4.0l:n veekasi Bemari. Minulla on tietoa automaattilaatikolla varustetusta 540:sta.Kiihtyvyys 0-100km/h 6.8 ja huiput 240km/h.Olen kuullut että tätä saisi manuaalivaihteisena. Mitkä olisi sen vastaavat arvot? Vielä: Kulutus jos joku tietää?
BMW 540 i 93 - 96
10
797
Vastaukset
- bmw
on sen verran että ei meinaa päästä samanikäisellä M5:lla karkuun!!!! Kone on muuten 4.4 litraa vaikka perässä lukee 540. arvoista en tiedä mutta hyvä halvempi vastine M5:selle se on
- Poika
M60 moottori on 4,0L kun se äijä puhui E34 korista. 4,4L Tuli siihen uudempaan E39 malliin.
- e34 touring
540i Manuali laatikolla ja se on kuusivaihteinen. Se on 850CSI´stä se laatikko. En osaa sanoa kuinka nopeesti se kihtyy mutta eikö se ole siinä 6s paikeella.Mulla on remuksen putkisto, jr tehofilteri ja Jr Superchip. Niin se kulutus on muuten sen ajotietokoneen mukaan 8,3 talvi ajoa. Se oli ennen chippausta.En ole viellä katsonnut laskiko se vai nuosiko se kulutus (auto on Hifin asennuksessa).Se kulutus oli muuten rauhallista ajoa = laillista ajoa.
- e34 touring
540i Manuali laatikolla ja se on kuusivaihteinen. Se on 850CSI´stä se laatikko. En osaa sanoa kuinka nopeesti se kihtyy mutta eikö se ole siinä 6s paikeella.Mulla on remuksen putkisto, jr tehofilteri ja Jr Superchip. Niin se kulutus on muuten sen ajotietokoneen mukaan 8,3 talvi ajoa. Se oli ennen chippausta.En ole viellä katsonnut laskiko se vai nuosiko se kulutus (auto on Hifin asennuksessa).Se kulutus oli muuten rauhallista ajoa = laillista ajoa.
- jepe11
tietääkö kukaan mistä saisi tollaseen BMW 540 iA tehopakoputkistoa !!!!?????
- jepe11
vuosimalliin 93
- BMWPower92
jepe11 kirjoitti:
vuosimalliin 93
Itse porasin omaan bemariini (320 -92) takapöntön eteen 10mm reiän.Tuli kunnon pörinät..Nyt voi kehua kaikille että on tehoputkisto.
- gsdfd
jepe11 kirjoitti:
vuosimalliin 93
google tietää.. käytä hakusanoja Eisenmann ja Supersprint
- jepe11
just käyhän se noinkin ....
- jepe11
ei löydy koko putkistoa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462