Double Eagle m86

ToniKol

Onko Double Eagle m86 (ak-47) hyvä ase? Onko yhtä laadukas kuin maruin? Käykö maruin lippaat? Linkki: http://a4a.fi/airsoft/

35

15455

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittelia

onko se a4a sivuilla oleva desert eagle hyvä vai ku se on paristo käyttönen vai hyytyykö heti

• gavi

suosittelen jättämään väliin

• sepi

ei muuten ole mikään paska tuo double eaglen m86. Siitä löytyy arvostelukin www.airsoft-eden.com

• ---Janimies---

On! Kaverilla samanlainen ja hyvältä näytti! :)

• Marui-fani

Tänään saimme omamme, ennestään meillä on 2 kpl Maruin Beta spetnazia, 1 kpl Maruin MP7A1, 1 kpl Maruin G18 AEP ja 3 kpl Maruin HopUp vemppuja - näiden rinnalla ei häpiä yhtään. Betoissa perä heilunut uudesta lähtien mutta tämä tuntui olevan siltä osin tukevampi hja ruuvit tuntui olevan vakiona kiinni eikä tarvinnut heti alkaa lukkoliimaa kaivamaan.

Samat akut kävi heittämällä ja lippaat toimi, regu ja Hicap. Myös Maruin Betat söi M86:n lippaasta ongelmitta.

Eli positiivinen ylläri, katotaan nyt sitten kun on pari mettäkeikkaa takana mikä on kestävyyden laita mutta ihan Maruin oloiselta tuo tuntui parin lippaallisen jälkeen varsinkin hinta/laatusuhteella mitattuna. Paketissa mukana tulevien lasien osalta en menis varmuuteen, voi olla että itse noita en käytä. Sen sijaan kantoremmille oli kysyntää heti, mistähän noita sais edulliseti lisää?

• Nimetön

• N00bie

• hgh
        N00bie kirjoitti:

Jos noi lähtönopeudet tarkastat, niin huomaant että a4a.fi:ssä parempi..

Fincoinsin ja sen toisen a4a vai mikä se oli... niin ne on ihan tismalleen samat aseet. Lähtönopeus riittuu kuulista ja minkälaista mittaria käytti.

• m87 (m86 spetznats)
        hgh kirjoitti:

Fincoinsin ja sen toisen a4a vai mikä se oli... niin ne on ihan tismalleen samat aseet. Lähtönopeus riittuu kuulista ja minkälaista mittaria käytti.

En oo kattonu onko ne samat, mutta uusitussa versiossa joka on a4a:ssa, löytyy kireämmät lähtönopeudet, ja muutenkin kaikin puolin loistavaksi tehty. Jos fincoinsissa eri, niin sitä ei kannata ostaa, koska vanhempaa huonoksi todettua erää! (samathan ne on mutta onko coinsissa siltikään uudempaa erää).
        Btw fincoinsille on turha itkeä jos ase on maanantaikappale, ja muutenkin jotain kieroilua siellä! A4A antaa kunnon takuun.

• Aino-Irmeli
        m87 (m86 spetznats) kirjoitti:

En oo kattonu onko ne samat, mutta uusitussa versiossa joka on a4a:ssa, löytyy kireämmät lähtönopeudet, ja muutenkin kaikin puolin loistavaksi tehty. Jos fincoinsissa eri, niin sitä ei kannata ostaa, koska vanhempaa huonoksi todettua erää! (samathan ne on mutta onko coinsissa siltikään uudempaa erää).
        Btw fincoinsille on turha itkeä jos ase on maanantaikappale, ja muutenkin jotain kieroilua siellä! A4A antaa kunnon takuun.

Muuten vaan, kaikissa aseissa 6kk takuu. Jos ei anna, niin käräjille vaan. =)

• double eagle

no kyllä tuo double eaglen ak47 on hyvä oon ampunut
      ja pelannut sen kaa. vittu ne ketkä sanelee että on huono onko ne ikinä een ampunut sillä.
      SUOSITELEN OSTAMAAN TUON TAI CYMA AK74.
      akku on ainut huono juttu noissa kiina aseet on noussu tässä vuoden aikana tosi hyvin.

PS. osta uus akku

• Jätkä maastopöksyissä

Mulla on Doublen M87. Pitää sanoa, että huono ase. Hoppi kusee, kertatulella ampuu kaks kuulaa kerrallaan joka toinen laukaus. Kuulina G&G biot. Super Kingit sitten, joka kymmenennellä laukauksella tulee kuula. Ilmeisesti Double Eaglella on paljon maanantaikappaleita. Mutta, se ei kovin paha asia ole, kun kuluttajansuoja on olemassa.

• ilja_72
        Jätkä maastopöksyissä kirjoitti:

Mulla on Doublen M87. Pitää sanoa, että huono ase. Hoppi kusee, kertatulella ampuu kaks kuulaa kerrallaan joka toinen laukaus. Kuulina G&G biot. Super Kingit sitten, joka kymmenennellä laukauksella tulee kuula. Ilmeisesti Double Eaglella on paljon maanantaikappaleita. Mutta, se ei kovin paha asia ole, kun kuluttajansuoja on olemassa.

Tuskin Se Kusis Jos osaisit käyttää itellä ollut sama ase 2kk

• Äirsöft

Kaikki minun Double Eaglen aseet on toiminut moitteettomasti mutta tuota kyseistä m87 minulla ei ole ollut!!!mutta ehdottomasti paras ase minun aseista on ollut tuo DE ump45(m89)joka on minulla vieläkin..

• Tihti

'' Mulla on Doublen M87. Pitää sanoa, että huono ase. Hoppi kusee, kertatulella ampuu kaks kuulaa kerrallaan joka toinen laukaus. Kuulina G&G biot. Super Kingit sitten, joka kymmenennellä laukauksella tulee kuula. Ilmeisesti Double Eaglella on paljon maanantaikappaleita. Mutta, se ei kovin paha asia ole, kun kuluttajansuoja on olemassa. ''    

Doubleeagle aseet ei syötä bioja.

• Heppatyttö_95
      • Heppatyttö_95

Tuo olikin m87:n arvostelu, mutta molemmat hyviä aseita. M87 on vain uudempi malli.

• M86
        Heppatyttö_95 kirjoitti:

Tuo olikin m87:n arvostelu, mutta molemmat hyviä aseita. M87 on vain uudempi malli.

Tämä ase on mahtava suosittelen ostamaan! Minulla on ollut tämä jo pariviikkoa on on toiminut hyvin lippaan käyttöönotossa oluuta syöttövikaa kun ei rullannut kuulia (hi-cap) avasin lippaan ja otin pouliksi menneen kuulan pois ja ei ole mitään moittimista aseesta! akku on tarpeeksi pitkäkestoinen jos lataa vaikka 24h ensimmäisen latauksen niin kyllä se menee! Ps. ostin itse huuto.net:in kautta n.50e halvemmallla ja vielä uuden maksoin 100e ja sain vielä 4000 Q-Bullet kuulaa kaupan päälisiksi ;) suosittelen aloittaville airsoftaajille! en ole kyllä varma kestääkö sitten virejä, että virityskäyttöön sitten marui varmaankin siitä ei kokemusta (siis m86:sen virittämisestä). LOPPU.

• aseen tuleva omistaja?
        M86 kirjoitti:

Tämä ase on mahtava suosittelen ostamaan! Minulla on ollut tämä jo pariviikkoa on on toiminut hyvin lippaan käyttöönotossa oluuta syöttövikaa kun ei rullannut kuulia (hi-cap) avasin lippaan ja otin pouliksi menneen kuulan pois ja ei ole mitään moittimista aseesta! akku on tarpeeksi pitkäkestoinen jos lataa vaikka 24h ensimmäisen latauksen niin kyllä se menee! Ps. ostin itse huuto.net:in kautta n.50e halvemmallla ja vielä uuden maksoin 100e ja sain vielä 4000 Q-Bullet kuulaa kaupan päälisiksi ;) suosittelen aloittaville airsoftaajille! en ole kyllä varma kestääkö sitten virejä, että virityskäyttöön sitten marui varmaankin siitä ei kokemusta (siis m86:sen virittämisestä). LOPPU.

Kyllä, näitä voi virittää. Vaihdetaan nailonlaakerit parempiin ja voidaan järkevissä määrin virittää. Tästäkin mainittiin airsoft-edenin sivuilla m86-arvostelussa. Niin ja onhan tästä tehdasviritetty malli myynnissä a4a:ssa, vaikka eihän tämä sivuseikka vakion virittämiseen mitenkään ole yhteydessä.

• aseen tuleva omistaja?
        aseen tuleva omistaja? kirjoitti:

Kyllä, näitä voi virittää. Vaihdetaan nailonlaakerit parempiin ja voidaan järkevissä määrin virittää. Tästäkin mainittiin airsoft-edenin sivuilla m86-arvostelussa. Niin ja onhan tästä tehdasviritetty malli myynnissä a4a:ssa, vaikka eihän tämä sivuseikka vakion virittämiseen mitenkään ole yhteydessä.

Eli a4a:n virimallissa laakerit vaihdettu metallisiin. m120-jousi (lähdöt yli 120) sekä vahvistettu runko... Ei muutakuin virittelemään.

• DB-M86-OWN

Joo ite ostin www.fincoins.fi paikasta ja kun tänään Joulu aattona tuli niin tukki heilui ja lähti irti, muuten mahti. Toimi muuten hyvin, ampui lujaa ja aika tarkasti... Kannattaa ostaa m86.

• gsfgadfh
        DB-M86-OWN kirjoitti:

Joo ite ostin www.fincoins.fi paikasta ja kun tänään Joulu aattona tuli niin tukki heilui ja lähti irti, muuten mahti. Toimi muuten hyvin, ampui lujaa ja aika tarkasti... Kannattaa ostaa m86.

miten sä ammuit sillä jos perätukki lähti irti?

• M47A2
        M86 kirjoitti:

Onko tämä double eagle hyvä airsoft merkki. Onko se kestävä merkki ja ovatko ne kunnollisia aseita. Ehän ne hajoa käsiin

• Äirsöft

Joops..ostappa toi Double Eagle ump45(m89) itse ostin tuossa vähän aikaa sitten ja hyvä ase on JA TEHOKAS!!!vaikka väitetään Että DE:n aseet ei ole sitä "laadukasta" tuotantoa niin silti olen tyytyväinen sen aseisiin!!itse olen niitä paljon käyttänyt muun muuassa eka aseeni oli Double Eagle m47c ja on ollut myös uhc mp5(väitetään että ei ole laadukas mutta minulla se oli käytetty ja kesti yhteensä minulla ja kaverilla n.2vuotta kunnes pikkuveli hajotti sen:D ja asetta oli viritetty tosin aika vähän..)mutta tämä DE:n ump(m89)on tehokkaampi kun useat maruin konepistoolit mutta ei ehkä niin laadukas MUTTA EI NIITÄ ASEITA TARTTE HAJOTTAA!!kyllä tääki kestää ku vaa kahtoo mihi kolhii sitä..ja lipaskin hi-cap mutta sillä nyt ei niin väliä ole..ja edessä kiskoja vaikka mille kokeilin esimerkiksi kaverini etujalkoja ja hyvin meni tosin en tiedä tarviiko kyseisessä aseessa niitä..mutta jokatapauksessa tässä kuvia kyseisistä aseista:
      DE ump45(m89)
      http://www.stickmanstudios.co.uk/images/ump.jpg
      Double Eagle m47c
      http://airsoft.speedytoys.com/images/M47C1.jpg
      UHC mp5
      http://i.pbase.com/u41/arpinky/upload/27000627.UHCMP5SD3StockExtended.jpg

• 47ak47

kannattaa ostaa,Maruin Ak,maksaa 300e,samalla hinnalla saat näitä vaikka 3! ja kyllä kolmella tälläisellä,pelittää kauemmin kuin yhdellä maruilla.

• tärkeilijä

Kait sie pistit tappouhkauksen coinssille ja vielä pahempaa, uhkasit kuluttajansuojalailla! Btw se ei ole fincoinsin vika että sulla maanantaikappale. Maanantaikappaleen uhka täytyy hyväksyä kun ostetaan halpoja. Halpa=huono laadunvalvonta. Mutta jokatapauksessa coinsilla velvollisuus antaa se mitä luvataan.

• :_pelaaja_:
        tärkeilijä kirjoitti:

Kait sie pistit tappouhkauksen coinssille ja vielä pahempaa, uhkasit kuluttajansuojalailla! Btw se ei ole fincoinsin vika että sulla maanantaikappale. Maanantaikappaleen uhka täytyy hyväksyä kun ostetaan halpoja. Halpa=huono laadunvalvonta. Mutta jokatapauksessa coinsilla velvollisuus antaa se mitä luvataan.

ostin pari vuotta sitte ulkomailta saman aseen mitä myydään proairsoftissa. Ase on mini G3A3 josta sanottiin et lentää 70 metriä. heti ensimmäisenä päivänä katkes varmistinvipu ja jäi full auto päälle ja ase on muutenkii ihan surkea ... lentää ehkä 15 metriä. aiemmin ostamani double eaglen M47B1 on toiminnut hyvin ja lähtö jotain 70 - 85 m/s 20 - 25g kuulilla. ollut mukana muutamassa pelissä. suosittelen sitä vaikka kaupassa rosmosivatkin lisähintoja tähtäimistä mitkä oikeasti kuuluivat pakettiin. koko homma maksoi 25 e.

• seppo taalasmaa
        :_pelaaja_: kirjoitti:

ostin pari vuotta sitte ulkomailta saman aseen mitä myydään proairsoftissa. Ase on mini G3A3 josta sanottiin et lentää 70 metriä. heti ensimmäisenä päivänä katkes varmistinvipu ja jäi full auto päälle ja ase on muutenkii ihan surkea ... lentää ehkä 15 metriä. aiemmin ostamani double eaglen M47B1 on toiminnut hyvin ja lähtö jotain 70 - 85 m/s 20 - 25g kuulilla. ollut mukana muutamassa pelissä. suosittelen sitä vaikka kaupassa rosmosivatkin lisähintoja tähtäimistä mitkä oikeasti kuuluivat pakettiin. koko homma maksoi 25 e.

Eli onko tää a4a luotettava? kaua suuripiirtee kestää ku ase tulee perille? vai onko samanlaine ku fincoins? :)

• jeejeejeejeeejeeejej
        seppo taalasmaa kirjoitti:

Eli onko tää a4a luotettava? kaua suuripiirtee kestää ku ase tulee perille? vai onko samanlaine ku fincoins? :)

Uskoisin et yhtä luotettava ku fincoins ku a4a , cool airsoft ja fincoins tekee yhteistyötä

• --'-'-'---..
        jeejeejeejeeejeeejej kirjoitti:

Uskoisin et yhtä luotettava ku fincoins ku a4a , cool airsoft ja fincoins tekee yhteistyötä

En tosiaan luottais "kiina ihmeisiin"

• oujjeeehhh23323
        --'-'-'---.. kirjoitti:

En tosiaan luottais "kiina ihmeisiin"

siis tää on halapa ja tosi hyvä ampuu yhtä hyvin kun marui vastaavat akku menettelee lipas saattaa kusta mutta uusi lipas ei maksa juuri mitääs suosittelen ostamaan suosittelen

• elokjovshi
        oujjeeehhh23323 kirjoitti:

siis tää on halapa ja tosi hyvä ampuu yhtä hyvin kun marui vastaavat akku menettelee lipas saattaa kusta mutta uusi lipas ei maksa juuri mitääs suosittelen ostamaan suosittelen

Älä vaan osta sitä koska se hajoo käsiin!

• Aino-Irmeli

Ehkä oisit vittu ladannu eka akun. Ja vika voi olla omistajassa! Eläkä osta niitä alle 100e aseita!

• snjhhiuibvci
        Aino-Irmeli kirjoitti:

Ehkä oisit vittu ladannu eka akun. Ja vika voi olla omistajassa! Eläkä osta niitä alle 100e aseita!

Mistä sais m89 lippaita?

• jkl airsoft

onko Double Eagle M86 hyvä ase?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2136
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      2016
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      16
      1899
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1347
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1277
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      853
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      51
      721
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      711
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      49
      661
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      658
    Aihe