olen ajatellut hommailla moisia "mittatilauskenkiä", mutta onko kokemuksia? onko hyvät kengät?
Left Foot Shoes
7
2008
Vastaukset
- sama
saas nähdä kuinka käypi...
- sama
ja hyvin pelittää. ensimmäiset kusiluistimet mulla ikinä joista ei ole tullut rakkoja. jalkani kun ovat hieman epästandardinmukaiset. nahka kyllä aina sitten joskus muokkautuu sopivaksi, mutta siihen on aina mennyt aikaa, rakkoja ja tuskaa.
leveään lestiin piti silti päätyä, eli valinnanvaraa ei ollut mitenkään hirveästi. mutta hyvältä vaikuttaa. - timppertg
sama kirjoitti:
ja hyvin pelittää. ensimmäiset kusiluistimet mulla ikinä joista ei ole tullut rakkoja. jalkani kun ovat hieman epästandardinmukaiset. nahka kyllä aina sitten joskus muokkautuu sopivaksi, mutta siihen on aina mennyt aikaa, rakkoja ja tuskaa.
leveään lestiin piti silti päätyä, eli valinnanvaraa ei ollut mitenkään hirveästi. mutta hyvältä vaikuttaa.Erittäin hyvän valinnan teit! Itse ostin ekan parin viime keväänä eikä ole tarvinnut hyllytavaran perään haikailla.
- kronkeli_
Ostin perustoimistokengät Leftiltä jo yli 4 vuotta sitten, ja ne taitavat kestää vielä toisen mokoman. Käytän kyllä aina lestejä enkä ole niitä sohjossa juurikaan niitä käyttänyt. Istuvuus on mainio vaikka alkuun nahka nilkan ympärillä tuntui aika kovalta. Jotkin kallimmat italialaiset ovat olleet mukavammat, mutta eivät ole kestäneet käytössä kahta vuotta pidempään: kestävyys ja mukavuus eivät mene aivan käsi kädessä. Hintansa väärti ehdottomasti, tilasin juuri toisen parin nyt kun niiltä saa kenkiin sopivan vyönkin.
- kronkeli_
Ai niin, Leftin kengät eivät ole varsinaisesti oikeita mittatilauskenkiä, vaan kengät, joiden kokovalikoima vain on tavallista laajempi: koot menevät suunnilleen neljänneksittäin ja vaihtoehtoja on lisäksi leveyssuuntaan. Kengät voivat olla eri kokoa, kuten itselläni, vaikka kokoero olikin vain n. neljännesnumeron pituus- ja leveyssuuntaan.
On asiakkaasta sitten kiinni haluaako tuota enemmän kustomointia. Jos, niin sitten Left ei ole oikea paikka.- mrolli
left myjä sanoi, että tuotannossa ei ole 1/2 kokoja, siis esim. 45,5. Joten ei taida ole 1/4 kokojakaan.
Olli
- niku.
kengät olivat pirun kalliit ja aika peruskengän näköiset. En tilaa enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56916