ois kiva jos otsikosta tulisi ilmi, kun juttu sisältää juonipaljastuksia!!!

Mutta mun mielestä ainakin on helpottavaa tietää että se Vittorio ja Alessandro on oikeasti yhdessä ja niillä on lapsi ;)

• moo
        moo kirjoitti:

Mutta mun mielestä ainakin on helpottavaa tietää että se Vittorio ja Alessandro on oikeasti yhdessä ja niillä on lapsi ;)

siis Vittoria tuli kirjoitusvirhe

• eikä kuulosta
        Zepe.. kirjoitti:

Toivottavasti tuo oli pelkkää vitsailua... Italia ja espanja eroavat hyvinkin selvästi toisistaan ja ihan kamalaa, että edes toivot kaikkien puhuvan englantia. Minun mielestäni on kertakaikkisen ihastuttavaa, että meillä on tässä laadukas keskieurooppalainen sarja eikä aina vaan sitä amerikkalaista höttöä tai brittihuumoria. Laajenee vähän tuo katsantokanta draamasarjojenkin suhteen. Mene vaikka italiantunneille niin opit ymmärtämään mitä ne siellä puhuu jos tekstitys kerran ei riitä... Sitä paitsi käsittääkseni suomalaisissakaan sarjoissa ei puhuta englantia, miksi sitten italialaisissa pitäisi...

• ( :
        moo kirjoitti:

Sono d'accordo con te = Olen kannsasi samaa mieltä = ) Siina kun se ihana Fabrizio tippui maahan, ainoo joka mul tuli heti mielee oli et onneks noi on oikeesi yhssä. Olihan se kova pala ku se pikku Fabrizio kuoli :( Sil on niin ihana hymy ! Mun mielestä tyhmä juonen käänne ! Vittorian oli varmaa helppoo näyellä ku oma mies siin kyseessä ( :

• undi

minäkään en olis uskonut,et fabrizio kuolee,mutta niin näytti käyvän.jotenkin meni "maku"pois,vaik sarja on ihan ok.uskoisin että siitä kahdesta veljestä se tummempi(en muista nimeä)rupeaa olemaan ajastaan elisan kanssa???oliks se henri tai jotain?kuitenkin sen ampujan veli.

• ehei

Ei, ei ole se veli elisan tuleva mies. Häntä ei ole sarjassa vielä nähtykään, miekkonen on salaperäinen kapteeni Christian...

• elisa di rivombrosa

ihana elisa o oikeesti maailma paras ohjelma, ja ärsyttävää ku se fabrizio kuoli, se oli nii sulone. :( ja tosiaanki, ne puhuu Italiaa.

• asdfghjklöä

Mulla on Ihanan Elisan kaudet 1 ja 2 suomenkielisillä tekstityksillä! Pistä viestiä [email protected] , jos kiinnostaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      74
      3787
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2393
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2348
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      61
      2238
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      33
      2004
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1594
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1497
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1071
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      1024
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      939
    Aihe